Премини към съдържание

theforce

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

theforce's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Привет на всички! Аз съм човек, който винаги оценява нещата по достойнство ( поне аз така си мисля ), но опредлено във случая не може да става въпрос за това да им благодаря на БАЛКАН СТАР! Не може да се боря с тях, да ги ръчкам ( включително и няколко писма до ММЕ ) и накрая да съм им благодарен, че съм си скъсал нервите, дал съм известно количество пари и накрая колата ми е станала с една седмица по-късно от обещаното ( при влизането на колата в сервиз )! Считам , че не по този начин трябва да се случват нещата - НЕ Е ПРАВИЛНО! Нядявам се следващият път, когато аз или някой колега, отиде във сервиза те да си взели поука от моят случай и нещата да се случат така, както трябва и е нормално. Тогава няма нито за секунда да се поколебая и да кажа : "БЛАГОДАРЯ БАЛКАН СТАР". Засега ще кажа само : "БАЛКАН СТАР не е толкова зле, но има какво още да изискваме!"
  2. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    ПОБЕДАААААА!!!! Победих! Колата ми стана за иам няма три седмици и малко, а като награда , по скоро компенсация , получих и безплатно обслужване - следващият път, когато отида! Масла, филтри и т.н. за сметка на ММEurope.
  3. theforce

    Въпросче

    Относно въпроса ти за конзолата, искам да ти кажа, че според мен има малко недоразумение. Доколкото видях, новата конзола май я слагат само на SportBack-а. Не съм много сигурен, но онзи ден бях в БалканСтар и се загледах по Лансъра и там беше със старата конзола. Докато SportBack-a беше с новата конзола. Надявам се, да не съм те подвел.
  4. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Напълно съм съгласен с теб ROSKO. При нас биснеса още не е научен как да работи и затова се бора, доколкото мога да поправям нещата. Ние трябва да знаем, че когато плащаш ти си в състояние да изискваш. Аз не съм искал да се карам с Балкан Стар, но тяхната идиотска политика ме провокира да се заям. И ЧУДО - явно след натиска който им оказах ( не и без Вашата помощ , колеги - за КОЕТО АДСКИ МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ) се оказа, че могат и да работят доста по-бързо! Получих обаждане, с което ме информираха , че семеринга ще пристигне към 6-10.07.2009 , което на фона на другите срокове изглежда като значително подобрение. Интересно как изведнъж "Балкан Стар" успяха да се вместят в срока от 30 дни. СТРАННО НАЛИ!!! Това е благодарение на всички НАС и АЗ ОТНОВО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ПОДКРЕПАТА! Но тъй, като аз не мога да ги чакам, си поръчах семеринга от официалния представител на Мицубиши за Емирствата ,от неговия офис в Дубай и той ще пристигне в края на седмицата, като се надявам да не ми правят проблеми с монтажа! Затова искам и аз като ROSKO да ви призова - НЕ СИ МЪЛЧЕТЕ - колкото повече си мълчим, толкова повече ще ни карат да се свиваме - ето, аз например написах и официално писмо до Mitsubishi Motors Europe B.V. и да видиш ти чудо - те се заинтересуваха от моят случай и казаха, че до 3 дни ще получа официален отговор от тях и от техният представител в БГ - "Balkan Star Motors". Може и някоя секретрка да го написала, може да е стандартно писмо ( но , тъй като и аз пиша понякога такива писма , виждам че не е) , но важното е да си търсим правата! Важното е да изискваме повече и повече , за парите които даваме и да не ни е срам или страх да си търсим нашето. Само нашето, ние чуждото не искаме! ОЩЕ ВЕДНЪЖ ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ПОДКРЕПАТА, ЦЕННИТЕ СЪВЕТИ и опредлено ще ви информирам за развоя на събитията до край!
  5. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Рамата на автомобила е : JMBSNCY3A8U003231
  6. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Трябва да имам 10 или повече коли, което ми се струва безумно!
  7. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Благодаря ви за изчерпателния отговор - ето такова отношение очаквам от моя сервиз. Но аз получавам един срок, който след това става 5 пъти по-дълъг и на всички мои опити да си намеря решение, ми се отговаря - "НЕ МОЖЕ". Аз съм съгласен да си платя часта, транспорта на часта с куриер (DHL, UPS , THN или който и да е), дори и ремонта, но те ми казват : НЕ МОЖЕ! Аз се занимавам с търговия (работя с клиенти) и знам, че за да е доволен клиента, трябва да си пластичен, но не безгръбначен! Но аз се сблъсквам с едно : НЕ МОЖЕ! Това не мога да го приема и затова исках да разбера дали и други колеги са имали подобни проблеми или пак не мен ми се падна "глуха акула или свирка без топче". Относно часта, ако искате можете да ми я докарате - няма проблем. Ще си я платя, да си имам една резервна. Само да ми кажета къде и на кой да изпратя паричките. Предварително Ви благодаря!
  8. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Абсолютно съм съгласен, че дават заместващ автомобил само на ВИП клиенти, които имат закупени над 10 автомобила. Това ми казаха в автосалона на "Резбарска" и аз им отговорих по абсолютно същия начин - "Ако имах 10 и повече закупени автомобилим едва ли щях да искам заместващ автомобил". Относно "провокацията" искам да ви дам номера на автомобила СА 6220 МР и ако някой от Балкан Стар чете форума лесно може да каже дали е провокация или е истина. Относно услугата "заместващ автомобил" им писах и аз, че това ще доведе до все повече доволни клиенти и все по-големи продажби в момент, когато плацовете на всички производители и вносители са пълни с коли - но кой да те чуе! Точно това искам да направя - да им покажа, че всички ние сме клиенти и имаме право да изискваме все по-добро обслужване. Защото когато си сменям маслото при тях, не мрънкам - казват 360 лв , давам 360 лв и си заминавам. Но когато те трябва да направят нещо - срока е 10-ти Август, като вчера ми казаха една добра новина - частта ще дойде по-рано : на 6-ти Август. Извинявам се , но ако това не е гавра, не знам кое е!
  9. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Прав сте, но след като те са ми приели колата за гаранционен ремонт и са ми казали, че всичко ще бъде за сметка на гаранцията, не виждам как могат да ми откажат гаранционна подмяна! Съгласен съм, че съдебната разправа не е добра, но пък и да стоя 2 месеца без кола не е добра идея и то заради един семеринг, чиято цена е 10 лв. Просто ми казват трябва да чакаш - не мо дават никакви варианти. Исках да си поръчам подобна част от щатите, Япония или където и да е ( пуснал съм мои приятели да търсят в Румъния, Сърбия и Гърция), като ще я купя от дилър на Мицубиши , като доставката да е за моя сметка и те ми казаха , че не могат да направят пдобно нещо, защото ..... тръбвало часта да е купена от тях от Мицубиши Европа. Е, това ако не е "прецакване" , не мога да разбера кое е. На всички ни е ясно, че дилърите на марката в другите страни не продават части , купени от Турция или Китай, който не са сертифицирани от Мицубиши, нали? Точно това отношение ме дразни адски много и това е причината поради която съм се заял.
  10. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    На този въпрос ще мога да ти отговоря след като си погледна довечера документите. Имам притеснения , че там аз не съм никой - т.е. моите отношения с Балкан Стар не фигурират никъде,а лизингодателя има отношения с Балкан Стар. Ще го проверя това, но се надявам да имам възможност да ги натисна!
  11. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Това с Кунева беше само илюстрация на това , че съм готов да се хвърля в борбата с всички сили. Аз също не разчитам кой знае колко на нея, но пък като опиша колко случая има такива и ако и се занимава, може да излезе, че това е тема, не по - малко интересна за нея от останалите. А, по тази тема със сигурност има какво да се направи и какво да се пише по вестниците и говори по телевизиите - не само тук, но и в Европа. Та нищо не ми пише да врътна една кока-кола за вдъхновение и да ги накъдря едни факти, пък да видим. Поне това е безплатно. Иначе утре съм при адвокат, за да видя какво може да се направи и как да ги накарам тези да работят по бързо, като разбира се си платят за гьонсуратлъка! Не може всички в тази държава да си траем, когато някой ни прави на балъци , а виждам че тук сме се събрали само хора, които дават , но и искат да получават това което трябва, това за което са си платили! Знам, че това ще ми отнеме много време и нерви, но тези лисунгери няма да ги оставя на мира - просто няма как да стане!
  12. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    Благодаря за подкрепата, колега! Аз съм свикнал винаго първо с добро да опитам, но като не става явно и аз ще слагам каската с рогата и ще ги щурмувам тия! Това на нищо не прилича - имат склад за резервни части в Холандия, в който няма нищо - циркаджии! А, ако имаш шанс да ги опъна, можете да бъдете сигурни, че ще им опъна прашките, като на Борат. Извинявам се, но всички ние плащаме лизинги, застраховки и други екстри, за да си позволяват да си правят гаргара с нас! АТАКААААА! Утре съм при тях - един скандал за началото на деня (щом се бъзикат с мен, то и аз мога да се бъзикам с тях), след това при адвоката и накрая в комисията за защита на потребителите. Даже сега търся и сайта на Кунева, за да и напиша и на нея! ЦИРК ще ИМА, ТОВА Е СИГУРНО! Ще ви държа в течние, братя по автомобил!
  13. theforce

    ПОМОЩ! балкан стар!

    СУПЕР. Уплътнението има сервизен номер 2522А148 , а за рамата мога чак довечера, защото талона не в мен. Иначе лансера е 1.8 с ръчна скоростна кутия, модел 2008. Предварително БЛАГОДАРЯ! :icon_dance:
  14. Колеги, извинявам се, че ви занимавам с щуротии, но искам малко помощ от Вас, защото вече вдигам ръце от балкан стар. След като ми бяха казали, че колата ми ще стане за 2-3 седмици, вчера ме информираха, че чакат някаква част, която щяла да пристигне най-рано на 10-ти АВГУСТ! и става въпрос за някакво уплътнение на скоростната кутия, което струва около 10 лева. Та, въпроса ми към Вас е дали някой може да ми препоръча магазин или друг сервизен център наоколо, от където мога да си я купя тази част. Дори съм готов да я поръчам от Япония и да ми я пратят с DHL, след което да отида да им я ударя от главата на тия ...... Моля Ви помогнете, защото определено няма да изкарам до 10-ти АВГУСТ! И още един въпрос - дали мога да ги съдя, по закона за защита на потребителите, за гаранционен ремонт по-дълъг от 30 дни?
  15. Определено не ме успокои . Ето това исках да знам - дали някой друг член на лудата банда е срадал по същият начин. Сега нищо друго не ми остава, освен даси седна на соплото и с взор вперен в календара да си хлипам кротко, кротко. А, колега, въпреки че едва ли приятно да тевръщам към това, защо колата ти стоя 3 месца в сервиза? И в кой сервиз, ако не е тайна?
×
×
  • Създаване...