Премини към съдържание

Въпрос относно обороти при първоначално палене


yobba

Препоръчано мнение

Здравейте! От около 3 месеца съм член на клуба с моята Carisma 1.6 16V 99 коня. Когато е студен двигателя и запаля, обортомера скача на около 1500 - 2500 оборота за около 500-700 метра движение. Знам че това е от автоматичния смукач, но нормалнили са тези обороти и нормално ли е да ги поддържа толкова време? Например имаме служебна Фиеста и при нея сутрин като я запалим е така , но са по малко оборотите ( до 1500) и за много по кратко време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми думите от устата , аз съм със същия двигател и същия проблем .При мен обаче са 1500-2000 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не това не е проблем. Съвсем нормално е. Двигателя пали на 1000, 1500, 2000... Зависи от околната температура и колко е истинал. След няколко минути работа оборотите падат поетапно. Това е с цел по-бързо влизане в топлинен режим. Няма какво да ви тревожи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се притеснявай моята от 2 години е така- когато е студено и запаля държи 2500 оборота, сетне постепенно намалят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се интересувах дали тези обороти са нормални . Сега вече знам че всичко е в нормата. Благодаря ви за отговорите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се интересувах дали тези обороти са нормални . Сега вече знам че всичко е в нормата. Благодаря ви за отговорите.

 

Добре , че отворихте тази тема-аз съм със същия двигател и ми прави абсолютно същото.Сега съм по спокоен.А при някой да се чува неспецифичен шум откъм двигателя докато става това повишаване на оборотите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Предварително се извинявам ако се повтарям с тази тема и аз вече съм по спокоен за оборотите но все пак колегите да прочетат и при мен какво се случва

 

От скоро карам Мицубиши Карзима 1.6 90 hp. 1999г. Забелязах че на студен двигател оборотите са 2000.Докато не загрее (докато стрелката на температурата не достигне средата ), дори и във движение като изключа от скорост са около 1500 /1200. Когато колата загрее хубаво проблема изчезва. На загрял мотор държи 1000 оборота а после дори падат на 500/600 оборота.Мотора нито тресе нито трепери!!!Оборотите не играят нито се менят при изключване от скорост -само достигат при студен мотор 2000 оборота. Проблем ли е това или аз си въобразявам ???? . Каде да търся причината (ако има такава)??? и възможно ли е да има проблем в автоматичния смукач или някой датчик който лъже че колата е студена и така автоматичния смукач да държи толкова дълго време тези обороти и после след като температурата на двигателя достигне някакви стойности да се нормализира. Ако е стъпково моторче защо тогава колата като загрее няма задържане на обороти , при топъл старт т.е току що огасена паля и оборотите заспиват . Забелязах и че като включа копчето за подгряване на задното стъкло оборотите падат с около 200 :).Като загрее колата на светофар примерно с пуснато парно и като подам газ парното се усилва Нормалнол ие това ??? ОЧАКВАМ ПОМОЩ И СЪДЕЙСТВИЕ ,ПОЛЕЗНИ МНЕНИЯ бЛАГОДАРЯ ВИ ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТОЗИ РОМАН :д

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре , че отворихте тази тема-аз съм със същия двигател и ми прави абсолютно същото.Сега съм по спокоен.А при някой да се чува неспецифичен шум откъм двигателя докато става това повишаване на оборотите ?

Да ,при мен се чува нещо като не особенно добър лагер на ролка -при студения период на работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте!

4G92 1.6L 90HP

При мен проблемът е, че не работи смукачът като цяло. При старт от студен двигател пали без газ и гасне след 2-5сек. ако не държа газта за 1-2 мин. Купих колата с този проблем и не знам какво е правено по нея. Линията на охл. течност достига елемента на др. клапа който има малък диапазон за настройки, но няма ефект. Ст. мотор е почистен, но не съм го тествал защото нямам инструкцията(смених 2-3 от моргата и е същата работа). Не съм тествал кабелите към него по същата причина. Отворих ECU модула, но не открих визуално нищо съмнително. Някой да го е гледал тоя филм или да има идеи?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

4G92 1.6L 90HP

При мен проблемът е, че не работи смукачът като цяло. При старт от студен двигател пали без газ и гасне след 2-5сек. ако не държа газта за 1-2 мин. Купих колата с този проблем и не знам какво е правено по нея. Линията на охл. течност достига елемента на др. клапа който има малък диапазон за настройки, но няма ефект. Ст. мотор е почистен, но не съм го тествал защото нямам инструкцията(смених 2-3 от моргата и е същата работа). Не съм тествал кабелите към него по същата причина. Отворих ECU модула, но не открих визуално нищо съмнително. Някой да го е гледал тоя филм или да има идеи?

 

Поздрави!

 

По мое мнение (не експертно), ако си прочетеш първото изречение сам ще се досетиш какъв е проблемът ! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение (не експертно), ако си прочетеш първото изречение сам ще се досетиш какъв е проблемът ! :)

Днес я докарахме до там, че при в сяко подаване на контакт и гасене да се чува (прицъкване) за 2-3 сек. Демек идват някакви команди. Врътката е, че трябва да се центрова капачката преди да се стегнат трите малки болчета. Сега според мен трябват настройки или обучение, но с раскачане на акумолатор не се получава. А иначе във връзка с първото изречение, или съм тъп, или нямам чувство за хумор щото не стоплям къде е проблема. :D

Редактирано от japanfan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали коректно е настроен TPS-датчика на дроселовата клапа - ако някой преди теб го е развъртял, може ЕКУ-то да не знае, че си в режим на празен ход и изобщо да не задейства стъпковото моторче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Виж дали коректно е настроен TPS-датчика на дроселовата клапа - ако някой преди теб го е развъртял, може ЕКУ-то да не знае, че си в режим на празен ход и изобщо да не задейства стъпковото моторче.

Не се бях сетил за това. Датчика не е с фабрична настройка защото го бях разместил, след това го настроихме с диагностика, но по това време стъпковият мотор не реагираше по никакъв начин. Пропуснах да отбележа, че след като накарахме ст. мотор да работи оборотите се повишиха плавно до около 2500 и двигателят започна да варира от 1500 до 2500. Оставих го така за 10-тина мин. но не се оправи и го коригирах от вертикалният болт на др. клапа до 900. Ако този болт има отношение към позицията на клапата ще се наложи да насторим TPS-са. Мерси! Ще пиша дали има резултат. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И трите ми бензинови Галанта след палене държаха 1500 об/м и след това плавно спадаха до нормалните.

Дизела след палене и в последствие независимо от температулата държи около 900 об/м.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...