Премини към съдържание

Ето сега вече я втасахме!


Препоръчано мнение

До колкото знам Mitsubishi Corporation държът 1/10 от БВП на Япония. Щом са стигнали до там значи много са я закъсали. Това с Outlander го преживях .......... но франсета няма да мога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 118
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз от МЛ слязах и се качих на Мицубиши, те ще ме връщат при Франсетата, еми няма да стане. Много хора ще оставят Японската марка заради това сливане. Японското е дух, страст и история. Нищо лично към Рено, Ситроен и Пежо, но човека си личи по автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иде реч за това, че като те видят да слизаш от Митсубишито и ща те питат - "Как е върви ли новото Пежо/Ситроенче?" :icon_n_gathering:

 

Е, "Върви ли новото Фолксвагенче ?" може да се получи с Аудито, Сеата, Шкодата и прочее.... :bang: Надявам се да не е точно така, защото се предполага, че ще е просто джойнтвенчър, а не груба намеса и замяна на повечето детайли + дизайн.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, "Върви ли новото Фолксвагенче ?" може да се получи с Аудито, Сеата, Шкодата и прочее.... :bang: Надявам се да не е точно така, защото се предполага, че ще е просто джойнтвенчър, а не груба намеса и замяна на повечето детайли + дизайн.

В тоя ред на мисли собсвениците на Порше трябва да ги питаме: върви ли Фолксвагена. Не върви нещо да дадеш 150 000лв. и да те сравняват с Фолксваген.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да не е точно така, защото се предполага, че ще е просто джойнтвенчър, а не груба намеса и замяна на повечето детайли + дизайн.

Лошото е, че далаверата е именно при замяна на детайли и прочие + производство в по-близки до пазара локации. Аз лично съм скептично настроен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Производството в по-близки локации го има и сега.... Да не говорим, че всички дизели, монтирани в момента на :mitsu-smiley: са или ФВ, или МБ, или Пежо.......

Това е положението. Разработването на нов двигател е скъпо удоволствие, покачва се драстично цената на колата, и така......

Що се отнася до това кой ще държи акциите - ми те Даймлер-Крайслер ги държаха доскоро, какво, да не би да се возим на Крайслери?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли собсвениците на Порше трябва да ги питаме: върви ли Фолксвагена. Не върви нещо да дадеш 150 000лв. и да те сравняват с Фолксваген.

 

Много правилно. Друг е въпросът, ако Фолксваген беше собственик на Порше, тогава може би. Но при положение, че допреди време беше обратното, няма как да стане.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно. Друг е въпросът, ако Фолксваген беше собственик на Порше, тогава може би. Но при положение, че допреди време беше обратното, няма как да стане.

Прочети това:http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=183010

 

Фолксваген се готви да купи Порше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам Mitsubishi Corporation държът 1/10 от БВП на Япония. Щом са стигнали до там значи много са я закъсали. Това с Outlander го преживях .......... но франсета няма да мога.

Не бъркай Mitsubishi Corporation с Mitsubishi Motоrs Corporation, в първата има над сто компании, едната от коите е и втората!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочети това:http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=183010

 

Фолксваген се готви да купи Порше.

Дори мисля, че наскоро ги купиха....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прочети това:http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=183010

 

Фолксваген се готви да купи Порше.

 

Да - ще. Иска им се, и то отдавна, че дотогава Порше им беше собственик на тях. Те това от поне няколко години го изкусуряват. Но пък ако от Поршето направят Фолксваген, както от Ауди, защо да не казваме "Как е Фолксвагенчето?". Без значение цената. Корекция, извинявам се - от Ауди взеха дизайна на купето и си го сложиха навсякъде, че дотогава на мускули и митове го караха откъм дизайн. А и Порше за разлика от другите имат някакво самоуважение и наскоро протестираха, че "Не може да правиш Порше с части от Поло"....

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

може да се получи с Аудито, Сеата, Шкодата и прочее....

Да, но не са правени в Япония.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Как да нямаме бре..

Ти се връщаш на Тойота, аз на Хонда и готово.... :lol:

 

Чакай бре, аз съм имал и Пежо 205.

1.4 двигателя с общо мазане.

Жестоко!

За 3 години из построих бая къщи на майсторите.

Имахме и Пежо 206 - служебно HDI.

На втория месец загря.

После един ден ми се обажда Тишо и той има служебно Пежо и на него му загряваше.

Обажда ми се по телефона и ми вика.

- Светльо, пежото ми загря, а е ново.

Аз ми викам

- Карай си така. Те пежата си загряват. :lol:

 

Така че ние сме закърмени с тая марка. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай бре, аз съм имал и Пежо 205.

1.4 двигателя с общо мазане.

Жестоко!

За 3 години из построих бая къщи на майсторите.

Имахме и Пежо 206 - служебно HDI.

На втория месец загря.

После един ден ми се обажда Тишо и той има служебно Пежо и на него му загряваше.

Обажда ми се по телефона и ми вика.

- Светльо, пежото ми загря, а е ново.

Аз ми викам

- Карай си така. Те пежата си загряват. :lol:

 

Така че ние сме закърмени с тая марка. :)

И аз съм карал службено пежо 605, освен че загря ами и прегря. От съвети карай си така пукнах главата на двигателя и отиде на основен ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
И аз съм карал службено пежо 605, освен че загря ами и прегря. От съвети карай си така пукнах главата на двигателя и отиде на основен ремонт.

 

Така му отговорих на Тишо под формата на шега.

То ясно, че трябва да се спре колата веднага. :)

Интересното беше, че на цялата фирма пежата загряваха и след един месец всичките бяха в сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе, голяма работа, някакво си там загряване..... Мой приятел сменяше заден мост след заден мост като стой та гледай.... 2 пъти в годината, че беше 309 ГТИ или ГСИ, ще излъжа.... Много му беше мераклия, но накрая се предаде...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те сега започнах да изкупувам :mitsu-smiley: , ама от тези, дето са правени в Япония. Щото един приятел ме "светна", че тези дето правят спагети и м*нети не могат да правят толкова качествени коли ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бе хора :) какво направихте вие ... Нали ако бяха така нещата , тази марка намяше да просъществува и година :) Какви прегрявания какви чудесии? Може да има някой случай , но принципно нещата никак не са така. Всички сме виждали Пежо и Ситроен. Може да не е класа нашите любимци , но вие го подкарахте все едно сме 3-ти клас ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заден мост при тях се сменя на ок 75к, това е всеизвестен факт............ Поне на някой от моделите това е задължително.....

 

Стилян беше споделил за първата си кола. И че след четвъртата смяна на заден мост и той се е предал.....

Няма майтап бе, Жоро, сериозно е така! Даже ми обясняваха защо така се получава - износват се едни иглени лагерчета, които са носещи и толкоз.......

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бе хора :) какво направихте вие ... Нали ако бяха така нещата , тази марка намяше да просъществува и година :) Какви прегрявания какви чудесии? Може да има някой случай , но принципно нещата никак не са така. Всички сме виждали Пежо и Ситроен. Може да не е класа нашите любимци , но вие го подкарахте все едно сме 3-ти клас ...

 

Не ние, а французите са като в трети клас! :bang:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жена ми кара пежо 307 вече седма година и не е загрявало, но е бензиново.

Редактирано от jolly_roger
използвайте препинателни знаци и главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел C4 Coupe 2.0 HDI. Верно че е на малко повече от година но и е навъртял 40 000км като се качва и я натиска колкото може ... а тя може! На ръчен режим има ограничение на 200км/ч , но той си наглася автопилота на 240 и няма никакви грижи нито с вървеж, нито с окачване, нито с прегряване. Дядо ми имаше сигурно първото Пежо305 в Бургас .. това беше 83-84 година. Не помня колко години го търкаля, но след това мина на Ситроен С15 , вотора ръка от чужда автоморга ... с лопата изривахме тревата и пръстта от багажника. Него също го търкаля сума ти години. Всички знаем , че окачването им е нетрайно за сметка на добрата возия.

 

Не ме разбирайте погрешно ... не искам се обединяват марките и съм привърженик на Митсубиши, но в момента звучите точно по детски.

Редактирано от kr0tal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те това е. Само дето на нашите окачването им е трайно и возят добре. Аз съм доволен!

 

А за гениалната френска техническа мисъл - питайте монтьорите. Конструкторите здраво се почесват всеки ден. За да извадим главата на едно ренде обезкостихме половината кола - свалихме климатици, динама, какво ли не........ Не ги знам за какво са мислили като са го проектирали.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа...

Карайте си япончетата сега, че след няколко години ще гледате френското д--е на колата си. Това е факт и сега за Колт.

Какво да се прави, една предизвестена смърт. :icon_crying: :mega_shok: :icon_confused:

 

 

 

П.П. Пазете си колите сега, ще падне яко вдигане на цената им на вторичния пазар.

Ще си внасяме от Япония ММС и готово ,тъкмо ще са и по напомпани.......... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Оставете майтапите настрана, но френските коли си имат и те много добри страни.

Така че нека темата не се превръща в недостатъците и преимуществата на френските коли.

Всичко си е договорка на големите фирми.

Огромни затруднения изпитват в момента Алфа Ромео, Крайслер, даже и Тойота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...