hatecrew Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Загледал съм се в този малък изтребител, но бих искал да чуя вашето мнение.Заслужава ли си покупката (говорим за нов автомобил) на този мъник... :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Загледал съм се в този малък изтребител, но бих искал да чуя вашето мнение.Заслужава ли си покупката (говорим за нов автомобил) на този мъник... :huh: Е как да не Аз от моя съм доволен дето е само 95к.с.(дизелче) , а какво остава за РалиАрт-а! Ако си само с мацка , без деца ще видиш как ще ти залепне ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Реално, нямаме колега с рали арт в клуба. Аз лично обаче съм тотален мераклия на едно такова бръмбазъче. Пълен пакет от оборудване. Страхотна визия (става дума за 3-вратия), уникални лети джанти + точния размер гума, за мотора мисля че няма какво да кажа - 1.5 турбо мивек. И двете думички "турбо" и "мивек" са ключови. Колата е перфектния градски автомобил. Компактна и динамична. И винаги когато де досърби крака, можеш да накажеш някой ауди, мерцедес, хонда или просто каквото дойде там. Ускорението от 0-100 за 7.4 сек. е завидно за много коли Ако имаш възможностите - вчесвай се, пък аз ще те чакам на някой събор да направя едно кръгче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hatecrew Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 Нямам много опит с автомобилите, за това и се обърнах към вас за мнение. В момента карам една дръглива А4-ка (Ауди) и ми омръзна да наливам средства в нея за ремонти. Колкото до Ralliart-a, въпросът ми дали си заслужава, по-скоро третира адекватността на покупката.Спортен автомобил, със съответното окачване и возия, твърдо управление, евтино изглеждащ интериор (пластмаси стил "сделано в Росии"), относително висок шум при големи скорости и на дълъг път. Всичко това казано дотук съм изчел по разни ревюта в интернет, не са мои оценки.Просто се питах дали за тези пари си заслужава Colt Ralliart, тъй като цената му е съизмерима с тази на Lancer-a...Така или иначе, спортните версии на която и да е марка автомобили си остават малко лукс и/или глезотия...Благодаря все пак за отзивите ! B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 На мен ми писна от някакви стати преливащи с глупости от сорта на тези - пластмаси тип сделано в Росии, и т.н. Тва е пълен SHIT!. Да не говорим за другите неща ... естествено , че една кола със спортно окачване ще вози твърдо, и ествествено при високи скорости спортните автомобили да имат висок шум.Писна ми от сравнения Nissan GT-R (Mitsubishi EVO10) VS Focus RS или Fiesta VS Colt. Правят си скапаните платени предавания и статии и лъжат хората. Седни в един RALLIART и после кажи дали ти се струва ефтино! Зарежи тези статии.И само да добавя ... един колега си взе нов FOKUS и то със сравнително висок клас на обурудване - определено интериора и пластмасите му не изглеждат по-добри от на Lancer-a - напротив, доста по ефтино изглежда - и тапицерията и пластмасите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hatecrew Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 Утре отивам за оферта в Mitsubishi, пък ще видим после кое как е...на живо :icon_thumbup: Благодаря, колеги за вниманието! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 август 2009 Сподели Публикувано 19 август 2009 Е колега, може и да ти е писнало, а пък аз по-скоро съм разочорован, но истината е, че новите колтове не изглеждат никак добре вътре. И сравнението не го правя с други марки (в случая не ме вълнуват), а със старите модели. Най-новия колт 2009-та (специално за 3 врати говоря) ми радва адски много окото, особено ралиарта който е с пълен боди пакет, окачване, джанти и т.н. Вътре за разлика от предния модел, таблото е доста по-добро като визия, но останалата част от интериора никак не ме радва. Но за ралиарт-а бих направил много компромиси, главно заради сърцето което тупка под капака! А за качеството на новите автомобили - всичките са такива.... Кумеца ми си купи чисто нова кола, сега е на 3-4 години, а пластмасите и са истрити (бяха в цвета на купето). На старите коли на по 10-20 години не са им мръднали салоните ако са пазени... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 (редакция) Е колега, може и да ти е писнало, а пък аз по-скоро съм разочорован, но истината е, че новите колтове не изглеждат никак добре вътре. И сравнението не го правя с други марки (в случая не ме вълнуват), а със старите модели. Най-новия колт 2009-та (специално за 3 врати говоря) ми радва адски много окото, особено ралиарта който е с пълен боди пакет, окачване, джанти и т.н. Вътре за разлика от предния модел, таблото е доста по-добро като визия, но останалата част от интериора никак не ме радва. Но за ралиарт-а бих направил много компромиси, главно заради сърцето което тупка под капака! А за качеството на новите автомобили - всичките са такива.... Кумеца ми си купи чисто нова кола, сега е на 3-4 години, а пластмасите и са истрити (бяха в цвета на купето). На старите коли на по 10-20 години не са им мръднали салоните ако са пазени... Ами как няма да изтрият , като боядисват пластмасата с някакви имитации на никел и т.н. Моя колт вътре си е абсолютно чиста пластмаса, която няма как да се обели и с абсолютно нищо не е по лоша, от на която и да е друга кола. Нещо не разбирам с какво първите 2 снимки са по зле от долните ...http://www.auto123.com/ArtImages/93397/2007-mitsubishi-colt-dhd-i0011.jpghttp://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/02/22-mitsu-colt-ralliart.jpg Фиеста - врътките за парното са като от преди 10 години, духалките са копирани 1към 1 от Колт-а, километража е почти същия, даже сребърното табло е суперцигания и се драска и изтърква много лесно.http://p.webwombat.com.au/motoring/images/ford-fiesta-xr4-4.jpghttp://p.webwombat.com.au/motoring/car-images/ford-fiesta-review-7.jpg Citroen C2 - много по-изчистено и стилно от Форда и не много различно от Мицубишиhttp://img461.imageshack.us/img461/6336/citroenc2byloeb02dx1.jpgC3 - също по нищо не отстъпва като визия, даже ми идва малко шарено.http://www.mobixrent.com/uploads/images/Citroen_C3/Citroen_C3_in.jpgVW Polo - на мен лично ми харесва повече от на Citroen и Ford и пак не е с нищо повече от Колта.http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0019067/VW/VW-Polo-1-2-Trendline--2007-2009-.jpg Peugeot 207 - също с нищо не е по-добре.http://upload.moldova.org/auto/Peugeot/2007_Peugeot_207_RC_3.jpg Мазда 2 - малко по разично от останлите но не е по мой вкус.http://www.avto1.com/forum/geek/gars/images/1/mazda-tuning-big.jpg Тойота корола - също ми харесва , но сивите пластмаси ме дразнятhttp://upload.moldova.org/auto/Toyota/2007_Toyota_Corolla_3.jpg Не им знам на абсолютно всички материите и материалите, но това което съм видял ми е напълно достатъчно. Може да има тъук таме някоя комбинация на цветове и оборудване дето се различават от снимките, но като цяло нещата са си такива. Всичко това естествено си е лично мое мнение и виждане! П.П. Емо, не може да кажеш че дизайна на стария интериор е по-добър от новия! От към материали и издържливост обаче наистина са по-добре и по-трудно се разхлопват старите. Редактирано 20 август 2009 от kr0tal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 (редакция) Колта и Тойотата са най-добри от тези според мене. А в този клас коли, дори и по-високия клас на Лансер-а наистина почти няма такива с хубав интериор за съжаление. В моя още нищо не скърца или тропа, което е добре, но не мога да кажа че е особено хубав отвътре. Поне отвън обаче е доста добре. А Колт Ралиарт-а докато не го покараш няма да знаеш дали си заслужава или не, пък и никой от нас май не го е карал така че... Редактирано 20 август 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Като цяло колегата трябва да си отговори на въпроса каква точно кола му трябва. Lancer-а е безспорно логичният избор ако ти се налага комфортна кола, с която спокойно можеш да си свършиш работа и да пътуваш извън града. Colt Ralliart от друга страна е малка градска бегачка, която според мен ще дава несравнимо усещане при шофиране, но с оглед на по-твърдото окачване и спартански интериор, ще изморява по-бързо и няма да е много удобна за бързи преходи. Ако си "petrol head" и изживяването зад волана е най-важното за теб - Colt Ralliart е супер избор, ако предпочиташ по-функционална машина - Lancer. Между другото RalliArt пуснаха и "специална" версия на мъника. ТУК. За съжаление промените са само визуални, аз се надявах, че ще изцедят още малко живец от малкото агрегатче, но уви ... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hatecrew Публикувано 20 август 2009 Автор Сподели Публикувано 20 август 2009 Визитата се отлага за Понеделник.... :icon_hmm: Сега...малко размисли и страсти :icon_blush: Както споменах, нямам много опит с автомобилите...ако трябва да се каже какъв тип кола предпочитам, определено залагам на по-спортния дух, не че ще се правя на Шумахер по улиците, просто въпрос на вкус.Относно интериора, едва ли е болка за умиране но все пак когато седнеш в една кола трябва да се усещаш комфортно, да ти пасне...в крайна сметка даваш една шапка пари, не за интериор разбира се, но и той е част от автомобила все пак...Преценката за автомобила съм си я направил, но все пак само по визия така да се каже и техн.спецификации.Чудех се единствено дали трябва да се ръководя от пристрастия и непрофесионален поглед на нещата или да помисля по-обстойно.За парите, които ще се дадат за Ralliart, човек може да си вземе ако от същата марка - Lancer, ако друга - варианти всякакви..Още веднъж благодаря за отзивите :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FunkyMonkey Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Визитата се отлага за Понеделник.... :icon_hmm: Сега...малко размисли и страсти :icon_blush: Както споменах, нямам много опит с автомобилите...ако трябва да се каже какъв тип кола предпочитам, определено залагам на по-спортния дух, не че ще се правя на Шумахер по улиците, просто въпрос на вкус.Относно интериора, едва ли е болка за умиране но все пак когато седнеш в една кола трябва да се усещаш комфортно, да ти пасне...в крайна сметка даваш една шапка пари, не за интериор разбира се, но и той е част от автомобила все пак...Преценката за автомобила съм си я направил, но все пак само по визия така да се каже и техн.спецификации.Чудех се единствено дали трябва да се ръководя от пристрастия и непрофесионален поглед на нещата или да помисля по-обстойно.За парите, които ще се дадат за Ralliart, човек може да си вземе ако от същата марка - Lancer, ако друга - варианти всякакви..Още веднъж благодаря за отзивите :icon_angel: Здравейте, днес се регистрирах във Форума и пиша за пръв път , но относно Colt-а мисля, че е много добър. Не знам дали си го взел вече, но до крач на август в Мицубищи имат страхотни отдтъпки от цените, минимум 8 процента, а може и повече :0.Аз съм фен на марката от около 3-4 години се интересувам от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 (редакция) Сега се върнах от БС-Варна -има промоция на Raliart-а/турбо 1,5 150к.с. и т.н/ -1 бройка-от 38000 на 29000 лв. Видях го на място в склада - черен цвят,убиец от всякъде;като запалих двигателя ми настръхнаха космите само от звука на турбото.Който е мераклия, да ходи да го види на място. :plane: Редактирано 22 август 2009 от Dragon3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 29000 си струват определено, то като помисля моята беше толкова като я взимах. За 38000 колата не е достатъчно практична според мен, по-добре лансър, фокус или голф 6 примерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metropolis Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Гласувам за Колт-а ,ако имах такава възможност преди 1 година,когато взех моята,щях да избера Колт РалиАрт,но тогава все още не беше настъпила кризата,така,че възползвай се от добрата отстъпка! Скоро може да го отнесе някой друг... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hatecrew Публикувано 28 август 2009 Автор Сподели Публикувано 28 август 2009 Veni,Vidi,Vici. Да, ама не :icon_hmm: Без това последното за "победата".Исках само да споделя няколко неща и впечатленията, с които останах.1.Този модел е произведен в Холандия.Не знам това дали има някакво пряко отношение към неговото качество....2.Това, което се вижда под предния капак, няма нищо общо с официалните снимки (вероятно и това е нормално)...4.Относно интериора...бих казал, че е поносим.3.За такава компания като БС, ми се видяха "леко" неориентирани дилърите, с които разговарях... Така или иначе не можах да взема окончателно решение :huh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 В крайна сметка колата кара ли я?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Но двигателят е произведен в Япония. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 И на мен ми се обадиха от Балкан Стар,казаха че имали промоции сега,изкупуват стари автомобили и намалят от цената на новата кола.Другия месец щяло да има друга промоция и затова не я обявяват тук във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hatecrew Публикувано 29 август 2009 Автор Сподели Публикувано 29 август 2009 В крайна сметка колата кара ли я?! :wacko: Може би щях, ако девойките в БС сложени да показват имидж, бяха в час, с това което продават..."Да, разбира се, имаме го този модел, един момент моля.Ах...извинявам се, той не е тук....има го в другия ни шоу рум." В другия се оказа, че колата е във...Варна. Този, който успях да видя поне беше варианта 5 врати. Няма как да подкараш автомобил изложен в шоу рум предполагам... Абе...хубава работа, ама...българска. Срамно е да правим такива констатации в ежедневието си...но това е действителността в нашата мила родина :noexpression: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hatecrew Публикувано 29 август 2009 Автор Сподели Публикувано 29 август 2009 Но двигателят е произведен в Япония. Не разбирам от коли, както вече споменах неколкократно, но едва ли един автомобил е само и единствено двигател.Предполагам, че самата сглобка на нещата има съществено значение. Off topic: Занимавам се с персонални компютри. Процесорите на една от водещите компании в бранша, Intel, се произвеждат масово в заводите им в Малайзия.Което не е никакъв проблем.Но определено има значение къде и кой ще ти сглоби компютърната конфигурация.Може примерът да не е много аналогичен...но вероятно има сходство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Примера си е много добър и прост. Аз ще ти дам друг - едно време във "Васил Коларов" (ВАМО) се произвеждаха дизелови и газови ДВГ с изцяло английски машини и някой доста добре автоматизирани поточни линий (разпр. вал например)... Бях там една година на стаж... Ако ви кажа за какво става дума ще се отчаяте :D Относно Ралиарт-а, много жалко е това, че не си могъл да подкараш тези 150 жребеца... Мисля, че това е фактор който много ще наклони везната... Жалко за некоректното обслужване :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.