Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте

 

От известно време съм изпаднал в чуденка по отношение на следващия автомобил. След дълго търсене и обмисляне съм стеснил избора до 2 автомобила - Аутлендър и Хтрейл. И двата (за лаик като мен) изглеждат от един клас с приблизително еднакви параметри и цени. Основното ми изискване за да се спра на тях беше правото на данъчен кредит и възможността да се справят с по-тежки пътни условия. Въобще не говоря за офроуд. Ще се карат основно (99%) на пътя и от време на време на някоя поляна.

 

По принцип клоня към Аутлендъра, но и за Хтрейла има добри изказвания, а е и малко по-евтин. За сравнение съм използвал най-високите класове и на двата - Аутлендер 2.2 DI-D Instyle+ и Нисан 2.0 dCi Ultimate NV HP.

 

Все още имам известни съмнения за двигателите - дали да са дизел или бензин, защото колата ще прави под 15 000 км. на година, така че е възможно да се мине и на бензинов вариант.

 

Моля за мненията ви, защото предполагам и вие сте минали през подобни терзания и ми е важно да знам кое ви е направило фенове на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица гледах, че Нисана има доста добри намаления, ако и БС дават добра отстъпка, тогава каквото ти легне на сърцето.

 

За мен Outlender-а ама някои минуси:

1. евтина пластмаса, която в последствие почва да тропа и поскърцва.

2. много слаба шумоизолация и като се кара бързо вътре трябва да си викате.

 

Това са "-" другото е само "+". Ако можеш да го преживееш скачай в :mitsu-smiley: ако не можеш тогава Нисана.

 

Успех с избора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за коректния отговор

 

Други мнения?

Здравей, ето малко инфо и от мен, касаещи Outlander-a:

1. Бензиновия двигател е много добър, особенно съчетан с CVT - върви добре, няма придърпвания и след 3 000 км. показва на какво е способен.

2. Интериор - наистина малко "куца" - особенно тези пластмаси, но честно казано поне при мен не са се разхлопали все още (10 000+ км.)

3. Екстериор - поне на мен Outlander-a ми харесва повече, X-trail-a ми стои малко "дървен", но това е субективно.

4. Багажник - достатъчно голям, рампата, която се получава, като се смъкне долната част е много удобна при подреждане на по-тежки неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също когато избирах колата се чудех между точно тези два модела на Мицубиши и Нисан, но накрая ми се сториха прекалено еднакви за да направя някаква обективна разлика. Просто избрах този, чийто дизайн повече ми хареса. Иначе по разни форуми бях чел че Нисанът имал страхотно поведение извън пътя, но това явно теб не те интересува особено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има голямо чудене когато се дават много пари, но това е нормално! При мен чуденето също беше голямо около 2 години, е имаше и други причини?!

Разглеждал съм много варианти нисан, хюндай, хонда, тигуан, но все пак мицубишито беше моя избор.

В момента е с отстъпка за модели 2008 г. между 8 и 10 к. Аз лично го купих с 5 к отстъпка преди нова година.

За нисана х-трейл четох (незнам колко да се вярва на аутобилд), че е една от най-надежните. Става въпрос за пробег около 60000 км (никакви сериозни дефекти) и след това на 100 000 ги разглобяват на части. Класираха марките и моделите по разни критерии. За аутлендъра като минус изтъкват сервизната акция за преинсталиране на софтуера управляващ двигателя.

Моето мнение: Прочети повечето теми свързани с аутлендъра и х-трейла, виж какви са отстъпките, визия, сервизно обслужване (при аутлендъра е 20000 км), покарай ги, но от познати или приятели, а не от фирмите и накрая си вземи .... аутлендъра (ако не те дразнят елементарното табло и пластмасата)!

Успех! Знам, че не е лесно, но решението трябва да е твое!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нисанът е малко по-голям, по-приятен в интериора, значително по-проходим офроуд, продават го с опция за ДДС кредит с допълнителни седалчици. но пък е по-грозен, двулитровият бензин е сравнително слаб (този двигател познавам) другите агрегати са по-скъпички. Според мен нисанът е по-добра инвестиция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никога Х-трайл...Слаби двигатели, лош комфорт , трудно може да бъде наречено 4Х4. Не ми се описва в детайли, понеже се изнервям само като се сетя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя съсед беше голям фен на BMW, но се разочарова от тази марка и той беше пред същата дилема - аутлендер или х-трайл. В крайна сметка си взе аутлендер и не може да се нахвали от него. Колегите правилно ти казаха - качи се да покараш едното и другото и сам реши коя е твоята кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пред мен стоеше същия въпрос, само че аз се колебаех между TOYOTA RAV, NISSAN X-Trail, новия SUBARU Forester, HYUNDAI SantaFe и OULANDER-a.

Аз също правя малко километри годишно (около 10000) и затова се ориентирах към бензинов двигател. В това отношение бензиновия двигател 2.4 MIVEC в комбинация с CVT скоростна кутия, просто е без конкуренция. 170 к.с и 232 Nm въртящ момент, при това още при ниски обороти ти гарантира една много комфортна возия при ниско ниво на шум от двигател. Освен това ако искаш да изпреварваш, само натискаш по-силно педала на газта, оборотите се качват много бързо благодарение на CVT-то, изпреварваш, отпускаш педала на газта, оборотите падат и отново без никакво излишно усилие си в комфортен режим на возия. А градското каране при това CVT е направо удоволствие. А освен това имаш възможност за ръчно превключване, както от волана, така и от скоростния лост.

 

Правих тест drive на всичките изброени автомобили и за мен OUTLANDER 2.4 MIVEC и CVT скоростна кутия дава най-комфортна возия и най-ниско ниво на шум в купето при 130 км/ч. Този скорост се поддържа при около 2200 об/м на двигателя. Другите автомобили (тъй като са 5 степенна ръчна скоростна кутия) поддържаха тази скорост при 3000 и повече об/мин, което си е по-силен шум от двигателя в купето.

 

Освен това OUTLANDER-a се държи най-стабилно при неравности на пътя или леко вълнист път. Най-бързо успокоява люлеенето на колата.

Когато карах TOYOTA RAV при аналогични условия, имах чувството, че съм в лодка, толково силно и продължително люлееше пре неравностите.

 

Като недостатък на OUTLANDER-a - това е доста семплото вътрешно обзавеждане от евтина пластмаса. Но и при другите това е така (изключвам HYUNDAI, който беше доста по-луксозен вътре). Но при мен вътре нищо не трака (не скърца, не вибрира).

 

При мен водещото при избора беше комфорт при возене, избрах OUTLANDER 2.4. MIVEC CVT Intense+. Не взех най-високия клас на оборудване, тъй като не обичам кожа, а освен това се спестяват и пари. До момента не съжалявам за избора си. За мен off road възможостите на автомобила бяха на последно място като критерии за избор.

 

НЕ се лъжи да си взимаш навигационна система, която освен, че е много скъпа, не е актуална и после трудно ще се поддържа с актуални карти.

За около 400-500 лв. можеш да си купиш GARMIN с много по-добри карти. Да не говорим, че вече и на мобилен телефон (от по-висок клас) можеш да си инсталираш програма за GPS навигация. (GRAMIN mobile, I-GO, Tom Tom)

 

Освен това правих и много детайлно проучване по Интернет, както за мнението на експерти, така и за мнение на собственици по форуми.

 

И накрая гледай на това като на лично и субективно мнение, което може и да не е съвсем вярно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...