LiX Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Аз си мислех, че Лансера има добро окачване, но очевидно има пропуски, изглеждащи смешни.. Някакъв лист ламарина под катализатора 2 лентички преди последното гърне Цялостен изглед А ето с какво може да се замени Аз се замислям тези ламаринки да ги сменям с нещо по-стабилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Мисля, че ако ги скъсаш чак тогава трябва да ги мислиш. А иначе смешни са ама... не я гледай отдолу :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Едва ли е пропуск, сигурен съм, че или усилието в тази кола там е малко или ламаринките са достатъчно здрави за да го издържат. А иначе, ако ще ги сменяш, дай да видим с какво и някакви цени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 Едва ли е пропуск, сигурен съм че или усилието в тази кола там е малко или лаларинките са достатъчно здрави за да го издържат. А иначе ако ще ги сменяш дай да видим с какво и някакви цени.Въобще не са здрави, огъват се под натиск с ръка... В Щатите и Австралия предлагат bolt-on усилени елементи, ама не са евтини. Мисля, че тука може да си направим елементи със същата механична якост, без да е необходимо да поръчваме от чужбина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 На мен ми приличат на индикаторни ламели. Нещо като индикация за някакъв проблем по връзките или заварките на купето. Сигурно поради тази причина са с такъв цвят и може би след определени километри трябва да се махнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Деан Тодоров Публикувано 14 април 2009 Сподели Публикувано 14 април 2009 И аз споделям мнението на колегата. Най вероятно е дефектоскопия - за евентуални усуквания на купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 14 април 2009 Сподели Публикувано 14 април 2009 Допълнителни елементи, които спомагат за придържането на основните от окачването на местата им. Много издържливи са на опъване, а не на кривене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 април 2009 Сподели Публикувано 18 април 2009 Допълнителни елементи, които спомагат за придържането на основните от окачването на местата им. Много издържливи са на опъване, а не на кривене. Най-вероятно помощни при процеса на асемблиране. Надали имат някаква функция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 18 април 2009 Сподели Публикувано 18 април 2009 Вижте сега, тези неща които е пуснал LiX-а наистина с тях е по-добре НО, едно голямо НО. От тези допълнителни и по "здрави" елементи има смисъл само ако окачването се смени т.е. изхвърлите сток окачването на боклука и си вземете нещо по смислено. Иначе то ще стигне до пълно самоунищожение. В крайна сметка всички тези бар-ове който държат някаква част от купето разпъната и не и позволяват да си променя геометриата са за сметка на места кадето това се случва т.е. по-слабите а в случая стоко-вото окачване. Това е точно като щангата която се слага отпред под капака м/у двете шапки, 80% от хората дори незнаят защо си я слагат или са с погрешно впечатление и само си внушават, че има смисъл. В крайна сметка те не натоварват толкова купето, че това там да е жизнено важно, а ако се стигне до такова натоварване то оригиналното окачване (на по масовите автомобили) няма да издържи и ще се преебе, преди там да има изобщо каквото и да било усилие. Така, че просто трябва да решите какво ще ги правите тези коли, ще са твърди, здрави и наточени, или просто ще се возите във тях. Защото компромисния варянт на средата... за това е компромисен, щото ни риба ни рак. Когато се започне едно променяне на автомобила в посока по-добър, ти се иска все повече и все повече и той все повече не прилича на нормална кола. Същото въжи и за онази тема с спирачките или си слагаш за 3 бона спиратели и знаеш, че ще спреш и ще ги натоварваш до там кадето са най-добри, или по-добре си карайте с нормалните. Защото не загряла високотемпература спирачна система е доста по не ефективна от прегрята нормална. Казвам го от личен опит половин кола даде фира точно поради тази причина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Японеца си е го измислил, нищо му няма на окачването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lady Gaga Публикувано 21 април 2009 Сподели Публикувано 21 април 2009 Окачването си е идеално, поне за сега. Ще видим като поудъртеят малко - какво ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 22 април 2009 Сподели Публикувано 22 април 2009 Окачването си е идеално, поне за сега. Ще видим като поудъртеят малко - какво ще стане. Мойто също го чуствам много добре, като изключим, че е много некомфортно по скапаните улици и шахти и всичко. Със сигурност не бих го стягал повече, не бих понесъл още по-твърдо окачване да карам всекидневно, бих карал такова извънградско по завойчета с много кеф, но не ми е това основния пробег с тая кола, така че засега съм доста доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lady Gaga Публикувано 22 април 2009 Сподели Публикувано 22 април 2009 Аз много много от коли не разбирам, карам си и това е, обаче по паветата е нещо страшно, предполагам и тънките гуми са причина за това, със зимните нещата бяха по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 22 април 2009 Сподели Публикувано 22 април 2009 Аз много много от коли не разбирам, карам си и това е, обаче по паветата е нещо страшно, предполагам и тънките гуми са причина за това, със зимните нещата бяха по-добре. Ще ни покажеш ли снимки във фотогалерията на твоя красавец? :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimirko Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Аз си мисля,че окачването е твърдо и да се усилва допълнително ще се отрази по бързо на износването!Иначе и аз съм неприятно изненадан че отдолу колата вече има ръжда по всички гърнета, а е на 8 месеца!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 22 юни 2009 Сподели Публикувано 22 юни 2009 (редакция) Аз си мисля,че окачването е твърдо и да се усилва допълнително ще се отрази по бързо на износването!Иначе и аз съм неприятно изненадан че отдолу колата вече има ръжда по всички гърнета, а е на 8 месеца!! Това едва ли е ръжда, ами само така изглежда, най-вероятно нищо няма. То има и по спирачните дискове ама то това май е само някакво окисление, а не ръжда, само така изглежда и е защото колата е седяла без да се движи месеци по разни кораби докато дойде до тук. Редактирано 22 юни 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimirko Публикувано 22 юни 2009 Сподели Публикувано 22 юни 2009 Дано да си прав Афтър,не знам дали някой е виждал да мият колите отдолу!Преди години на ШЕЛ под Бояна имаше автоматична мивка ,която измиваше и отдолу колите .След всяка зима е хубаво да се прави ,заради боклуците с които солят улиците!!Яки химии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.