Емил Димитров Публикувано 22 март 2009 Сподели Публикувано 22 март 2009 Леле колега аз си мислех, че моят гори, :icon_doh: а моят гори на десет хиляди километра около 2 литра,а ти искаш да ми кажеш, че доливаш по 600 на хиляда, 6 литра на десет хиляди.Това ми се струва невероятно много и ненормално.Според мен имаш проблем и то доста сериозен То и 2 литра на 10 000 си е много! И на колегата, доста се съмнявам преди година компресията му да е била добре. Колко точно е била като сте я мерили? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Долях 1 литър, стигна до малко под максимума, да видим ... явно си го гори, да видим колко ... Лошото е че никой не помни до къде е било след смяната преди 4000 км ... малко след това са проверявани и свещите - ок, и компресията - и там майстора каза ок - 10 и малко на единия цилиндър, 11 на останалите 3 ...Сега ще разбера като я покарам и го следя, но май ще трябва ремонт ... :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisi Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Долях 1 литър, стигна до малко под максимума, да видим ... явно си го гори, да видим колко ... Лошото е че никой не помни до къде е било след смяната преди 4000 км ... малко след това са проверявани и свещите - ок, и компресията - и там майстора каза ок - 10 и малко на единия цилиндър, 11 на останалите 3 ...Сега ще разбера като я покарам и го следя, но май ще трябва ремонт ... :icon_crying: :icon_crying:Майстора не знае ли колко масло ти е сложил при смяната? Ти не помниш ли колко си платила за смяната на маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Ами майстора не помни ... беше отдавна - преди половин година ... когато я купих сменях освен маслото и ремъци, и ролки, и разни други дреболии ... така че не знам колко точно е било маслото - плащах всичко наведнъж ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Ами майстора не помни ... беше отдавна - преди половин година ... когато я купих сменях освен маслото и ремъци, и ролки, и разни други дреболии ... така че не знам колко точно е било маслото - плащах всичко наведнъж ...Абе, хора!Защо не си купите един тефтер и да си записвате какво, кога и на колко километра сте сменили? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Записвам си, защото не помня но не съм записала колко точно масло е сипал - не съм предполагала че ще гори масло и ще трябва да засичам колко :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Нещо прекалено много притеснения имаш, по-спокойно не е страшно. Въпросът е да не остане без масло, докато има масло проблем няма.Хубаво е да засечеш не колко си сипала, а колко си доляла. Обикновено остава масло при смяната и от него като доливаш гледаш колко ще отиде до следващата смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Записвам си, защото не помня но не съм записала колко точно масло е сипал - не съм предполагала че ще гори масло и ще трябва да засичам колко :icon_crying:А така!Умните записват, останалите помнят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 То и 2 литра на 10 000 си е много! И на колегата, доста се съмнявам преди година компресията му да е била добре. Колко точно е била като сте я мерили?За това взимам си заплатката и бягам при Милен :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 :mitsu-smiley: Ако през ауспуха ти излиза синкав дим, направо сменяй гумичките и си свиркай ! :mitsu-smiley: Добавка и да сложиш,пак ще ти гори масло, ако е от гумичките !!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opticstudio Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 Здравейте, и аз да споделя мнение по темата.Когато си купих моето Колт-че му направих обслужването което заслужава. Смених му всички консумативи.Сложих му 10W40 /но марка не мога да кажа/, и така започнах да карам. След извесно време реших да проверя какво е нивото и след вдигане на щеката бях потресен маслото сякаш се бе изпарило. Когато го сменях направих грешка че не проверих нивото на следващият ден. Долях около 1,5литра масло и всичко се нормализира. В първият момент реших че го изхвърля но течове или масло по двигателя нямаше, после реших че го гори но нямаше такива признаци изхвърлените газове бяха наред и няма черно по ауспуха. След месец проверих че маслото не е мръднало и започнах да се съмнявам в качеството на маслото което ми сложиха и чесноста на майстора който ми го сменя. ПС Винаги проверявайте нивото на маслото след смяна :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 26 март 2009 Автор Сподели Публикувано 26 март 2009 Ох, ясно е че ще се ходи на майстор, но май ще го отложа малко във времето ...Иначе колтчето пуши доста, когато е студено, но според мен пушека си е съвсем бял, само че ауспуха си е черен ... и чернилката е малко мазна на моменти ... спомням си че преди смяната на маслото не беше така, но кой знае какво е имало в предното масло (с което купих колата) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 Абе аз не ги знам тия разбирания, пълниш до средата, пълниш до минимума и т.н. На мен производителя ми дава 3.8 литра. Купувам си от Miroslav една тубичка 4 литра и започвам да наливам. На 3800мл. ми идва точно на максимума като по книга. Останалите 200 грама уж за доливане (слава богу така си остават и не ми се налага да доливам). Затова, на 4Г13 като ви дават 3.3л. слагайте толкова, а на 4Г92 като ви дават 3.8л. слагайте толкова. От там на сетне всеки си има глава и да прави каквото си знай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 27 март 2009 Сподели Публикувано 27 март 2009 Абе аз не ги знам тия разбирания, пълниш до средата, пълниш до минимума и т.н. На мен производителя ми дава 3.8 литра. Купувам си от Miroslav една тубичка 4 литра и започвам да наливам. На 3800мл. ми идва точно на максимума като по книга. Останалите 200 грама уж за доливане (слава богу така си остават и не ми се налага да доливам). Затова, на 4Г13 като ви дават 3.3л. слагайте толкова, а на 4Г92 като ви дават 3.8л. слагайте толкова. От там на сетне всеки си има глава и да прави каквото си знай! Прав си че е така, но не може до следващата смяна на маслото нивото му да не е паднало поне до 2/3 :icon_hmm: . Вярно че не караме Ан 2 :plane: за да доливаме 70-80л за няколко часа полет, но нашите ветеранчета винаги си намират някой семеринг или гарнитура от които да изпуснат малко масълце навън за да ни разтревожат и да им обърнем повече внимание :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 март 2009 Сподели Публикувано 27 март 2009 Ами не искам да си мислите, че парадирам или се опитвам да се изтъквам нещо, но моето масло от смяна до смяна, мръдва точно един мм. Колата е на 170 000. Сега смених на приятелката ми маслото на нейния колт и ще го следя, да видим там как ще е... Баща ми кара толедо 93-та година, което е толкова изгнило, че задните амортисьори бяха влезли в купето, но мотора не му харчи масло. Просто такива цифри по кило-две доливане ми звучат много бомбастично, като се има в предвид, че единствената кола която сме имали чисто нова е била застава 55, и аз тогава ходех прав под масата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 27 март 2009 Сподели Публикувано 27 март 2009 Ами не искам да си мислите, че парадирам или се опитвам да се изтъквам нещо, но моето масло от смяна до смяна, мръдва точно един мм. Колата е на 170 000. Сега смених на приятелката ми маслото на нейния колт и ще го следя, да видим там как ще е... Баща ми кара толедо 93-та година, което е толкова изгнило, че задните амортисьори бяха влезли в купето, но мотора не му харчи масло. Просто такива цифри по кило-две доливане ми звучат много бомбастично, като се има в предвид, че единствената кола която сме имали чисто нова е била застава 55, и аз тогава ходех прав под масата Ти си касметлия и трябва да черпиш :icon_thumbup: . Мойто е на 250 000км и когато му сипя масло до максимума малко се олива. след това (да чукна на дърво), си държи нивото постоянно. Просто нямам обяснение какво става. Установих че тече някъде около капака на ремъка и делкото и винаги е влажно ,но на практика нивото на маслото не пада и с милиметър. А на практика Колта ми не е в най-добро техническо състояние колкото и да се опитвам да си го подържам и глезя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 10 август 2009 Автор Сподели Публикувано 10 август 2009 Здравейте,Най-после смених гумичките, и сега ще засичам дали продължава да гори масло ... но майстора ми каза че като ми е поръчвал гумичките за двигател 1.3 12 V са му донесли 8 големи и 4 малки гумички, а в действителност като е свалил старите и 12-те са били еднакви, и се е наложило да вземе нови, т.е. двигателя ми е с 12 еднакви гумички на клапаните, така били 1.5 двигателите? Въпроса е възможно ли е двигателя ми да не е 1.3? По документи си се води навсякъде 1.3 ...VIN JMB M N C A1 A R U 510832 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Старите са били еднакви защото са се спекли най-вероятно.Двигателят ти е 1.3, а майстора явно нещо е объркал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 1.3 ти е двигателя и имаш 12 еднакви гумички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Здравеи!Ти във момента със какво масло си с 15 или с 10в40 понеже има разлика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencito Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Моята кола също гореше страшно много масло(около литър на 1000км) и бях в паника. Смениха ми сегментите и сега за около 5000 км не е мръднало изобщо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Смениха ми сегментите прозвуча доста леко, все пак това не е консуматив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Смениха ми сегментите прозвуча доста леко, все пак това не е консуматив. Но не е и като основен ремонт. Нашия голф му сменихме едни сегменти само за 200 лв преди да го продадем и купувача като му мери компресията веднага го лапна, защото наду яко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Но не е и като основен ремонт. Нашия голф му сменихме едни сегменти само за 200 лв преди да го продадем и купувача като му мери компресията веднага го лапна, защото наду яко Ауу, Пепи...Ма ти си бил гоУлфаджия... :icon_doh: Бе забелязах аз, че има нещо особенно в теб! :hysterical: :icon_wwf: :icon_clown: :lol: :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Когато съм нямал навремето личен МПС, съм карал това на родителите си - нормално. Къде голф-а на наще, къде полото на брат ми, после рено си купих и те така... Сега обаче аз карам джапанка, жената кара джапанка, майка ми кара джапанка, братчеда кара джапанка и те така. И Вальо, става дума за чистокръвни джапанки :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.