Премини към съдържание

Лагер-главина,тампони и ключ за свещи и повдигачи


Pepper

Препоръчано мнение

Наистина се разрастна темата, за да не отварям постоянно нови. Мерси на колегата, че я е преименовал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Смених тампоните на носача днеска. Имам един познат със сервиз, който го отвори днеска извънредно и за 2.30 мин. ги смених ме и двата, незнам как са ви сменяли един за 3 часа.

post-1579-1240247426_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илияне, че те свободно ли си влязоха в гнездата, бре...

Аз си смених онзи ден на лансера и двата задни тампона за почти цял ден.../Поклон на Мирослав за бързата доставка!/

Болтовете се бяха бетонирали в тампоните - че рязане, мъки, заварки...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете си излезнаха супер, всички дето трябваше. Повече ни забави избиването на тампона и слагането на новия, но за двата това отне около 20-30 мин. Свалянето на самия носач е най-бавно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Избиването и набиването отнема 5мин, при наличие на подходящо оборудване....Разглобяването хубаво, бързо сте се справили....Ама аз пак да попитам, посоката на тампона спазихте ли.

 

П.С. Питам не за друго....ами защото много се тръби за тези тампони, че са калпави че лесно се късат и т.н. и т.н. ....ама май се оказава че много малко хора знаят как се монтират.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не намерихме за моя диаметър на тампона пособие за избиване, иначе имаше нещо дето използваха за избиване на такива тампони. Набиването беше по-трудно, а специално за посоката - да спазихме я. Това го забелязахме още преди да разглобим колата, че новите не са еднакво дълги от двете страни, надявам се, че ще задаржът известно време, сега возията е коренно различна. (започнах да чувам шумове в предницата вече) хахаха. И посоката им спазихме де, защото са завъртяни по определен начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да попитам, сега задължително трябва да ходя на реглаж на задницата??? Забравих да се интересувам, че бързах да си тръгна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добавих в темата и повдигачи.

 

Това, което искам да попитам е следното: Тези дискотечни шумове дали са само от повдигачите? Сега направих едно клипче, за да се чуе добре. Запалването е на студен двигател, интересното е, че исках да хвана друг момент, но уви както става обикновено в такива случаи не успях. Другият мометн е, че обикновено като я паля сутрин колата, първия път и двигателят работи супер тихо и чисто, обаче в момента, в който включа на предавка и потегля или по-скоро само да отлепи съединителя и се започва дискотеката. Тази сутрин си започна веднага де, ама ако я покарам и спра пак може да не се чува, не съм открил зависимост, кога трака и кога не трака, но 95% от времето не е в ред.

Може ли да са повдигачи, при условие, че шумът се чува от към лагерите на хидравликата там някъде, звукът от повдигача не е ли по тънък и цъкащ като часовник? Пък и изчезва както и при студен - така и при топъл двигател, нали уж ако са повдигачи като загрее, трябва да утихне.

 

Ето и клипа: View My Video

 

Въпроса ми е най-вече към Милен и Dj-я.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да знаете евентуално, ако отида в някоя авто-морга, дали няма съответствие с амортисьорчето на 5-тата врата. Единият е изпуснал тотално и едвам се справям. Знаете ли колко струва и нов, откъде по-изгодно да се вземе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...43&hl=1200N

Може и от някоя на части. Новото е по-добре, защото старите не се знае кога ще издъхнат.

Аз ще трябва да търся скоро два от тези най-късите и 47см. Цените май са 18-25лв бр, трябва да се провери по авточастите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Въпрос: Какъв трябва да е външния диаметър на ключа за свещите?

Намерих къде продават специално такива камъни. Мисля че беше 21, по спомен отвора май беше 18.5 или 19.5, за това питам.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: Какъв трябва да е външния диаметър на ключа за свещите?

Намерих къде продават специално такива камъни. Мисля че беше 21, по спомен отвора май беше 18.5 или 19.5, за това питам.

 

Ф 20 ще свърши работа. Даже май и с ф21 пак влиза. Аз си купих един смотан ключ от бензиностанция, който бе с пластмасова дръжка :), после му заварих метална дръжка и накрая го дадох на стругар да намали външното сечените на камъка. Играчка стана, ама сега е пушка, пък и аз съм си инат..

Редактирано от каризмич
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май за най-сигурно ще трябва да го премеря или ако останат средства да ги сменям без да ми пука какво е имало навито.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се върна на темата за амортисьорите на 5-тата врата. Някой, ако може да ми каже точните параметри: дължина, нютони, ход на амортисьора. че пробвах едни в един магазин, нещо с ролетка мери, че нямаше в каталога им за каризма, ама капака не се затваряше лесно трябваше да го напъвам, бяха "само" 1 см. по-дълги според продавача, ама аз се отказах за мен не беше нормално да се затваря с напрежение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може провери и ми кажи, аз малко съм наплашен от "Ротолските" цени, но давай да видим. :mitsu-smiley: :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може провери и ми кажи, аз малко съм наплашен от "Ротолските" цени, но давай да видим. :mitsu-smiley: :icon_n_king:

 

Ако звъннеш за цени пък в "Балкан стар", то със сигурност "Ратолските" ще ти подействат успокоително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Искам само да споделя, че днеска си закупих най-накрая 2 амортисьорчета за 5-тата врата за по 25 лв./бр. Паснаха перфектно, продавача каза че са от опел астра. :icon_thumbup: Или друг опел, който е с 5 врати, не помня точно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък 6 пъти сменям амортисьорчета. Купувам....издъхват .....сменят ми ги. После на друга фирма, пак същия номер. Е скъсаха ми се нервите, и пак съм с една дъскичка......Чудя се дали да си поръчам оригинални, че няма да са като заводските това е ясно. Ами ако пак са само за три дена какво да ги правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробиваш 2 мм дупка в стеблото. Подготвяш си и едно пиронче....

Спираш, отваряш багажника и хакваш пирончето в дупката. И си спестяваш 6 чифта амортисьорчета..... :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробиваш 2 мм дупка в стеблото. Подготвяш си и едно пиронче....
Така има опасност да забрави за пирончето и като натисне да затваря капака, може да изкриви пантите....

Има още по лесен и безопасен метод... Отваряш капака и изкривяваш стержените при това положение...

Действа безотказно...

:P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...