Премини към съдържание

Ralliart 2009


Препоръчано мнение

Загледал съм се в този малък изтребител, но бих искал да чуя вашето мнение.Заслужава ли си покупката (говорим за нов автомобил) на този мъник... :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Загледал съм се в този малък изтребител, но бих искал да чуя вашето мнение.Заслужава ли си покупката (говорим за нов автомобил) на този мъник... :huh:

 

Е как да не :) Аз от моя съм доволен дето е само 95к.с.(дизелче) , а какво остава за РалиАрт-а! Ако си само с мацка , без деца ще видиш как ще ти залепне ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реално, нямаме колега с рали арт в клуба. Аз лично обаче съм тотален мераклия на едно такова бръмбазъче. Пълен пакет от оборудване. Страхотна визия (става дума за 3-вратия), уникални лети джанти + точния размер гума, за мотора мисля че няма какво да кажа - 1.5 турбо мивек. И двете думички "турбо" и "мивек" са ключови. Колата е перфектния градски автомобил. Компактна и динамична. И винаги когато де досърби крака, можеш да накажеш някой ауди, мерцедес, хонда или просто каквото дойде там. Ускорението от 0-100 за 7.4 сек. е завидно за много коли :) Ако имаш възможностите - вчесвай се, пък аз ще те чакам на някой събор да направя едно кръгче :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам много опит с автомобилите, за това и се обърнах към вас за мнение. В момента карам една дръглива А4-ка (Ауди) и ми омръзна да наливам средства в нея за ремонти. Колкото до Ralliart-a, въпросът ми дали си заслужава, по-скоро третира адекватността на покупката.Спортен автомобил, със съответното окачване и возия, твърдо управление, евтино изглеждащ интериор (пластмаси стил "сделано в Росии"), относително висок шум при големи скорости и на дълъг път. Всичко това казано дотук съм изчел по разни ревюта в интернет, не са мои оценки.Просто се питах дали за тези пари си заслужава Colt Ralliart, тъй като цената му е съизмерима с тази на Lancer-a...Така или иначе, спортните версии на която и да е марка автомобили си остават малко лукс и/или глезотия...Благодаря все пак за отзивите ! B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми писна от някакви стати преливащи с глупости от сорта на тези - пластмаси тип сделано в Росии, и т.н. Тва е пълен SHIT!. Да не говорим за другите неща ... естествено , че една кола със спортно окачване ще вози твърдо, и ествествено при високи скорости спортните автомобили да имат висок шум.

Писна ми от сравнения Nissan GT-R (Mitsubishi EVO10) VS Focus RS или Fiesta VS Colt. Правят си скапаните платени предавания и статии и лъжат хората. Седни в един RALLIART и после кажи дали ти се струва ефтино! Зарежи тези статии.

И само да добавя ... един колега си взе нов FOKUS и то със сравнително висок клас на обурудване - определено интериора и пластмасите му не изглеждат по-добри от на Lancer-a - напротив, доста по ефтино изглежда - и тапицерията и пластмасите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колега, може и да ти е писнало, а пък аз по-скоро съм разочорован, но истината е, че новите колтове не изглеждат никак добре вътре. И сравнението не го правя с други марки (в случая не ме вълнуват), а със старите модели. Най-новия колт 2009-та (специално за 3 врати говоря) ми радва адски много окото, особено ралиарта който е с пълен боди пакет, окачване, джанти и т.н. Вътре за разлика от предния модел, таблото е доста по-добро като визия, но останалата част от интериора никак не ме радва. Но за ралиарт-а бих направил много компромиси, главно заради сърцето което тупка под капака! А за качеството на новите автомобили - всичките са такива.... Кумеца ми си купи чисто нова кола, сега е на 3-4 години, а пластмасите и са истрити (бяха в цвета на купето). На старите коли на по 10-20 години не са им мръднали салоните ако са пазени...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колега, може и да ти е писнало, а пък аз по-скоро съм разочорован, но истината е, че новите колтове не изглеждат никак добре вътре. И сравнението не го правя с други марки (в случая не ме вълнуват), а със старите модели. Най-новия колт 2009-та (специално за 3 врати говоря) ми радва адски много окото, особено ралиарта който е с пълен боди пакет, окачване, джанти и т.н. Вътре за разлика от предния модел, таблото е доста по-добро като визия, но останалата част от интериора никак не ме радва. Но за ралиарт-а бих направил много компромиси, главно заради сърцето което тупка под капака! А за качеството на новите автомобили - всичките са такива.... Кумеца ми си купи чисто нова кола, сега е на 3-4 години, а пластмасите и са истрити (бяха в цвета на купето). На старите коли на по 10-20 години не са им мръднали салоните ако са пазени...

 

Ами как няма да изтрият , като боядисват пластмасата с някакви имитации на никел и т.н. Моя колт вътре си е абсолютно чиста пластмаса, която няма как да се обели и с абсолютно нищо не е по лоша, от на която и да е друга кола. Нещо не разбирам с какво първите 2 снимки са по зле от долните ...

http://www.auto123.com/ArtImages/93397/2007-mitsubishi-colt-dhd-i0011.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/02/22-mitsu-colt-ralliart.jpg

 

Фиеста - врътките за парното са като от преди 10 години, духалките са копирани 1към 1 от Колт-а, километража е почти същия, даже сребърното табло е суперцигания и се драска и изтърква много лесно.

http://p.webwombat.com.au/motoring/images/ford-fiesta-xr4-4.jpg

http://p.webwombat.com.au/motoring/car-images/ford-fiesta-review-7.jpg

 

Citroen C2 - много по-изчистено и стилно от Форда и не много различно от Мицубиши

http://img461.imageshack.us/img461/6336/citroenc2byloeb02dx1.jpg

C3 - също по нищо не отстъпва като визия, даже ми идва малко шарено.

http://www.mobixrent.com/uploads/images/Citroen_C3/Citroen_C3_in.jpg

VW Polo - на мен лично ми харесва повече от на Citroen и Ford и пак не е с нищо повече от Колта.

http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0019067/VW/VW-Polo-1-2-Trendline--2007-2009-.jpg

Peugeot 207 - също с нищо не е по-добре.

http://upload.moldova.org/auto/Peugeot/2007_Peugeot_207_RC_3.jpg

 

Мазда 2 - малко по разично от останлите но не е по мой вкус.

http://www.avto1.com/forum/geek/gars/images/1/mazda-tuning-big.jpg

 

Тойота корола - също ми харесва , но сивите пластмаси ме дразнят

http://upload.moldova.org/auto/Toyota/2007_Toyota_Corolla_3.jpg

 

Не им знам на абсолютно всички материите и материалите, но това което съм видял ми е напълно достатъчно. Може да има тъук таме някоя комбинация на цветове и оборудване дето се различават от снимките, но като цяло нещата са си такива. Всичко това естествено си е лично мое мнение и виждане!

 

 

П.П. Емо, не може да кажеш че дизайна на стария интериор е по-добър от новия! От към материали и издържливост обаче наистина са по-добре и по-трудно се разхлопват старите.

Редактирано от kr0tal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта и Тойотата са най-добри от тези според мене. А в този клас коли, дори и по-високия клас на Лансер-а наистина почти няма такива с хубав интериор за съжаление. В моя още нищо не скърца или тропа, което е добре, но не мога да кажа че е особено хубав отвътре. Поне отвън обаче е доста добре. А Колт Ралиарт-а докато не го покараш няма да знаеш дали си заслужава или не, пък и никой от нас май не го е карал така че...

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло колегата трябва да си отговори на въпроса каква точно кола му трябва. Lancer-а е безспорно логичният избор ако ти се налага комфортна кола, с която спокойно можеш да си свършиш работа и да пътуваш извън града. Colt Ralliart от друга страна е малка градска бегачка, която според мен ще дава несравнимо усещане при шофиране, но с оглед на по-твърдото окачване и спартански интериор, ще изморява по-бързо и няма да е много удобна за бързи преходи. Ако си "petrol head" и изживяването зад волана е най-важното за теб - Colt Ralliart е супер избор, ако предпочиташ по-функционална машина - Lancer.

 

Между другото RalliArt пуснаха и "специална" версия на мъника. ТУК. За съжаление промените са само визуални, аз се надявах, че ще изцедят още малко живец от малкото агрегатче, но уви ... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Визитата се отлага за Понеделник.... :icon_hmm:

Сега...малко размисли и страсти :icon_blush:

Както споменах, нямам много опит с автомобилите...ако трябва да се каже какъв тип кола предпочитам, определено залагам на по-спортния дух, не че ще се правя на Шумахер по улиците, просто въпрос на вкус.Относно интериора, едва ли е болка за умиране но все пак когато седнеш в една кола трябва да се усещаш комфортно, да ти пасне...в крайна сметка даваш една шапка пари, не за интериор разбира се, но и той е част от автомобила все пак...

Преценката за автомобила съм си я направил, но все пак само по визия така да се каже и техн.спецификации.Чудех се единствено дали трябва да се ръководя от пристрастия и непрофесионален поглед на нещата или да помисля по-обстойно.За парите, които ще се дадат за Ralliart, човек може да си вземе ако от същата марка - Lancer, ако друга - варианти всякакви..

Още веднъж благодаря за отзивите :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Визитата се отлага за Понеделник.... :icon_hmm:

Сега...малко размисли и страсти :icon_blush:

Както споменах, нямам много опит с автомобилите...ако трябва да се каже какъв тип кола предпочитам, определено залагам на по-спортния дух, не че ще се правя на Шумахер по улиците, просто въпрос на вкус.Относно интериора, едва ли е болка за умиране но все пак когато седнеш в една кола трябва да се усещаш комфортно, да ти пасне...в крайна сметка даваш една шапка пари, не за интериор разбира се, но и той е част от автомобила все пак...

Преценката за автомобила съм си я направил, но все пак само по визия така да се каже и техн.спецификации.Чудех се единствено дали трябва да се ръководя от пристрастия и непрофесионален поглед на нещата или да помисля по-обстойно.За парите, които ще се дадат за Ralliart, човек може да си вземе ако от същата марка - Lancer, ако друга - варианти всякакви..

Още веднъж благодаря за отзивите :icon_angel:

 

 

Здравейте, днес се регистрирах във Форума и пиша за пръв път :), но относно Colt-а мисля, че е много добър. Не знам дали си го взел вече, но до крач на август в Мицубищи имат страхотни отдтъпки от цените, минимум 8 процента, а може и повече :0.

Аз съм фен на марката от около 3-4 години се интересувам от тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега се върнах от БС-Варна -има промоция на Raliart-а/турбо 1,5 150к.с. и т.н/ -1 бройка-от 38000 на 29000 лв. Видях го на място в склада - черен цвят,убиец от всякъде;като запалих двигателя ми настръхнаха космите само от звука на турбото.Който е мераклия, да ходи да го види на място. :plane:

Редактирано от Dragon3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

29000 си струват определено, то като помисля моята беше толкова като я взимах. За 38000 колата не е достатъчно практична според мен, по-добре лансър, фокус или голф 6 примерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гласувам за Колт-а ,ако имах такава възможност преди 1 година,когато взех моята,щях да избера Колт РалиАрт,но тогава все още не беше настъпила кризата,така,че възползвай се от добрата отстъпка! Скоро може да го отнесе някой друг...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Veni,Vidi,Vici. Да, ама не :icon_hmm: Без това последното за "победата".

Исках само да споделя няколко неща и впечатленията, с които останах.

1.Този модел е произведен в Холандия.Не знам това дали има някакво пряко отношение към неговото качество....

2.Това, което се вижда под предния капак, няма нищо общо с официалните снимки (вероятно и това е нормално)...

4.Относно интериора...бих казал, че е поносим.

3.За такава компания като БС, ми се видяха "леко" неориентирани дилърите, с които разговарях...

 

Така или иначе не можах да взема окончателно решение :huh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се обадиха от Балкан Стар,казаха че имали промоции сега,изкупуват стари автомобили и намалят от цената на новата кола.Другия месец щяло да има друга промоция и затова не я обявяват тук във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка колата кара ли я?!

 

:wacko: Може би щях, ако девойките в БС сложени да показват имидж, бяха в час, с това което продават..."Да, разбира се, имаме го този модел, един момент моля.Ах...извинявам се, той не е тук....има го в другия ни шоу рум." В другия се оказа, че колата е във...Варна. Този, който успях да видя поне беше варианта 5 врати. Няма как да подкараш автомобил изложен в шоу рум предполагам...

 

Абе...хубава работа, ама...българска. Срамно е да правим такива констатации в ежедневието си...но това е действителността в нашата мила родина :noexpression:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но двигателят е произведен в Япония.

 

Не разбирам от коли, както вече споменах неколкократно, но едва ли един автомобил е само и единствено двигател.Предполагам, че самата сглобка на нещата има съществено значение.

 

Off topic: Занимавам се с персонални компютри. Процесорите на една от водещите компании в бранша, Intel, се произвеждат масово в заводите им в Малайзия.Което не е никакъв проблем.Но определено има значение къде и кой ще ти сглоби компютърната конфигурация.Може примерът да не е много аналогичен...но вероятно има сходство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Примера си е много добър и прост. Аз ще ти дам друг - едно време във "Васил Коларов" (ВАМО) се произвеждаха дизелови и газови ДВГ с изцяло английски машини и някой доста добре автоматизирани поточни линий (разпр. вал например)... Бях там една година на стаж... Ако ви кажа за какво става дума ще се отчаяте :D

 

Относно Ралиарт-а, много жалко е това, че не си могъл да подкараш тези 150 жребеца... Мисля, че това е фактор който много ще наклони везната... Жалко за некоректното обслужване :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...