Правено е в Германия, явно мозъка е бил доста добър, но вървенето на колата от сток 90 коня се изразява в ниските обороти и достигането до по-високите, а не в максималните обороти. Аз търся някой, "мозък" , който да барне и оборотите, в който влиза колата и смятам, че ще има още по-добри резултати. Другото по колато, което е правено в Германия са спортни колектори, от там след меката връзка права траба, до крайно гърне "Remus" за което имам сертификат и е абсолютно оригинално закупено от там. Трябва да сложа едно резонарторно гърне, което да заглуши лекия метален звук, който се получава в момента в ниските обороти и да завихри въздуха. И накрая има "шорт шифтър" на скоростите. Другото е спортно оканчване и нископрофилни гуми с джанти 15, но не смятам, че то се отнася до перформънса. Идва и още един въпрос от моя страна. В техническите данни на раздел Колт 5 има два двигателя на 1.6, единия е 90 коня GLX, а другия GLS, който е 16 V. Интересното е, че колата ми по талон е 90 коня, а на двигателя пише 16 Valve. Може би и двата 16 V и аз бъркам незнам. Моля за разясениние. Също ако имате желание мога да снимам колата утре да видите цялостната и визия. За среща дори да сме само двама също съм положително настроен :) Поздрави, Митко Стамов