theforce
Потребител-
От него общо
20 -
Регистрация
-
Беше тук
Местоживеене
-
Град
София
theforce's Постижения
-
Привет на всички! Аз съм човек, който винаги оценява нещата по достойнство ( поне аз така си мисля ), но опредлено във случая не може да става въпрос за това да им благодаря на БАЛКАН СТАР! Не може да се боря с тях, да ги ръчкам ( включително и няколко писма до ММЕ ) и накрая да съм им благодарен, че съм си скъсал нервите, дал съм известно количество пари и накрая колата ми е станала с една седмица по-късно от обещаното ( при влизането на колата в сервиз )! Считам , че не по този начин трябва да се случват нещата - НЕ Е ПРАВИЛНО! Нядявам се следващият път, когато аз или някой колега, отиде във сервиза те да си взели поука от моят случай и нещата да се случат така, както трябва и е нормално. Тогава няма нито за секунда да се поколебая и да кажа : "БЛАГОДАРЯ БАЛКАН СТАР". Засега ще кажа само : "БАЛКАН СТАР не е толкова зле, но има какво още да изискваме!"
-
ПОБЕДАААААА!!!! Победих! Колата ми стана за иам няма три седмици и малко, а като награда , по скоро компенсация , получих и безплатно обслужване - следващият път, когато отида! Масла, филтри и т.н. за сметка на ММEurope.
-
Относно въпроса ти за конзолата, искам да ти кажа, че според мен има малко недоразумение. Доколкото видях, новата конзола май я слагат само на SportBack-а. Не съм много сигурен, но онзи ден бях в БалканСтар и се загледах по Лансъра и там беше със старата конзола. Докато SportBack-a беше с новата конзола. Надявам се, да не съм те подвел.
-
Напълно съм съгласен с теб ROSKO. При нас биснеса още не е научен как да работи и затова се бора, доколкото мога да поправям нещата. Ние трябва да знаем, че когато плащаш ти си в състояние да изискваш. Аз не съм искал да се карам с Балкан Стар, но тяхната идиотска политика ме провокира да се заям. И ЧУДО - явно след натиска който им оказах ( не и без Вашата помощ , колеги - за КОЕТО АДСКИ МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ) се оказа, че могат и да работят доста по-бързо! Получих обаждане, с което ме информираха , че семеринга ще пристигне към 6-10.07.2009 , което на фона на другите срокове изглежда като значително подобрение. Интересно как изведнъж "Балкан Стар" успяха да се вместят в срока от 30 дни. СТРАННО НАЛИ!!! Това е благодарение на всички НАС и АЗ ОТНОВО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ПОДКРЕПАТА! Но тъй, като аз не мога да ги чакам, си поръчах семеринга от официалния представител на Мицубиши за Емирствата ,от неговия офис в Дубай и той ще пристигне в края на седмицата, като се надявам да не ми правят проблеми с монтажа! Затова искам и аз като ROSKO да ви призова - НЕ СИ МЪЛЧЕТЕ - колкото повече си мълчим, толкова повече ще ни карат да се свиваме - ето, аз например написах и официално писмо до Mitsubishi Motors Europe B.V. и да видиш ти чудо - те се заинтересуваха от моят случай и казаха, че до 3 дни ще получа официален отговор от тях и от техният представител в БГ - "Balkan Star Motors". Може и някоя секретрка да го написала, може да е стандартно писмо ( но , тъй като и аз пиша понякога такива писма , виждам че не е) , но важното е да си търсим правата! Важното е да изискваме повече и повече , за парите които даваме и да не ни е срам или страх да си търсим нашето. Само нашето, ние чуждото не искаме! ОЩЕ ВЕДНЪЖ ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ПОДКРЕПАТА, ЦЕННИТЕ СЪВЕТИ и опредлено ще ви информирам за развоя на събитията до край!
-
Рамата на автомобила е : JMBSNCY3A8U003231
-
Трябва да имам 10 или повече коли, което ми се струва безумно!
-
Благодаря ви за изчерпателния отговор - ето такова отношение очаквам от моя сервиз. Но аз получавам един срок, който след това става 5 пъти по-дълъг и на всички мои опити да си намеря решение, ми се отговаря - "НЕ МОЖЕ". Аз съм съгласен да си платя часта, транспорта на часта с куриер (DHL, UPS , THN или който и да е), дори и ремонта, но те ми казват : НЕ МОЖЕ! Аз се занимавам с търговия (работя с клиенти) и знам, че за да е доволен клиента, трябва да си пластичен, но не безгръбначен! Но аз се сблъсквам с едно : НЕ МОЖЕ! Това не мога да го приема и затова исках да разбера дали и други колеги са имали подобни проблеми или пак не мен ми се падна "глуха акула или свирка без топче". Относно часта, ако искате можете да ми я докарате - няма проблем. Ще си я платя, да си имам една резервна. Само да ми кажета къде и на кой да изпратя паричките. Предварително Ви благодаря!
-
Абсолютно съм съгласен, че дават заместващ автомобил само на ВИП клиенти, които имат закупени над 10 автомобила. Това ми казаха в автосалона на "Резбарска" и аз им отговорих по абсолютно същия начин - "Ако имах 10 и повече закупени автомобилим едва ли щях да искам заместващ автомобил". Относно "провокацията" искам да ви дам номера на автомобила СА 6220 МР и ако някой от Балкан Стар чете форума лесно може да каже дали е провокация или е истина. Относно услугата "заместващ автомобил" им писах и аз, че това ще доведе до все повече доволни клиенти и все по-големи продажби в момент, когато плацовете на всички производители и вносители са пълни с коли - но кой да те чуе! Точно това искам да направя - да им покажа, че всички ние сме клиенти и имаме право да изискваме все по-добро обслужване. Защото когато си сменям маслото при тях, не мрънкам - казват 360 лв , давам 360 лв и си заминавам. Но когато те трябва да направят нещо - срока е 10-ти Август, като вчера ми казаха една добра новина - частта ще дойде по-рано : на 6-ти Август. Извинявам се , но ако това не е гавра, не знам кое е!
-
Прав сте, но след като те са ми приели колата за гаранционен ремонт и са ми казали, че всичко ще бъде за сметка на гаранцията, не виждам как могат да ми откажат гаранционна подмяна! Съгласен съм, че съдебната разправа не е добра, но пък и да стоя 2 месеца без кола не е добра идея и то заради един семеринг, чиято цена е 10 лв. Просто ми казват трябва да чакаш - не мо дават никакви варианти. Исках да си поръчам подобна част от щатите, Япония или където и да е ( пуснал съм мои приятели да търсят в Румъния, Сърбия и Гърция), като ще я купя от дилър на Мицубиши , като доставката да е за моя сметка и те ми казаха , че не могат да направят пдобно нещо, защото ..... тръбвало часта да е купена от тях от Мицубиши Европа. Е, това ако не е "прецакване" , не мога да разбера кое е. На всички ни е ясно, че дилърите на марката в другите страни не продават части , купени от Турция или Китай, който не са сертифицирани от Мицубиши, нали? Точно това отношение ме дразни адски много и това е причината поради която съм се заял.
-
На този въпрос ще мога да ти отговоря след като си погледна довечера документите. Имам притеснения , че там аз не съм никой - т.е. моите отношения с Балкан Стар не фигурират никъде,а лизингодателя има отношения с Балкан Стар. Ще го проверя това, но се надявам да имам възможност да ги натисна!
-
Това с Кунева беше само илюстрация на това , че съм готов да се хвърля в борбата с всички сили. Аз също не разчитам кой знае колко на нея, но пък като опиша колко случая има такива и ако и се занимава, може да излезе, че това е тема, не по - малко интересна за нея от останалите. А, по тази тема със сигурност има какво да се направи и какво да се пише по вестниците и говори по телевизиите - не само тук, но и в Европа. Та нищо не ми пише да врътна една кока-кола за вдъхновение и да ги накъдря едни факти, пък да видим. Поне това е безплатно. Иначе утре съм при адвокат, за да видя какво може да се направи и как да ги накарам тези да работят по бързо, като разбира се си платят за гьонсуратлъка! Не може всички в тази държава да си траем, когато някой ни прави на балъци , а виждам че тук сме се събрали само хора, които дават , но и искат да получават това което трябва, това за което са си платили! Знам, че това ще ми отнеме много време и нерви, но тези лисунгери няма да ги оставя на мира - просто няма как да стане!
-
Благодаря за подкрепата, колега! Аз съм свикнал винаго първо с добро да опитам, но като не става явно и аз ще слагам каската с рогата и ще ги щурмувам тия! Това на нищо не прилича - имат склад за резервни части в Холандия, в който няма нищо - циркаджии! А, ако имаш шанс да ги опъна, можете да бъдете сигурни, че ще им опъна прашките, като на Борат. Извинявам се, но всички ние плащаме лизинги, застраховки и други екстри, за да си позволяват да си правят гаргара с нас! АТАКААААА! Утре съм при тях - един скандал за началото на деня (щом се бъзикат с мен, то и аз мога да се бъзикам с тях), след това при адвоката и накрая в комисията за защита на потребителите. Даже сега търся и сайта на Кунева, за да и напиша и на нея! ЦИРК ще ИМА, ТОВА Е СИГУРНО! Ще ви държа в течние, братя по автомобил!
-
СУПЕР. Уплътнението има сервизен номер 2522А148 , а за рамата мога чак довечера, защото талона не в мен. Иначе лансера е 1.8 с ръчна скоростна кутия, модел 2008. Предварително БЛАГОДАРЯ! :icon_dance:
-
Колеги, извинявам се, че ви занимавам с щуротии, но искам малко помощ от Вас, защото вече вдигам ръце от балкан стар. След като ми бяха казали, че колата ми ще стане за 2-3 седмици, вчера ме информираха, че чакат някаква част, която щяла да пристигне най-рано на 10-ти АВГУСТ! и става въпрос за някакво уплътнение на скоростната кутия, което струва около 10 лева. Та, въпроса ми към Вас е дали някой може да ми препоръча магазин или друг сервизен център наоколо, от където мога да си я купя тази част. Дори съм готов да я поръчам от Япония и да ми я пратят с DHL, след което да отида да им я ударя от главата на тия ...... Моля Ви помогнете, защото определено няма да изкарам до 10-ти АВГУСТ! И още един въпрос - дали мога да ги съдя, по закона за защита на потребителите, за гаранционен ремонт по-дълъг от 30 дни?
-
Определено не ме успокои . Ето това исках да знам - дали някой друг член на лудата банда е срадал по същият начин. Сега нищо друго не ми остава, освен даси седна на соплото и с взор вперен в календара да си хлипам кротко, кротко. А, колега, въпреки че едва ли приятно да тевръщам към това, защо колата ти стоя 3 месца в сервиза? И в кой сервиз, ако не е тайна?