Премини към съдържание

Лагер-главина,тампони и ключ за свещи и повдигачи


Pepper

Препоръчано мнение

Малко се позанимавах със задните барабани и имам проблем с дясната лагер-главина. Идеята ми беше да третирам барабаните с ръждопреубразовател, след което да ги напръскам със спрей, който да задържи положението. Оказа се, че положението с лагера е по-тежко отколкото си представях, като завъртя и се чува страшен шум + луфт навътре и навънка, когато дърпам с ръка. Направих кратко видео да се посмеете:

 

View My Video

 

Другата лагер-главина не издава такъв странен шум, но ми направи впечетление, че се върти с усилие. Мисля си че, щом е лагер все пак трябва да върти доста свободно. Ръчната беше свалена да не помислите, че съм се мъчил на ръчна. :D Дали е възможно да е от спирачките да задържат леко.

post-1579-1237825922_thumb.jpg

post-1579-1237825962_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Не е хич на добре, вече си поръчах за отдясно главинка, ама за отляво незнам. Освен като ида в сервиза за смяна, да ги питам на какво може да се дължи затрудненото въртене. Направо съм мелница за желязо на видеото. тцтцтц

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е хич на добре, вече си поръчах за отдясно главинка, ама за отляво незнам. Освен като ида в сервиза за смяна, да ги питам на какво може да се дължи затрудненото въртене. Направо съм мелница за желязо на видеото. тцтцтц

Ами от другата страна е същото , само дето още не са се разбили лагерите .Просто по късно е влязла вода ,сега са пред блокиране като блокират хубаво и превъртят ще стане същата ярмомелка .Направо ги сменявай ,поне ще минеш с един масраф.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагер-главината е сменена успешно, вече ми е мноооого по-спокойно на душата. След щателен преглед на окачването се оказа, че трябва да сменя тампоните на двата носача. Всичко останало е здраво и в много добро състояние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам и друго. Значи днеска като сменихме главината, накарах майсторчето да погледнем лулите на свещите, защото наскоро имаше нещо писано по темата. Значи лулите са ми чисти отвътре, но ни направи впечетление, че имаше масло по едната от тях, става въпрос отвънка по лулата. Имаше малко масло под бубините, където е капака на предния вал. Мисълта ми е ако е протекъл там силиконовото уплътнение, на капака на вала: как по дяволите ще се качи, та да влезе чак при лулата. Може би просто не можахме да се ориентираме откъде сълзи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми как да се ориентирате.....Протекла е средната гарнитура.....

http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_7575.gif с номер 01236. Само от нея пълни лулите с масло. Не я бараите докато не стане по лошо. Трудоемко е доста и е свързано с много други разходи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е пак се помрачих, тамън си оправих настроението, че лагерът е бомба и се надявах да няма много разходи повече, ама с това "не барайте... и свързано с много други разходи..." направо ме закопа в земята. А и как ще разбера кога е станало по-лошо, ще зацапа свещи ли какво ще се случи? Само да не експлодирам... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От време на време ги сваляй да ги проверяваш, ако маслото по свещите се увеличи тогава. Следи и за разход на масло. Ако почне да го гори .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То как е тръгнало Май месец, ще съм на една сватбичка в Пловдив. Няма начин, ако дойда да те пропусна. Трябва да знам какво се случва, че така има да ме гребе отвътре.... :icon_blush: Ама ако ми кажеш какво ме очаква може и повече да ме загребе, така че си трай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миленски, ако си спомняш, като идвах предпоследният път при теб и намерихме при същата свещ и при мен малко масълце...

Тогава го изтрихме хубаво и леко притегнахме свеща. Каза - че се развъртяла без усилие. После махах свеща/благодаря за съвета за ключа - направих си :worthy: / след 2 000 км, после - след още 3 000 - няма масло. Та излезе прав, че свеща не е била дозавита хубаво.

..................................

Pepper, направи същото упражнение.

Отвърти, затрий хубаво масълцето и притегни малко повече свеща. Но не до скъсване, хей...

И след 1 000 - 2 000 км провери. Може и да си роден с късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миленски, ако си спомняш, като идвах предпоследният път при теб и намерихме при същата свещ и при мен малко масълце...

Тогава го изтрихме хубаво и леко притегнахме свеща. Каза - че се развъртяла без усилие. После махах свеща/благодаря за съвета за ключа - направих си :worthy: / след 2 000 км, после - след още 3 000 - няма масло. Та излезе прав, че свеща не е била дозавита хубаво.

..................................

Pepper, направи същото упражнение.

Отвърти, затрий хубаво масълцето и притегни малко повече свеща. Но не до скъсване, хей...

И след 1 000 - 2 000 км провери. Може и да си роден с късмет!

 

Е добре де, а каква е тайната на ключа, че като гледам къде е завряна тая свещ, не знам как да я докопам въобще. Имам един ключ за свещ, ще влезе ама е къс. Как ли да го отвия това чудо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми няма никаква таина......Тънкостенен ключ, или обикновен но да се стругова. Трябва да се намали външния диаметър до 20мм, иначе влиза навътре ама неможе да се изкара. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е моя си е тънкостенен, с два размера в двата края и дупки на него, за да вкараш. Нещо я здрава отверка, я друго, за да се отвие, ама ако го мушна и ще се скрие целия, няма да мога да му сложа рамо та да го завъртя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш удължен камък за гедоре, даваш на стругар 2 лв и го гледаш в ръцете докато стругова - ако даде "жега" - ще откали камъка. Та смъкваш 2.5 мм от камъка/аз си взех RICO/, после си го комплектоваш с удължител и си готов....

Камъка е 5-6 лв., удължителя - и той 6-7 лв., а тресчотката - според зависи...

И си готов да си играеш на майстор. Внимавай все пак, със завиването на свещите.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Потвърждавам, че номера със затягането минава упешно! Преди година с Милен констатирахме малко масълце на 1-ви цил. в глухия отвор, но като сменях свещи 2-3 месеца след това леглата бяха сухи навсякъде :)

Решил съм след като сменя маслото есента да надникна да видя как е положението. Малко прибърсване е по-крайния вариянт. Иначе ми е взела 100-150 гр. масло за 7000 км. Дори престанах да го гледам всеки месец :)!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако 1 ви цилиндър се води от към ремъците, значи и при мен е там да знаете. Още не ми остава време да се занимавам със свещите, а като си помисля, че трябва да си направя ключ, за да си сваля свещите, защото господата японци са ги заврели къде слънце не угрява, направо не ми се захваща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко се позанимавах със задните барабани и имам проблем с дясната лагер-главина. Идеята ми беше да третирам барабаните с ръждопреубразовател, след което да ги напръскам със спрей, който да задържи положението. Оказа се, че положението с лагера е по-тежко отколкото си представях, като завъртя и се чува страшен шум + луфт навътре и навънка, когато дърпам с ръка. Направих кратко видео да се посмеете:

 

View My Video

 

Другата лагер-главина не издава такъв странен шум, но ми направи впечетление, че се върти с усилие. Мисля си че, щом е лагер все пак трябва да върти доста свободно. Ръчната беше свалена да не помислите, че съм се мъчил на ръчна. :D Дали е възможно да е от спирачките да задържат леко.

 

Колега,искам да те попитам този шум,който се получаваше от луфта,чуваше ли се в купето?Имам подобно тропане и се чува в задната част,но така и не мога да определя причината.Какво ли не уплътнявах(кори,седалки...),но шумът си остава,та затова питам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най-лесно е да определиш шумът от лагера като вдигнеш колата на крик и завъртиш гумата. А дали се чуваше в купето - О да! И то сериозно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според вас за колко време се сменява тампон на задния носач, който е разположен отпред на носача откъм двигателя (ако сте застанали зад колата). Питам защото се чудя дали да оставя колата утре сутринта, дали ще успеят да ми я сменят до обед, да не остана и неделя без кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за тампона на носача,но онзи ден сменях десен шарнир и предни накладки и цялата работа отне не повече от един час.Ако не се закучи някой болт би трябвало да я направят до обед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали си наясно че заради тези задните тампони се сваля целия заден мост. Няма ама нищо общо с накладки на предни колела и шарнир.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешка!Сега видях ,че става въпрос за задния носач.В такъв случай съм съгласен,а освен това сигурно после трябва да мине и реглаж на задния мост и като цяло отива целият ден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ами мерси в понеделник ще е тогава. Чак пък целия заден мост, а пък и като знам, как ще се юрнат само върху моята...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...