Премини към съдържание

Чип за каризма


genikar

Препоръчано мнение

Здравейте приятели, решил съм да си слагам чип на колата. :mitsu-smiley:

До няколко дни, чакам моя приятел Петко,който може би е най отворения в България на чипове на коли ,да ми сложи чип на каризмата.

Тя е 1.8gdi 125 коня и става 138 коня, а въртящия момент се вдига с 25 нютона, а съответно пада и разхода на колата. Като е пробвам - ще ви пиша каква е разликата! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чипът става ли и за Спейс Стар с 1,8 GDI ?

Предполагам двигателите са едни и същи.

 

Чакаме отзиви и цени с нетърпение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Милен какво ли мисли по въпроса? :icon_blush: :mitsu-smiley:
Сигурно мисли-как с 13 коня, се вдигат 25 нютона...... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чипът става ли и за Спейс Стар с 1,8 GDI ?

Предполагам двигателите са едни и същи.

 

Чакаме отзиви и цени с нетърпение.

 

Мисля, че става. Щом е gdi, трябва да е същото. Ще ти пиша по късно, след като говоря с Петко.

 

 

Колега, започвай поста си с главна буква.

Модератор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами седи Милен и си мисли....Кой точно от режимите на ГДИ-то ще ремапне Петко.......Мога да ти я направя 138 коня, с смяната на един кондензатор......Ама ще се скъсаш от детонаций. На този двигател сместа е перфектно изчислена ........че да ти кажа - от сега знам какъв ще е резултата от опита . А и незабравяйте да я закарате на дино стенд. Всяко друго твърдение ще е крайно несериозно и смешно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чета и изтъпявам на кой може да му минат през главата такива еретични мисли??? Какво искате от мотора - 1834 кубика въздух взема за оборот и може да изгори дадено количество бензин - в оптималния вариант! Като го надуят с турбо, VW груп вадят още 25 коня, но и значително вдигат дърпането (момента) на средни обороти. ГДИ - то си му е съвсем приличен заради 16-те клапана (VW) слагат още 4 да я докарат до 125 коня.

Има си заводска докторска електроника, която дава великолепни параметри и равномерност на кривите на мощността и момента.

Чиповете са измислени за ТДИ-тата във всичките им форми и там виреят доста добре, щото има каква работа да свършат.

И какъв е този интерес :( недоумявам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами седи Милен и си мисли....Кой точно от режимите на ГДИ-то ще ремапне Петко.......Мога да ти я направя 138 коня, с смяната на един кондензатор......Ама ще се скъсаш от детонаций. На този двигател сместа е перфектно изчислена ........че да ти кажа - от сега знам какъв ще е резултата от опита . А и незабравяйте да я закарате на дино стенд. Всяко друго твърдение ще е крайно несериозно и смешно.

:haha: :lol: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти виж мини през дино стенда. Пък после ние като си плащаме той Петко сам ще се появи.

A здрасти сега.

Евгени пак ме е прехвалил малко.Не си правя софтуера сам, за това не мога толкова компетентно да отговарям къде какво се променя.Вероятно не е лесно, щом само един в Европа се занимава с разработката на флашер и софтуер за японски коли.Това е Кристиан Пиасини от Рiasiniengineering.Това е и човека ,с който работя японските еку-та.

И тук говорим не за някакъв тип паурбокс, а за Мапване-баш работата.

Аз също бих желал ,да се прави на всяка кола която излиза от мен - дино, но не мога да задължа никой.

Флашера, предимно съм го взел за Паджеро, Л200, Навара и т.н. С атмосферки не ми се занимава, защото ефекта е почти неосезаем и клиента не знае за какво плаща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С атмосферки не ми се занимава,защото ефекта е почти неосезаем и клиента не знае за какво плаща.
Ей това го обясни по добре на Евгени, та да разбере по лесно, че чипосване се прави предимно на турбо-мотори.......А не да пише тука "теории на вероятностите".......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей това го обясни по добре на Евгени, та да разбере по лесно, че чипосване се прави предимно на турбо-мотори.......А не да пише тука "теории на вероятностите".......

Предимно - да, но става и за атмосферки, нека да го сложа и ще видим,кой кого!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерете първо разликата между атмосферка и ГДИ.....Иначе за Петко и аз знам добри работи. Ще се радвам и да се запознаем. И дори може би ще сме си полезни.......но за ГДИ....ще ме извинявате. Ще го направите по зле, но не и по-добре от японеца.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера направихме едно Л200 2008ма 2.5ДИ-Д по-добре от японеца май(сигурно ни е оставил аванта де).Тва нещо така тръгна ,че 2 и 3та ако си срещу него и то е на къси свелини си мислиш че е на дълги.Като изправи торпедото и го държи до 4000оборота горе.Преди това се мъчеше да тръгне от 1500 до 2500 само.То сигурно си е орязано и фабрично де-ама ефекта си беше направо чуден.

Евгени и той е стенбай сега -другата седмица ще видим и неговите резултати(не ,че очаквам нещо кой знае какво-ама пустия му мерак-трябваше да му угодя).

малко снимчици тук от двете екута(то си пише кои са):

http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3071...;AlbumId=127970

post-5356-1233957026_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера направихме едно Л200 2008ма 2.5ДИ-Д по-добре от японеца май(сигурно ни е оставил аванта де).Тва нещо така тръгна ,че 2 и 3та ако си срещу него и то е на къси свелини си мислиш че е на дълги.Като изправи торпедото и го държи до 4000оборота горе.Преди това се мъчеше да тръгне от 1500 до 2500 само.То сигурно си е орязано и фабрично де-ама ефекта си беше направо чуден.

Евгени и той е стенбай сега -другата седмица ще видим и неговите резултати(не ,че очаквам нещо кой знае какво-ама пустия му мерак-трябваше да му угодя).

малко снимчици тук от двете екута(то си пише кои са):

http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3071...;AlbumId=127970

Тъкмо снощи привърших със смяната на повдигачите(сменят се без да се свалят валовете и ремъците) . Почистих си колекторите (минах ги на пясъкоструйка от вътре),отворите от колектора към двигателя и само чакам Петко да ми донесе компа за да я запаля.

Веднага ще ви информирам за резултата който постигнахме! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо снощи привърших със смяната на повдигачите(сменят се без да се свалят валовете и ремъците) . Почистих си колекторите (минах ги на пясъкоструйка от вътре),отворите от колектора към двигателя и само чакам Петко да ми донесе компа за да я запаля.

Веднага ще ви информирам за резултата който постигнахме! :icon_dance:

Колега , колко парички струва чипа при Петко(говориме за бензинов двигател)?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ще се добавят някоко коня (катъра), за сметка на екологиите и EURO нормите.

Едните нали са 125 к.с Euro 3, по-новите 122к.с. Euro 4, сигурно няма особени разлики в двигателя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Еее и на мен ми стана интересно сега , какво става с чипа и какви пари е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...