Pepper Публикувано 13 април 2009 Автор Сподели Публикувано 13 април 2009 Наистина се разрастна темата, за да не отварям постоянно нови. Мерси на колегата, че я е преименовал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 април 2009 Автор Сподели Публикувано 20 април 2009 Смених тампоните на носача днеска. Имам един познат със сервиз, който го отвори днеска извънредно и за 2.30 мин. ги смених ме и двата, незнам как са ви сменяли един за 3 часа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Как ги избихте и набихте, посоката спазихте ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Илияне, че те свободно ли си влязоха в гнездата, бре...Аз си смених онзи ден на лансера и двата задни тампона за почти цял ден.../Поклон на Мирослав за бързата доставка!/Болтовете се бяха бетонирали в тампоните - че рязане, мъки, заварки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 април 2009 Автор Сподели Публикувано 20 април 2009 Болтовете си излезнаха супер, всички дето трябваше. Повече ни забави избиването на тампона и слагането на новия, но за двата това отне около 20-30 мин. Свалянето на самия носач е най-бавно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Избиването и набиването отнема 5мин, при наличие на подходящо оборудване....Разглобяването хубаво, бързо сте се справили....Ама аз пак да попитам, посоката на тампона спазихте ли. П.С. Питам не за друго....ами защото много се тръби за тези тампони, че са калпави че лесно се късат и т.н. и т.н. ....ама май се оказава че много малко хора знаят как се монтират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 април 2009 Автор Сподели Публикувано 20 април 2009 Наистина не намерихме за моя диаметър на тампона пособие за избиване, иначе имаше нещо дето използваха за избиване на такива тампони. Набиването беше по-трудно, а специално за посоката - да спазихме я. Това го забелязахме още преди да разглобим колата, че новите не са еднакво дълги от двете страни, надявам се, че ще задаржът известно време, сега возията е коренно различна. (започнах да чувам шумове в предницата вече) хахаха. И посоката им спазихме де, защото са завъртяни по определен начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Поне че си им видял дължината е добре.......Дано да изкарат по-дълго....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 20 април 2009 Автор Сподели Публикувано 20 април 2009 Забравих да попитам, сега задължително трябва да ходя на реглаж на задницата??? Забравих да се интересувам, че бързах да си тръгна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 април 2009 Admin Сподели Публикувано 20 април 2009 Препоръчително е да отидеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 21 април 2009 Автор Сподели Публикувано 21 април 2009 Добавих в темата и повдигачи. Това, което искам да попитам е следното: Тези дискотечни шумове дали са само от повдигачите? Сега направих едно клипче, за да се чуе добре. Запалването е на студен двигател, интересното е, че исках да хвана друг момент, но уви както става обикновено в такива случаи не успях. Другият мометн е, че обикновено като я паля сутрин колата, първия път и двигателят работи супер тихо и чисто, обаче в момента, в който включа на предавка и потегля или по-скоро само да отлепи съединителя и се започва дискотеката. Тази сутрин си започна веднага де, ама ако я покарам и спра пак може да не се чува, не съм открил зависимост, кога трака и кога не трака, но 95% от времето не е в ред. Може ли да са повдигачи, при условие, че шумът се чува от към лагерите на хидравликата там някъде, звукът от повдигача не е ли по тънък и цъкащ като часовник? Пък и изчезва както и при студен - така и при топъл двигател, нали уж ако са повдигачи като загрее, трябва да утихне. Ето и клипа: View My Video Въпроса ми е най-вече към Милен и Dj-я. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 21 април 2009 Сподели Публикувано 21 април 2009 Не искам да те плаша, но за мен това не е шум от повдигачи на клапаните.Дано не съм прав ама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 21 април 2009 Сподели Публикувано 21 април 2009 Точно повдигачи са сменяш и забравяш около 450лв от Англия и си готов! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 7 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2009 Да знаете евентуално, ако отида в някоя авто-морга, дали няма съответствие с амортисьорчето на 5-тата врата. Единият е изпуснал тотално и едвам се справям. Знаете ли колко струва и нов, откъде по-изгодно да се вземе? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 Май 2009 Сподели Публикувано 10 Май 2009 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...43&hl=1200NМоже и от някоя на части. Новото е по-добре, защото старите не се знае кога ще издъхнат. Аз ще трябва да търся скоро два от тези най-късите и 47см. Цените май са 18-25лв бр, трябва да се провери по авточастите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 (редакция) Въпрос: Какъв трябва да е външния диаметър на ключа за свещите?Намерих къде продават специално такива камъни. Мисля че беше 21, по спомен отвора май беше 18.5 или 19.5, за това питам. Редактирано 13 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 14 юни 2009 Сподели Публикувано 14 юни 2009 (редакция) Въпрос: Какъв трябва да е външния диаметър на ключа за свещите?Намерих къде продават специално такива камъни. Мисля че беше 21, по спомен отвора май беше 18.5 или 19.5, за това питам. Ф 20 ще свърши работа. Даже май и с ф21 пак влиза. Аз си купих един смотан ключ от бензиностанция, който бе с пластмасова дръжка , после му заварих метална дръжка и накрая го дадох на стругар да намали външното сечените на камъка. Играчка стана, ама сега е пушка, пък и аз съм си инат.. Редактирано 14 юни 2009 от каризмич Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2009 Сподели Публикувано 14 юни 2009 Май за най-сигурно ще трябва да го премеря или ако останат средства да ги сменям без да ми пука какво е имало навито. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 17 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2009 Да се върна на темата за амортисьорите на 5-тата врата. Някой, ако може да ми каже точните параметри: дължина, нютони, ход на амортисьора. че пробвах едни в един магазин, нещо с ролетка мери, че нямаше в каталога им за каризма, ама капака не се затваряше лесно трябваше да го напъвам, бяха "само" 1 см. по-дълги според продавача, ама аз се отказах за мен не беше нормално да се затваря с напрежение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 18 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2009 Ако може провери и ми кажи, аз малко съм наплашен от "Ротолските" цени, но давай да видим. :mitsu-smiley: :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Ако може провери и ми кажи, аз малко съм наплашен от "Ротолските" цени, но давай да видим. :mitsu-smiley: :icon_n_king: Ако звъннеш за цени пък в "Балкан стар", то със сигурност "Ратолските" ще ти подействат успокоително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 9 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2009 Искам само да споделя, че днеска си закупих най-накрая 2 амортисьорчета за 5-тата врата за по 25 лв./бр. Паснаха перфектно, продавача каза че са от опел астра. :icon_thumbup: Или друг опел, който е с 5 врати, не помня точно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Аз пък 6 пъти сменям амортисьорчета. Купувам....издъхват .....сменят ми ги. После на друга фирма, пак същия номер. Е скъсаха ми се нервите, и пак съм с една дъскичка......Чудя се дали да си поръчам оригинални, че няма да са като заводските това е ясно. Ами ако пак са само за три дена какво да ги правя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Пробиваш 2 мм дупка в стеблото. Подготвяш си и едно пиронче....Спираш, отваряш багажника и хакваш пирончето в дупката. И си спестяваш 6 чифта амортисьорчета..... :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Пробиваш 2 мм дупка в стеблото. Подготвяш си и едно пиронче....Така има опасност да забрави за пирончето и като натисне да затваря капака, може да изкриви пантите....Има още по лесен и безопасен метод... Отваряш капака и изкривяваш стержените при това положение...Действа безотказно... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.