3phone Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Привет колеги, искам да попитам, смених маслото с ново и докато е студена чукат клапаните, като загрее малко спират, сериозен ли е проблема? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Привет колеги, искам да попитам, смених маслото с ново и докато е студена чукат клапаните, като загрее малко спират, сериозен ли е проблема? Благодаря предварително Щом спират има време... Стане ли като шевна машина все още ще можеш да караш ако не си се побъркал от шума. :icon_dance: И като ти писне чукането... пишеш една тема за повдигачи и все ще намерим нещо... може и някоя незнайна алтернатива да се е появила до тогава :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 А какво масло сложи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 21 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2009 А какво масло сложи?Mobil 10w40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Привет колеги, искам да попитам, смених маслото с ново и докато е студена чукат клапаните, като загрее малко спират, сериозен ли е проблема? Благодаря предварително Иска си промивка на мотора преди смяна на маслото и въпреки това не е гаранция че ще се оправи.......... проблема е, че в повдигачите се е насъбрала "тиня" от предишни смени на маслото и им е трудно да прониква масло в тях веднага, а когато е в покой пък, клапанчетата им изпускат маслото в тях и те омекват........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 22 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2009 Иска си промивка на мотора преди смяна на маслото и въпреки това не е гаранция че ще се оправи.......... проблема е, че в повдигачите се е насъбрала "тиня" от предишни смени на маслото и им е трудно да прониква масло в тях веднага, а когато е в покой пък, клапанчетата им изпускат маслото в тях и те омекват........А промиването тегава работа ли е или става лесно и бързо? И това омекване опасно ли е да не омекнат веднъж за винаги? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 А промиването тегава работа ли е или става лесно и бързо? И това омекване опасно ли е да не омекнат веднъж за винаги? :DДо колкото разбрах от първият ти пост, след като си сменил маслото са се разчукали повдигачите, така че не иска промивка, а смяна на маслото с някакво по-читаво.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 А според мен преди да смени маслото са тракали повече. И при моята като запали не се чуват, минават 20-30 секунди и 1-2-3-4 броя максимум правят такатакатака... Падне ли на 1000 оборота изведнъж замлъкват и така до следващия старт с изстинало масло. Май се въртят на местата си, защото потракването не е еднакво всеки път и мисля, че си издълбали "кочки". Като попадне там и трака, като се врътне малко - спира. Всъщност не знам...Със старото масло учудваше "разбирачите" и те възкликваха: "Тц тц тц, глей как работи. Ейй, съвременен дизел. Мали, напрайли са го. Брей, брей, брей...". Обаждаха се под 1000 оборота и наистина цъкаше точно като дизел и то съвременен (в движение не можеш да повярваш че е дизел, а то и тракане няма дефакто). И така. Прави се. Има разни варианти, като: промиване и бръмчане малко и след това смяна на маслото и на масления филтър (2 бр. филтри купуваш), добавка в маслото (Motor kote) и др. процедури. Ако прекалено дълго се кара, ще се наранят кобиличките и става скъпо... Колата започва да харчи повече, пък не върви като преди, повече замърсява ако се премерят газовете... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 22 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2009 До колкото разбрах от първият ти пост, след като си сменил маслото са се разчукали повдигачите, така че не иска промивка, а смяна на маслото с някакво по читаво....Би ли ми препоръчал с какво масло да заменя сегашното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Би ли ми препоръчал с какво масло да заменя сегашното.С Мотул ...http://www.prospeed.bg/cat/index.php?cPath=1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 С Мотул ...http://www.prospeed.bg/cat/index.php?cPath=1 Или с оригинално Митсубиши масло от Ратола пълна синтетика 10W40. Цената му е 18 лева за литър без отстъпката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FOXO Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Така като гледам и чета на половината форум май му чукат повдигачите :D На пук обаче на всички коментари които съм чел за Valvoline, моя еклипс засега не му се мръщи и повдигачите не чукат. Иначе преди да сменя маслото взех и добавка за прочистване пак на Valvoline, сипахме я при старото масло и оставихме колата да поработи на място 5 минути без да се форсира, после източихме старото и наляхме новото масло! Обаче сменях и гарнитурата на капака на главата и гледах, че нямаше никакъв нагар и тем подобни парцали, дето съм виждал на други коли ,а и маслото дето изтече, не беше мръсно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Аз моето го смених с Liqui Moly 10W40 MOS-2 Leichtlauf (има го навякъде с добавка вътре).Повдигачите преди тракаха яко, ама и старото масло беше рядко като кафе. Сипваш една добавка за почистване, иначе може и да няма да има особен смисъл. Ако не стане, приготвяш съответната сума за нови повдигачи и пишеш ЛС на някой от участниците по-горе...Има и варианти с OEM :mitsu-smiley: масло или да си поръчаш eneos, ама няма гаранцията че маслото ще "поправи" повдигачите, защото няма как да стане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Или с оригинално Митсубиши масло от Ратола пълна синтетика 10W40. Цената му е 18 лева за литър без отстъпката.Нещо си в грешка Слави....Пълната синтетика в Ратола е 5w40 и е 24 лв. литъра... А това за което си писал, не е синтетично.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Нещо си в грешка Слави....Пълната синтетика в Ратола е 5w40 и е 24 лв. литъра... А това за което си писал, не е синтетично.... Един път и ти да не познаеш... ще черпиш ли една бира, ако съм прав?Питай Мирослав, той ще ти каже, че има такова масло и е на такава цена при тях. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Един път и ти да не познаеш... ще черпиш ли една бира, ако съм прав?Питай Мирослав, той ще ти каже, че има такова масло и е на такава цена при тях. :icon_thumbup:Няма смисъл да го питам Мирослав, печелиш една бира... :icon_thumbup: Сега слизах до гаража да го видя и наистина и на него пише HC Sintetic...Не знам защо бях останал с впечатления, че е полу-синтетично това масло :icon_blush: но няма значение в случая, защото на колегата му трябва 5W40, за да си реши проблема с повдигачите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Няма смисъл да го питам Мирослав, печелиш една бира... :icon_thumbup: Сега слизах до гаража да го видя и наистина и на него пише HC Sintetic...Не знам защо бях останал с впечатления, че е полу-синтетично това масло :icon_blush: но няма значение в случая, защото на колегата му трябва 5W40, за да си реши проблема с повдигачите...Ха, значи моето масло също е синтетично 10W40 Diamond на :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3phone Публикувано 23 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2009 Няма смисъл да го питам Мирослав, печелиш една бира... :icon_thumbup: Сега слизах до гаража да го видя и наистина и на него пише HC Sintetic...Не знам защо бях останал с впечатления, че е полу-синтетично това масло :icon_blush: но няма значение в случая, защото на колегата му трябва 5W40, за да си реши проблема с повдигачите...Значи ми препоръчвате да сложа масло 5W40 ли? Бихте ли ми казали някаква ориентировъчна цена, да знам колко трябва да се ръсна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Значи ми препоръчвате да сложа масло 5W40 ли? Бихте ли ми казали някаква ориентировъчна цена, да знам колко трябва да се ръсна? Пиши едно лично на Miroslav, той ще ти каже цена. А маслото е 10W40 (синтетично). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Значи ми препоръчвате да сложа масло 5W40 ли? Бихте ли ми казали някаква ориентировъчна цена, да знам колко трябва да се ръсна? Mаслото което ползваш в момента (Мobil 10w40) не е лошо. Възможно е да си имал някаква добавка в старото масло, която да спира тракането на повдигачите и след смяната на маслото - трака, трака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Mаслото което ползваш в момента (Мobil 10w40) не е лошо. Възможно е да си имал някаква добавка в старото масло, която да спира тракането на повдигачите и след смяната на маслото - трака, трака. Най-вероятно точно това е случаят. И смяната няма да ти реши проблема. От друга страна ако сложиш синтетично "тънко масло" е много вероятно да почне да ти го гори... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Аз в момента съм с някаква синтетика на AC Delco и нямам проблем с клапаните... Изчукват само първите няколко секунди след палене, но чета доста кофти мнения за това масло и сега мисля да сложа от това на :mitsu-smiley: синтетиката (10W40). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Ха, значи моето масло също е синтетично 10W40 Diamond на :mitsu-smiley:Точно така, и двете са синтетични...http://media.snimka.bg/3093/012442076-big.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Точно така, и двете са синтетични...http://media.snimka.bg/3093/012442076-big.jpg HC Syntetic не е точно синтетично, ама става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.