radoslav80 Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Добра вечер! Закупих си Мицубиши галант 98г. 2.0 тди 90к.с. преди 5 дена и сега трябва ба смения ремаци, ролки, масло , филтри. Какви марки да взема на добра цена. Благодаря и Весели празници! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Радо, честито за :mitsu-smiley: ! Добре дошъл тук сред нас!За въпросите ти можеш да намериш отговор в темата на Mirama. Тя е малко по-надолу в списъка :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 26 декември 2009 Сподели Публикувано 26 декември 2009 Честито за колата. ))))Да, в моята тема съм питала каквото се сетиш, може да я прочетеш. )))) Дано да ти е полезно нещо. )Като марки са ми предложили KOYO, NTN, NSKЗа маслото, MOTUL 4100 10W40 е фаворит, става и Тотал пак 10W40. ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AresLAST Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 Честито колега, с пожелания за безаварйни км. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 (редакция) Честито и от мен! Относно консумативите: ремъците и ролките е хубаво да са оригинални. Може и да сложиш ремъци SUN, ролки KOYO - японски са. Маслото - 10W40 марката няма значение за мен, стига да не е някаква долнопробна.Не забравяй да смениш и маслото в скоростите, че са малко капризни! Редактирано 3 януари 2010 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslav80 Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Смених всичко ремаци, ролки, масло, филтри, но започна да губи антифриз. Прегледах всичко по двигателя няма течове но забелязах че ми се покачи маслото и имам самнения за гарнитура на главата. Колко ще ми излезе ремонта? Само гарнитурата ли трябва да сменя? И да ми предложите някои добър маистор за София! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 90 коня не са ли малко за Галант? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Смених всичко ремаци, ролки, масло, филтри, но започна да губи антифриз. Прегледах всичко по двигателя няма течове но забелязах че ми се покачи маслото и имам самнения за гарнитура на главата. Колко ще ми излезе ремонта? Само гарнитурата ли трябва да сменя? И да ми предложите някои добър маистор за София! :mitsu-smiley:Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi.Аааа, бате шефе, при ТДИ-то има и още един вариант- спукана турбина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi. По какво може да се разбере ,при огледа, че е спукана главата или е издухана гарнитурата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Би ли обяснил каква е връзката между загубата на антифриз, покачването нивото на маслото и "спукана турбина"? Не съм на Ти с тази техника и ми е интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 По какво може да се разбере ,при огледа, че е спукана главата или е издухана гарнитурата? Бълбукане в разширителният съд, твърди маркучи на радиатора... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Аз съм чувал че "издуханата" гарнитура на главата се познава по надуването на маркучите. Често направо ги пръска. Зависи къде и колко е "издухана". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 (редакция) Бълбукане в разширителният съд, твърди маркучи на радиатора... Бълбукане в разширителният съд, както и надутите маркучи се получава само, когато влиза компресия в охладителната система, а в случая на колегата е по-различно. И няма как да разбере това, че двигателя вкарва антифриз в маслото. Поне при огледа на колата е много трудно да се разбере този проблем. Редактирано 13 януари 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Бълбукане в разширителният съд, както и надутите маркучи се получава само, когато влиза компресия в охладителната система, а в случая на колегата е по-различно. И няма как да разбере това, че двигателя вкарва антифриз в маслото. Поне при огледа на колата е много трудно да се разбере този проблем.Правилно колега.............на тия Галанти най често се пука главата точно на 2-ри цилиндър, в леглото на водача на изпускателния клапан......за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем, и все на едно и също място , и точно там............само на един не успяха да го заварят ,тъй като главата беше безнадежден случай и трябваше да се бракува...........Така че колегата каза правилно , на тези Галанти много трудно би открил такъв проблем само с един оглед........аз ги смятам вече за даденост ,и когато им кажа на хората и те се чудят щио за майстор съм бил...........после като се окажа прав и почват да мрънкат "ами сега кво ще правим, ами колко ще ми стъпи "...............ами навли ви казах да не купувате ............ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslav80 Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi.Нямаше как да го видя този проблем. Как да се сваржа с клубния майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslav80 Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Правилно колега.............на тия Галанти най често се пука главата точно на 2-ри цилиндър, в леглото на водача на изпускателния клапан......за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем, и все на едно и също място , и точно там............само на един не успяха да го заварят ,тъй като главата беше безнадежден случай и трябваше да се бракува...........Така че колегата каза правилно , на тези Галанти много трудно би открил такъв проблем само с един оглед........аз ги смятам вече за даденост ,и когато им кажа на хората и те се чудят щио за майстор съм бил...........после като се окажа прав и почват да мрънкат "ами сега кво ще правим, ами колко ще ми стъпи "...............ами навли ви казах да не купувате ............ :icon_blush:Ето го! Колко щте ми излезе? И как да те намеря? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 (редакция) Ето го! Колко щте ми излезе? И как да те намеря?Ами зависи от пукнатините, при всичкии положения главата се сваля, разглобява се до "голо" и се дава на проба, там като я надуят ще се види дали има пукнатини и къде са те ...........Ето ти една глава като вашата , вече заварена ...........http://media.snimka.bg/5335/016925623.jpgВижда се ясно къде е рязана и заварявана.........спукването при нея беше точно в леглото на водача на изп. клапан на втори цилиндър( където и доста често се пукат ) за да се завари там , трябва от вън да се реже главата за да се стигне до леглото ,и с;лед това да се завари ,после проа , после пак се заварява отгоре и готово ..............http://media.snimka.bg/5335/016925625.jpgКато време зависи от колко е зле главата на мотора ви,.....................като цена - много разтегливо понятие е и за това няма как да ви кажа това ,защото не зависи само от мен............от 500 до 1000 лв. излиза ремонта ,като в това влиза всичко + основните болтове на главата, тъй като никой не ги сменя , а това понякога е важно.......... Редактирано 13 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Аааа, бате шефе, при ТДИ-то има и още един вариант- спукана турбина... Тва да не е Ренде ,че да се пука турбината.............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Тва да не е Ренде ,че да се пука турбината.............. :DАйде сега да не обиждаме рендетата, че май са доста по напред с матРиала, при дизеловите мотори...А и главите им се пукат на много по лесни за правене места (между гнездата на клапаните) ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Айде сега да не обиждаме рендетата, че май са доста по напред с матРиала, при дизеловите мотори...А и главите им се пукат на много по лесни за правене места (между гнездата на клапаните) ...Специално за турбините са зле ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 "...............ами навли ви казах да не купувате ............ :icon_blush: Аз пък все си мислех, че проблемът не в хората желаещи да си закупят дизелов мотор на марката, ама това е един друг въпрос... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Аз пък все си мислех, че проблемът не в хората желаещи да си закупят дизелов мотор на марката, ама това е един друг въпрос...Да, ако беше на реални 100к км. да, но при положение че ги купуват на по " 130 к км. само"" а те реално са на по 400к че и отгоре - тогава не,.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Добре бе хора, защо не гледате ПРЕДИ да купувате. Спукана глава и то на точно едно определено място или гарнитура са двете възможни диагнози. И двете са лоши. Обади се на клубния майстор - DJ Tymbi. Гледат, как да не гледат. Цвета... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 Да, ако беше на реални 100к км. да, но при положение че ги купуват на по " 130 к км. само"" а те реално са на по 400к че и отгоре - тогава не,.............. Да, всъщност си прав, но аз имам предвид нещо друго. Притежавам едно бензиново есперо (98 г.) което карам само из града като служебно и много лашкам. Та като се изключи нефелните пластмаси и кирливата сглобка на Деу - нито повдигачи тракат, нито дори и минимален шум от скоростната кутия не се чува, нито каквото и да е друго, а колата е вече на 230 000 км. Та това ми е мисълта и не я споделям без известна доза болка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.