valboss Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Няма нищо лошо в това, да благодариш - когато е заслужено.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
theforce Публикувано 26 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2009 Това звучи ли ви , като БЛАГОДАРЯ ви Балкан Стар ? Привет на всички! Аз съм човек, който винаги оценява нещата по достойнство ( поне аз така си мисля ), но опредлено във случая не може да става въпрос за това да им благодаря на БАЛКАН СТАР! Не може да се боря с тях, да ги ръчкам ( включително и няколко писма до ММЕ ) и накрая да съм им благодарен, че съм си скъсал нервите, дал съм известно количество пари и накрая колата ми е станала с една седмица по-късно от обещаното ( при влизането на колата в сервиз )! Считам , че не по този начин трябва да се случват нещата - НЕ Е ПРАВИЛНО! Нядявам се следващият път, когато аз или някой колега, отиде във сервиза те да си взели поука от моят случай и нещата да се случат така, както трябва и е нормално. Тогава няма нито за секунда да се поколебая и да кажа : "БЛАГОДАРЯ БАЛКАН СТАР". Засега ще кажа само : "БАЛКАН СТАР не е толкова зле, но има какво още да изискваме!" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Кола заместител е добра идея, но нали се сещате, че не може да имат 1000коли заместители.Нали се сещаш, че такива случаи като на колегата са 1:1000 и е напълно нормално да му дадат кола заместител и то същия модел.Не знам дали сте обърнали внимание, че отстраняването на гаранционни проблеми е безплатно, но диагностицирането и плетено! Така е у нас!В Европа (конкретно в Германия) естествено има такава екстра - заместващ автомобил. При проблем с автомобила на пътя пристига камион-платформа и още един автомобил като вашия. Ако сте тръгнали на почивка само прехвърляте багажа и продължавате, а вашата кола я качват на платформата и я отнасят. Като ви оправят колата ви се обаждат и ви я доставят там, където пожелаете. От вас се иска само да се подпишете под съответните документи. Всичко това става в рамките на 20-30 минути. Нещо повече! Ако си изпуснете самолета ви осигуряват билети за друг полет със същата дестинация, а ако това е невъзможно в същия ден ви осигуряват хотел за тяхна сметка. С тези привилегии се ползваме и ние, но не и в България.У нас, ако колата не е в движение, най-много да дойде платформа и да ви вдигне колата и това в рамките на 1 до 4 часа. :icon_crying: Когато е готова ви се обаждат да отидете да си я приберете. Няма какво да се оплакваме след като сме най-бедната в Европа държава.Предполагам сте забелязали, че не споменавам, за каква марка автомобил става въпрос. Там се гледа клиента, а не портфейла му или колко автомобила е закупил от фирмата продала колата. Щом могат да дават по 22-24% отстъпка за новозакупени автомобили и да са на печалба, то някой мислят за печалбата си, а не за клиентите. Това може да доведе само до едно - отлив на клиенти, а в условията на криза това ще доведе и до неминуеми фалити. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 юли 2009 Сподели Публикувано 29 юли 2009 Нали се сещаш, че такива случаи като на колегата са 1:1000 и е напълно нормално да му дадат кола заместител и то същия модел.Не знам дали сте обърнали внимание, че отстраняването на гаранционни проблеми е безплатно, но диагностицирането и плетено! Така е у нас!В Европа (конкретно в Германия) естествено има такава екстра - заместващ автомобил. При проблем с автомобила на пътя пристига камион-платформа и още един автомобил като вашия. Ако сте тръгнали на почивка само прехвърляте багажа и продължавате, а вашата кола я качват на платформата и я отнасят. Като ви оправят колата ви се обаждат и ви я доставят там, където пожелаете. От вас се иска само да се подпишете под съответните документи. Всичко това става в рамките на 20-30 минути. Нещо повече! Ако си изпуснете самолета ви осигуряват билети за друг полет със същата дестинация, а ако това е невъзможно в същия ден ви осигуряват хотел за тяхна сметка. С тези привилегии се ползваме и ние, но не и в България.У нас, ако колата не е в движение, най-много да дойде платформа и да ви вдигне колата и това в рамките на 1 до 4 часа. :icon_crying: Когато е готова ви се обаждат да отидете да си я приберете. Няма какво да се оплакваме след като сме най-бедната в Европа държава.Предполагам сте забелязали, че не споменавам, за каква марка автомобил става въпрос. Там се гледа клиента, а не портфейла му или колко автомобила е закупил от фирмата продала колата. Щом могат да дават по 22-24% отстъпка за новозакупени автомобили и да са на печалба, то някой мислят за печалбата си, а не за клиентите. Това може да доведе само до едно - отлив на клиенти, а в условията на криза това ще доведе и до неминуеми фалити.Това, за съжаление е абсолютно вярно. Препоръчвам ви да си зарадвате душите, като прочетете каква е политиката на гаранция и следпродажбено обслужване на Инфинити. Няма такова чудо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Втора седмица колата ми е в БС за елементарна щета. Трябваше да е готова в понеделник и от тогава ме мотат, прехвърлят от един на друг, обяснявки от сорта на "Извинети амъ като монтирахме калника го одрахме и сега пак трябва да го боядисваме", последно трябваше да е готова за днес и всичко започва отначало като се обадя - отговаря ми се "обадете се на колегата, аз не знам дали е готова". Естествено, въпросния колега, към който те прехвърлят изобщо не си вдига телефона. Ще хвърчи перушина, усещам... http://www.sportenforum.net/images/smilies/30.gif_icon.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.