genikar Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Здравейте приятели, решил съм да си слагам чип на колата. :mitsu-smiley: До няколко дни, чакам моя приятел Петко,който може би е най отворения в България на чипове на коли ,да ми сложи чип на каризмата.Тя е 1.8gdi 125 коня и става 138 коня, а въртящия момент се вдига с 25 нютона, а съответно пада и разхода на колата. Като е пробвам - ще ви пиша каква е разликата! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ти пробвай, ама и ценичка кажи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Kолеги,ако обичате разяснете какво точно представлява този чип тунинг.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Чипът става ли и за Спейс Стар с 1,8 GDI ?Предполагам двигателите са едни и същи. Чакаме отзиви и цени с нетърпение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 А Милен какво ли мисли по въпроса? :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ще ти слага чип или ще ремапва???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 А Милен какво ли мисли по въпроса? :icon_blush: :mitsu-smiley:Сигурно мисли-как с 13 коня, се вдигат 25 нютона...... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Чипът става ли и за Спейс Стар с 1,8 GDI ?Предполагам двигателите са едни и същи. Чакаме отзиви и цени с нетърпение. Мисля, че става. Щом е gdi, трябва да е същото. Ще ти пиша по късно, след като говоря с Петко. Колега, започвай поста си с главна буква. Модератор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ами седи Милен и си мисли....Кой точно от режимите на ГДИ-то ще ремапне Петко.......Мога да ти я направя 138 коня, с смяната на един кондензатор......Ама ще се скъсаш от детонаций. На този двигател сместа е перфектно изчислена ........че да ти кажа - от сега знам какъв ще е резултата от опита . А и незабравяйте да я закарате на дино стенд. Всяко друго твърдение ще е крайно несериозно и смешно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Чета и изтъпявам на кой може да му минат през главата такива еретични мисли??? Какво искате от мотора - 1834 кубика въздух взема за оборот и може да изгори дадено количество бензин - в оптималния вариант! Като го надуят с турбо, VW груп вадят още 25 коня, но и значително вдигат дърпането (момента) на средни обороти. ГДИ - то си му е съвсем приличен заради 16-те клапана (VW) слагат още 4 да я докарат до 125 коня.Има си заводска докторска електроника, която дава великолепни параметри и равномерност на кривите на мощността и момента.Чиповете са измислени за ТДИ-тата във всичките им форми и там виреят доста добре, щото има каква работа да свършат. И какъв е този интерес :( недоумявам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ами седи Милен и си мисли....Кой точно от режимите на ГДИ-то ще ремапне Петко.......Мога да ти я направя 138 коня, с смяната на един кондензатор......Ама ще се скъсаш от детонаций. На този двигател сместа е перфектно изчислена ........че да ти кажа - от сега знам какъв ще е резултата от опита . А и незабравяйте да я закарате на дино стенд. Всяко друго твърдение ще е крайно несериозно и смешно. :haha: :lol: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 :haha: :lol: :lol:Ще видим, но после, да не ме гоните да ви давам адреса и телефона на Петко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ти виж мини през дино стенда. Пък после ние като си плащаме - той Петко сам ще се появи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ти виж мини през дино стенда. Пък после ние като си плащаме той Петко сам ще се появи. A здрасти сега.Евгени пак ме е прехвалил малко.Не си правя софтуера сам, за това не мога толкова компетентно да отговарям къде какво се променя.Вероятно не е лесно, щом само един в Европа се занимава с разработката на флашер и софтуер за японски коли.Това е Кристиан Пиасини от Рiasiniengineering.Това е и човека ,с който работя японските еку-та.И тук говорим не за някакъв тип паурбокс, а за Мапване-баш работата. Аз също бих желал ,да се прави на всяка кола която излиза от мен - дино, но не мога да задължа никой.Флашера, предимно съм го взел за Паджеро, Л200, Навара и т.н. С атмосферки не ми се занимава, защото ефекта е почти неосезаем и клиента не знае за какво плаща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 С атмосферки не ми се занимава,защото ефекта е почти неосезаем и клиента не знае за какво плаща.Ей това го обясни по добре на Евгени, та да разбере по лесно, че чипосване се прави предимно на турбо-мотори.......А не да пише тука "теории на вероятностите"....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 30 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2009 Ей това го обясни по добре на Евгени, та да разбере по лесно, че чипосване се прави предимно на турбо-мотори.......А не да пише тука "теории на вероятностите".......Предимно - да, но става и за атмосферки, нека да го сложа и ще видим,кой кого! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2009 Сподели Публикувано 30 януари 2009 Намерете първо разликата между атмосферка и ГДИ.....Иначе за Петко и аз знам добри работи. Ще се радвам и да се запознаем. И дори може би ще сме си полезни.......но за ГДИ....ще ме извинявате. Ще го направите по зле, но не и по-добре от японеца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Вчера направихме едно Л200 2008ма 2.5ДИ-Д по-добре от японеца май(сигурно ни е оставил аванта де).Тва нещо така тръгна ,че 2 и 3та ако си срещу него и то е на къси свелини си мислиш че е на дълги.Като изправи торпедото и го държи до 4000оборота горе.Преди това се мъчеше да тръгне от 1500 до 2500 само.То сигурно си е орязано и фабрично де-ама ефекта си беше направо чуден.Евгени и той е стенбай сега -другата седмица ще видим и неговите резултати(не ,че очаквам нещо кой знае какво-ама пустия му мерак-трябваше да му угодя).малко снимчици тук от двете екута(то си пише кои са):http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3071...;AlbumId=127970 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 7 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2009 Вчера направихме едно Л200 2008ма 2.5ДИ-Д по-добре от японеца май(сигурно ни е оставил аванта де).Тва нещо така тръгна ,че 2 и 3та ако си срещу него и то е на къси свелини си мислиш че е на дълги.Като изправи торпедото и го държи до 4000оборота горе.Преди това се мъчеше да тръгне от 1500 до 2500 само.То сигурно си е орязано и фабрично де-ама ефекта си беше направо чуден.Евгени и той е стенбай сега -другата седмица ще видим и неговите резултати(не ,че очаквам нещо кой знае какво-ама пустия му мерак-трябваше да му угодя).малко снимчици тук от двете екута(то си пише кои са):http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3071...;AlbumId=127970Тъкмо снощи привърших със смяната на повдигачите(сменят се без да се свалят валовете и ремъците) . Почистих си колекторите (минах ги на пясъкоструйка от вътре),отворите от колектора към двигателя и само чакам Петко да ми донесе компа за да я запаля.Веднага ще ви информирам за резултата който постигнахме! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Тъкмо снощи привърших със смяната на повдигачите(сменят се без да се свалят валовете и ремъците) . Почистих си колекторите (минах ги на пясъкоструйка от вътре),отворите от колектора към двигателя и само чакам Петко да ми донесе компа за да я запаля.Веднага ще ви информирам за резултата който постигнахме! :icon_dance:Колега , колко парички струва чипа при Петко(говориме за бензинов двигател)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Вероятно ще се добавят някоко коня (катъра), за сметка на екологиите и EURO нормите. Едните нали са 125 к.с Euro 3, по-новите 122к.с. Euro 4, сигурно няма особени разлики в двигателя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Колега нищо не казваш, какво стана с чип тунинга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Не стъпва, ама хич.... :DДано се появи поне да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
defjam Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Еее и на мен ми стана интересно сега , какво става с чипа и какви пари е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.