Премини към съдържание

Mitsubishi I-miev: Времето ще покаже


Ferdo

Препоръчано мнение

Японците започват изпитателни тестове на своя електромобил в Европа. Малка флотилия от 12 екземпляра ще бъде предоставена на вносителите, за да бъдат изпробвани в реални условия.

 

още от auto motor und sport

 

http://ams.bg/images/galleries/25645/35864.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Нова Зенландия вече се продават свободно на цени от 18 000 $

Трябва да питаме някой тамошен за коментар :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли !

 

 

... и с гуми, малко по-малки от тези на колелото ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли !

Извращения или не, май натам вървят нещата :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айдее на извращенията...

 

Както често се споменава във форума, "Кефа цена няма" :).

На мене ми звучи много добре. "Върховата му скорост възлиза на 130 км/ч, а максималният пробег отчита 144 километра. Бързото зареждане на батериите ще се осъществява за около 25 минути."

Какво по добро от това разходка за почти без пари ?

25 минути вързан за контакта и си готов, идеален за градски условия.

post-1432-1232544326_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми харесва и нямам нищо против да си джиткам в града почти без пари, а вечер да се включа в контакта. Или на някое капанче, докато обядвам, или си пия кафето.

 

Нямам притеснение, че някоя лелка, или лейка (както искате го разбирайте :) ) карала голям джип :).

Само че, цена от USD 18.000 ми се струва доста височка за този кеф.

Сигурно като почнат да се произвеждат серийно и цената ще падне и на бензиностанциите ще сложат контакти с електромери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо

... и с гуми, малко по-малки от тези на колелото ми.

 

Проблема при тези автомобили, които са изцяло на електричество е че колкото е по-голяма колата, толкова и по-голяма батерия трябва и съответно време за зареждане (вижте колко трябва на i-MIEV да се зареди директно и с quick charger) . Тези малките колички ги правят специално за градски условия, за могат да се провират отвсякъде. В цивилизованите държави има безплатни паркинги с контакти и хората ходят с тях на работа. За големите автомобили нещата стоят по-различно и батериите се зареждат най-вече от ДВГ, вместо от контакта, което ще изисква доста повече време от колкото на малката кола. Хибридните автомобили са предвидени и за дълъг път, т.е. концепцията и предназначението им доста се различават от тази на i-MIEV;

 

Ето информация за GDI-SIGMA проекта:

http://media.mitsubishi-motors.com/pressre.../detail776.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли !

Аз бих се прежалил все пак :mitsu-smiley: е .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми с последното няма да се съглася! Електромоторите се развъртат доста по-бързо - направило ли ви е впечатление как набира тролейбуса?

Иначе за града става, но трябва да се знае кака е цената на батерията и на какъв пробег/време може да се оцени живота и.... А и къде ще се зарежда и колко ток използва за едно зареждане....

Освен че е малка - и навсякъде ще се провира - това е добре за въздуха. Вярно е, че токът се прави пак със замърсители, но не ти е в София..... така че - приветствам като цяло! Пък и 130 км/ч къде ще ги вдигнеш градско?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A колко ли консумация на електричество ще даде за тези 25 мин?!? :icon_blush: Това в трифазна мрежа ли трябва да се зарежда, защото на монофазна незнам как ще постигнат такъв заряд за 25 мин.... :D Но със сигурност май ще лапа повече от калорифер или акумулираща печка :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А замисляте ли се, ако един ден тук, се изградят "електро-станции" за тези коли (както в Япония правят), работещи със слънчеви колектори и тези мпс-та станат масови, колко по чист и приятен за дишане ще стане въздуха и колко благоприятно ще се отразява това на белите дробчета на децата? Аз съм за i-miev и използването на слънчевата енергия. Японците направиха цял товарен кораб вече който се задвижва от сл. колектори. Не знам само, а и не ме вълнува как ще го приемат петролните босове...

 

П.С. Има и друг плюс - не могат да ти източат горивото :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А замисляте ли се, ако един ден тук, се изградят "електро-станции" за тези коли (както в Япония правят), работещи със слънчеви колектори и тези мпс-та станат масови, колко по чист и приятен за дишане ще стане въздуха и колко благоприятно ще се отразява това на белите дробчета на децата? Аз съм за i-miev и използването на слънчевата енергия. Японците направиха цял товарен кораб вече който се задвижва от сл. колектори.
Всичко това звучи много добре, но дали ще сме живи да го дочакаме ?.... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това в трифазна мрежа ли трябва да се зарежда, защото на монофазна незнам как ще постигнат такъв заряд за 25 мин....

 

Предполагам, че няма да е монофаза.

post-1432-1232554886_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням автомобила го има още преди 2 години, зареждането му става от контактната система на ел. мрежата - дали ще е 110 Волта или 220 Волта ,нямма значение защото си има конвертор който си преобразува напрежението което му трябва............до колкото пак си спомням акумулаторите са с напрежение 470 Волта :) Ускорението му е за завиждане , особено от 0 до 60 км./ч. Мисля че беше снабден с CVT или някаква пак подобна ск. кутия ,която прави автомобила доста пъргав.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......

П.С. Има и друг плюс - не могат да ти източат горивото :D

 

Като дойде това време, тогава ще са измислили и как да се "източват" батериите и да се краде от тях. Това със сигурност ще е българско изобретение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За батериите - те са същите като на телефоните, без проблем може да издържи 1000 цикъла, нормалното зареждане трябва да е около 2-3 часа.

 

П.С. Има и друг плюс - не могат да ти източат горивото

 

Да ама могат да ти скапят батерията и да гръмне като бомба:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WeWq6rWzChw

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали не сте пропуснали и това!? :)

 

Lncer Evolution MIEV

 

post-3637-1232618756_thumb.jpg

 

post-3637-1232618791_thumb.jpg

 

post-3637-1232618851_thumb.jpg

 

За повече инфо: Lancer Evo MIEV

 

 

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че не сме го пропуснали, Боса го беше постнал още през 2005, или 2006 :)

Но ти добре направи, че ни го припомни... Нищо не съм чел, или чул повече за този проект...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням автомобила го има още преди 2 години, зареждането му става от контактната система на ел. мрежата - дали ще е 110 Волта или 220 Волта ,нямма значение защото си има конвертор който си преобразува напрежението което му трябва............до колкото пак си спомням акумулаторите са с напрежение 470 Волта :) Ускорението му е за завиждане , особено от 0 до 60 км./ч. Мисля че беше снабден с CVT или някаква пак подобна ск. кутия ,която прави автомобила доста пъргав.........

 

При електродвигателите не е нужна скоростна кутия, управлението на моторите е с широчинно импулсна модулация. Скоростната кутия е все едно варела с вода и вагона с въглища при парния локомотив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че не сме го пропуснали, Боса го беше постнал още през 2005, или 2006 :)

Но ти добре направи, че ни го припомни... Нищо не съм чел, или чул повече за този проект...

 

 

Ами така и неразбрах как се е представил на ралито в Токушима, защото май е участвал, но в изявлението на Мицубиши Моторс към пресата се казава, че възнамеряват да го пуснат на пазара през 2010г. Искрено се надявам малкия I-MIEV да не е заместителя за момента на Лансъра, в смисъл да са замръзили за момента проекта с Еволюшъна заради малкия I-MIEV. Би било жалко и доста несериозно от тяхна страна, освен ако не са срещнали сериозни трудности при доизкусоряването на Евото! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...управлението на моторите е с широчинно импулсна модулация...
i-MiEV е със синхронен двигател - управлява се честотно.

http://www.mitsubishi-motors.com/special/e...ions/index.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Източник: http://www.automedia.bg/news/article_11176.html

 

 

Това е американската версия на i-MiEV

Това са първите официални снимки на американската версия на електромобила Mitsubishi i-MiEV.

Световната премиера на американската версия е насрочена на автомобилния салон в Лос Анджелис, който се открива на 17 ноември.Съгласно широко признатия и разпространен в Америка слоган „по-голямото е по-добро” („bigger is better"), от Mitsubishi са приготвили една практически напълно различна каросерия на i-MiEV, от тази, която ще се предлага в Европа и Япония.Каросерията е с по-големи размери във всички посоки. Дължината й е 3680 мм (258 мм повече от европейския модел), широчината е 1585 мм (+110 мм), а височината е 1615 мм (+5 мм). В допълнение американската версия на i-MiEV е с нови по-масивни и изразителни брони отпред и отзад и има редица промени в интериора.От Mitsubishi все още не са публикували данни за електродвигателя и неговата мощност. По-малката версия предлагана сега в Япония е с електромотор имащ мощност 64 к.с. и максимален въртящ момент 180Nm. Задвижвани са задните колела. С едно зареждане на акумулаторите автомобилът може да измине 160 км.

 

http://www.automedia.bg/files/articles_body/2010-11/Mitsubishi-iMiEV-01.jpg

 

http://www.automedia.bg/files/articles_body/2010-11/Mitsubishi-iMiEV-4.jpg

 

http://www.automedia.bg/files/articles_body/2010-11/Mitsubishi-iMiEV-3(1).jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...