tzenov Публикувано 19 януари 2010 Сподели Публикувано 19 януари 2010 Здравейте,докато си карах в задръстването забелязах,че ми свети лампата chek engine.Колата ми е на 24000км. лансер 2.4gts с ангренажна верига.Утре ще ходя в сервиз,но не ме свърта.Та ако можете да споделите няколко причини от които да е проблема,ще съм Ви благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cell Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 На мен ми се е случвало при кофти бензин. То като цяло чувствах колата много зле... смених бензиностанцията и оттогава нямам проблеми. Иначе като видях лампата минах на N, а след това като превключих на отново D и колата се задави яко. На следващото зареждане изчзнаха проблемите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 На мен ми се е случвало преди 4 години и проблема беше че светеше постоянно Чек Енжина - оказа се температурен датчик ... Ама може и от лошия бензин също светва само че примигва и угасва ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 20 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2010 На мен ми се е случвало преди 4 години и проблема беше че светеше постоянно Чек Енжина - оказа се температурен датчик ... Ама може и от лошия бензин също светва само че примигва и угасва ...Проблемът се оказа действително от бензина.Обясниха ми,че на американските ECU-то е настроено за по високо октаново гориво .И ме съветват да ми сменят софтуерът с такъв като на европейските,също и свещите.Свещите са на 24000км.,не е ли малко рано? А и софтуерът дали да го сменя?Чудя се! :icon_hmm: Давайте мнения и Ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 ЕКУ-то ако си работи - не го барай, това е много рисковано и ако е някой който не разбира се вкарваш в голям филм Слагай 95+ на Еко или Карера на ОМВ и нямаш проблем. Върви ли - не го барай, както казва един приятел научих си Мерцедеса наизуст и това не е хубаво ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
murano Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 Колега сподели досега какво гориво си използвал и от каде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 20 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2010 Колега сподели досега какво гориво си използвал и от каде.Предимно 95 октана от ЕКО. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 януари 2010 Сподели Публикувано 20 януари 2010 (редакция) А причината поради която е светнала лампата каква е......демек грешката каква е. И аз съм карал Американски Лансер, подобни проблеми нямах, това за мен са пълни глупости. Редактирано 20 януари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 И с какъв софтуер за Европейски ще го сменят след като за Европа няма Lancer с 2400 мотор?Не се занимавай с това защото може да си докараш доста ядове.Свещите зависи какви са, по номер на рама може да се разбере.Например с такъв за Аутлендър 2.4 бензин, който се предлага в Европа ! И щом са му казали, че може значи може. Щото ако му сложат нов софт, после се ангажират той да работи и при евентуални проблеми ще има право на рекламации. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 И с какъв софтуер за Европейски ще го сменят след като за Европа няма Lancer с 2400 мотор?Не се занимавай с това защото може да си докараш доста ядове.Свещите зависи какви са, по номер на рама може да се разбере.По принцип може да се замени ,но не целия ,а само опцията за октановото число на бензина, но тъй като тук никога не е ясно какъв е бензина,то не е ясно и че ще проработи тази опция ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Подкрепям - в България като ти сипят 95 октана - я е 92 я не - така че има голяма вероятност да се попадне на менте за съжаление - карай си количката и си свиркай - и според мен не пипай компютъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 (редакция) Много искам колегите,които са запознати с американския бензин да споделят,какъв е бензина,които се кара в Америка, с колко октана е.Не знам защо имам чувството,че е под 95.Не казвам,че карат само със слаб бензин,има и нормален,но мисля че много коли(по-старите) се карат със слабия,защото е много евтин.Поправете ме ако греша. P.S.След разговор с мои приятел в Америка разбрах,че карания там бензин е САМО 87, 89, 91 октанов и друг вид няма. Редактирано 26 януари 2010 от stevensgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Много искам колегите,които са запознати с американския бензин да споделят,какъв е бензина,които се кара в Америка, с колко октана е.Не знам защо имам чувството,че е под 95.Не казвам,че карат само със слаб бензин,има и нормален,но мисля че много коли(по-старите) се карат със слабия,защото е много евтин.Поправете ме ако греша. P.S.След разговор с мои приятел в Америка разбрах,че карания там бензин е САМО 87, 89, 91 октанов и друг вид няма.Само в Калифорния е 91( те и за това само там колите са с еко простотии като ЕГР-и и т.н. ) , другите са под 91и не е задължено от държавата .............само че - 91 октана не значат бензина дали е читав или не.........октановото число не характеризира изцяло качествата на бензина, има много други неща ,които категоризират качеството на бензина.........и още нещо, по US стандарта 91 октана не значат 91 октана по БДС.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Искаш да кажеш,че совите не са това,което са.Значи нашия 95 отговаря на тяхния 87 примерно,така ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Разводнихте темата , мойта кола си е купена от Дарс Ауто / Балкан Стар/ и имах този проблем/chek engine/ 2 пъти , смених бензиностанцията и сега си карам без проблем аз зареждам само от "Ром Петрол" 95 и колата си върви по добре от преди.При първото светване ходих в сервиза /Дарс Ауто- Бургас/ гледаха и изчистиха грешката , втория път се разбрахме по телефона заредих от друго място в случая от шел V-pover 100 и я настъпих малко на магистралата прибрах се и на сутринта всичко си беше както преди. А ,че бензина си е кофти всички го знаем , но ние с новите коли си патим най-много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Лошо няма, че разводнихме темата - другото е лошо, че в Хамериката като пише 91 е 91 октана, а при нас като пише 95 може и да няма и 87 октана. И още понякога в бензина и нафата има такива допълнителни гадости, че направо да ти прилошее. Писах в друга тема как тази вечер ми угасна колата, въпреки, че има нафта. Е, така наречената "нафта" е замръзнала щото е хубава и няма примеси в нея като вода и парафин извън нормите например. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Няма ли някой навит софиянец да закара една бутилка бензин в метрологията да проверят поне колко октана е бензина.Нафтата е ясна. Преди години, като съм бил 4-ти или 5-ти клас ходех с една 10 л. тубичка всеки ден за нафта на печката. И тогава беше -15 -20, но никога не е замръзвала. Тогава имаша БДС и за неспазване имаше яки наказания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 27 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2010 (редакция) Няма ли някой навит софиянец да закара една бутилка бензин в метрологията да проверят поне колко октана е бензина.Нафтата е ясна. Преди години, като съм бил 4-ти или 5-ти клас ходех с една 10 л. тубичка всеки ден за нафта на печката. И тогава беше -15 -20, но никога не е замръзвала. Тогава имаша БДС и за неспазване имаше яки наказания.Баце,не-вярвам да се намери такъв ентусиаст,да загуби време и пари.Пък и като види резултата,ще му се прииска да взриви някоя бензиностанция,а от там и в затвора.Защото съд и правосъдие у нас са на страната на парите.Не сме виновни че живеем тук,виновни сме,че търпим.:icon_blush: Редактирано 27 януари 2010 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Няма ли някой навит софиянец да закара една бутилка бензин в метрологията да проверят поне колко октана е бензина.Нафтата е ясна. Преди години, като съм бил 4-ти или 5-ти клас ходех с една 10 л. тубичка всеки ден за нафта на печката. И тогава беше -15 -20, но никога не е замръзвала. Тогава имаша БДС и за неспазване имаше яки наказания.Измерването на октановото число не е проста работа и се прави в лабораторни условия и то не във всяка такава, а само там, където имат лабораторен ДВГ с променлива степен на сгъстяване............в Бг не знам вече да има такъв.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 И аз преди време имах същия проблем с бензина. След като преминах на OMV - Карера 100 проблема изчезна. С Лукойл 95 и бензиновата ми лампа не ще да работи като хората. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 (редакция) Искаш да кажеш,че совите не са това,което са.Значи нашия 95 отговаря на тяхния 87 примерно,така ли?В Европа освен, че пише бензин 95, след него пише и едно друго нещо- RON (което идва метода на изпитване на октановото число на бензините - Research Octane Number). Освен този метод на изпитване обаче има и оше един - MON (Motor Octane Number), който поради различните условия на изпитване, показва по-ниски стойности на октаново число (с 3-5 единици). И така в Европа е прието бензините да се стандартизират на база получено октаново число по RON метода, но в САЩ стандартизирането става по формулата RON+MON/2 (тоест усреднената стойност от двата метода!) Това означава, че щатски бензин с октаново число 91 отговаря на европейски бензин ок 94 - 95 октана. Съвсем отделна работа обаче е чистотата на бензините.....(нашите наливат направо с кофите вода :mad: ) п.п. Умишлено не се впускам в подробности за начините, по които се правят изследванията на октановото число, за да не ме обвиняват, че размиваме темата Редактирано 28 януари 2010 от Pavkata JPN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 В Европа освен, че пише бензин 95, след него пише и едно друго нещо- RON (което идва метода на изпитване на октановото число на бензините - Research Octane Number). Освен този метод на изпитване обаче има и оше един - MON (Motor Octane Number), който поради различните условия на изпитване, показва по-ниски стойности на октаново число (с 3-5 единици). И така в Европа е прието бензините да се стандартизират на база получено октаново число по RON метода, но в САЩ стандартизирането става по формулата RON+MON/2 (тоест усреднената стойност от двата метода!) Това означава, че щатски бензин с октаново число 91 отговаря на европейски бензин ок 94 - 95 октана. Съвсем отделна работа обаче е чистотата на бензините.....(нашите наливат направо с кофите вода :mad: ) п.п. Умишлено не се впускам в подробности за начините, по които се правят изследванията на октановото число, за да не ме обвиняват, че размиваме темата Точно така!Това което пише като октаново число тук и в Щатите не е едно и също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 (редакция) Миналата или по-миналата година засякох едно предаване по Нова - темата на Нова май беше. Та там взеха проби от различни бензиностанции и им направиха анализ. Еко беше на първо място - 95-а им излезе 93. Не помня остналите в класацията, но повечето бяха в диапазона 91-92. Аз за това наливам само "100 октанов", че поне до 95 да го докарва. Редактирано 31 януари 2010 от Sulio Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Добре, ами тези от вас които са имали този проблем и са ходили на диагностика, и са има казали, че е от лош бензин, каква е била записаната грешка, която са изчистили в сервиза? Тоест каква грешка е запизал компютъра на колата, заради лошия бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conko Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Добре, ами тези от вас които са имали този проблем и са ходили на диагностика, и са има казали, че е от лош бензин, каква е била записаната грешка, която са изчистили в сервиза? Тоест каква грешка е запизал компютъра на колата, заради лошия бензин?Аз нямам ПРОБЛЕМ/за сега/зареждам обикновенно от ЕКО-100 октана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.