lacky_boy Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Здравейте колеги. Бях на преглед за ходовата част на Каризмата 1.6, 96г., хечбек и ми казаха, че трябва да сменя: 1. Тампони на стабилизиращата щанга и от двете страни (отпред) 2. Шарнири за долни носачи от двете страни (отпред)Въпросите са ми. По т.1: колко са на брой тампоните (за едната страна) и дали се продават отделно или са неразделна част от щангата? По т.2: продават ли се отделно или са неразделна част от носача?Има ли разлики в окачването между Каризмите около тази година и двигател? Моля да ми кажете ориентировъчни цени и да ме насочите към магазини в София, където ще ме разберат и ще ми дадат правилните части.БЛАГОДАРЯ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 В ротола си поръчах тампоните и един шарнир, ама напъвам се и не мога да се сетя колко беше шарнира, а тампоните на стабилизиращата щанга са към 2 броя х 5 лв. бройката. Труд се плаща повечко, че е доста разглабяне за тия тампони, на мен ми взеха към 50 лв. труд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 Понеже скоро сменях шарнир, цената в ратола мисля беше около 100 лв - само шарнира.Понеже единия ми го смениха с оригинален , та сега реших да си сменя другия със такъв от NIPPARTS за 30 лв и да видя кой колко ще изкара .Сменя се относително лесно ( за човек който не е сменял до сега сам ) за около час без условия и инструменти , пред блока Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 април 2009 Сподели Публикувано 29 април 2009 а тампоните на стабилизиращата щанга са към 2 броя х 5 лв. бройката.Как 2 броя бре ?...Два са само тампоните които държат щангата към купето.....Отделно на всеки носач, има по 4 тампона.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Как 2 броя бре ?...Два са само тампоните които държат щангата към купето.....Отделно на всеки носач, има по 4 тампона....Ами аз за тия разбрах бе колега, пък и съм писал какво съм сменил аз. На човека случая може да е друг, аз всичко смених, което се видише уж, че е повредено. Отпред си остана обаче един гаден звук, чува се най-вече, когато карам по неравен асфалт, по който е минала верижна машина нещо такова по грапаво и почва да дрънка яко нещо отпред, дали не са тампони на амортисьорите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Ами аз за тия разбрах бе колега, пък и съм писал какво съм сменил аз. На човека случая може да е друг,Ами сигурно е друг неговият случай, защото пита : По т.1: колко са на брой тампоните (за едната страна) и дали се продават отделно или са неразделна част от щангата? За това съм те допълнил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 8 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 8 Май 2009 Благодаря много за инфото. Странното е, че тампоните в различните магазини варират от 5 до 15лв. Не са скъпи и не си заслужава да икономисвам пари за сметка на качеството, а в същото време не можеш да разбереш кой е по качествен. Май ще си взема материалите от Ратола. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 11 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2009 Между другото, различни майстори и магазини ми казват, че тампоните за стабилизиращата щанга били 1 или 2. И шарнира за долния носач може би е на шлици. Последно на кой да вярвам? Моля Ви за помощ. Защо да си купувам ненужни материали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 Май 2009 Сподели Публикувано 11 Май 2009 Между другото, различни майстори и магазини ми казват, че тампоните за стабилизиращата щанга били 1 или 2. И шарнира за долния носач може би е на шлици. Последно на кой да вярвам?На мен вЕрвай бре.... :icon_angel: Тампоните са 2 които държат щангата, и по 4бр. на всякя страна....2 бр. на щангата и 2 бр. на носача....Ето ти я цветно....http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_40060.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 11 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2009 А шарнира на шлици ли е или си е с болт и гайка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 Май 2009 Сподели Публикувано 11 Май 2009 А шарнира на шлици ли е или си е с болт и гайка?Нито едното, нито другото....Май върви заедно с носача.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 Май 2009 Сподели Публикувано 11 Май 2009 Шарнирите се избиват и се сменят, продават се отделно от носача. Може би за сглобката са казали че е на шлици, макар че не е точно......А за тампоните на щангата, повечето които съм виждал са с два тампона и две биалетки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 Май 2009 Сподели Публикувано 11 Май 2009 Шарнирите се избиват и са отделна част от носача...........изглеждат като шлици, но това не са шлици ,а за да може като се набиват тези "шлици" да се пресоват за носача.........задната щанга е с два тампона и две биалетки....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 .А за тампоните на щангата, повечето които съм виждал са с два тампона и две биалетки.Може би повечето които си виждал, да са след 98-година....Май е най добре колегата да даде номера на рамата, да видим по него какво излиза... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 12 Май 2009 Сподели Публикувано 12 Май 2009 Малко на ясновидство я обърнахте. :icon_clap: Хубаво е да има желание за взаимопомощ. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 12 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2009 Утре ще я вземат за ремонт едни момчета от Ратола и ще Ви напиша какво е положението. От първоначалния оглед казаха, че тампоните (втулките) за щангата са 2бр., а шарнира е с гайка и е отделно от носача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 26 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2009 ОКОНЧАТЕЛНО след ремонта отпред на прикачен файл: Всеки път когато излизам от сервиз, ще Ви давам информация. Дано да съм бил полезен на някой.Благодаря на всички фенове. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 4 юни 2009 Сподели Публикувано 4 юни 2009 (редакция) Ами аз за тия разбрах бе колега, пък и съм писал какво съм сменил аз. На човека случая може да е друг, аз всичко смених, което се видише уж, че е повредено. Отпред си остана обаче един гаден звук, чува се най-вече, когато карам по неравен асфалт, по който е минала верижна машина нещо такова по грапаво и почва да дрънка яко нещо отпред, дали не са тампони на амортисьорите?Виж биалетки или накрайници тогава, лагерите и тампоните.. Редактирано 4 юни 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Здравейте,имам нужда от съвет.Трябва да сменя 2-та предни носача,понеже шарнирния болт ми е капсулован в него(така поне си мисля,не разбирам)От сервиза ми търсиха носачи в целия град ( !!!) и накрая ми обявиха цена 500лв. бройката!!,като преди това ми обясниха че се слагали някакви други-не оригинални на които в последствие се сменя само шарнира,без носача на цена 180лв бройката.Ако някои може да даде съвет на драго сърце ще го чуя.Ето я и рамата: XMCLNDA4AYF029675 Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Здравейте,имам нужда от съвет.Трябва да сменя 2-та предни носача,понеже шарнирния болт ми е капсулован в него(така поне си мисля,не разбирам)От сервиза ми търсиха носачи в целия град ( !!!) и накрая ми обявиха цена 500лв. бройката!!,като преди това ми обясниха че се слагали някакви други-не оригинални на които в последствие се сменя само шарнира,без носача на цена 180лв бройката.Ако някои може да даде съвет на драго сърце ще го чуя.Ето я и рамата: XMCLNDA4AYF029675 БлагодаряНищо подобно. шарнирите се набиват в леглото на носача и отгоре му се застопорява с зегерка ,поради тази приина има отделни шарнири,които се продават в магазините......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Нищо подобно. шарнирите се набиват в леглото на носача и отгоре му се застопорява с зегерка ,поради тази приина има отделни шарнири,които се продават в магазините.........Тъй вярно... :icon_thumbup: Само дето понякога идват малко по хлабави от старите, но това са подробности.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Здравейте,имам нужда от съвет.Трябва да сменя 2-та предни носача,понеже шарнирния болт ми е капсулован в него(така поне си мисля,не разбирам)От сервиза ми търсиха носачи в целия град ( !!!) и накрая ми обявиха цена 500лв. бройката!!,като преди това ми обясниха че се слагали някакви други-не оригинални на които в последствие се сменя само шарнира,без носача на цена 180лв бройката.Ако някои може да даде съвет на драго сърце ще го чуя.Ето я и рамата: XMCLNDA4AYF029675 БлагодаряШарнира се сменя. Аз карах близо 15 000 км. с шарнир за 30 /тридесет / лв. Смяната на шарнира е около 20 лв./труд/ в нормален /не марков/ сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Тъй вярно... :icon_thumbup: Само дето понякога идват малко по хлабави от старите, но това са подробности....И на мен ми идват понякога така, но ги "лекувам" с телоподаващото ............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 Значи ако съм разбрал правилно,трябва да искам само смяна на шарнири без да ми пипат носачите независимо в кой сервиз съм...И още един въпрос като съм почнал :icon_hmm: .На колко километра ориентировъчно се сменят накладки.До сега съм навъртял към 20-25 хил. км откакто съм я взел(а има ли датчик за износването им?) Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 декември 2009 Сподели Публикувано 27 декември 2009 Зависи от десният ти крак....Най-добре е да свалиш гумата и да видиш колко е останало от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.