Премини към съдържание

Мицубиши галант 98г. тди 90к.с.


radoslav80

Препоръчано мнение

Добра вечер! Закупих си Мицубиши галант 98г. 2.0 тди 90к.с. преди 5 дена и сега трябва ба смения ремаци, ролки, масло , филтри. Какви марки да взема на добра цена. Благодаря и Весели празници! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Радо, честито за :mitsu-smiley: ! Добре дошъл тук сред нас!

За въпросите ти можеш да намериш отговор в темата на Mirama. Тя е малко по-надолу в списъка :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата. ))))

Да, в моята тема съм питала каквото се сетиш, може да я прочетеш. )))) Дано да ти е полезно нещо. )

Като марки са ми предложили KOYO, NTN, NSK

За маслото, MOTUL 4100 10W40 е фаворит, става и Тотал пак 10W40. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Относно консумативите: ремъците и ролките е хубаво да са оригинални. Може и да сложиш ремъци SUN, ролки KOYO - японски са. Маслото - 10W40 марката няма значение за мен, стига да не е някаква долнопробна.

Не забравяй да смениш и маслото в скоростите, че са малко капризни!

Редактирано от GT PoWeR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Смених всичко ремаци, ролки, масло, филтри, но започна да губи антифриз. Прегледах всичко по двигателя няма течове но забелязах че ми се покачи маслото и имам самнения за гарнитура на главата. Колко ще ми излезе ремонта? Само гарнитурата ли трябва да сменя? И да ми предложите някои добър маистор за София! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених всичко ремаци, ролки, масло, филтри, но започна да губи антифриз. Прегледах всичко по двигателя няма течове но забелязах че ми се покачи маслото и имам самнения за гарнитура на главата. Колко ще ми излезе ремонта? Само гарнитурата ли трябва да сменя? И да ми предложите някои добър маистор за София! :mitsu-smiley:

Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi.
Аааа, бате шефе, при ТДИ-то има и още един вариант- спукана турбина... :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi.

 

По какво може да се разбере ,при огледа, че е спукана главата или е издухана гарнитурата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил каква е връзката между загубата на антифриз, покачването нивото на маслото и "спукана турбина"? Не съм на Ти с тази техника и ми е интересно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По какво може да се разбере ,при огледа, че е спукана главата или е издухана гарнитурата?

 

Бълбукане в разширителният съд, твърди маркучи на радиатора...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал че "издуханата" гарнитура на главата се познава по надуването на маркучите. Често направо ги пръска. Зависи къде и колко е "издухана".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бълбукане в разширителният съд, твърди маркучи на радиатора...

 

Бълбукане в разширителният съд, както и надутите маркучи се получава само, когато влиза компресия в охладителната система, а в случая на колегата е по-различно. И няма как да разбере това, че двигателя вкарва антифриз в маслото. Поне при огледа на колата е много трудно да се разбере този проблем.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бълбукане в разширителният съд, както и надутите маркучи се получава само, когато влиза компресия в охладителната система, а в случая на колегата е по-различно. И няма как да разбере това, че двигателя вкарва антифриз в маслото. Поне при огледа на колата е много трудно да се разбере този проблем.

Правилно колега.............на тия Галанти най често се пука главата точно на 2-ри цилиндър, в леглото на водача на изпускателния клапан......за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем, и все на едно и също място , и точно там............само на един не успяха да го заварят ,тъй като главата беше безнадежден случай и трябваше да се бракува...........

Така че колегата каза правилно , на тези Галанти много трудно би открил такъв проблем само с един оглед........аз ги смятам вече за даденост ,и когато им кажа на хората и те се чудят щио за майстор съм бил...........после като се окажа прав и почват да мрънкат "ами сега кво ще правим, ами колко ще ми стъпи "...............ами навли ви казах да не купувате ............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi.

Нямаше как да го видя този проблем. Как да се сваржа с клубния майстор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно колега.............на тия Галанти най често се пука главата точно на 2-ри цилиндър, в леглото на водача на изпускателния клапан......за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем, и все на едно и също място , и точно там............само на един не успяха да го заварят ,тъй като главата беше безнадежден случай и трябваше да се бракува...........

Така че колегата каза правилно , на тези Галанти много трудно би открил такъв проблем само с един оглед........аз ги смятам вече за даденост ,и когато им кажа на хората и те се чудят щио за майстор съм бил...........после като се окажа прав и почват да мрънкат "ами сега кво ще правим, ами колко ще ми стъпи "...............ами навли ви казах да не купувате ............ :icon_blush:

Ето го! Колко щте ми излезе? И как да те намеря?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето го! Колко щте ми излезе? И как да те намеря?

Ами зависи от пукнатините, при всичкии положения главата се сваля, разглобява се до "голо" и се дава на проба, там като я надуят ще се види дали има пукнатини и къде са те ...........

Ето ти една глава като вашата , вече заварена ...........

http://media.snimka.bg/5335/016925623.jpg

Вижда се ясно къде е рязана и заварявана.........спукването при нея беше точно в леглото на водача на изп. клапан на втори цилиндър( където и доста често се пукат ) за да се завари там , трябва от вън да се реже главата за да се стигне до леглото ,и с;лед това да се завари ,после проа , после пак се заварява отгоре и готово ..............

http://media.snimka.bg/5335/016925625.jpg

Като време зависи от колко е зле главата на мотора ви,.....................като цена - много разтегливо понятие е и за това няма как да ви кажа това ,защото не зависи само от мен............от 500 до 1000 лв. излиза ремонта ,като в това влиза всичко + основните болтове на главата, тъй като никой не ги сменя , а това понякога е важно..........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, бате шефе, при ТДИ-то има и още един вариант- спукана турбина... :)

Тва да не е Ренде ,че да се пука турбината.............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва да не е Ренде ,че да се пука турбината.............. :D
Айде сега да не обиждаме рендетата, че май са доста по напред с матРиала, при дизеловите мотори...

А и главите им се пукат на много по лесни за правене места (между гнездата на клапаните) ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега да не обиждаме рендетата, че май са доста по напред с матРиала, при дизеловите мотори...

А и главите им се пукат на много по лесни за правене места (между гнездата на клапаните) ...

Специално за турбините са зле .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"...............ами навли ви казах да не купувате ............ :icon_blush:

 

Аз пък все си мислех, че проблемът не в хората желаещи да си закупят дизелов мотор на марката, ама това е един друг въпрос...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък все си мислех, че проблемът не в хората желаещи да си закупят дизелов мотор на марката, ама това е един друг въпрос...

Да, ако беше на реални 100к км. да, но при положение че ги купуват на по " 130 к км. само"" а те реално са на по 400к че и отгоре - тогава не,..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi.

 

Гледат, как да не гледат. Цвета...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако беше на реални 100к км. да, но при положение че ги купуват на по " 130 к км. само"" а те реално са на по 400к че и отгоре - тогава не,..............

 

Да, всъщност си прав, но аз имам предвид нещо друго. Притежавам едно бензиново есперо (98 г.) което карам само из града като служебно и много лашкам. Та като се изключи нефелните пластмаси и кирливата сглобка на Деу - нито повдигачи тракат, нито дори и минимален шум от скоростната кутия не се чува, нито каквото и да е друго, а колата е вече на 230 000 км. Та това ми е мисълта и не я споделям без известна доза болка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...