mario64 Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Нали си наясно че заради тези задните тампони се сваля целия заден мост. Няма ама нищо общо с накладки на предни колела и шарнир.Какъв мост бре Миленски ??? Тя каризмата е с независимо окачване отзад, няма мост...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 Последно?Аз нали съм си лаик и не отбирам, гледал съм отдолу къде се намира, знам къде е, ама как се сваля си нямам идея. Или колегата Марио се бъзика нещо с Милен, раздвоихте ме нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Какъв мост бре Миленски ??? Тя каризмата е с независимо окачване отзад, няма мост...... :D Още по зле, ако беше с цял мост щеше да има по-малко болтове.......А така трябва да се разглоби цялата кола. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Отзад е независимо...Аз сменях въпросният тампон миналата година. Излезе ми 30 лв за труд и 4 часа работа.Но колко точно е в действителност/времето/.....само баш-майсторът знае...............Впрочем, че тампона е за смяна, го забеляза именно Милен. :bowi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 30лв за двата ли бре.......Те тампоните са два..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 Ами за труд е писал 30 лв., :rolleyes: за тампоните не смее и да си признае.Аз ги купих по 24 лв. белкем изкарат 2 месеца. :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Не бре....Само за този, дето седи по-отпред, под задната врата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Един до левата врата и един до десната....колко прави. Пък и 30лв за 4 часа....туи си е по 7.50лв на час.....бати и тарифата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Ами за труд е писал 30 лв., :rolleyes: за тампоните не смее и да си признае.Аз ги купих по 24 лв. белкем изкарат 2 месеца. :giggle:А бе вярно ми се губи нещо...ма не беше нещо фрапиращо.Пазя още кутията - модела който сложих, беше народен, поне по цена.Ето го: LONGHO - AUTO PARTS, BUSH, LHC 4411, made in TAIWAN, 07 770404 101 341................................Миленски, смених само десният бре...Ти рече, че левият бил добре :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Е помня ли........ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Един до левата врата и един до десната....колко прави. Пък и 30лв за 4 часа....туи си е по 7.50лв на час.....бати и тарифата.Кво ли не прави световната криза .... :lol: ....Понякога гладът е по силен и от тока.... :tooth: :tooth: :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 А бе вярно ми се губи нещо...ма не беше нещо фрапиращо.Пазя още кутията - модела който сложих, беше народен, поне по цена.Ето го: LONGHO - AUTO PARTS, BUSH, LHC 4411, made in TAIWAN, 07 770404 101 341................................Миленски, смених само десният бре...Ти рече, че левият бил добре :icon_crying:Моя е същия 1:1. Преди колко време го смени и държи ли още? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Ей го старият тампон - надявам се , че говорим за едно и също нещо: Ментака е но 5-6 000 км и засега не е мръднал/от август/септември миналата година/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 Аха приличат си, само дето не са толкова мърляви... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Аха приличат си, само дето не са толкова мърляви... :PАми това на кадрото е сваленият тампон, бре...Да го измия и да го снимам пак? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Преди колко време го смени и държи ли още?Държи, като Френски ключ на обла гайка....... :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 април 2009 Автор Сподели Публикувано 10 април 2009 Еми щом го снимаш, изкъпи го малко де! Ти такъв цапан ли се снимаш. хаха :icon_n_king: П.с. Няма да си спамя повече в темата, ще пиша като ги сменя направо да се похваля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 април 2009 Сподели Публикувано 10 април 2009 Пали бубуто и идвай в Плевен....Тук тарифата е 7.50 на час работа :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 април 2009 Сподели Публикувано 11 април 2009 Тези тампони по какво се разбира, че са заминали? Трябва да е чукащ звука или притъпен? На мен ми се струва че ттропа малко повече от колкото трябва (на всички колела). Нормално ли е или съм за пълен комплект тампони? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 11 април 2009 Автор Сподели Публикувано 11 април 2009 Много километри, колега, ще ми излезе повече от 7.50 на час. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 11 април 2009 Автор Сподели Публикувано 11 април 2009 Тези тампони по какво се разбира, че са заминали? Трябва да е чукащ звука или притъпен? На мен ми се струва че ттропа малко повече от колкото трябва (на всички колела). Нормално ли е или съм за пълен комплект тампони? Колега Владимиров, то ако си решил да смениш всичко по окачването, ще ти излезе доста солено. Звукът в момента при мен е отчайващ, бие направо желязо в желязо, на по остри дупки или черен път направо корема ме боли. Моят съвет е, да отидеш на сервиз и да им кажеш: "Искам преглед на цялото окачване, кажете ми кое е за смяна?" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 11 април 2009 Сподели Публикувано 11 април 2009 Ако 1 ви цилиндър се води от към ремъците, значи и при мен е там да знаете. Още не ми остава време да се занимавам със свещите, а като си помисля, че трябва да си направя ключ, за да си сваля свещите, защото господата японци са ги заврели къде слънце не угрява, направо не ми се захваща.Повечето ключове имат гумичка и захващат свеща след кто я развъртиш...! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 12 април 2009 Автор Сподели Публикувано 12 април 2009 Въпроса е да я развъртиш, а не как ще я извадиш след това, но както и да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 април 2009 Сподели Публикувано 12 април 2009 Pepper, като си извъртиш на струг камъка за свещите - взимаш една нова джапанка от тия, с порестата гума. От лев и половина. Режеш кръгло парче, с 2 мм по широко от вътрешният диаметър на камъка. Лепиш го с канаконлит на дъното, вътре в ключа и чак тогава пробиваш дупка по-средата с бургия 3 мм. Вади развитата свещ от леглото без грешка...............................Можеш да си направиш предварителна проба с някоя стара свещ. А - и джапанката трябва да е нова. Ако е ползвана - гумата се степва и не върши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 април 2009 Сподели Публикувано 13 април 2009 Темата стана абсолютна каша, "Лагер главина" това е наименованието, а коментарите са от ключове за свещи до тампони по задното окачване.Постовете са навързани, затова допълних заглавието на темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.