Премини към съдържание

ПОМОЩ! балкан стар!


Препоръчано мнение

Колеги, извинявам се, че ви занимавам с щуротии, но искам малко помощ от Вас, защото вече вдигам ръце от балкан стар.

След като ми бяха казали, че колата ми ще стане за 2-3 седмици, вчера ме информираха, че чакат някаква част, която щяла да пристигне най-рано на 10-ти АВГУСТ! и става въпрос за някакво уплътнение на скоростната кутия, което струва около 10 лева.

Та, въпроса ми към Вас е дали някой може да ми препоръча магазин или друг сервизен център наоколо, от където мога да си я купя тази част. Дори съм готов да я поръчам от Япония и да ми я пратят с DHL, след което да отида да им я ударя от главата на тия ......

Моля Ви помогнете, защото определено няма да изкарам до 10-ти АВГУСТ!

И още един въпрос - дали мога да ги съдя, по закона за защита на потребителите, за гаранционен ремонт по-дълъг от 30 дни?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги, извинявам се, че ви занимавам с щуротии, но искам малко помощ от Вас, защото вече вдигам ръце от балкан стар.

След като ми бяха казали, че колата ми ще стане за 2-3 седмици, вчера ме информираха, че чакат някаква част, която щяла да пристигне най-рано на 10-ти АВГУСТ! и става въпрос за някакво уплътнение на скоростната кутия, което струва около 10 лева.

Та, въпроса ми към Вас е дали някой може да ми препоръча магазин или друг сервизен център наоколо, от където мога да си я купя тази част. Дори съм готов да я поръчам от Япония и да ми я пратят с DHL, след което да отида да им я ударя от главата на тия ......

Моля Ви помогнете, защото определено няма да изкарам до 10-ти АВГУСТ!

И още един въпрос - дали мога да ги съдя, по закона за защита на потребителите, за гаранционен ремонт по-дълъг от 30 дни?

 

 

Дай ми рамата на колата , и точно кое уплътнение ти е необходимо , и ще се опитам да ти помогна :)

Редактирано от ceno83
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай ми рамата на колата , и точно кое уплътнение ти е необходимо , и ще се опитам да ти помогна :)

 

СУПЕР.

Уплътнението има сервизен номер 2522А148 , а за рамата мога чак довечера, защото талона не в мен. Иначе лансера е 1.8 с ръчна скоростна кутия, модел 2008.

Предварително БЛАГОДАРЯ! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако в книжката за гаранционно потдържане, е опоменат някакъв срок, можеш да им скъсаш задниците. От ....... та до врата чак. Май си заслужават всеки панаир и скандал тея тъпаци. На мене ми обясняваха как няма да могат да се оправят в срок, защото един държач за калника щял да пристигне след 35-40 дена. А в същото време, имаха такъв държач, защото колата на колегата Cell беше в бокса и тя. А за неговата кола били пристигнали, а за мойта щели да дойдат след месец, защото тепърва направили поръчката за моя държач и някои други части за неговата кола. Трябвало да чакам пердставете си !!! Как да стане? Веднага направих як скандал и се оказа, че може да се вземе един такъв държач от тези, които са тука в БГ, а другия да дойде с другата пратка.

За това съм си на мнение, че винаги трява да си темерут и скандалджия.

За това сега като ида, гледат да ме оправят по експедитивно, щото иначе веднага става СКАНДАААААААЛ!

Редактирано от Pepper
Не използвай нецензурни думи.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако в книжката за гаранционно потдържане, е опоменат някакъв срок, можеш да им скъсаш задниците. От ....... та до врата чак. Май си заслужават всеки панаир и скандал тея тъпаци. На мене ми обясняваха как няма да могат да се оправят в срок, защото един държач за калника щял да пристигне след 35-40 дена. А в същото време, имаха такъв държач, защото колата на колегата Cell беше в бокса и тя. А за неговата кола били пристигнали, а за мойта щели да дойдат след месец, защото тепърва направили поръчката за моя държач и някои други части за неговата кола. Трябвало да чакам пердставете си !!! Как да стане? Веднага направих як скандал и се оказа, че може да се вземе един такъв държач от тези, които са тука в БГ, а другия да дойде с другата пратка.

За това съм си на мнение, че винаги трява да си темерут и скандалджия.

За това сега като ида, гледат да ме оправят по експедитивно, щото иначе веднага става СКАНДАААААААЛ!

 

 

Благодаря за подкрепата, колега! Аз съм свикнал винаго първо с добро да опитам, но като не става явно и аз ще слагам каската с рогата и ще ги щурмувам тия! Това на нищо не прилича - имат склад за резервни части в Холандия, в който няма нищо - циркаджии! А, ако имаш шанс да ги опъна, можете да бъдете сигурни, че ще им опъна прашките, като на Борат. Извинявам се, но всички ние плащаме лизинги, застраховки и други екстри, за да си позволяват да си правят гаргара с нас! АТАКААААА!

Утре съм при тях - един скандал за началото на деня (щом се бъзикат с мен, то и аз мога да се бъзикам с тях), след това при адвоката и накрая в комисията за защита на потребителите. Даже сега търся и сайта на Кунева, за да и напиша и на нея! ЦИРК ще ИМА, ТОВА Е СИГУРНО! Ще ви държа в течние, братя по автомобил!

Редактирано от Pepper
Не използвайте нецензурни думи!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако в книжката за гаранционно потдържане, е опоменат някакъв срок, можеш да им скъсаш задниците. От ....... та до врата чак. Май си заслужават всеки панаир и скандал тея тъпаци. На мене ми обясняваха как няма да могат да се оправят в срок, защото един държач за калника щял да пристигне след 35-40 дена. А в същото време, имаха такъв държач, защото колата на колегата Cell беше в бокса и тя. А за неговата кола били пристигнали, а за мойта щели да дойдат след месец, защото тепърва направили поръчката за моя държач и някои други части за неговата кола. Трябвало да чакам пердставете си !!! Как да стане? Веднага направих як скандал и се оказа, че може да се вземе един такъв държач от тези, които са тука в БГ, а другия да дойде с другата пратка.

За това съм си на мнение, че винаги трява да си темерут и скандалджия.

За това сега като ида, гледат да ме оправят по експедитивно, щото иначе веднага става СКАНДАААААААЛ!

За съжаление този метод се оказва по-ефективен при по-голямата част от проблемите, с които се сблъскваме - като почнеш от сервизите, минеш през ЧЕЗ та стигнеш до най-забутаното клек-шопче ... на всеки трябва да му напомняш(крещейки) да си върши работата качествено и че ти си клиент който им плаща заплатите , а не някой балък. За щастие съм нямал проблеми с БС-сервиза(чукам на дърво), а само с предпродажбената подготовка ... не искам и да се сещам за тях!

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подкрепата, колега! Аз съм свикнал винаго първо с добро да опитам, но като не става явно и аз ще слагам каската с рогата и ще ги щурмувам тия! Това на нищо не прилича - имат склад за резервни части в Холандия, в който няма нищо - циркаджии! А, ако имаш шанс да ги опъна, можете да бъдете сигурни, че ще им опъна прашките, като на Борат. Извинявам се, но всички ние плащаме лизинги, застраховки и други екстри, за да си позволяват да си правят гаргара с нас! АТАКААААА!

Утре съм при тях - един скандал за началото на деня (щом се бъзикат с мен, то и аз мога да се бъзикам с тях), след това при адвоката и накрая в комисията за защита на потребителите. Даже сега търся и сайта на Кунева, за да и напиша и на нея! ЦИРК ще ИМА, ТОВА Е СИГУРНО! Ще ви държа в течние, братя по автомобил!

Така е я.Оставиш ли с добро да им говориш нищо не става.А това че плащаме лизинги не ни интересува, защато те нямат собствен лизинг и колите им са платени на 100%. Така че си имаме пълните права да се караме с тях за квото ни дойде на акъла. Можеш да ги осъдиш със сигурност заради ,че не са ти дали книжка с инструкции за употреба на колата на Български език. :icon_thumbup: Щото по София и такива случаи имаше.

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подкрепата, колега! Аз съм свикнал винаго първо с добро да опитам, но като не става явно и аз ще слагам каската с рогата и ще ги щурмувам тия! Това на нищо не прилича - имат склад за резервни части в Холандия, в който няма нищо - циркаджии! А, ако имаш шанс да ги опъна, можете да бъдете сигурни, че ще им опъна прашките, като на Борат. Извинявам се, но всички ние плащаме лизинги, застраховки и други екстри, за да си позволяват да си правят гаргара с нас! АТАКААААА!

Утре съм при тях - един скандал за началото на деня (щом се бъзикат с мен, то и аз мога да се бъзикам с тях), след това при адвоката и накрая в комисията за защита на потребителите. Даже сега търся и сайта на Кунева, за да и напиша и на нея! ЦИРК ще ИМА, ТОВА Е СИГУРНО! Ще ви държа в течние, братя по автомобил!

 

М.Кунева ... и тя е едно менте ... казвам го от личен опит. Приятелката ми участва в изложба-конкурс за "деня на потребителя". Наградния фонд потъна в дънземя. Няколко месеца чакахме въпросната "дама" да се появи и да обяви победителя. Вече година няма отзив и всичко е "забравено".

Сори за офф-топик-а , но не се надявай на подобни измишльотини. Всички са мошеници. Можеш да разчиташ единствено на адвокат - т.е. на джоба си = себе си!

Редактирано от Pepper
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М.Кунева ... и тя е едно менте ... казвам го от личен опит. Приятелката ми участва в изложба-конкурс за "деня на потребителя". Наградния фонд потъна в дънземя. Няколко месеца чакахме въпросната "дама" да се появи и да обяви победителя. Вече година няма отзив и всичко е "забравено".

Сори за офф-топик-а , но не се надявай на подобни измишльотини. Всички са мошеници. Можеш да разчиташ единствено на адвокат - т.е. на джоба си = себе си!

Хващай някой добър адвокат и ги почвай по всеки параграф. ЯКО. Аз съм болен, когато дам пари за нещо а не получа това, за което съм платил. Направо ми пречернява и побеснявам.

:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Редактирано от Pepper
Последно предупреждение, здържайте се от нецензурни думи. Ще последва официално предупреждение.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам емоциите ви и аз не мога да търпя подобно отношение, но моля спазвайте правилата на форума! Не забравяйте, че трябва да се уважава българския език! :rtfm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М.Кунева ... и тя е едно менте ... казвам го от личен опит. Приятелката ми участва в изложба-конкурс за "деня на потребителя". Наградния фонд потъна в дънземя. Няколко месеца чакахме въпросната "дама" да се появи и да обяви победителя. Вече година няма отзив и всичко е "забравено".

Сори за офф-топик-а , но не се надявай на подобни измишльотини. Всички са мошеници. Можеш да разчиташ единствено на адвокат - т.е. на джоба си = себе си!

 

Това с Кунева беше само илюстрация на това , че съм готов да се хвърля в борбата с всички сили. Аз също не разчитам кой знае колко на нея, но пък като опиша колко случая има такива и ако и се занимава, може да излезе, че това е тема, не по - малко интересна за нея от останалите. А, по тази тема със сигурност има какво да се направи и какво да се пише по вестниците и говори по телевизиите - не само тук, но и в Европа. Та нищо не ми пише да врътна една кока-кола за вдъхновение и да ги накъдря едни факти, пък да видим. Поне това е безплатно. Иначе утре съм при адвокат, за да видя какво може да се направи и как да ги накарам тези да работят по бързо, като разбира се си платят за гьонсуратлъка! Не може всички в тази държава да си траем, когато някой ни прави на балъци , а виждам че тук сме се събрали само хора, които дават , но и искат да получават това което трябва, това за което са си платили!

Знам, че това ще ми отнеме много време и нерви, но тези лисунгери няма да ги оставя на мира - просто няма как да стане!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Иначе утре съм при адвокат, за да видя какво може да се направи и как да ги накарам тези да работят по бързо, като разбира се си платят за гьонсуратлъка! Не може всички в тази държава да си траем, когато някой ни прави на балъци , а виждам че тук сме се събрали само хора, които дават , но и искат да получават това което трябва, това за което са си платили!

Знам, че това ще ми отнеме много време и нерви, но тези лисунгери няма да ги оставя на мира - просто няма как да стане!

Какви са договорените задължения на БС по търговската гаранция? Много често, по стар български обичай, се подписват договори без да се четят условията по тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са договорените задължения на БС по търговската гаранция? Много често, по стар български обичай, се подписват договори без да се четят условията по тях.

 

На този въпрос ще мога да ти отговоря след като си погледна довечера документите. Имам притеснения , че там аз не съм никой - т.е. моите отношения с Балкан Стар не фигурират никъде,а лизингодателя има отношения с Балкан Стар. Ще го проверя това, но се надявам да имам възможност да ги натисна!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да взимам страна в спора, просто едно пояснение - Балкан Стар купува частите от Mitsubishi Европа, така че ако от там им забавят поръчките (и те не подържат всички части на склад) те и да искат не могат да ви я доставят по-рано (така или иначе те правят доставки всяка седмица и едва ли имат интерес да мотаят клиентите си). Другото е, че ремонта би трябвало да се приключи в рамките на 30 работни дни - това прави около 45 календарни дни и това е от датата на приемане на автомобила в сервиза ...

Ако "Балкан Стар" ми е продала кола със сключена в договора клауза, че по време на гаранцията й е длъжна да я отремонтира в определен срок (примерно 20 календарни дни), изобщо няма да ме интересува дали БС или Мицубиши Европа имат някакви затрудния с доставянето на необходимата част. На следващия ден след просрочието завеждам иск за обезщетение за неизпълнение на договорени условия.

Редактирано от Dancho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Адвокат би трябвало да помогне. Вижте договора и четете закона за защита на потребителя, може да има нещо в него. А повярвайте ми, в тази комисия за защита на потребителите са цербери! Никой не ги обича, защото слагат такива яки глоби, че не ти е работата. Малко хора ги сезираме, обаче. За един некачествен латекс и нежеланието да платят за труда за повторно боядисване на мой приятел Оргахим и Практикер отнесоха по 15к глоба..... Здраво барат, никой не ги обича. Затова - ако има законно основание, щото 10 август ми се струва като догодина, особено в сезона на отпуски и пр. - и ти се занимава да ги накажеш да си платят - ги сезирай. Ако има законово основание и искаш колата си бързо - просто сподели с тях за последствията. Те ще те разберат. Нито Миглена Кунева ти трябва, никой. Само вижте закона.

 

П.П. Договорът е подзаконов акт и не може да противоречи на Закона! Ако в закона е записано - гаранционен сервиз - мах 30 дни - договорът да си го сложат в задния джоб! Ей сега ще потърся инфо и ще постна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз до колкото си спомням, гаранционните ремонти и проблеми, трябва да се извършват и отсраняват за максимум 30 дена, в зависимост от сложноста и степента на повредата. За всяко евентуално просрочие, трябва да бъде предоговорено с клиента. Не помня точно дали 30 календарни или работни.

Но при всички случаи си се иска разправия от наша страна. Така че не трябва да се дава заден ход или да се трае.

Поне аз съм на това мнение. Държа си на моето и тва е.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

theforce, аз бях с абсолютно същия проблем. Удариха ме в края на януари, от БС Пловдив я приеха ден след това и честно казано не се наеха с прогнози, но забиха нещо между 1 и 3 месеца. Впоследствие ме окуражиха, като казаха, че щетите са само визуални и повечето от нещата са наред (нищо, че описа на ДЗИ беше 4 страници). Убедиха ме, че за началото на март ще е готова, което си беше точно един месец. После се оказа, че и на мен ми трябва въпросното уплътнение на скоростната кутия и се чака от Холандия (а сроковете за доставка от там са 2 седмици). И т'ва беше... след това се чувахме през седмица и все едно и също: "Ами чакаме я още!". Мина още месец в който доста нерви отидоха, но се замислих, че цялата врява с адвокати и пр. ще ми изяде куп нерви, време и пари и тъй като съм чакал 2 месеца мога и още малко. Оттук почнах обажданията отново, този път получавах видимо различен отговор - "Чакаме я следващата седмица!". След няколко поредни седмици ми писна и звъннах в БС София... не знам защо не се сетих в началото. Там един учтив човек от сервиза най-накрая имаше идея какво се случва по дяволите. Оказа се, че датата на пристигане на джаджата за скоростната кутия е ясна отдавна и тя е 30 април, но колегите им от БС Пловдив са решили да видят колко ще минат с отлагане. Същия човек ми обяси и какво се случва, когато нямат налична част в Холандия и като цяло ми обясни доста неща при това доста търпеливо (беше края на работния ден). Изненадващо... пратката дойде седмица по-рано от очакваното. Последва пътуване от София до Пловдив траещо няколко дена, защото то си е доста път... Накрая колата ми се отремонтира за 2 седмици и я взех на 16 май, което прави 3 месеца и половина.

 

От цялата тая дъндания си направих няколко извода. Първо, както каза колегата Miroslav - понякога нещата наистина не зависят от теб (БС). От БС нямат изгода да ти държат колата и наистина трябва да се чака пратка от далечния изток. Сега, вярно, че аз пеша да бях тръгнал щях да се върна по-бързо, но това е отделен въпрос - все още транспорта с кораб си остава най-евтин. Второ - пак се повтарям, но нервите, парите и ангажиментите в които се вкарваш с тея съдилища и адвокати ще ти стъжнят живота допълнително и понякога не си заслужава. Трето - договорите са шит. В моя договор не прочетох нищо различно от това, че ако не си плащам ще ми е*ат майката. Да, писано е, че след приемане на приемо-предавателния протокол аз защитавам правата на Райфайзен Лизинг относно гаранционното обслужване и съм длъжен да защитавам тея права. Ама първо какви са тея права, къде ги пише? И второ какво се случва при ремонт, щета и т.н.? Няма нищо по темата, което те оставя малко с вързани ръце ако искаш да намесиш договори и т.н. Аз ако тръгна например със застрахователя ми да се дъвча нещо, там пък хич ме няма - с едно хвърчащо листче съм и нищо друго нямам като документ.

Редактирано от Cell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето някои членове от закона за " Гаранция на потребителска стока ":

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

 

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

 

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

 

(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

 

Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

 

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

 

2. намаляване на цената.

 

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

 

(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

 

Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

 

(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

 

(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

 

Чл. 116. Продавачът, който отговаря за несъответствието на потребителската стока, има право на иск за обезщетение за претърпените вреди срещу лицето, което е причинило несъответствието, ако се намира в пряка или косвена договорна връзка с него, както и срещу производителя, когато той отговаря за несъответствието на стоката. Всяка клауза в договор, която ограничава или изключва тези права на търговеца, е нищожна.

 

Чл. 117. (1) Търговска гаранция е всяко задължение, поето от продавача или производителя към потребителя, да възстанови цената, заплатена за потребителската стока, да замени или поправи стоката или да положи други грижи за нея, без това да е свързано с разходи за потребителя, когато потребителската стока не отговаря на условията, обявени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в рекламата, свързана с него.

 

(2) Търговската гаранция обвързва този, който я предоставя, съобразно условията, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция и в рекламата за нея.

 

Чл. 118. Търговската гаранция се предоставя на потребителя в писмена форма.

 

Чл. 119. (1) Заявлението за предоставяне на търговска гаранция съдържа задължително следната информация:

 

1. съдържание и обхват на търговската гаранция;

 

2. съществените елементи, необходими за нейното прилагане, и по-специално: срок на търговската гаранция; териториален обхват; име и адрес на лицето, предоставящо гаранцията.

 

(2) Информацията по ал. 1 трябва да бъде ясна и разбираема.

 

Чл. 120. В заявлението за предоставяне на търговска гаранция се посочва, че независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно този закон.

 

Чл. 121. Неспазването на някои от изискванията на чл. 118, 119 и 120 не води до недействителност на търговската гаранция и потребителят може да се позове на нея и да претендира за изпълнение на посоченото в заявлението за предоставяне на търговска гаранция.

 

Това е публикация от 04/07/2006

Редактирано от DMABGR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм юрист, но така като чета членовете ми се струва доста разтегливо написани и съответно с доста възможност от страна на търговеца да претендира и съответно спечели, че голяма част от евентуалните повреди не са покрити от търговската гаранция. Имайте в предвид че доста от елементите по автомобила се приемат като консумативи и на те могат да не са покрити от гаранция - масла, охладителни течности, улътнения, свещи, филтри, фрикционни материали (спирачни дискове, съединител, накладки и т.н), в това число гумени елементи по окачването (тампони и т.н), крушки и още един куп части които са податливи на експлоатацията на автомобила (например шарнири и накрайници), а един път отказана гаранционна подмяна поради неправилна експлоатация може да доведе до протакания и съдебни дела с години. Така, че всеки решава сам, но нека не преекспонираме с проблемите с гаранционните ремонти - съдебните процедури не са най-подходящият начин за решаване на проблеми, а и не вярвам колегите да целят прецакване на клиента.

 

Прав сте, но след като те са ми приели колата за гаранционен ремонт и са ми казали, че всичко ще бъде за сметка на гаранцията, не виждам как могат да ми откажат гаранционна подмяна! Съгласен съм, че съдебната разправа не е добра, но пък и да стоя 2 месеца без кола не е добра идея и то заради един семеринг, чиято цена е 10 лв. Просто ми казват трябва да чакаш - не мо дават никакви варианти. Исках да си поръчам подобна част от щатите, Япония или където и да е ( пуснал съм мои приятели да търсят в Румъния, Сърбия и Гърция), като ще я купя от дилър на Мицубиши , като доставката да е за моя сметка и те ми казаха , че не могат да направят пдобно нещо, защото ..... тръбвало часта да е купена от тях от Мицубиши Европа. Е, това ако не е "прецакване" , не мога да разбера кое е. На всички ни е ясно, че дилърите на марката в другите страни не продават части , купени от Турция или Китай, който не са сертифицирани от Мицубиши, нали?

Точно това отношение ме дразни адски много и това е причината поради която съм се заял.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав сте, но след като те са ми приели колата за гаранционен ремонт и са ми казали, че всичко ще бъде за сметка на гаранцията, не виждам как могат да ми откажат гаранционна подмяна! Съгласен съм, че съдебната разправа не е добра, но пък и да стоя 2 месеца без кола не е добра идея и то заради един семеринг, чиято цена е 10 лв. Просто ми казват трябва да чакаш - не мо дават никакви варианти. Исках да си поръчам подобна част от щатите, Япония или където и да е ( пуснал съм мои приятели да търсят в Румъния, Сърбия и Гърция), като ще я купя от дилър на Мицубиши , като доставката да е за моя сметка и те ми казаха , че не могат да направят пдобно нещо, защото ..... тръбвало часта да е купена от тях от Мицубиши Европа. Е, това ако не е "прецакване" , не мога да разбера кое е. На всички ни е ясно, че дилърите на марката в другите страни не продават части , купени от Турция или Китай, който не са сертифицирани от Мицубиши, нали?

Точно това отношение ме дразни адски много и това е причината поради която съм се заял.

 

А защо не са ти дали заместваща кола, някой Колт или Лансер ????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не са ти дали заместваща кола, някой Колт или Лансер ????

Заместваща кола ще му дадат , ако е много важен клиент , примерно ако има още 2-3 коли купени от тях и на практика няма нужда от заместваща кола /обикновено в такива случаи се предлага такава екстра/.

 

Наистина мисля , че от БС нямат интерес да мотат никой от нас защото те също четат форума и знаят , че не е в техен интерес да създават поводи за такива публикации .

 

Надявам се искрено тази тема да не е компромат създаден от други конкурентни на БС фирми.

 

 

А като препоръка бих помолил колегите от Балкан Стар да помислят за тази услуга /заместващ автомобил/, която може да им доведе нови и многобройни клиенти , а за нас много нови съфорумци.

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е компромат, просто БС са много зле.Имат заучени клишета и ни мотат всички!!Освен това никои не знае за какво став дума,само звънят телефони и нищо.Опитай с Ратола и Цено 83 мисля че ако могат ще ти свършат работа и няма да имаш проблеми с гаранцията на семеринга!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заместваща кола ще му дадът , ако е много важен клиент , примерно ако има още 2-3 коли купени от тях и на практика няма нужда от заместваща кола /обикновено в такива случаи се предлага такава екстра/.

 

Наистина мисля , че от БС нямат интерес да мотат никой от нас защтото те също четът форума и знаят , че не е в техен интерес да създават поводи за такива публикации .

 

Надявам се искрено тази тема да не е компромат създаден от други конкурентни на БС фирми.

 

 

А като препоръка бих помолил колегите от Балкан Стар да помислят за тази услуга /заместващ автомобил/, която може да им доведе нови и многобройни клиенти , а за нас много нови съфорумци.

 

 

Абсолютно съм съгласен, че дават заместващ автомобил само на ВИП клиенти, които имат закупени над 10 автомобила. Това ми казаха в автосалона на "Резбарска" и аз им отговорих по абсолютно същия начин - "Ако имах 10 и повече закупени автомобилим едва ли щях да искам заместващ автомобил".

Относно "провокацията" искам да ви дам номера на автомобила СА 6220 МР и ако някой от Балкан Стар чете форума лесно може да каже дали е провокация или е истина.

Относно услугата "заместващ автомобил" им писах и аз, че това ще доведе до все повече доволни клиенти и все по-големи продажби в момент, когато плацовете на всички производители и вносители са пълни с коли - но кой да те чуе! Точно това искам да направя - да им покажа, че всички ние сме клиенти и имаме право да изискваме все по-добро обслужване. Защото когато си сменям маслото при тях, не мрънкам - казват 360 лв , давам 360 лв и си заминавам. Но когато те трябва да направят нещо - срока е 10-ти Август, като вчера ми казаха една добра новина - частта ще дойде по-рано : на 6-ти Август. Извинявам се , но ако това не е гавра, не знам кое е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да си закупиш каквато и да е част и след това да ти я монтират, проблема е, че трябва да си я платиш. Не знам ситуацията при Балкан Стар каква точно е, но при по-голяма част от дилърите за да им признаят на тях гаранционния ремонт е необходимо да си закупят те частта от доставчика си, което означава, че донасяйки им част закупена от друго място те няма да могат да си възстановят сумата за ремонта и той трябва да си остане за тяхна сметка. В твоя случай сумата е малка, но това е принципен въпрос. Относно конкретния семеринг, ние може да го доставим за около 30 дни (предполагам дори средата на Юли), мисля че и колегите от Балкан Стар ще го доставят за същото време, явно се застраховат малко с времето.

 

Благодаря ви за изчерпателния отговор - ето такова отношение очаквам от моя сервиз. Но аз получавам един срок, който след това става 5 пъти по-дълъг и на всички мои опити да си намеря решение, ми се отговаря - "НЕ МОЖЕ". Аз съм съгласен да си платя часта, транспорта на часта с куриер (DHL, UPS , THN или който и да е), дори и ремонта, но те ми казват : НЕ МОЖЕ! Аз се занимавам с търговия (работя с клиенти) и знам, че за да е доволен клиента, трябва да си пластичен, но не безгръбначен! Но аз се сблъсквам с едно : НЕ МОЖЕ! Това не мога да го приема и затова исках да разбера дали и други колеги са имали подобни проблеми или пак не мен ми се падна "глуха акула или свирка без топче".

Относно часта, ако искате можете да ми я докарате - няма проблем. Ще си я платя, да си имам една резервна. Само да ми кажета къде и на кой да изпратя паричките. Предварително Ви благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не са ти дали заместваща кола, някой Колт или Лансер ????

 

Трябва да имам 10 или повече коли, което ми се струва безумно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...