Trafik Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 До колкото знам Mitsubishi Corporation държът 1/10 от БВП на Япония. Щом са стигнали до там значи много са я закъсали. Това с Outlander го преживях .......... но франсета няма да мога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Аз от МЛ слязах и се качих на Мицубиши, те ще ме връщат при Франсетата, еми няма да стане. Много хора ще оставят Японската марка заради това сливане. Японското е дух, страст и история. Нищо лично към Рено, Ситроен и Пежо, но човека си личи по автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 (редакция) Иде реч за това, че като те видят да слизаш от Митсубишито и ща те питат - "Как е върви ли новото Пежо/Ситроенче?" :icon_n_gathering: Е, "Върви ли новото Фолксвагенче ?" може да се получи с Аудито, Сеата, Шкодата и прочее.... :bang: Надявам се да не е точно така, защото се предполага, че ще е просто джойнтвенчър, а не груба намеса и замяна на повечето детайли + дизайн. Редактирано 3 декември 2009 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Е, "Върви ли новото Фолксвагенче ?" може да се получи с Аудито, Сеата, Шкодата и прочее.... :bang: Надявам се да не е точно така, защото се предполага, че ще е просто джойнтвенчър, а не груба намеса и замяна на повечето детайли + дизайн.В тоя ред на мисли собсвениците на Порше трябва да ги питаме: върви ли Фолксвагена. Не върви нещо да дадеш 150 000лв. и да те сравняват с Фолксваген. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDFU Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Надявам се да не е точно така, защото се предполага, че ще е просто джойнтвенчър, а не груба намеса и замяна на повечето детайли + дизайн.Лошото е, че далаверата е именно при замяна на детайли и прочие + производство в по-близки до пазара локации. Аз лично съм скептично настроен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Производството в по-близки локации го има и сега.... Да не говорим, че всички дизели, монтирани в момента на :mitsu-smiley: са или ФВ, или МБ, или Пежо....... Това е положението. Разработването на нов двигател е скъпо удоволствие, покачва се драстично цената на колата, и така......Що се отнася до това кой ще държи акциите - ми те Даймлер-Крайслер ги държаха доскоро, какво, да не би да се возим на Крайслери? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 (редакция) В тоя ред на мисли собсвениците на Порше трябва да ги питаме: върви ли Фолксвагена. Не върви нещо да дадеш 150 000лв. и да те сравняват с Фолксваген. Много правилно. Друг е въпросът, ако Фолксваген беше собственик на Порше, тогава може би. Но при положение, че допреди време беше обратното, няма как да стане. Редактирано 3 декември 2009 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Много правилно. Друг е въпросът, ако Фолксваген беше собственик на Порше, тогава може би. Но при положение, че допреди време беше обратното, няма как да стане.Прочети това:http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=183010 Фолксваген се готви да купи Порше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 До колкото знам Mitsubishi Corporation държът 1/10 от БВП на Япония. Щом са стигнали до там значи много са я закъсали. Това с Outlander го преживях .......... но франсета няма да мога.Не бъркай Mitsubishi Corporation с Mitsubishi Motоrs Corporation, в първата има над сто компании, едната от коите е и втората! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Прочети това:http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=183010 Фолксваген се готви да купи Порше.Дори мисля, че наскоро ги купиха.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 (редакция) Прочети това:http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=183010 Фолксваген се готви да купи Порше. Да - ще. Иска им се, и то отдавна, че дотогава Порше им беше собственик на тях. Те това от поне няколко години го изкусуряват. Но пък ако от Поршето направят Фолксваген, както от Ауди, защо да не казваме "Как е Фолксвагенчето?". Без значение цената. Корекция, извинявам се - от Ауди взеха дизайна на купето и си го сложиха навсякъде, че дотогава на мускули и митове го караха откъм дизайн. А и Порше за разлика от другите имат някакво самоуважение и наскоро протестираха, че "Не може да правиш Порше с части от Поло".... Редактирано 3 декември 2009 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 може да се получи с Аудито, Сеата, Шкодата и прочее....Да, но не са правени в Япония. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 декември 2009 Admin Сподели Публикувано 3 декември 2009 Как да нямаме бре..Ти се връщаш на Тойота, аз на Хонда и готово.... :lol: Чакай бре, аз съм имал и Пежо 205.1.4 двигателя с общо мазане.Жестоко!За 3 години из построих бая къщи на майсторите. Имахме и Пежо 206 - служебно HDI.На втория месец загря.После един ден ми се обажда Тишо и той има служебно Пежо и на него му загряваше. Обажда ми се по телефона и ми вика.- Светльо, пежото ми загря, а е ново.Аз ми викам- Карай си така. Те пежата си загряват. :lol: Така че ние сме закърмени с тая марка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Чакай бре, аз съм имал и Пежо 205.1.4 двигателя с общо мазане.Жестоко!За 3 години из построих бая къщи на майсторите. Имахме и Пежо 206 - служебно HDI.На втория месец загря.После един ден ми се обажда Тишо и той има служебно Пежо и на него му загряваше. Обажда ми се по телефона и ми вика.- Светльо, пежото ми загря, а е ново.Аз ми викам- Карай си така. Те пежата си загряват. :lol: Така че ние сме закърмени с тая марка. И аз съм карал службено пежо 605, освен че загря ами и прегря. От съвети карай си така пукнах главата на двигателя и отиде на основен ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 декември 2009 Admin Сподели Публикувано 3 декември 2009 И аз съм карал службено пежо 605, освен че загря ами и прегря. От съвети карай си така пукнах главата на двигателя и отиде на основен ремонт. Така му отговорих на Тишо под формата на шега.То ясно, че трябва да се спре колата веднага. Интересното беше, че на цялата фирма пежата загряваха и след един месец всичките бяха в сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Айде бе, голяма работа, някакво си там загряване..... Мой приятел сменяше заден мост след заден мост като стой та гледай.... 2 пъти в годината, че беше 309 ГТИ или ГСИ, ще излъжа.... Много му беше мераклия, но накрая се предаде........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Те сега започнах да изкупувам :mitsu-smiley: , ама от тези, дето са правени в Япония. Щото един приятел ме "светна", че тези дето правят спагети и м*нети не могат да правят толкова качествени коли ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Чакайте бе хора какво направихте вие ... Нали ако бяха така нещата , тази марка намяше да просъществува и година Какви прегрявания какви чудесии? Може да има някой случай , но принципно нещата никак не са така. Всички сме виждали Пежо и Ситроен. Може да не е класа нашите любимци , но вие го подкарахте все едно сме 3-ти клас ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 (редакция) Заден мост при тях се сменя на ок 75к, това е всеизвестен факт............ Поне на някой от моделите това е задължително..... Стилян беше споделил за първата си кола. И че след четвъртата смяна на заден мост и той се е предал..... Няма майтап бе, Жоро, сериозно е така! Даже ми обясняваха защо така се получава - износват се едни иглени лагерчета, които са носещи и толкоз....... Редактирано 3 декември 2009 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Чакайте бе хора какво направихте вие ... Нали ако бяха така нещата , тази марка намяше да просъществува и година Какви прегрявания какви чудесии? Може да има някой случай , но принципно нещата никак не са така. Всички сме виждали Пежо и Ситроен. Може да не е класа нашите любимци , но вие го подкарахте все едно сме 3-ти клас ... Не ние, а французите са като в трети клас! :bang: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsv1967 Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 (редакция) Жена ми кара пежо 307 вече седма година и не е загрявало, но е бензиново. Редактирано 3 декември 2009 от jolly_roger използвайте препинателни знаци и главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 (редакция) Имам приятел C4 Coupe 2.0 HDI. Верно че е на малко повече от година но и е навъртял 40 000км като се качва и я натиска колкото може ... а тя може! На ръчен режим има ограничение на 200км/ч , но той си наглася автопилота на 240 и няма никакви грижи нито с вървеж, нито с окачване, нито с прегряване. Дядо ми имаше сигурно първото Пежо305 в Бургас .. това беше 83-84 година. Не помня колко години го търкаля, но след това мина на Ситроен С15 , вотора ръка от чужда автоморга ... с лопата изривахме тревата и пръстта от багажника. Него също го търкаля сума ти години. Всички знаем , че окачването им е нетрайно за сметка на добрата возия. Не ме разбирайте погрешно ... не искам се обединяват марките и съм привърженик на Митсубиши, но в момента звучите точно по детски. Редактирано 3 декември 2009 от kr0tal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Те това е. Само дето на нашите окачването им е трайно и возят добре. Аз съм доволен! А за гениалната френска техническа мисъл - питайте монтьорите. Конструкторите здраво се почесват всеки ден. За да извадим главата на едно ренде обезкостихме половината кола - свалихме климатици, динама, какво ли не........ Не ги знам за какво са мислили като са го проектирали....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Лоша работа...Карайте си япончетата сега, че след няколко години ще гледате френското д--е на колата си. Това е факт и сега за Колт. Какво да се прави, една предизвестена смърт. :icon_crying: :mega_shok: :icon_confused: П.П. Пазете си колите сега, ще падне яко вдигане на цената им на вторичния пазар.Ще си внасяме от Япония ММС и готово ,тъкмо ще са и по напомпани.......... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 декември 2009 Admin Сподели Публикувано 3 декември 2009 Оставете майтапите настрана, но френските коли си имат и те много добри страни.Така че нека темата не се превръща в недостатъците и преимуществата на френските коли.Всичко си е договорка на големите фирми.Огромни затруднения изпитват в момента Алфа Ромео, Крайслер, даже и Тойота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.