Премини към съдържание

Пловдивска среща?


Препоръчано мнение

Е точно в тази тема, ще чакаш много дълго за отговор... :lol:

Пусни си темата в раздел Колт, там по има вероятност да получиш отговор...

Ползвай и търсачката на форума, мисля че имаше от Пловдив един колега (Бат Пепи) дето се занимаваше с такива работи...

Потърси в раздел Каризма, там колегата Геникар беше писал за него...

А като ти се ходи по срещи, продължавай да си ходиш всяка сряда на старите срещи, че мицу-майните не че са малко, ама ги мързи да се събират... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 299
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Пък ти вземи да прочетеш какво пише момчето - :mitsu-smiley: 90 к.с. върви повече от хонда 125 к.с. И да се поучиш! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък ти вземи да прочетеш какво пише момчето - :mitsu-smiley: 90 к.с. върви повече от хонда 125 к.с. И да се поучиш! :rulez:

Това беше добро попадение rosko! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл във форума.

Ако беше прочел цялата тема, щеше да разбереш, че по добре ще е да си зададеш въпросите тук, иначе доста ще почакаш... :)

И изобщо за Пловдивските срещи- питай ме някое друго въпросче .. :D

Eee, октомври може и да направим една срещичка. Аз и ти... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък ти вземи да прочетеш какво пише момчето - :mitsu-smiley: 90 к.с. върви повече от хонда 125 к.с. И да се поучиш! :rulez:
Е чак пък повече не е писал, а е писал колкото...

Ти чети по внимателно... :P

И забележи- върви колкото, ама със чип...

И стига сте спамили темата :icon_box: ако ше идвате на Пловдивска среща идвайте :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по принцип на колта, чип не може да му се сложи, защото софт-а не е в чип, а в самия процесор. За това трябва някой мозък с лаптоп да човърка в ЕКУ-то :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правено е в Германия, явно мозъка е бил доста добър, но вървенето на колата от сток 90 коня се изразява в ниските обороти и достигането до по-високите, а не в максималните обороти. Аз търся някой, "мозък" :), който да барне и оборотите, в който влиза колата и смятам, че ще има още по-добри резултати. Другото по колато, което е правено в Германия са спортни колектори, от там след меката връзка права траба, до крайно гърне "Remus" за което имам сертификат и е абсолютно оригинално закупено от там. Трябва да сложа едно резонарторно гърне, което да заглуши лекия метален звук, който се получава в момента в ниските обороти и да завихри въздуха. И накрая има "шорт шифтър" на скоростите. Другото е спортно оканчване и нископрофилни гуми с джанти 15, но не смятам, че то се отнася до перформънса.

 

Идва и още един въпрос от моя страна. В техническите данни на раздел Колт 5 има два двигателя на 1.6, единия е 90 коня GLX, а другия GLS, който е 16 V. Интересното е, че колата ми по талон е 90 коня, а на двигателя пише 16 Valve. Може би и двата 16 V и аз бъркам незнам. Моля за разясениние.

 

Също ако имате желание мога да снимам колата утре да видите цялостната и визия.

 

За среща дори да сме само двама също съм положително настроен :) :)

Поздрави, Митко Стамов :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....

За среща дори да сме само двама също съм положително настроен :) :)

Поздрави, Митко Стамов :)

:spamer: Е няма да сте само двама, защото сега и Емо ще дойде в Пловдив на среща. Той и без това сега няма да може да спи :D, след всичко това дето разправяш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не спя бре :) А за колегата Стамов - 1.6 всички варианти са 16 клапана, само 1.3 стария мотор е 12. А щом е с яка генерация колта, само от там си напред с 10-15 коня :) Разликата е, че двигателя 4Г92 за европа е едновалов 16 клапана, а за япония е двувалов мивек и е 175 коня :) Тези неща обаче се коментират в раздел колт колега, да не спамим темата на колегите от Пловдив :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за разяснението. Сега ако ми кажете и кой "мозък" бара процесори ЕКУ-та и т.н. ще съм много благодарен. Или може би друго предложение, за да кача още малко възможностите на колата, отделно от чипа и изходящата система за газове, защото там след резонаторното гърне няма да има какво да се бара вече. Може би има нещо друго по този двигател, което може да се прави. Ще съм много благодарен, ако някой даде предолжение, или може би трябва да пускам тема в Колт. Посъветвайте ме :)

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

................Сега ако ми кажете и кой "мозък" бара процесори ЕКУ-та и т.н. ще съм много благодарен.............

 

 

На 99% от бензиновите Мицубишита неможе да се прави чип тунинг, да не говорим пък в Пловдив. Късметлия ще си ако намериш някой в България да ти го направи........то и в Германия дали е правено не е ясно, ако беше правено и ограничителя най-вероятно щеше да е преместен. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти ми уби всякакъв ентосиазъм. А за правено, според мен е правено, защото не може да върви така 90 коня, защото съм имал Нисан 90 коня и Хонда 125, която тежеше 150 кг повече и беше с ВТЕК, Колта върви 1към1 с Хондата. Дори и да приемем че колекторите и гърнето вдигат до известна степен мощноста, пак не е достатъчно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега отиваш на дино стенд и всичко ще се разбере. Другия вариант е да се пуснеш на една дръпка със същия колт като твоя и да се прислуша :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки,че е два пъти по-лек от моята галантерия и аз съм навит да го пробвам да се дръпнем.Става ли колега?По въпроса за Пловдивска среща-дайте малко-по сериозно,майни.КЪДЕТО И КОГАТО КАЖЕТЕ.ИДВАМ. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че става колега. Ще направим една замерка. А за срещата, не можем ли да се организираме за Неделя на обяд например ? Мисля, че ще е добре. Или ако е рано за другата седмица Неделя, а може и през седмицата над вечер. За мен е без значение :) Чакам да пишете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На masterross дивия звяр :icon_thumbup: .

Този Колт върви почти наравно с еклипса :) . Пробвахме се няколко пъти :-) .

Другата седмица и аз ще съм около Пловдив и след намесата на бате Марин една дръпка ще е перфектен тест :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Стамов, колта е мн. добър принципно, а какъв беше ако знаеш само... За инфо се свържи с колегата masterros да ти даде снимки да видиш... Надявам се само продавача да ти е споменал, че колата беше ударена от коректност... Тази кола има история, и тя беше в клуба. Сега вече знаем точно за какво става дума :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда.

Той е.

:)

 

Здравей masterross. Наистина ти си извора на информация за тази кола, може би ти ще трябва да ми разясниш ситуацията с нея. В Асеновград всичко беше много неясно, едно момче беше собственик, друго момче я беше взело от него и аз направих бартер с него, но това вече няма значение. Въпроса е, че колата е в перфектно състояние, изгежда страхотно, върви страхотно и т.н. :)

 

Поздрави :) Може и ти да дойдеш до Пловдив, като се събираме да си я видиш :))

 

Ето и актуалното звучене на ремуса, ти ще кажеш дали колата е в предишната си форма или не :) :)

 

http://vbox7.com/play:af125dd4

 

 

А за другия колега, ще направим една замерка с удоволствие :)

Редактирано от Стамов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние тоя звук сме го чували вече :) Росен беше ни качил wav файл. Много яко ръмжи :) А за дръпка, веднага бих се наредил, само дето сме малко надалече :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та, като стана въпрос за среща, някъде към 10.10.09 дали ще е удобно или е рано :D ?

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен да ви пожелая приятно изкарване. Гледайте да се съберете повече от 3-ма човека! :icon_n_gathering:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен да ви пожелая приятно изкарване. Гледайте да се съберете повече от 3-ма човека! :icon_n_gathering:

Ако не дойдат колегите от Хисар трудна работа .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...