niko_shyne Публикувано 12 януари 2010 Сподели Публикувано 12 януари 2010 Здравейте отново!Днес забелязах че от колата ми излизат бели облаци през аспуха дори и когато работи на място,иначе колата върви добре.На какво обикновено се дължи това,да знам да се паникиосвам ли или има логично обяснение и решаване на проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Белите облаци са признак за вода в цилиндрите, но не бързай да се притесняваш, може да си сипал някое скапано гориво...Провери имаш ли надуване в охл. система или загуба на течност... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Послушай Марин и не се шашкай толкова. Имай предвид че караш един много дуракоустойчив Галант, който доста трудно сдава багажа и то най-вече по вина на задкормилното устройство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 НЯма загуба на антифриз в момента.Забравих да спомена че ламбда сондата не е оригиналната обаче и колата си харчи между 14-16 литра градско без да я настъпвам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 НЯма загуба на антифриз в момента.Забравих да спомена че ламбда сондата не е оригиналната обаче и колата си харчи между 14-16 литра градско без да я настъпвам?Сменяй бензиностанцията.. :icon_thumbup: На тази явно цистерните им са с отворени капаци и като поливат градинките с райграса, водата влиза в тях... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Shell V-power!?Чак така ли?Ами да почваме да си пикаем в резервоарите направо да знаем от какво е тогава :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 За целия ми стаж като шофьор - колкото пъти съм имал проблем с горивото все е било от Shell или OMV. С първите колата обикновено не работи добре, а с вторите "много харчи"/ това си е само моя статистика/. Дано проблема да ти е в лошо гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Shell V-power!?Чак така ли?Ами да почваме да си пикаем в резервоарите направо да знаем от какво е тогава :icon_censored:Щом казваш че няма загуба на антифриз, няма от къде другаде да ти влезе вода в цилиндрите, освен от горивото.. Не ги мисли за "голямата работа" Шел ... Аз също не съм доволен от тях и вече 7-8г. изобщо не ги ползвам, откакто се прибрах от Самоков до нас за 8ч. (110 км.) на една работеща дюза една зима...А беше само -8 градуса температурата... :cold: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Само името им е голямо,а горивата-боклук.Пробвай в Еко или Лукоил и да видим ще има ли разлика.Стисни големите мъркучи на охладителната система докато работи колата и е вече загряла,не трябва да са твърди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Защо никой не споменава и най-елементарната вероятна причина - конденза в студеното време? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 И аз съм на мнение, че е от конденза...И при мен се наблудава това явление, докато не поработи 10-15 мин колата и се оправя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Защо никой не споменава и най-елементарната вероятна причина - конденза в студеното време?Защото при конденза пуши леко белезникаво а не да вади облаци бял дим, както е писал колегата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 14 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) Благодаря на всички за предположенията!!!Почвам ги по ред,ще изразходя резервоара като за начало че е почти пълен(ако не се скапе нещо дотогава с моя късмет),после ще заредя от някъде другаде(няма да е на ЕКО със сигурност).Само се моля да не съм издухал гарнитура че всичките ми коли така свършват :icon_blush: (само дето тая си я харесвам много нищо че е 200годишна).И все ме човърка от вътре че може ламбда сондата щото не е оригинална да има връзка с пушека???Тъкмо обмислях да и слагам газово и сега съм пред дилема с тоя белия пушек :icon_hmm: Редактирано 14 януари 2010 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) Колега аз на Шел не зареждам от много години, то големи легенди се носят за тях от хора които са бачкали там Лично зареждам на ОМВ - което се намира на кръстовището Христо Смирненски/Цар Освободител. Казвам ти точно на кое, защото разлика в горивата има не само на различните фирми, а и на различните станции на една фирма. Карам само с 95 карера и съм доволен, нямам никакви проблеми с горивото. Преди това карах с обикновен 95, но с карерата разхода ми е малко по-добър, във вървенето нямам осезаема разлика... Редактирано 14 януари 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 14 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2010 Здрасти Емо,разбрах за кое ОМВ става дума ще те послушам щом си го тествал вече!Варненска среща няма ли да правим скоро? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Здрасти Емо,разбрах за кое ОМВ става дума ще те послушам щом си го тествал вече!Варненска среща няма ли да правим скоро? Тя беше в неделя човече, защо не гледаш раздела за срещи Ще се наказваме, другия път да си на линия ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Здрасти Емо,разбрах за кое ОМВ става дума ще те послушам щом си го тествал вече!Варненска среща няма ли да правим скоро? Не си внимавал!!!Тя срещата беше на 10-ти .Следващият път да присъстваш,че много неизвинени ще натрупаш и ще намаляме поведение.Относно горивата,аз зареждам само на ОМВ.Определено съм доволен от бензина там.За Лукойл не искам да се сещам.Най-големият ми разход на бензин е от Лукойл и по специално този до Двете кули.Тогава ми даде 16/100,направо изтръпнах,а на астрата отиде на 12 извънградско ама газ.Сещай се за какво иде реч!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 14 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) Направо съм си за БОЙ :icon_thumbup: !Не съм прочел-следващия път живот и здраве съм там!Иначе Лукойл и мен са ме пускали по пързалката! Редактирано 14 януари 2010 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 14 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2010 Направо луднах :icon_box: !Преди малко накарах един приятел да влезе вътре и да дава газ до към 5000оборота и след белия пушек започва яко черния все едно хвърля бензин през аспуха или?ИДЕи???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) Ами то,няма как иначе...при тези обороти... :icon_n_hands: .....идей...mario64 П.П.Според мен цялостен ремонт на главата..... Редактирано 14 януари 2010 от vuicho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Направо луднах :icon_box: !Преди малко накарах един приятел да влезе вътре и да дава газ до към 5000оборота и след белия пушек започва яко черния все едно хвърля бензин през аспуха или?ИДЕи????Колега, така с даване на газ и почесване по главата няма да стане, отиди на комп. диагностика и виж какво става ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Прекалено богата горивна смес,не ти работи правилно двигателя.И аз като Пламен ще те посъветвам-компютърна диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 14 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2010 Ходих днес при един майстор обаче имал софтуеар ама само след 2000г за митсубиши.Някой ако се сеща из Варна някой БОГ....тестван,може да сподели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Според мен няма да е зле, да идеш някаде на "газ анализатор", от там може да излезе нещо. Но определено ако е от ламбда сонда и да изпушва бяло има варянт на бедна смес. Засечи си разхода на гориво. Има спецялни стендове с осцилоскоп там може също да се видят параметрите на сондата. Мое мнение .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Ако има букса тая ламбда сонда я откачи и покарай така.Виж дали има разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.