Премини към съдържание

Индикатори на таблото


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, изтеглих няколко ръководства за Carisma ,но немога да намеря схема на таблото с индикаторите и какво значат. Става дума за Carisma 1.9ТД 97г. Моля за линк към такава схема. Благодаря предварително :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да питам при GDI има ли на таблото лампа за ниско ниво на течността на чистачките или не ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да. Само я има или и свети?

Ей сега ще ида със всичкия си акъл да разглобя подкалника, да видя ходи ли няква жица там, иначе е много гадно да няма къде да спреш да налееш и да ти нахвърлят стъклото с кал и пясък. Ама таблото не ми се бара...

 

Сега гледам има някакъв нивомер, нещо не можах да му извадя буксата, но си е там. Сега остава въпроса като дам на контакт трябва ли да свети тази лампа или не?

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..............Сега гледам има някакъв нивомер, нещо не можах да му извадя буксата, но си е там. Сега остава въпроса като дам на контакт трябва ли да свети тази лампа или не?

 

При мен на контакт не светва, но когато намалее нивото започва да присвятка по завоите и много дразни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава въпроса като дам на контакт трябва ли да свети тази лампа или не?

Да, GDI има такава лампа и не светва при подаване на контакт. Започва да премигва, когато нивото на течността падне под 1л и светва постоянно под 0.8л. Мен първия път, като ми се случи доста се пулих каква е тази оранжевата лампа :blink: , която присветва на всеки завой. Започнах да карам ляво-дясно, че да я видя както трябва. Накрая отворих книжката и разбрах за какво е, което доста ме учуди и зарадва, защото това си е хубава екстра.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Макар че съм със Спейс Вагон, исках да попитам ...........ако някой знае, защо имам 2 лампи за маслото, и двете светват при даване на контакт, и после изгасват. Едната се намира в левия край и е оранжева а другата в десния до тази за акумулатора? По-точно какво отчита едната и какво другата? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едната се намира в левия край и е оранжева а другата в десния до тази за акумулатора? По-точно какво отчита едната и какво другата? :icon_blush:

Ето ТУК има ръководство за ползване. В него на 20 стр. и малко по-надолу пише. Това, което разбрах е, че жълтата е предупредителна за недопустимо ниско ниво на масло в двигателя, а червената за недостатъчно налягане на същото. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен на контакт не светва, но когато намалее нивото започва да присвятка по завоите и много дразни.

 

Ще я видим. Общо взето е голяма простотия. Вътре в сензора има един от тези магнитните прекъсвачи, от тези стъклените - най-простите. Въпросния прекъсвач му изгнили изводите и така.

Ако мига много гадано ще се модернизира (понатъпче с електроника). Вероятно сензора е плод на великата френска инжинерна мисъл...

Като става на въпрос за такива боклуци смених си и ламичката на едното от копчетата за фаровете за мъгла, покрай това го отворих да го оправя да не премига така - англичаните го наблъскали пак с излищна електроника, както панела за стъклата, даже схемата няма формировател. Сещате се какво става при плъзгането на механичния контакт после, а в нивомера няма грам елекроника и ще си мига...

P.S. После ще коментирам въпросния бутон в другата тема и ще сложа снимки на сензорчето, как го е изяло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте от вчера и аз съм собственик на Carizma 1.8 GDI EXE. За мен това е първа кола и малко ми е трудно, но бързо се уча :) - искам да попитам - как да прибера антената :( - има ли копче и каде се намира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър въпрос. :icon_thumbup:

Да ти е честита и да сложиш снимчици. Ако твоята антена е отзад на десния калник и е ел., не мога да ти дам точен отговор, защото моята антена не е там. Но предполагам, че радиото трябва да има някъде копче за прибиране на антената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Pepper, антената ми е над шофъорската врата - пробвах и успях да я прибера ръчно - дано само не съм повредила нещо. Вечерта реших да видя как свети таблото и ужас :worthy: - нищо не свети, дори лампата на тавана - има ли и там някакво копче? Иначе количката е страхотна-- просто това е МОЯТА кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не е автоматична и моята е там и я разгъвам ръчно. А на таблото какво имаш предвид, по конзолата където са аварийните и климатроника или километража??? Плафона при мен има копче с три положения и се намира на средата на тавана между прдните и задните седалки, пиша това, защото съм виждал и отпред плафон над огледалото, но на коли с шибидах. То си пише на копчето on , off и на средата не помня, но като е на средата, като отвориш вратите и светка плафона, като е on включено постоянно свети и на off икога не свети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оранжева - с фонтанче. Като светне, имаш за още двайсетина пръскания..

 

Колеги с риск да се повторя в тази тема ме интересува дали всеки модел на Carisma GDI има такава индикация за ниско ниво на течността за чистачките.Моята е модификация"LX" ,производство-98г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше използвал(а) търсачката щеше да видиш, че и аз преди време се чудих по въпроса за антената тук. :) (накратко: Тази антена при шофьора не е електрическа, и не случайно е там. Да ти е удобно да си свалиш прозореца в движение и да си я дигнеш :) )

 

И по въпроса за нивото на течността на чистачките има тема, ама ме мързи да я търся. Търси за "чистачки" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги с риск да се повторя в тази тема ме интересува дали всеки модел на Carisma GDI има такава индикация за ниско ниво на течността за чистачките.Моята е модификация"LX" ,производство-98г.

Да. Имат..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Някой знае ли от къде взима ток индикаторната лампа за зареждане? Обмислям различни варианти как мога да си направя автоматично включване на фаровете по най-простия възможен начин, но информацията е доста оскъдна. За сега което съм намерил, че се отчита кога има напрежение на една от клемите на алтернатора. Идеята е следната: С един проводник от релето за акумулатора например (още не ми е ясно точно кога и как работи) до релетата за фаровете и габаритите, евентуално с диоди и през ключа за фаровете. Не ми се дават 65лв. без монтажа за разни глупости. Другата идея е ако тази неможе да се реализира е да си направя реле за време или да се следи напрежението на акумулатора. Ако някой има информация по въпроса да пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...