Премини към съдържание

Окачването на новия Лансер


LiX

Препоръчано мнение

Аз си мислех, че Лансера има добро окачване, но очевидно има пропуски, изглеждащи смешни..

 

Някакъв лист ламарина под катализатора

post-2386-1239345828_thumb.jpg

 

2 лентички преди последното гърне

post-2386-1239345853_thumb.jpg

 

Цялостен изглед

post-2386-1239345908_thumb.jpg

 

А ето с какво може да се замени

post-2386-1239345937_thumb.jpg post-2386-1239345948_thumb.jpg

 

Аз се замислям тези ламаринки да ги сменям с нещо по-стабилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако ги скъсаш чак тогава трябва да ги мислиш. А иначе смешни са ама... не я гледай отдолу :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е пропуск, сигурен съм, че или усилието в тази кола там е малко или ламаринките са достатъчно здрави за да го издържат. А иначе, ако ще ги сменяш, дай да видим с какво и някакви цени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е пропуск, сигурен съм че или усилието в тази кола там е малко или лаларинките са достатъчно здрави за да го издържат. А иначе ако ще ги сменяш дай да видим с какво и някакви цени.

Въобще не са здрави, огъват се под натиск с ръка...

 

В Щатите и Австралия предлагат bolt-on усилени елементи, ама не са евтини. Мисля, че тука може да си направим елементи със същата механична якост, без да е необходимо да поръчваме от чужбина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми приличат на индикаторни ламели. Нещо като индикация за някакъв проблем по връзките или заварките на купето.

Сигурно поради тази причина са с такъв цвят и може би след определени километри трябва да се махнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз споделям мнението на колегата. Най вероятно е дефектоскопия - за евентуални усуквания на купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Допълнителни елементи, които спомагат за придържането на основните от окачването на местата им. Много издържливи са на опъване, а не на кривене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Допълнителни елементи, които спомагат за придържането на основните от окачването на местата им. Много издържливи са на опъване, а не на кривене.

 

Най-вероятно помощни при процеса на асемблиране. Надали имат някаква функция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега, тези неща които е пуснал LiX-а наистина с тях е по-добре НО, едно голямо НО. От тези допълнителни и по "здрави" елементи има смисъл само ако окачването се смени т.е. изхвърлите сток окачването на боклука и си вземете нещо по смислено. Иначе то ще стигне до пълно самоунищожение. В крайна сметка всички тези бар-ове който държат някаква част от купето разпъната и не и позволяват да си променя геометриата са за сметка на места кадето това се случва т.е. по-слабите а в случая стоко-вото окачване. Това е точно като щангата която се слага отпред под капака м/у двете шапки, 80% от хората дори незнаят защо си я слагат или са с погрешно впечатление и само си внушават, че има смисъл. В крайна сметка те не натоварват толкова купето, че това там да е жизнено важно, а ако се стигне до такова натоварване то оригиналното окачване (на по масовите автомобили) няма да издържи и ще се преебе, преди там да има изобщо каквото и да било усилие. Така, че просто трябва да решите какво ще ги правите тези коли, ще са твърди, здрави и наточени, или просто ще се возите във тях. Защото компромисния варянт на средата... за това е компромисен, щото ни риба ни рак. Когато се започне едно променяне на автомобила в посока по-добър, ти се иска все повече и все повече и той все повече не прилича на нормална кола. :) Същото въжи и за онази тема с спирачките или си слагаш за 3 бона спиратели и знаеш, че ще спреш и ще ги натоварваш до там кадето са най-добри, или по-добре си карайте с нормалните. Защото не загряла високотемпература спирачна система е доста по не ефективна от прегрята нормална. Казвам го от личен опит половин кола даде фира точно поради тази причина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Окачването си е идеално, поне за сега. Ще видим като поудъртеят малко - какво ще стане.

 

Мойто също го чуствам много добре, като изключим, че е много некомфортно по скапаните улици и шахти и всичко. Със сигурност не бих го стягал повече, не бих понесъл още по-твърдо окачване да карам всекидневно, бих карал такова извънградско по завойчета с много кеф, но не ми е това основния пробег с тая кола, така че засега съм доста доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз много много от коли не разбирам, карам си и това е, обаче по паветата е нещо страшно, предполагам и тънките гуми са причина за това, със зимните нещата бяха по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз много много от коли не разбирам, карам си и това е, обаче по паветата е нещо страшно, предполагам и тънките гуми са причина за това, със зимните нещата бяха по-добре.

 

Ще ни покажеш ли снимки във фотогалерията на твоя красавец? :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Аз си мисля,че окачването е твърдо и да се усилва допълнително ще се отрази по бързо на износването!Иначе и аз съм неприятно изненадан че отдолу колата вече има ръжда по всички гърнета, а е на 8 месеца!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,че окачването е твърдо и да се усилва допълнително ще се отрази по бързо на износването!Иначе и аз съм неприятно изненадан че отдолу колата вече има ръжда по всички гърнета, а е на 8 месеца!!

 

Това едва ли е ръжда, ами само така изглежда, най-вероятно нищо няма. То има и по спирачните дискове ама то това май е само някакво окисление, а не ръжда, само така изглежда и е защото колата е седяла без да се движи месеци по разни кораби докато дойде до тук.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си прав Афтър,не знам дали някой е виждал да мият колите отдолу!Преди години на ШЕЛ под Бояна имаше автоматична мивка ,която измиваше и отдолу колите .След всяка зима е хубаво да се прави ,заради боклуците с които солят улиците!!Яки химии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...