yobba Публикувано 9 декември 2009 Сподели Публикувано 9 декември 2009 Здравейте! От около 3 месеца съм член на клуба с моята Carisma 1.6 16V 99 коня. Когато е студен двигателя и запаля, обортомера скача на около 1500 - 2500 оборота за около 500-700 метра движение. Знам че това е от автоматичния смукач, но нормалнили са тези обороти и нормално ли е да ги поддържа толкова време? Например имаме служебна Фиеста и при нея сутрин като я запалим е така , но са по малко оборотите ( до 1500) и за много по кратко време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 9 декември 2009 Сподели Публикувано 9 декември 2009 Взе ми думите от устата , аз съм със същия двигател и същия проблем .При мен обаче са 1500-2000 . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 декември 2009 Сподели Публикувано 9 декември 2009 Не това не е проблем. Съвсем нормално е. Двигателя пали на 1000, 1500, 2000... Зависи от околната температура и колко е истинал. След няколко минути работа оборотите падат поетапно. Това е с цел по-бързо влизане в топлинен режим. Няма какво да ви тревожи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 9 декември 2009 Сподели Публикувано 9 декември 2009 Хич не се притеснявай моята от 2 години е така- когато е студено и запаля държи 2500 оборота, сетне постепенно намалят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 9 декември 2009 Сподели Публикувано 9 декември 2009 Мисех си че трябва да са 1300-1500 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 декември 2009 Сподели Публикувано 9 декември 2009 При мен при най-студените дни пали на 2200. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yobba Публикувано 9 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2009 Аз се интересувах дали тези обороти са нормални . Сега вече знам че всичко е в нормата. Благодаря ви за отговорите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenPetkov Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Аз се интересувах дали тези обороти са нормални . Сега вече знам че всичко е в нормата. Благодаря ви за отговорите. Добре , че отворихте тази тема-аз съм със същия двигател и ми прави абсолютно същото.Сега съм по спокоен.А при някой да се чува неспецифичен шум откъм двигателя докато става това повишаване на оборотите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 25 ноември 2012 Сподели Публикувано 25 ноември 2012 Предварително се извинявам ако се повтарям с тази тема и аз вече съм по спокоен за оборотите но все пак колегите да прочетат и при мен какво се случва От скоро карам Мицубиши Карзима 1.6 90 hp. 1999г. Забелязах че на студен двигател оборотите са 2000.Докато не загрее (докато стрелката на температурата не достигне средата ), дори и във движение като изключа от скорост са около 1500 /1200. Когато колата загрее хубаво проблема изчезва. На загрял мотор държи 1000 оборота а после дори падат на 500/600 оборота.Мотора нито тресе нито трепери!!!Оборотите не играят нито се менят при изключване от скорост -само достигат при студен мотор 2000 оборота. Проблем ли е това или аз си въобразявам ???? . Каде да търся причината (ако има такава)??? и възможно ли е да има проблем в автоматичния смукач или някой датчик който лъже че колата е студена и така автоматичния смукач да държи толкова дълго време тези обороти и после след като температурата на двигателя достигне някакви стойности да се нормализира. Ако е стъпково моторче защо тогава колата като загрее няма задържане на обороти , при топъл старт т.е току що огасена паля и оборотите заспиват . Забелязах и че като включа копчето за подгряване на задното стъкло оборотите падат с около 200 .Като загрее колата на светофар примерно с пуснато парно и като подам газ парното се усилва Нормалнол ие това ??? ОЧАКВАМ ПОМОЩ И СЪДЕЙСТВИЕ ,ПОЛЕЗНИ МНЕНИЯ бЛАГОДАРЯ ВИ ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТОЗИ РОМАН :д Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Добре , че отворихте тази тема-аз съм със същия двигател и ми прави абсолютно същото.Сега съм по спокоен.А при някой да се чува неспецифичен шум откъм двигателя докато става това повишаване на оборотите ?Да ,при мен се чува нещо като не особенно добър лагер на ролка -при студения период на работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfan Публикувано 2 декември 2016 Сподели Публикувано 2 декември 2016 Здравейте! 4G92 1.6L 90HP При мен проблемът е, че не работи смукачът като цяло. При старт от студен двигател пали без газ и гасне след 2-5сек. ако не държа газта за 1-2 мин. Купих колата с този проблем и не знам какво е правено по нея. Линията на охл. течност достига елемента на др. клапа който има малък диапазон за настройки, но няма ефект. Ст. мотор е почистен, но не съм го тествал защото нямам инструкцията(смених 2-3 от моргата и е същата работа). Не съм тествал кабелите към него по същата причина. Отворих ECU модула, но не открих визуално нищо съмнително. Някой да го е гледал тоя филм или да има идеи? Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v.k. Публикувано 3 декември 2016 Сподели Публикувано 3 декември 2016 Здравейте! 4G92 1.6L 90HP При мен проблемът е, че не работи смукачът като цяло. При старт от студен двигател пали без газ и гасне след 2-5сек. ако не държа газта за 1-2 мин. Купих колата с този проблем и не знам какво е правено по нея. Линията на охл. течност достига елемента на др. клапа който има малък диапазон за настройки, но няма ефект. Ст. мотор е почистен, но не съм го тествал защото нямам инструкцията(смених 2-3 от моргата и е същата работа). Не съм тествал кабелите към него по същата причина. Отворих ECU модула, но не открих визуално нищо съмнително. Някой да го е гледал тоя филм или да има идеи? Поздрави! По мое мнение (не експертно), ако си прочетеш първото изречение сам ще се досетиш какъв е проблемът ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfan Публикувано 4 декември 2016 Сподели Публикувано 4 декември 2016 (редакция) По мое мнение (не експертно), ако си прочетеш първото изречение сам ще се досетиш какъв е проблемът ! Днес я докарахме до там, че при в сяко подаване на контакт и гасене да се чува (прицъкване) за 2-3 сек. Демек идват някакви команди. Врътката е, че трябва да се центрова капачката преди да се стегнат трите малки болчета. Сега според мен трябват настройки или обучение, но с раскачане на акумолатор не се получава. А иначе във връзка с първото изречение, или съм тъп, или нямам чувство за хумор щото не стоплям къде е проблема. :D Редактирано 4 декември 2016 от japanfan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 5 декември 2016 Сподели Публикувано 5 декември 2016 Виж дали коректно е настроен TPS-датчика на дроселовата клапа - ако някой преди теб го е развъртял, може ЕКУ-то да не знае, че си в режим на празен ход и изобщо да не задейства стъпковото моторче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfan Публикувано 15 декември 2016 Сподели Публикувано 15 декември 2016 Виж дали коректно е настроен TPS-датчика на дроселовата клапа - ако някой преди теб го е развъртял, може ЕКУ-то да не знае, че си в режим на празен ход и изобщо да не задейства стъпковото моторче. Не се бях сетил за това. Датчика не е с фабрична настройка защото го бях разместил, след това го настроихме с диагностика, но по това време стъпковият мотор не реагираше по никакъв начин. Пропуснах да отбележа, че след като накарахме ст. мотор да работи оборотите се повишиха плавно до около 2500 и двигателят започна да варира от 1500 до 2500. Оставих го така за 10-тина мин. но не се оправи и го коригирах от вертикалният болт на др. клапа до 900. Ако този болт има отношение към позицията на клапата ще се наложи да насторим TPS-са. Мерси! Ще пиша дали има резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 декември 2016 Сподели Публикувано 16 декември 2016 И трите ми бензинови Галанта след палене държаха 1500 об/м и след това плавно спадаха до нормалните.Дизела след палене и в последствие независимо от температулата държи около 900 об/м. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.