Здравей, колега. Не съм "разбирач" но карам кола на метан вече година и половина. 4G62 99к.с. Разход - 6лв. на 100 км. при 110 - 120 км/ч на равно, 7 при 130-140, 10 при градско в Пловдив. (лв/100км - не литра или кг.) Съвет - сложи аванспроцесор - променя предварението в зависимост от оборотите и работи със софтуер, а не от вакуум и т.н. Ако нямат софтуер за Mitubishi може и да стане от Хюндай - те ползват двигатели Mitsubishi. Обиколи поне още двама майстори преди да избереш при кого да монтираш. Сложи свещи за газ - те са еднакви за метан и LPG. Като бензиновите са но с разстояние между електродите 0.8 мм . Има ги описани в сайтовете на NGK, DENSO, BOSCH. С тези свещи за 4 месеца ми е кихнала веднъж и то когато от разсеяност рекох да ускорявам от 40км. на пета. А иначе с тях петата ми скорост е от 50 до 170 (Нарочно си направих експеримент), а динамиката почти не се различава от бензина. Не знам колко е макси малнатаскорост - стигал съм на равно до 175 - на метан и мисля, че макар да е сигурно поне на 500 К километра ще си стигне паспортните данни(колата е 98г. бутилката и тя, а никой не слага метан за красота, нали но моторът работи като часовник ). Монтирай кихалка - ако вземе че гръмне, какво правиш? Надявам се да не предизвикам полемика с написаното. Просто метанът е практично решение. Получавам прилична заплата и не съм се стискал за гориво никога но чувството, че мога да тръгна за където и да е (в България - не съм си свалил картата на метанстанциите в Европа ) без да мисля колко ще ми струва горивото, ми беше непознато преди. Поздрави!