Къната Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 ... постоянно има кълбета дим с висока концентрация. И средното ниво на замърсяване е горе-долу същото.Много повърхностно пресмятане правиш - нали ако са без филтри тези коли биха замърсявали постоянно на по-високо ниво. Просто разгледай по-голям период от време, а не само отрязъка на 'регенериране'. Ако средното ниво на твърди частици на един автомобил е паднало с 40%, то такова ще е спадането на средното ниво на всички автомобили за достатъчно дълъг период от време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 За съжаление технологиите не са толкова напреднали,че да има истински ефект за екологията...Дали твърдите частици ще се събират и после "изтупват" наведнъж или ще се изхвърлят по малко,каква е разликата?!Както и е с модерното напоследък извличане на въглеродния двуокис от атмосферата и...складирането му под земята или на дъното на океана????Пълна безсмислица!А по темата-не разбрах докато става прочистването на филтъра колата наистина ли трябва да се държи така все едно е в авариен режим?!Много тъпо...да светнЕ нещо и да ти каже "Имаш 50 км. да спреш на подходящо място и да ме чакаш да продухам филтъра в продължение на еди-колко-си часа".Тогава е разбираема логиката на тия в сервиза,дето казват че като светне тоя индикатор трябва да покараш извънградско...Там ще кадиш в сравнително по-чиста атмосфера,а и като караж по магистрала,сигурно прочистването трае по-малко,отколкото на ПХ по задръстванията ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Много повърхностно пресмятане правиш - нали ако са без филтри тези коли биха замърсявали постоянно на по-високо ниво. Просто разгледай по-голям период от време, а не само отрязъка на 'регенериране'. Ако средното ниво на твърди частици на един автомобил е паднало с 40%, то такова ще е спадането на средното ниво на всички автомобили за достатъчно дълъг период от време. Добре, така става.Стига средно да е спаднало наистина с 40%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Според мен не влиза нарочно в авариен режим, просто яката се е задръстило и налагането е станало голямо и няма на къде вече и изгасне ли да не може да запали. Все едно ауспуха е запушен, същата работа... А неможе ли да се измисли такъв вилтър, който да ги изхвърля без облак? Аз май се сетих за какво иде реч и не ми се иска да съм там докато се чисти такова нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Ахмз и понеже се задръства още, изгасва първата сигнализация и светва съвсем друга, като с нея се променя поведението на колата... интересна теория. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 Добре, така става.Стига средно да е спаднало наистина с 40%.И пак не става...............карайте си бензина.......там поне слагаш АГУ и хем околната среда щадиш ,хем по евтино си джиткаш.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 19 февруари 2009 Сподели Публикувано 19 февруари 2009 http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=118713 Ето едно подобно приключение със същия двигател мисля. Съжалявам за линка, но мисля че ще е полезно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_lancer Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 По обяснението което пишеше в наръчника на Къната, караш 10 минути с повече от 90км в час, или там колкото са 40 мили(приблизително толкова трябва да са) и си готов. Също така пишеше, че ако мислите да си късате нарвите с градско само, си купете некоя малолитражка бензин и карайте колко ви душа иска :drive: ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 По обяснението което пишеше в наръчника на Къната, караш 10 минути с повече от 90км в час,................... А в наръчника пише ли какво да правиш с катаджиите ? :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_lancer Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 А в наръчника пише ли какво да правиш с катаджиите ? :icon_n_king:По магистралата на дали ще ти направят поблем ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 26 март 2009 Сподели Публикувано 26 март 2009 ...с повече от 90км в час, или там колкото са 40 мили(приблизително толкова трябва да са)...40 мили в час са 64км/ч Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_lancer Публикувано 29 март 2009 Сподели Публикувано 29 март 2009 40 мили в час са 64км/чЕ значи даже и катаджиите няма да са особен пробелм ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.