Премини към съдържание

Mitsubishi Galant 2.0 24v V6 1995 - чукат клапаните!


Препоръчано мнение

Привет колеги, искам да попитам, смених маслото с ново и докато е студена чукат клапаните, като загрее малко спират, сериозен ли е проблема? Благодаря предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, искам да попитам, смених маслото с ново и докато е студена чукат клапаните, като загрее малко спират, сериозен ли е проблема? Благодаря предварително :)

 

Щом спират има време... :)

Стане ли като шевна машина все още ще можеш да караш ако не си се побъркал от шума. :icon_dance:

 

И като ти писне чукането... пишеш една тема за повдигачи и все ще намерим нещо... може и някоя незнайна алтернатива да се е появила до тогава :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, искам да попитам, смених маслото с ново и докато е студена чукат клапаните, като загрее малко спират, сериозен ли е проблема? Благодаря предварително :)

Иска си промивка на мотора преди смяна на маслото и въпреки това не е гаранция че ще се оправи.......... проблема е, че в повдигачите се е насъбрала "тиня" от предишни смени на маслото и им е трудно да прониква масло в тях веднага, а когато е в покой пък, клапанчетата им изпускат маслото в тях и те омекват........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иска си промивка на мотора преди смяна на маслото и въпреки това не е гаранция че ще се оправи.......... проблема е, че в повдигачите се е насъбрала "тиня" от предишни смени на маслото и им е трудно да прониква масло в тях веднага, а когато е в покой пък, клапанчетата им изпускат маслото в тях и те омекват........

А промиването тегава работа ли е или става лесно и бързо? И това омекване опасно ли е да не омекнат веднъж за винаги? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А промиването тегава работа ли е или става лесно и бързо? И това омекване опасно ли е да не омекнат веднъж за винаги? :D
До колкото разбрах от първият ти пост, след като си сменил маслото са се разчукали повдигачите, така че не иска промивка, а смяна на маслото с някакво по-читаво....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А според мен преди да смени маслото са тракали повече. И при моята като запали не се чуват, минават 20-30 секунди и 1-2-3-4 броя максимум правят такатакатака... Падне ли на 1000 оборота изведнъж замлъкват и така до следващия старт с изстинало масло. Май се въртят на местата си, защото потракването не е еднакво всеки път и мисля, че си издълбали "кочки". Като попадне там и трака, като се врътне малко - спира. Всъщност не знам...

Със старото масло учудваше "разбирачите" и те възкликваха: "Тц тц тц, глей как работи. Ейй, съвременен дизел. Мали, напрайли са го. Брей, брей, брей...". Обаждаха се под 1000 оборота и наистина цъкаше точно като дизел и то съвременен (в движение не можеш да повярваш че е дизел, а то и тракане няма дефакто).

И така. Прави се. Има разни варианти, като: промиване и бръмчане малко и след това смяна на маслото и на масления филтър (2 бр. филтри купуваш), добавка в маслото (Motor kote) и др. процедури. Ако прекалено дълго се кара, ще се наранят кобиличките и става скъпо... Колата започва да харчи повече, пък не върви като преди, повече замърсява ако се премерят газовете...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах от първият ти пост, след като си сменил маслото са се разчукали повдигачите, така че не иска промивка, а смяна на маслото с някакво по читаво....

Би ли ми препоръчал с какво масло да заменя сегашното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би ли ми препоръчал с какво масло да заменя сегашното.

С Мотул ...http://www.prospeed.bg/cat/index.php?cPath=1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или с оригинално Митсубиши масло от Ратола пълна синтетика 10W40. Цената му е 18 лева за литър без отстъпката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам и чета на половината форум май му чукат повдигачите :D

На пук обаче на всички коментари които съм чел за Valvoline, моя еклипс засега не му се мръщи и повдигачите не чукат. Иначе преди да сменя маслото взех и добавка за прочистване пак на Valvoline, сипахме я при старото масло и оставихме колата да поработи на място 5 минути без да се форсира, после източихме старото и наляхме новото масло! Обаче сменях и гарнитурата на капака на главата и гледах, че нямаше никакъв нагар и тем подобни парцали, дето съм виждал на други коли ,а и маслото дето изтече, не беше мръсно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето го смених с Liqui Moly 10W40 MOS-2 Leichtlauf (има го навякъде с добавка вътре).

Повдигачите преди тракаха яко, ама и старото масло беше рядко като кафе. Сипваш една добавка за почистване, иначе може и да няма да има особен смисъл. Ако не стане, приготвяш съответната сума за нови повдигачи и пишеш ЛС на някой от участниците по-горе...

Има и варианти с OEM :mitsu-smiley: масло или да си поръчаш eneos, ама няма гаранцията че маслото ще "поправи" повдигачите, защото няма как да стане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или с оригинално Митсубиши масло от Ратола пълна синтетика 10W40. Цената му е 18 лева за литър без отстъпката.
Нещо си в грешка Слави....

Пълната синтетика в Ратола е 5w40 и е 24 лв. литъра... А това за което си писал, не е синтетично....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо си в грешка Слави....

Пълната синтетика в Ратола е 5w40 и е 24 лв. литъра... А това за което си писал, не е синтетично....

Един път и ти да не познаеш... ще черпиш ли една бира, ако съм прав?

Питай Мирослав, той ще ти каже, че има такова масло и е на такава цена при тях. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един път и ти да не познаеш... ще черпиш ли една бира, ако съм прав?

Питай Мирослав, той ще ти каже, че има такова масло и е на такава цена при тях. :icon_thumbup:

Няма смисъл да го питам Мирослав, печелиш една бира... :icon_thumbup:

Сега слизах до гаража да го видя и наистина и на него пише HC Sintetic...

Не знам защо бях останал с впечатления, че е полу-синтетично това масло :icon_blush: но няма значение в случая, защото на колегата му трябва 5W40, за да си реши проблема с повдигачите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да го питам Мирослав, печелиш една бира... :icon_thumbup:

Сега слизах до гаража да го видя и наистина и на него пише HC Sintetic...

Не знам защо бях останал с впечатления, че е полу-синтетично това масло :icon_blush: но няма значение в случая, защото на колегата му трябва 5W40, за да си реши проблема с повдигачите...

Ха, значи моето масло също е синтетично 10W40 Diamond на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да го питам Мирослав, печелиш една бира... :icon_thumbup:

Сега слизах до гаража да го видя и наистина и на него пише HC Sintetic...

Не знам защо бях останал с впечатления, че е полу-синтетично това масло :icon_blush: но няма значение в случая, защото на колегата му трябва 5W40, за да си реши проблема с повдигачите...

Значи ми препоръчвате да сложа масло 5W40 ли? Бихте ли ми казали някаква ориентировъчна цена, да знам колко трябва да се ръсна? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ми препоръчвате да сложа масло 5W40 ли? Бихте ли ми казали някаква ориентировъчна цена, да знам колко трябва да се ръсна? :)

Пиши едно лично на Miroslav, той ще ти каже цена. А маслото е 10W40 (синтетично).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ми препоръчвате да сложа масло 5W40 ли? Бихте ли ми казали някаква ориентировъчна цена, да знам колко трябва да се ръсна? :)

 

Mаслото което ползваш в момента (Мobil 10w40) не е лошо. Възможно е да си имал някаква добавка в старото масло, която да спира тракането на повдигачите и след смяната на маслото - трака, трака.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mаслото което ползваш в момента (Мobil 10w40) не е лошо. Възможно е да си имал някаква добавка в старото масло, която да спира тракането на повдигачите и след смяната на маслото - трака, трака.

 

Най-вероятно точно това е случаят. И смяната няма да ти реши проблема. От друга страна ако сложиш синтетично "тънко масло" е много вероятно да почне да ти го гори...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с някаква синтетика на AC Delco и нямам проблем с клапаните... Изчукват само първите няколко секунди след палене, но чета доста кофти мнения за това масло и сега мисля да сложа от това на :mitsu-smiley: синтетиката (10W40).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха, значи моето масло също е синтетично 10W40 Diamond на :mitsu-smiley:
Точно така, и двете са синтетични...

http://media.snimka.bg/3093/012442076-big.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, и двете са синтетични...

http://media.snimka.bg/3093/012442076-big.jpg

 

HC Syntetic не е точно синтетично, ама става :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...