Премини към съдържание

Многократно предъвквана тема-тракащи повдигачи?


msgb

Препоръчано мнение

Може ли да тропат от недостатъчно налягане на маслото??? Може би причината за тракането не са повдигачите , а маслената помпа????/ :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Едва ли....Има в форума човек които има проблем с двигателя. В резултат на което налягането на маслото му е ниско, даже на място му свети лампата за маслото. Но въпреки това няма проблем с повдигачите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милене,само не ми е ясно,защо затихват като спра и стартирам отново мотора.Ако беше постоянно тропането щях да съм наясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да греша. Моето Л300 от както съм го взел си му трака някои повдигач, може и всички да са но така си го и карам и до днес. Вече е на 328000 км, а е взет на 180000 уж. Никви проблеми, тракат си и това е не му пречи като гледанм и за вървенето. Изобщо не ми е и минавало през ума да ги оправям, което ме води и до извода, че може и така да се кара.

Редактирано от SpeedFox
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милене,само не ми е ясно,защо затихват като спра и стартирам отново мотора.Ако беше постоянно тропането щях да съм наясно.

 

 

Какво значи затихват. Ти сигурен ли си че е от повдигачите. По скоро ти изчезва тракането но от какво е, може да се каже след разглобяване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милене,мисля да те посетя тези дни,за да чуеш моторчето и да си кажеш мнението.

 

Под затихване имах предвид,че спира всякакво тракане и става супер безшумен мотора.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По скоро ти изчезва тракането но от какво е, може да се каже след разглобяване.
След разглобяване на мотора, или на скоростите ?... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милене,мисля да те посетя тези дни,за да чуеш моторчето и да си кажеш мнението.

 

Под затихване имах предвид,че спира всякакво тракане и става супер безшумен мотора.

 

Мини да я погледна.....но ако трябва да се прави нещо, ще е по нататък. Че съм се заял с едно 3.5 V6 GDI :icon_crying: малиии

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио,базикаш ли се?Мотора разбира се.Единственото нещо,което ме дразни в тази кола са повдигачите-по мое мнение.При мен тракането е като играта-тука има,тука нема.Така тракат.Има дни,в които изобщо не се обаждат.

Милене,надявам се ти да ми помогнеш,за да зная какво да правя.А това животно дето казваш за него,трябва да е яко.

Редактирано от maiki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Яко е .....двигателя му е 1 тон. още се чудя как да го изкарам от мястото му.....
Ми ела да ти дам, 12-тонна лебедка... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ония ден се замислих по един друг аспект на маслото и повдигачите, а именно, колко масло точно трябва да се сипва? Повода за размисъла ми е следния: Преди няколко месеца сменях масло, както знаете по книжка за моя двигател дават да се сипва 4.3л масло, поради която причина в сервиза си платих 5л. Хората промиха двигатела, изчакаха доста да се отцеди, продухаха го, сипаха новото масло, казаха ми, че 5-тия литър е в багажника, ако трябва да долея и си тръгнах. На другия ден сутринта погледнах на щеката маслото беше над средата, между двете деления на щеката, така и не съм доливал. Преди смяната чат пат почукваха повдигачи, след смяната продължиха, докато стана топло и повече не са се чували.

Понеже доста попътувах последните седмици, а миналата седмица една сутрин пак чух да почуква повдигач, в неделя преди поредния преход реших да си проверя маслото. Оказа се, както и очаквах малко над средата, между двете деления на щеката(мойта количка милата, не го пипа изобщо) . Въпреки това реших да долея 100мл и тук дойде изненадата, 5-тия литър в багажника се оказа неразпечатан. Сипах масло, но по погрешка 300мл, изчаках 45 минути, проверих пак на щеката маслото беше на горната чертичка, демек на максимума. След това запалих колата, чу се изтракване няколко пъти и двигателят утихна почти веднага. Тука в мен се появиха следните въпроси:

 

1. Нормално ли е при предписани 4.3 литра само с 4 да се пълни до средата между двете деления на щеката?

2. Ако това е нормално , дали всички (и ние и майстори), ползвайки щеката за ориентир, не караме колите си по-малко от предписаното от производителя количество масло, като по този начин с времето сами прецакваме повдигачите си.

Допълнителен довот за тези ми размисли е факта, че когато колата ми дойде от Швейцария, не се обаждаха никакви повдигачи, карах тук 5-6000 км с масло малко под средата между двете деления на щеката и започнаха да се обаждат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ония ден се замислих по един друг аспект на маслото и повдигачите, а именно, колко масло точно трябва да се сипва? Повода за размисъла ми е следния: Преди няколко месеца сменях масло, както знаете по книжка за моя двигател дават да се сипва 4.3л масло, поради която причина в сервиза си платих 5л. Хората промиха двигатела, изчакаха доста да се отцеди, продухаха го, сипаха новото масло, казаха ми, че 5-тия литър е в багажника, ако трябва да долея и си тръгнах. На другия ден сутринта погледнах на щеката маслото беше над средата, между двете деления на щеката, така и не съм доливал. Преди смяната чат пат почукваха повдигачи, след смяната продължиха, докато стана топло и повече не са се чували.

Понеже доста попътувах последните седмици, а миналата седмица една сутрин пак чух да почуква повдигач, в неделя преди поредния преход реших да си проверя маслото. Оказа се, както и очаквах малко над средата, между двете деления на щеката(мойта количка милата, не го пипа изобщо) . Въпреки това реших да долея 100мл и тук дойде изненадата, 5-тия литър в багажника се оказа неразпечатан. Сипах масло, но по погрешка 300мл, изчаках 45 минути, проверих пак на щеката маслото беше на горната чертичка, демек на максимума. След това запалих колата, чу се изтракване няколко пъти и двигателят утихна почти веднага. Тука в мен се появиха следните въпроси:

 

1. Нормално ли е при предписани 4.3 литра само с 4 да се пълни до средата между двете деления на щеката?

2. Ако това е нормално , дали всички (и ние и майстори), ползвайки щеката за ориентир, не караме колите си по-малко от предписаното от производителя количество масло, като по този начин с времето сами прецакваме повдигачите си.

Допълнителен довот за тези ми размисли е факта, че когато колата ми дойде от Швейцария, не се обаждаха никакви повдигачи, карах тук 5-6000 км с масло малко под средата между двете деления на щеката и започнаха да се обаждат.

Отговорът е в поста ти:

4л.+0.3л.,които си долял,прави 4.3л.и маслото ти е на max.

Точно колкото трябва да е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробва някой с тропащи повдигачи да сложи към 5л. масло и веднага ще покаже дали е от това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробва някой с тропащи повдигачи да сложи към 5л. масло и веднага ще покаже дали е от това.

Колега,поста ти никак нее уместен.

Хората са изчислили колко да е маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отговорът е в поста ти:

4л.+0.3л.,които си долял,прави 4.3л.и маслото ти е на max.

Точно колкото трябва да е :)

Отговорът е ясен, но мисълта ми беше друга, че явно тази кола трябва да се кара с масло на максимума, а в БГ е масова практика при смяна да не се слага маслото на макс, а винаги да е на средата между двете деления на щеката, както е и масова практика никой да не го долива след това, защото е общоприето, че това е правилното количество.

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен винаги са ми сипвали масло до макс. и аз винаги гледам да го държа в горната половина(между средата и макс.)...Мисля,че така е правилно,а и от твойте сметки излиза,че така е сметнато от производителя. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслената помпа и като цяло смазването на двигателя си работи на 100%, без значение дали маслото е на максимума или на минимума. Важното е, че количеството не трябва да излиза от този диапазон.

Навсякъде по света, та дори и в България, при смяна на масло се налива новото до максимума. Предполага се, че от минимума до максимума, двигателя ще събере 1литър. Ако до следващата смяна на масло(примерно 10.000км) показанието на щеката е над минимума - добре, но ако за тези 10.000км нивото на маслото ти е падало под минимума и се е налагало да доливаш, то тук работата си е за ремонт.

Става дума за коли с нормална ежедневна употреба, защото по книжката на тези двигатели им дават да горят и до 300г/1000км. Това може и да се получи, но ако държите оборотомера доста време в червения сектор.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,поста ти никак нее уместен.

Хората са изчислили колко да е маслото.

 

Бе те са изчислили и, че тока за потребителите тябва да е 220 волта 50 херца ама никаде в бг. не е толкова.

Редактирано от SpeedFox
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Ако до следващата смяна на масло(примерно 10.000км) показанието на щеката е над минимума - добре, но ако......

 

Не го пожелавай на никого - я антифриз, я горивото се е появило в маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе те са изчислили и, че тока за потребителите тябва да е 220 волта 50 херца ама никаде в бг. не е толкова.

 

Като пише на акумулатора 12 волта да не мислиш че е толкова :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...