Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

v.k.

Потребител
  • От него общо

    53
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Асеновград

v.k.'s Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. от наклона на земята... :unsure: :unsure: :unsure:
  2. v.k.

    Съединител

    Добър ден, попаднах на две мнения по въпроса ми с подмяната на съединител. Един ми каза да сменям, а друг ми каза да карам докато издържи. Сравнително рядко ми се случва и за много кратко при подаване на газ да чуя мотора да се форсира преди да започне да набира скорост. Въпросът ми е на какъв да се спра. Колата е Каризма GDI 125 к.с. 99г. Попаднах на съединители от 200 до 500 лв. Ако може някакъв съвет за марка ? Благодаря
  3. v.k.

    Придърпва и гасне

    По-конкретно ? Да не е Милен ? :P
  4. v.k.

    Придърпва и гасне

    Много странно, аз след като го смених с този другия, симптомите останаха същите абсолютно идентични и реших че проблемът ми не е свързан с него, само един майстор пробва да кара без него и каза, че също е отпаднал проблемът. Тук въпросът е дали колата не влиза в някакъв "Авариен режим" и това да игнорира проблема без той да бъде напрактика разрешен. Вече ми е умръзнало от майстор на друг майстор и всички вдигат рамене :(
  5. v.k.

    Придърпва и гасне

    При подмяна на този сензор трябва ли да се настрой на ново дроселовата клапа ? Изисква ли се обучение, защото и аз имам проблеми с придърпването и след като го подмених не се оправи, но не съм обучавал дросела защото придърпване имам само на високи обороти при постоянна скорост. Ако не е необходимо обучение, имам такъв сензор от КАРИЗМА 1,8 ГДИ 125 к.с. и ако се окаже, че ми е ненужен ще мога да ти го отстъпя :P
  6. v.k.

    Каризма 1.8GDI

    Добър ден, аз имам проблем с придърпване при постоянна скорост, и ми казаха, че вероятно е от дебитомера след кутията на въздушния филтър, та сега като ми остане време ще търся нов или втора употреба за да го сменя (по този повод, ако някой има може да предложи, колата е КАРИЗМА 1,8 GDI 125 к.с., 99г.), мисълта ми беше, да не би и при теб да има този проблем, при мен казаха, че не пропуска нужното количество въздух, а при теб може да не пропуска никакво ?! П.П. Просто идея, не разбирам нищо от тези неща ! Дано да е било от полза.
  7. v.k.

    Климатроник

    Добър ден, Днес сутринта реших да си пусна парното и така започна всичко, започна да излиза студена струя, вдигнах градусите на 32 и нищо не се промени. Смених режимите да пусна климатика да духа и ми направи впечатление, че когато натиснех снежинката на климатроника вместо първо да се покаже само тя на дисплея и при повторно натискане да се покаже надпис ЕСО под снежинката, направо се появяваха и двете (снежинка с надпис ЕСО) и при трето натискане на снежинката на климатроника изчезваха, но не започваше да духа топло. Това ставаше независимо от къде идва потокът на въздуха, дали от вън или върти в купето. Колата загрява и работи нормално Каризма 1,8 GDI 125 к.с. 99г. Моля за съвет
  8. Аз се ориентирам колко ми остават по стрелката Не всички показват, за това искам снимка :D
  9. v.k.

    Проблем с Каризмата

    Мисля, че същото съм го описал и аз в една тема, карам с постоянно скорост или дори когато ускорявам и се усеща като насичане, прекъсване, губене на мощност все едно си отнел газта за част от секундата и продължава да си върви нормално. Започнах да обмислям вариянта дали това не е следствие на мръсен горивен филтър или боклуци в резервоава, защото на няколко пъти ми се появи проблемът след хубаво разклащане или при наклон. Но и нямам време да отида на майстор, пък и как да му покажа проблема, като той се появява, когато сам прецени :D П.П. не съм засякал разлика в горенето от както го имам това А това с окадената броня ми се струва пълна глупост, моята е 1,8 ГДИ 99г. и няма абсолютно никакви опушвания по бронята !
  10. Не, не съм Единственото решение за момента ми е да си зареждам редовно и да не оставам без бензин :D :icon_rock:
  11. и аз съм така... до 200км не мърда... после не спира да мърда :D Като падне на последното деление пак забавя темпото и така на всеки 2 седмици :icon_dance: :icon_dance: :icon_dance: Моят въпрос е само дали някой, може да ми покаже снимка къде точно светва лампата за резервата, че моята не свети и не знам кога съм я достигнал П.П. лампата ми е здрава и работеща, някъде по платките, мисля че е проблемът ! Веднъж бях попаднална такава тема, но я загубих!
  12. По мое мнение (не експертно), ако си прочетеш първото изречение сам ще се досетиш какъв е проблемът !
  13. v.k.

    Комфорт модул

    Тези неща не ги разбирам, казаха че неможе и се примирих с това А иначе, ако може да се вземе комфорт модул като екстра, а не като добавка към алармата, ще е страхотно, тъй като той не осигурява само вдигането на стъклата!
  14. v.k.

    Комфорт модул

    Марката на алармата
  15. v.k.

    Комфорт модул

    Моята е Милениум и преди година, като попитах, ми отговориха, че неможе да се монтира на моята. Вярно, че технологийте се развиват и че алармата ми е на около 10 години, но при мен не става :(
×
×
  • Създаване...