Pepper Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Малко се позанимавах със задните барабани и имам проблем с дясната лагер-главина. Идеята ми беше да третирам барабаните с ръждопреубразовател, след което да ги напръскам със спрей, който да задържи положението. Оказа се, че положението с лагера е по-тежко отколкото си представях, като завъртя и се чува страшен шум + луфт навътре и навънка, когато дърпам с ръка. Направих кратко видео да се посмеете: View My Video Другата лагер-главина не издава такъв странен шум, но ми направи впечетление, че се върти с усилие. Мисля си че, щом е лагер все пак трябва да върти доста свободно. Ръчната беше свалена да не помислите, че съм се мъчил на ръчна. :D Дали е възможно да е от спирачките да задържат леко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 А малиии... Не е добре работата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 Не е хич на добре, вече си поръчах за отдясно главинка, ама за отляво незнам. Освен като ида в сервиза за смяна, да ги питам на какво може да се дължи затрудненото въртене. Направо съм мелница за желязо на видеото. тцтцтц Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Не е хич на добре, вече си поръчах за отдясно главинка, ама за отляво незнам. Освен като ида в сервиза за смяна, да ги питам на какво може да се дължи затрудненото въртене. Направо съм мелница за желязо на видеото. тцтцтцАми от другата страна е същото , само дето още не са се разбили лагерите .Просто по късно е влязла вода ,сега са пред блокиране като блокират хубаво и превъртят ще стане същата ярмомелка .Направо ги сменявай ,поне ще минеш с един масраф. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Лагер-главината е сменена успешно, вече ми е мноооого по-спокойно на душата. След щателен преглед на окачването се оказа, че трябва да сменя тампоните на двата носача. Всичко останало е здраво и в много добро състояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Аз искам да попитам и друго. Значи днеска като сменихме главината, накарах майсторчето да погледнем лулите на свещите, защото наскоро имаше нещо писано по темата. Значи лулите са ми чисти отвътре, но ни направи впечетление, че имаше масло по едната от тях, става въпрос отвънка по лулата. Имаше малко масло под бубините, където е капака на предния вал. Мисълта ми е ако е протекъл там силиконовото уплътнение, на капака на вала: как по дяволите ще се качи, та да влезе чак при лулата. Може би просто не можахме да се ориентираме откъде сълзи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Ми как да се ориентирате.....Протекла е средната гарнитура.....http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_7575.gif с номер 01236. Само от нея пълни лулите с масло. Не я бараите докато не стане по лошо. Трудоемко е доста и е свързано с много други разходи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Е пак се помрачих, тамън си оправих настроението, че лагерът е бомба и се надявах да няма много разходи повече, ама с това "не барайте... и свързано с много други разходи..." направо ме закопа в земята. А и как ще разбера кога е станало по-лошо, ще зацапа свещи ли какво ще се случи? Само да не експлодирам... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 От време на време ги сваляй да ги проверяваш, ако маслото по свещите се увеличи тогава. Следи и за разход на масло. Ако почне да го гори ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 26 март 2009 Автор Сподели Публикувано 26 март 2009 То как е тръгнало Май месец, ще съм на една сватбичка в Пловдив. Няма начин, ако дойда да те пропусна. Трябва да знам какво се случва, че така има да ме гребе отвътре.... :icon_blush: Ама ако ми кажеш какво ме очаква може и повече да ме загребе, така че си трай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 Миленски, ако си спомняш, като идвах предпоследният път при теб и намерихме при същата свещ и при мен малко масълце...Тогава го изтрихме хубаво и леко притегнахме свеща. Каза - че се развъртяла без усилие. После махах свеща/благодаря за съвета за ключа - направих си :worthy: / след 2 000 км, после - след още 3 000 - няма масло. Та излезе прав, че свеща не е била дозавита хубаво...................................Pepper, направи същото упражнение. Отвърти, затрий хубаво масълцето и притегни малко повече свеща. Но не до скъсване, хей...И след 1 000 - 2 000 км провери. Може и да си роден с късмет! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 март 2009 Автор Сподели Публикувано 29 март 2009 Миленски, ако си спомняш, като идвах предпоследният път при теб и намерихме при същата свещ и при мен малко масълце...Тогава го изтрихме хубаво и леко притегнахме свеща. Каза - че се развъртяла без усилие. После махах свеща/благодаря за съвета за ключа - направих си :worthy: / след 2 000 км, после - след още 3 000 - няма масло. Та излезе прав, че свеща не е била дозавита хубаво...................................Pepper, направи същото упражнение. Отвърти, затрий хубаво масълцето и притегни малко повече свеща. Но не до скъсване, хей...И след 1 000 - 2 000 км провери. Може и да си роден с късмет! Е добре де, а каква е тайната на ключа, че като гледам къде е завряна тая свещ, не знам как да я докопам въобще. Имам един ключ за свещ, ще влезе ама е къс. Как ли да го отвия това чудо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 март 2009 Сподели Публикувано 29 март 2009 Ми няма никаква таина......Тънкостенен ключ, или обикновен но да се стругова. Трябва да се намали външния диаметър до 20мм, иначе влиза навътре ама неможе да се изкара. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 март 2009 Автор Сподели Публикувано 29 март 2009 Е моя си е тънкостенен, с два размера в двата края и дупки на него, за да вкараш. Нещо я здрава отверка, я друго, за да се отвие, ама ако го мушна и ще се скрие целия, няма да мога да му сложа рамо та да го завъртя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 март 2009 Сподели Публикувано 29 март 2009 Взимаш удължен камък за гедоре, даваш на стругар 2 лв и го гледаш в ръцете докато стругова - ако даде "жега" - ще откали камъка. Та смъкваш 2.5 мм от камъка/аз си взех RICO/, после си го комплектоваш с удължител и си готов....Камъка е 5-6 лв., удължителя - и той 6-7 лв., а тресчотката - според зависи...И си готов да си играеш на майстор. Внимавай все пак, със завиването на свещите..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Потвърждавам, че номера със затягането минава упешно! Преди година с Милен констатирахме малко масълце на 1-ви цил. в глухия отвор, но като сменях свещи 2-3 месеца след това леглата бяха сухи навсякъде Решил съм след като сменя маслото есента да надникна да видя как е положението. Малко прибърсване е по-крайния вариянт. Иначе ми е взела 100-150 гр. масло за 7000 км. Дори престанах да го гледам всеки месец ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 8 април 2009 Автор Сподели Публикувано 8 април 2009 Ако 1 ви цилиндър се води от към ремъците, значи и при мен е там да знаете. Още не ми остава време да се занимавам със свещите, а като си помисля, че трябва да си направя ключ, за да си сваля свещите, защото господата японци са ги заврели къде слънце не угрява, направо не ми се захваща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Малко се позанимавах със задните барабани и имам проблем с дясната лагер-главина. Идеята ми беше да третирам барабаните с ръждопреубразовател, след което да ги напръскам със спрей, който да задържи положението. Оказа се, че положението с лагера е по-тежко отколкото си представях, като завъртя и се чува страшен шум + луфт навътре и навънка, когато дърпам с ръка. Направих кратко видео да се посмеете: View My Video Другата лагер-главина не издава такъв странен шум, но ми направи впечетление, че се върти с усилие. Мисля си че, щом е лагер все пак трябва да върти доста свободно. Ръчната беше свалена да не помислите, че съм се мъчил на ръчна. :D Дали е възможно да е от спирачките да задържат леко. Колега,искам да те попитам този шум,който се получаваше от луфта,чуваше ли се в купето?Имам подобно тропане и се чува в задната част,но така и не мога да определя причината.Какво ли не уплътнявах(кори,седалки...),но шумът си остава,та затова питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 8 април 2009 Автор Сподели Публикувано 8 април 2009 Колега, най-лесно е да определиш шумът от лагера като вдигнеш колата на крик и завъртиш гумата. А дали се чуваше в купето - О да! И то сериозно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 Според вас за колко време се сменява тампон на задния носач, който е разположен отпред на носача откъм двигателя (ако сте застанали зад колата). Питам защото се чудя дали да оставя колата утре сутринта, дали ще успеят да ми я сменят до обед, да не остана и неделя без кола? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Не ви знам маисторите, ама май няма да успеят..... Освен ако не я оставиш в 4.00 сутринта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Не знам за тампона на носача,но онзи ден сменях десен шарнир и предни накладки и цялата работа отне не повече от един час.Ако не се закучи някой болт би трябвало да я направят до обед. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Нали си наясно че заради тези задните тампони се сваля целия заден мост. Няма ама нищо общо с накладки на предни колела и шарнир. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Грешка!Сега видях ,че става въпрос за задния носач.В такъв случай съм съгласен,а освен това сигурно после трябва да мине и реглаж на задния мост и като цяло отива целият ден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 Аха, ами мерси в понеделник ще е тогава. Чак пък целия заден мост, а пък и като знам, как ще се юрнат само върху моята... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.