Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Окачването на новия Лансер


LiX

Препоръчано мнение

Аз си мислех, че Лансера има добро окачване, но очевидно има пропуски, изглеждащи смешни..

 

Някакъв лист ламарина под катализатора

post-2386-1239345828_thumb.jpg

 

2 лентички преди последното гърне

post-2386-1239345853_thumb.jpg

 

Цялостен изглед

post-2386-1239345908_thumb.jpg

 

А ето с какво може да се замени

post-2386-1239345937_thumb.jpg post-2386-1239345948_thumb.jpg

 

Аз се замислям тези ламаринки да ги сменям с нещо по-стабилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако ги скъсаш чак тогава трябва да ги мислиш. А иначе смешни са ама... не я гледай отдолу :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е пропуск, сигурен съм, че или усилието в тази кола там е малко или ламаринките са достатъчно здрави за да го издържат. А иначе, ако ще ги сменяш, дай да видим с какво и някакви цени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е пропуск, сигурен съм че или усилието в тази кола там е малко или лаларинките са достатъчно здрави за да го издържат. А иначе ако ще ги сменяш дай да видим с какво и някакви цени.

Въобще не са здрави, огъват се под натиск с ръка...

 

В Щатите и Австралия предлагат bolt-on усилени елементи, ама не са евтини. Мисля, че тука може да си направим елементи със същата механична якост, без да е необходимо да поръчваме от чужбина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми приличат на индикаторни ламели. Нещо като индикация за някакъв проблем по връзките или заварките на купето.

Сигурно поради тази причина са с такъв цвят и може би след определени километри трябва да се махнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз споделям мнението на колегата. Най вероятно е дефектоскопия - за евентуални усуквания на купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Допълнителни елементи, които спомагат за придържането на основните от окачването на местата им. Много издържливи са на опъване, а не на кривене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Допълнителни елементи, които спомагат за придържането на основните от окачването на местата им. Много издържливи са на опъване, а не на кривене.

 

Най-вероятно помощни при процеса на асемблиране. Надали имат някаква функция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега, тези неща които е пуснал LiX-а наистина с тях е по-добре НО, едно голямо НО. От тези допълнителни и по "здрави" елементи има смисъл само ако окачването се смени т.е. изхвърлите сток окачването на боклука и си вземете нещо по смислено. Иначе то ще стигне до пълно самоунищожение. В крайна сметка всички тези бар-ове който държат някаква част от купето разпъната и не и позволяват да си променя геометриата са за сметка на места кадето това се случва т.е. по-слабите а в случая стоко-вото окачване. Това е точно като щангата която се слага отпред под капака м/у двете шапки, 80% от хората дори незнаят защо си я слагат или са с погрешно впечатление и само си внушават, че има смисъл. В крайна сметка те не натоварват толкова купето, че това там да е жизнено важно, а ако се стигне до такова натоварване то оригиналното окачване (на по масовите автомобили) няма да издържи и ще се преебе, преди там да има изобщо каквото и да било усилие. Така, че просто трябва да решите какво ще ги правите тези коли, ще са твърди, здрави и наточени, или просто ще се возите във тях. Защото компромисния варянт на средата... за това е компромисен, щото ни риба ни рак. Когато се започне едно променяне на автомобила в посока по-добър, ти се иска все повече и все повече и той все повече не прилича на нормална кола. :) Същото въжи и за онази тема с спирачките или си слагаш за 3 бона спиратели и знаеш, че ще спреш и ще ги натоварваш до там кадето са най-добри, или по-добре си карайте с нормалните. Защото не загряла високотемпература спирачна система е доста по не ефективна от прегрята нормална. Казвам го от личен опит половин кола даде фира точно поради тази причина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Окачването си е идеално, поне за сега. Ще видим като поудъртеят малко - какво ще стане.

 

Мойто също го чуствам много добре, като изключим, че е много некомфортно по скапаните улици и шахти и всичко. Със сигурност не бих го стягал повече, не бих понесъл още по-твърдо окачване да карам всекидневно, бих карал такова извънградско по завойчета с много кеф, но не ми е това основния пробег с тая кола, така че засега съм доста доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз много много от коли не разбирам, карам си и това е, обаче по паветата е нещо страшно, предполагам и тънките гуми са причина за това, със зимните нещата бяха по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз много много от коли не разбирам, карам си и това е, обаче по паветата е нещо страшно, предполагам и тънките гуми са причина за това, със зимните нещата бяха по-добре.

 

Ще ни покажеш ли снимки във фотогалерията на твоя красавец? :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Аз си мисля,че окачването е твърдо и да се усилва допълнително ще се отрази по бързо на износването!Иначе и аз съм неприятно изненадан че отдолу колата вече има ръжда по всички гърнета, а е на 8 месеца!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,че окачването е твърдо и да се усилва допълнително ще се отрази по бързо на износването!Иначе и аз съм неприятно изненадан че отдолу колата вече има ръжда по всички гърнета, а е на 8 месеца!!

 

Това едва ли е ръжда, ами само така изглежда, най-вероятно нищо няма. То има и по спирачните дискове ама то това май е само някакво окисление, а не ръжда, само така изглежда и е защото колата е седяла без да се движи месеци по разни кораби докато дойде до тук.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си прав Афтър,не знам дали някой е виждал да мият колите отдолу!Преди години на ШЕЛ под Бояна имаше автоматична мивка ,която измиваше и отдолу колите .След всяка зима е хубаво да се прави ,заради боклуците с които солят улиците!!Яки химии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...