Премини към съдържание

Бели облаци:)


niko_shyne

Препоръчано мнение

Карах Митсу Тредиа 1.6 '83г и имах същите наблюдения.Гореше ми 15 л без да докосвам педала(образно казано) и пушеше отзад яко само че повече синкъв дим отколкото бял.Сигурен ли си че е бял!?Доливаш ли масло?Моята гореше литър на 1000км :icon_blush: Като отидох при майстор той ми каза да си потарся по млада кола от мен.Обичах си я ама беше прав,та аз незнаех още какво е серво(жалко че в БГ още се имат за екстри сервото и цент. заключване :good:) .За времето си е уникална но за нашето вече не,та то 10г си е стара та камо ли набор.Не казвам че няма живот в твоята,казвам че колите сега къде къде са по достапни и можеш да си вземеш някое по усъвършенствано митсу :rolleyes: Факта че първата ми е '83,втората '87,третата '95...дигаме летвата постоянно;Дай боже да се оправи БГ и да я изравним и да си взимаме нови без да се чудим как да стане това :icon_thumbup:

А за бензина да кажа ако няма Лукойл или Петрол по пътя-не зареждам.В Шел например като че ли октана е по малък,незнам ама мощността ми пада което пак инстинктивно ме кара да натискам повече за да постигна желаното и ми се дига разхода.Успех в ремонта или евентуално в по-нова :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам какво ми говориш MOFG,обаче надеждата умира последна:)!Пък и в момента нямам средства за по нова а и да намеря тя няма да е с повече екстри от моята,в смисъл че си има климатик и ел.всичко,за тея години дори съединителя е хидравличен.Единственото с което искам да я сменя ще е с Галанта с акулската муцуна.Тоя дизайн няма остаряване!!!!!!!Като вдигам на 2 100км/ч гори масло иначе съвсем малко.Тоя двигател не се ли ремонтира или няма смисъл(ако излезе че е такава работата)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам какво ми говориш MOFG,обаче надеждата умира последна:)!Пък и в момента нямам средства за по нова а и да намеря тя няма да е с повече екстри от моята,в смисъл че си има климатик и ел.всичко,за тея години дори съединителя е хидравличен.Единственото с което искам да я сменя ще е с Галанта с акулската муцуна.Тоя дизайн няма остаряване!!!!!!!Като вдигам на 2 100км/ч гори масло иначе съвсем малко.Тоя двигател не се ли ремонтира или няма смисъл(ако излезе че е такава работата)

Най -добре си направи една разходка до София или Пловдив, повярвай ми ще ти излезе по-евтино и ще ти се свърши работа .........

Няма да се впускам в обеснения ... но ми се довери , казвам ти го от опит . Лек ден и успех

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще ти кажа същото - ела да го види някой който разбира от тези мотори. Принципно няма двигател, който не може да се направи. А по отношение на този Галант - изключително здрава кола, която се чупи предимно, когато ти искаш това да се случи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре че си ти Веско,да ми вдъхнеш кураж!!!Правя един последен опит при Краси от Варна другата седмица и той ако не успее тогава тръгвам!Но днес ходих при него хвърли едно око и каза че тая кола не изгаря горивото или пуска повече (не го запомних точно как го обясни),обаче тъкмо заминаваше и другата седмица ще се занимава с парахода.Иначе и той каза че е изклучително здрав тоя модел!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква може да е причината за повишен конденз? На астрата изкарва бяла пара постоянно без значение колко дълго сме пътували с нея. Ауспухът непрекъснато е мокър и от него тече вода. Особено при студен двигател. Пред нас е леко баирче нагоре и като потегля по-рязко от обикновено, виждам в огледалата дирята вода, която се проточва десетки метри. Очевидци са ми казвали, че като давам газ, отзад е като градински маркуч.

Има минимаааална загуба на антифриз, но тя се дължи на питите на радиатора. Знам откъде прокапва, но това не е нищо, защото доливам два пъти в годината в разширит. казанче и след 5000 км. пробег. Парно има за страх. По-силно е от на бишито и няма надуване на маркучи.

Карах я на диагностика мин. година по повод едно брутално прекъсване. На осцилоскоп (не знам какво беше всъщност) показа проблем в два от кабелите на свещите, но причината беше най-вече нагорял палец, като пластинката беше почти прекъсната. Беше останала като косъм дебела и токът прескачаше на магия. Пластмасата на палеца се беше разтопила и почерняла. Провериха ми и ламбда сондата и от тихи до максимални обороти промяната в напрежението й беше нищожна. Катализаторът приключи преди три години. Установих, че накрайникът на крайното гърне никога не може да се нагрее колкото и дълго да я караме. Може да си задържа ръката върху него без да има дори минимална опасност от изгаряне. Просто няма температура. А е каране примерно 50 км. със 100-110 и там е постоянно мокро. /никога не е помирисвала газ/

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Takaaaa!Големия разход и пушеците се оказаха не от сондата,дебитомери и т.н.Ще трябва да се сваля главата,единия цилиндър има компресия "3"(а не мен ми се струва че колата върви добре),съмняват се за прегорял клапан и счупени водачи.Някакви съвети или идеи!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Takaaaa!Големия разход и пушеците се оказаха не от сондата,дебитомери и т.н.Ще трябва да се сваля главата,единия цилиндър има компресия "3"(а не мен ми се струва че колата върви добре),съмняват се за прегорял клапан и счупени водачи.Някакви съвети или идеи!?

 

 

 

 

 

 

 

Такааа,колега аз нали ти казах....,без ревизия респективно ремонт на главата няма да се мине...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...