Премини към съдържание

Лагер-главина,тампони и ключ за свещи и повдигачи


Pepper

Препоръчано мнение

Това с кривенето при този заден капак не мина, за да се държи трябва толкова да се изкривят че после немогат да се свият за да се затвори багажника. И проблема не ми е като го отворя да седи отворен, проблема е в самото отваряне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Пробиваш 2 мм дупка в стеблото. Подготвяш си и едно пиронче....

Спираш, отваряш багажника и хакваш пирончето в дупката. И си спестяваш 6 чифта амортисьорчета..... :icon_n_king:

Малеее, кви "екстри" имат тез Каризми............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...имам някакво чувство, че тоя DJ само ни се подиграва на каризмичките ;)

 

А тоя капак, толкова ли е тежък, че толкова трудно да го дигне човек и без помощта на амортисьорчетата... :unsure:

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеее, кви "екстри" имат тез Каризми............. :D

Началник, пускам ти официално предупреждение за БАН! :ban1:

За Каризмите или добро или нищо! :icon_dance:

Ааааа...... :starwars:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Каризмите или добро или нищо! :icon_dance:
Това не беше ли за мъртъвците бре ? :P

Толкова ли са зле тези Каризми ?... :o

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...имам някакво чувство, че тоя DJ само ни се подиграва на каризмичките ;)

 

А тоя капак, толкова ли е тежък, че толкова трудно да го дигне човек и без помощта на амортисьорчетата... :unsure:

Бъзикам се бре........... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз повече от половин година се ината като някои терикати с метода на пирончетата, ама то си е и за безопасност. Веднъж жената решила да го вдигне без мен, добре че ми казаха да ида да я спася, направо ще те сплеска. И о, ДА! Капака не е просто тежък, а е ужасно тежък, това чудо няма вдигане като му умрът амортисьорчетата. В комбинация с малко дете и на всяко излизане да се кълча с пирончета и да се мъча като престъпник, предпочитам фалшиви амортисьорчта пред пирона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, с пиронче или с шпленд, е бай Ганьовският начин. Той е само за тези, на които им е писнало да се бъркат шест пъти за амортисьорчета... Моята е седан и тоя проблем ми е чужд.

...........

Марине, още една забележка и ти идвам на гости за барем една седмица. И ще искам разкладка ол инклузив.... :icon_n_giljotiini:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марине, още една забележка и ти идвам на гости за барем една седмица.
Вече не ти вярвам... :P

Ти до сега да беше дошъл поне 100 пъти... :lol:

 

А който има проблеми с вдигането на капака, другият път да си монтира амортисьорчета Делфи за Форд транзит...

Само че, ако е под 100 кила, ще има проблеми със затварянето...Ще му трябва още някой да натиска... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
и на всяко излизане да се кълча с пирончета и да се мъча като престъпник, предпочитам фалшиви амортисьорчта пред пирона.

 

Че да подпреш с една пръчка и за тампона не става ли? :D Аз като взимах ги взех от АутоПлюс на въпросната цена, някакви немски бяха. Изглеждат доста читави. Вратата на опела се затваряше в началото малко трудно след около месец се "разработиха" и почна да се затваря нормално. Ако не ги е имало в каталога и не са взети със същите параметри, може би честата им смяна е резултат от въпосното явление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...