SLX Публикувано 29 април 2013 Сподели Публикувано 29 април 2013 Нека обясня. Това японското масло, което бях внесъл няколко туби от Япония няма НИЩО ОБЩО с европейското.След като го свърших, реших да сменя от европейското и повдигачите се разтропаха на по-малко от 5000 км.При Пламен смених с Мотул 5W-40 и двигателя млъкна, все едно е от завода.Пробвал съм как работи при всякакви режими - сутрин студен не издава звук! Решихме преди интервенцията "смяна на повдигачи" да пробваме този вариант и се получи.Днес бях при Пламен и абсолютно същия случай се получи и при един колега с Галант, само че беше GDI.Сега мисля да вкарам при първа възможност пак от Япония, но тубите са други, по 2 литра са, а за качеството да не говорим.Цената обаче е крайно не приемлива, но за лични нужди си заслужава.Основното което знам е, че в Япония стандарта на произведените масла, абсолютно забранява те да се преработват.Ще се опитам да купя и Idemitsu за да не се занимавам повече с масла, които са под всякаква критика и качествата им са трагични.С две думи - европейският Енеос е пълна трагедия! Това си е едно средно масло от общите и не бива за да заблуждаваме, че само защото носи името Eneos трябва да се издига в култ.Ей това се вика обяснение :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мицу Публикувано 7 Май 2013 Сподели Публикувано 7 Май 2013 Колега,много лошо впечатление ми прави,че се включваш във форума,само за да напишеш мнение,колко хубаво било маслото Енеос и как то било правилната марка. Това си е чиста проба реклама и то неплатена ! Ако нямаш какво друго да кажеш по темата-ами не го казвай.Защо когато човек сподели опита си, се приема задължително като реклама ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 Май 2013 Admin Сподели Публикувано 7 Май 2013 Едва ли става дума за реклама, а за впечатления. Струва ми се, че във високите класове и особено Еneos Sustina (което е напълно синтетично), се пакетира в туби в Европа, но е внос в големи варели директно от Япония. Това е само предположение обаче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мичон Публикувано 7 Май 2013 Сподели Публикувано 7 Май 2013 Опиши малко по-подробно,защото се интересувам ? Добре,кажете ми сега може ли това масло да го сложа с тази добавка ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мицу Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Може да сложиш разбира се добавката дура люб с маслото Eneos Sustina ,даже ти го препоръчвам.Принципно добавката не взаимодейства с маслото,тя се отлага по металната повърхност.Маслото служи само за транспорт1ор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Добре,кажете ми сега може ли това масло да го сложа с тази добавка ? Сложи си само маслото и не се занимавай с тия добавки Може да сложиш разбира се добавката дура люб с маслото Eneos Sustina ,даже ти го препоръчвам.Принципно добавката не взаимодейства с маслото,тя се отлага по металната повърхност.Маслото служи само за транспорт1ор. Колега стига вече...че го и препоръчваш.Едно добро масло не се нуждае от добавка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Сложи си само маслото и не се занимавай с тия добавки Колега стига вече...че го и препоръчваш.Едно добро масло не се нуждае от добавка.Нещо проблем ли е че се препоръчва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Нещо проблем ли е че се препоръчва? По-принцип не, но в случая да. Разбираемо е, човек ползва нещо - доволен е от него и го препоръчва(всичко изглежда добре). Но след като човека ти предложи няколко сайта в които да се "запознаеш" с продукта и във всичките сайтове се рекламира един и същ магазин в един и същ град. Това си е чиста реклама, затова по-горе писах на колегата, но явно ще се правим на разсеяни.. докато не започнем да наказваме :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Нещо проблем ли е че се препоръчва?Не е проблем ,освен ако не е с цел безплатна реклама.Не може в тази тема и в още няколко да ни убеждава колко е хубава тази добавка.Мен лично ме дразни това.Това е форум за взаимна помощ,има си правила ,ако колегата иска да рекламира даден продукт или магазин има си начин. Извинявам се за спама в темата. Ако някой модератор сметне че мнението влияе лошо за запазване на доброто отношение във форума ,може да го изтрие. Поздрави. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 Виж какви са последните мнения на въпросния колега и ще разбереш защо мисля така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 По-принцип не, но в случая да. Разбираемо е, човек ползва нещо - доволен е от него и го препоръчва(всичко изглежда добре). Но след като човека ти предложи няколко сайта в които да се "запознаеш" с продукта и във всичките сайтове се рекламира един и същ магазин в един и същ град. Това си е чиста реклама, затова по-горе писах на колегата, но явно ще се правим на разсеяни.. докато не започнем да наказваме :mad:.....или заплашваме? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 (редакция) .....или заплашваме? Предупреждавам го, за да не се налага да го банна.Ако е нужно някакво обяснение да ти дам, драсни на лично.. че темата и без това вече е наспамена. - Колеги хайде стига вече с тази добавка Dura Lube, има достатъчно изписано за нея нагоре както и реклами на магазини в Монтана, където я продават. Нека не провокираме колегата да я хвали допълнително. Редактирано 9 Май 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 Май 2013 Admin Сподели Публикувано 10 Май 2013 В профила и мненията на Мицу не съществува друга дума освен Dura Lub!За това от днес има модераторски контрол. Особено след това изказване:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22065&view=findpost&p=250676 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 13 Май 2013 Сподели Публикувано 13 Май 2013 Нов съм във форума и като шофер.Купих си '08 Lancer 1.8 MIVEC.Какво да гледам и обслужвам ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 13 Май 2013 Сподели Публикувано 13 Май 2013 Нов съм във форума и като шофер.Купих си '08 Lancer 1.8 MIVEC.Какво да гледам и обслужвам ?Първо честито и със здраве да си я караш ,и после погледни раздела за Лансер на форума там ще се запознаеш най - добре -http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showforum=4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мичон Публикувано 13 Май 2013 Сподели Публикувано 13 Май 2013 Честито !Смени филтри ,масла , ремъци ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 26 Май 2013 Сподели Публикувано 26 Май 2013 Вярно има добавки които изтичат с маслото при смяна,това са евтините по 20-30лв.Така работят STP,римет-ресурс,Вюрд...Има добавки които наистина обработват вътре металните повърхности на цени 85-90 лв. и имат по дълготраен ефект за 50 000-80 000км.УМ,SX 6000,DURA LUBE...Какво ще кажеш за Лики моли,ДУРАЛЮБ...които произвеждат и масла и добавки ??? Защо да избера добавките ? Коя добавка е най-добра за двигателя и коя за скоростите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 Нека да задам въпроса си така: Кое е най-доброто масло с вискозитет 5W-30, което покрива стандарт ACEA C1. Ниско пепелно съдържание е важно с оглед употребата му на автомобил, снабден с ДПФ филтър. Колата е карана досега с Aral Hightronic C1, въпросът е колко по-добро е Castrol Edge, респективно кое друго масло покрива спецификациите поне толкова по-добре и не само на хартия. Маслото се сменя на 10 000 км., а не на предписаните 15000 по очевидни причини. Цената не е определящ фактор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 (редакция) Нека да задам въпроса си така: Кое е най-доброто масло с вискозитет 5W-30, което покрива стандарт ACEA C1. Ниско пепелно съдържание е важно с оглед употребата му на автомобил, снабден с ДПФ филтър. Колата е карана досега с Aral Hightronic C1, въпросът е колко по-добро е Castrol Edge, респективно кое друго масло покрива спецификациите поне толкова по-добре и не само на хартия. Маслото се сменя на 10 000 км., а не на предписаните 15000 по очевидни причини. Цената не е определящ фактор. Много е важно по коя ACEA е технологията на това SAE 5W-30? Може да е от пилотната версия ACEA C1-04, но може и да е ACEA C1-08. Тогава масло по предходната технология е забранено. Давам пример с произволно взет двигател на Мицку: Mitsubishi, Lancer Sportback, Lancer Sportback 1.8 DI-D ClearTec (110 kW), 2008-Manufacturer: Mitsubishi Heavy Industries Ltd., Tokyo, JapanDrive type: f.w.d.Cylinder capacity: 1798 ccPower output: 148 HP / 110 kW at 4000 RPM Engine 4N13Diesel, 4-stroke, 4 cilinder, Line, 4 valves/cyl, Turbo Intercooler, liquid cooledCylinder capacity: 1798 ccPower output: 148 HP/110 kW at 4000 RPMCapacity 5 literFilter capacity: 0,3 liter Use: NormalChange 15000 km/12 monthsOEM recommendationtemperate climate JASO DL-1 SAE 5W-30temperate climate ACEA C1-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C1-08 SAE 5W-30temperate climate ACEA C2-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C2-08 SAE 5W-30temperate climate ACEA C3-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C3-08 SAE 5W-30temperate climate ACEA C4-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C4-08 SAE 5W-30 В сервизната книжка на автомобила ще е описано точно кое издание на ACEA C1 се изисква. А дали маслото го поддържа, ще се разбере от техническата му документация. Поздрави П.С. Този случай се отнася конкретно за даденото Mitsubishi. Ако визираш друга марка кола, като Mazda, Land Rover, Jaguar, там освен ACEA C1 (по подразбиране) задължителното условие е и конкретен стандарт по Ford. Редактирано 27 Май 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мичон Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 Защо да избера добавките ? Коя добавка е най-добра за двигателя и коя за скоростите ?Защо ти трябват тези добавки ? Вземи си хубаво масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 Защо да избера добавките ? Коя добавка е най-добра за двигателя и коя за скоростите ?Колега, и аз в един момент се бях захласнал по добавките, добре че този момент беше твърде кратък и го преодолях лесно . Добавката за двигателя или ск. кутия е като... разните подобрители, които слагат в киселото мляко, за да изглежда на кисело мляко. Какво би предпочел ти - домашно подквасено кисело мляко или мляко от магазина?Аз бих сложил добавка само ако има реален проблем колата. Това е най-евтиния вариант да пробвам да разреша този проблем - може би в повечето случаи неуспешно. Превантивната защита с добавка (както в твоя случай) не се знае до какво ще доведе - или няма да има очевидни резултатите (да речем в работа на двг, вървеж, разход), или ще има негативни последици.Съвсем теоретично можем да си говорим цял ден коя добавка е по-добра. На практика се разбира само ако се пробва. Дали трябва да се пробва, е друг въпрос. И аз се опитах да дам отговор на точно този въпрос Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 Много е важно по коя ACEA е технологията на това SAE 5W-30? Може да е от пилотната версия ACEA C1-04, но може и да е ACEA C1-08. Тогава масло по предходната технология е забранено. Давам пример с произволно взет двигател на Мицку: Mitsubishi, Lancer Sportback, Lancer Sportback 1.8 DI-D ClearTec (110 kW), 2008-Manufacturer: Mitsubishi Heavy Industries Ltd., Tokyo, JapanDrive type: f.w.d.Cylinder capacity: 1798 ccPower output: 148 HP / 110 kW at 4000 RPM Engine 4N13Diesel, 4-stroke, 4 cilinder, Line, 4 valves/cyl, Turbo Intercooler, liquid cooledCylinder capacity: 1798 ccPower output: 148 HP/110 kW at 4000 RPMCapacity 5 literFilter capacity: 0,3 liter Use: NormalChange 15000 km/12 monthsOEM recommendationtemperate climate JASO DL-1 SAE 5W-30temperate climate ACEA C1-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C1-08 SAE 5W-30temperate climate ACEA C2-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C2-08 SAE 5W-30temperate climate ACEA C3-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C3-08 SAE 5W-30temperate climate ACEA C4-08 SAE 0W-30temperate climate ACEA C4-08 SAE 5W-30 В сервизната книжка на автомобила ще е описано точно кое издание на ACEA C1 се изисква. А дали маслото го поддържа, ще се разбере от техническата му документация. Поздрави П.С. Този случай се отнася конкретно за даденото Mitsubishi. Ако визираш друга марка кола, като Mazda, Land Rover, Jaguar, там освен ACEA C1 (по подразбиране) задължителното условие е и конкретен стандарт по Ford. Не знаех, че има 2 ACEA стандарта... Колата е мазда. Чудя се дали да не пробвам и едно мицубиши c1 масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 Не знаех, че има 2 ACEA стандарта... Колата е мазда. Чудя се дали да не пробвам и едно мицубиши c1 масло. Цитираната кола, ако е между 2004-2007, спокойно се слага ACEA C1-04. По-новите такива, вече изискват задължително C1-08.Поздрави П.С. Няма 2, 3 или няколко стандарта. Има надграждащи се и по стриктни изисквания по ACEA, която периодически се обновява. Последната навлизаща все още е ACEA-2010.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 Май 2013 Сподели Публикувано 28 Май 2013 Цитираната кола, ако е между 2004-2007, спокойно се слага ACEA C1-04. По-новите такива, вече изискват задължително C1-08.Поздрави П.С. Няма 2, 3 или няколко стандарта. Има надграждащи се и по стриктни изисквания по ACEA, която периодически се обновява. Последната навлизаща все още е ACEA-2010.Поздрави2008 е, но двигателят в непроменен вид се монтира в период 2006-2010. Не чух критики към кастрола или препоръки за друг бранд. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Минчо Публикувано 5 юни 2013 Сподели Публикувано 5 юни 2013 Но не и Румънски :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.