Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Кабели за Carizma 97г. 1.6 90 к.с


tenki4

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

От Май месец и аз съм в клуба на Mitsubishi :rulez: . Взех си Carisma 97г. 1.6 90 к.с., но от тогава имам проблем! При даване на по-рязко газ, колата придърпва - прекъсва. Нямам проблеми с паленето, ако я държа на високи обороти също нямам проблеми, само когато искам да набере по-бързо! За това се налага да давам постепено газ! Не знам, казаха ми, че е от кабелите и лулите, мотора е с бубини 2 на брой, но от фирмените магазини ми искат по 400 лв. за едната само - бубина с лула и кабел. Искам да взема само 2 кабела и 2 лули, но лулите се продават комплект с бубините. Луда работа, много скъпо ми излиза при положение, че бубините ми работят без проблем, поне така ми казаха при измерване! Колеги, дайте съвет какво да правя :help: ? Също от това прекъсване комютъра ми натрупва грешки и т.н.

Редактирано от jolly_roger
правописни грешки!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Един въпрос.Свещи сменял ли си?Ако не си първо тях смени и виж дали ще ти прекъсва пак.Аз съм с NJK свещи,обикновенни а не иридиеви и вече става година нямам проблем а като я взех и на мен ми прекъсваше.

 

С уважение

 

Светослав Илиев

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смених палец, дистрибуторна капачка и кабели, защото ми прекъсваше при мокро време и някой път след автомивка.

И сега от няколко дена на празни обороти колата се тресе все едно работи само на 3 цилиндъра. И незнам сега какво да правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Един въпрос.Свещи сменял ли си?Ако не си първо тях смени и виж дали ще ти прекъсва пак.Аз съм с NJK свещи,обикновенни а не иридиеви и вече става година нямам проблем а като я взех и на мен ми прекъсваше.

 

С уважение

 

Светослав Илиев

Здрасти.

Първата работа която направих, е да сменя свещите. Моите също са NJK - по каталог избирани и са от сигурен източник. Не са ментета със сигурност, но кабелите видимо бяха зле. Смених ги - уж японски били, ама доста евтинки - 60 лв двата, без лулите на бубините, понеже не мога да ги намеря отделно. Но тези кабели много бързо започнаха да избеляват на места отгоре. Казаха ми, че са ментета и не стават, а оригиналните заедно с лулите са комплект с бубините. Двете бубини с кабелите струват около 800 лв. Мисля, да търся втора употреба лули и кабели, без бубини. Ако някои знае в Ст.Загора да продава - нека пише.

Мерси за съвета, колега.

Редактирано от valboss
Прекалено много правописни грешки.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,първата работа която направих е да сменя свештите,мойте съшто са NJK по каталог избирани и са от сигурен источник не са ментета сас сигурност,но кабелите видимо бяха зле смених ги уж японски биле ама доста евтинки 60 лв двата без лулите на бубините понеже не мога да ги намеря отделно но тези кабели много барзо започнаха да избеляват на места отгоре казаха ми че са ментета и не стават а оригиналните заедно с лулите са комплект с бубините двете бубини с кабелите струват около 800 лв. мисля да търся втора употреба лули и кабели без бубини ако някои знае в Ст.Загора да продава нека пише. мерси за съвета колега

Аз имам кабели и лули за твоята кола чисто нови оригинални..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене от къде имаш лули бе? Аз на мойта и бях сменил кабелите, но Миро каза че лули за бубините не се продават отделно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

Първата работа която направих, е да сменя свещите. Моите също са NJK - по каталог избирани и са от сигурен източник. Не са ментета със сигурност, но кабелите видимо бяха зле. Смених ги - уж японски били, ама доста евтинки - 60 лв двата, без лулите на бубините, понеже не мога да ги намеря отделно. Но тези кабели много бързо започнаха да избеляват на места отгоре. Казаха ми, че са ментета и не стават, а оригиналните заедно с лулите са комплект с бубините. Двете бубини с кабелите струват около 800 лв. Мисля, да търся втора употреба лули и кабели, без бубини. Ако някои знае в Ст.Загора да продава - нека пише.

Мерси за съвета, колега.

 

 

Това не е пост, а задача към колегите - колко са разликите между двата текста?

Не сам го направил умишлено !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сам го направил умишлено !

 

Колега, дали е умишлено, или не, няма никакво значение.

Няма да позволим да ни цапате форума! Ако искате да пишете тук, се стегнете и си оправете правописа.

Ако по някаква Ваша си причина не желаете да го направите, само четете. Ако продължавате да мърляте, всеки неграмотен пост ще бъде изтриван и в крайна сметка ще получите бан. Пишете грамотно моля!

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Аз пък смених палец, дистрибуторна капачка и кабели, защото ми прекъсваше при мокро време и някой път след автомивка.

И сега от няколко дена на празни обороти колата се тресе все едно работи само на 3 цилиндъра. И незнам сега какво да правя.

Един съвет за по-старите автомобили:не мийте двигателите,всички 0-пръстени,уплътнения,гарнитури,смеринги,букси,и др.нямат същите своиства като нови-пропускат!Да не забравяме ,че една пароструйка духа с над 150 бара.Помислете.

А когато двигателя ми се срува позапрашен,го издухвам на копресора,радиатора също,и си карам :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Здравейте колеги,

От Май месец и аз съм в клуба на Mitsubishi :rulez: . Взех си Carisma 97г. 1.6 90 к.с., но от тогава имам проблем! При даване на по-рязко газ, колата придърпва - прекъсва. Нямам проблеми с паленето, ако я държа на високи обороти също нямам проблеми, само когато искам да набере по-бързо! За това се налага да давам постепено газ! Не знам, казаха ми, че е от кабелите и лулите, мотора е с бубини 2 на брой, но от фирмените магазини ми искат по 400 лв. за едната само - бубина с лула и кабел. Искам да взема само 2 кабела и 2 лули, но лулите се продават комплект с бубините. Луда работа, много скъпо ми излиза при положение, че бубините ми работят без проблем, поне така ми казаха при измерване! Колеги, дайте съвет какво да правя :help: ? Също от това прекъсване комютъра ми натрупва грешки и т.н.

Колега провери ли в представителството на mitsubishi? Защото тия магазини Самурай са кожодери, продават дори по-скъпо от представителсвото, което ме навежда на мисълта, че може и от там да поръчват честите и да лепват доста големи надценнки! Аз също имам проблем с двете лули, които са на бубините, ама няма логика да ги дават с бубините защото те махат и слагат :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Имам същия проблем на Carisma 1.6 98г..

Самурайците ми поискаха 340 лв. за бобина с лула, в друг магазин 140 за тайвански.

В Ратола знаят от кой друг модел да вземат само лули. Мисля, че са от Лансър, но не можах да видя двигателя, докато служителят търсеше. Предполагам, че частите са унифицирани, само че при лансъра лулата се продава отделно от бобината. Двете лули (оригинални) излизат 108 лв.

Сигурно могат да се намерят тайвански или корейски.

Но това е за двигател 1,6 16v 99к.с.

Предполагам, че и за другите двигатели е възможно съвпадение.

Унификацията в двигателите е нещо нормално. Не може за всеки модел двигателите да са различни. Просто при Каризмата лулата я няма като отделен номер в спецификациите.

Късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, аз вече нямам проблем :icon_dance: Намерих си лули и кабели без бубини, нови и оригинални. Сега колата е като куршум :plane:

Вече знам какво може тази кола :icon_rock: нищо, че не е с най мощният двигател, които предлагат мицубиши. Колата е много пъргава! Направо сам много накефен :icon_thumbup: :P

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, радвам се, че успя да разбереш, какво е удоволствието от това да караш :mitsu-smiley: . Добави малко информация откъде си ги взел, каква е марката, модела, цена и т.н. Затова е форума, за да си помагаме. Лека и безаварийна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, радвам се, че успя да разбереш, какво е удоволствието от това да караш :mitsu-smiley: . Добави малко информация откъде си ги взел, каква е марката, модела, цена и т.н. Затова е форума, за да си помагаме. Лека и безаварийна.

Здравейте,колеги,извинявам се че не дадох повече информация за проблема !

На мен ми помогна човек от форума :) Надявам се че няма да има нищо против да го похваля :good:

Регистриран е като DJ Tymbi , и съм му много благодарен за услугата която ми свърши :yes3:

Взех си 2 лули и 2 кабела без бубини разбира се,защото навсякъде ти предлагат лулите комплект с бубините а така цената е доста дебела! Може да предлагат някъде ментета по отделно но аз се опарих след като си бях взел само кабели-менте ! резултата няма смисал да го коментирам,добре че не ми се прецакаха бубините! Че тогава...

Марката която пише на опакожката е: IG COIL BOO -(става въпрос за оригиналните)

Надявам се че не се бъркам за производителя,иначе по горе си пише :mitsu-smiley: MITSUBISHI MOTORS ,а най отдолу че са пройзведени в Япония

Един приятел който има сервиз ми каза че са качествени и няма да имам кахърища докато туй е кола :icon_thumbup:

Щях да забравя,цената на два кабела и две лули е 242 лв.без куриера.Смятам че е добре при артанетивата на представителството за малко над 800 лв. за целия комплект с бубини.

Задължително се сменят и свещи без значение дали са биле подменени скоро !

Аз си сложих NJK по каталог разбира се, и нямам проблеми :icon_thumbup:

Пожелавам успех на всички,и надявам се да съм помогнал с каквото мога :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това беше преди да разбера от какъв друг модел стават лулите, така че ако ти потрябват имаме.

 

Я ми кажи каква е цената :) И от кой модел стават? Да имам в предвид, щото съм с оригналните и ще е хубаво да ги сменя... На лични :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй алооооооо ,тайното общество я кажете от какъв модел стават лулите .Щото май сме много за смяна ,а вие с тия лични!!!!!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй алооооооо ,тайното общество я кажете от какъв модел стават лулите .Щото май сме много за смяна ,а вие с тия лични!!!!!!!!!

Ми какво чакаш.....По-нагоре нали съм писал към кого да се обърнете....

Моя двигател и абсолютно същия.

Освен лулите, по-добре си смени и двата кабела...и свещите, разбира се !

До колкото знам, тези лули и кабели стават и за 2.0 моторите и за 1.8 стандартния двигател. За GDI не знам....

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах леко придърпване преди време на ниски обороти като подам газ.По препоръка на Пламен /DJ_Tumby/ смених и лулите с кабелите и сега е наред всичко.Благодаря на Пламен ,че достави лулите с кабелите,свещи и направи цялата процедура . :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй алооооооо ,тайното общество я кажете от какъв модел стават лулите .Щото май сме много за смяна ,а вие с тия лични!!!!!!!!!

Няма тайни колега, в Ратола като кажеш рамата ти казват, че имат само лулите под бубините-54лв. броя и другите с кабела-67лв. това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...