Ferdo Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Японците започват изпитателни тестове на своя електромобил в Европа. Малка флотилия от 12 екземпляра ще бъде предоставена на вносителите, за да бъдат изпробвани в реални условия. още от auto motor und sport http://ams.bg/images/galleries/25645/35864.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 В Нова Зенландия вече се продават свободно на цени от 18 000 $ Трябва да питаме някой тамошен за коментар :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли ! ... и с гуми, малко по-малки от тези на колелото ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли !Извращения или не, май натам вървят нещата :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Айдее на извращенията... Както често се споменава във форума, "Кефа цена няма" . На мене ми звучи много добре. "Върховата му скорост възлиза на 130 км/ч, а максималният пробег отчита 144 километра. Бързото зареждане на батериите ще се осъществява за около 25 минути." Какво по добро от това разходка за почти без пари ? 25 минути вързан за контакта и си готов, идеален за градски условия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 На мен също ми харесва и нямам нищо против да си джиткам в града почти без пари, а вечер да се включа в контакта. Или на някое капанче, докато обядвам, или си пия кафето. Нямам притеснение, че някоя лелка, или лейка (както искате го разбирайте ) карала голям джип .Само че, цена от USD 18.000 ми се струва доста височка за този кеф.Сигурно като почнат да се произвеждат серийно и цената ще падне и на бензиностанциите ще сложат контакти с електромери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... и с гуми, малко по-малки от тези на колелото ми. Проблема при тези автомобили, които са изцяло на електричество е че колкото е по-голяма колата, толкова и по-голяма батерия трябва и съответно време за зареждане (вижте колко трябва на i-MIEV да се зареди директно и с quick charger) . Тези малките колички ги правят специално за градски условия, за могат да се провират отвсякъде. В цивилизованите държави има безплатни паркинги с контакти и хората ходят с тях на работа. За големите автомобили нещата стоят по-различно и батериите се зареждат най-вече от ДВГ, вместо от контакта, което ще изисква доста повече време от колкото на малката кола. Хибридните автомобили са предвидени и за дълъг път, т.е. концепцията и предназначението им доста се различават от тази на i-MIEV; Ето информация за GDI-SIGMA проекта:http://media.mitsubishi-motors.com/pressre.../detail776.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Не хвръля ли огън от гърнето като върнеш газ-та не е кола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Айдее на извращенията... кой ще си купи такова нещо... аз най малкото не бих си взел такава кола защото ще ме е срам да я карам... няква лелка с X5-ца а аз с нещо което е по късо от колкото нейното е широко та на всичкото и отгоре от контакт ще се зарежда... ужасссс какво стана с хубавите стари коли !Аз бих се прежалил все пак :mitsu-smiley: е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 С тая кола можеш да изпревариш само спряла кола.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Ми с последното няма да се съглася! Електромоторите се развъртат доста по-бързо - направило ли ви е впечатление как набира тролейбуса?Иначе за града става, но трябва да се знае кака е цената на батерията и на какъв пробег/време може да се оцени живота и.... А и къде ще се зарежда и колко ток използва за едно зареждане....Освен че е малка - и навсякъде ще се провира - това е добре за въздуха. Вярно е, че токът се прави пак със замърсители, но не ти е в София..... така че - приветствам като цяло! Пък и 130 км/ч къде ще ги вдигнеш градско?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 A колко ли консумация на електричество ще даде за тези 25 мин?!? :icon_blush: Това в трифазна мрежа ли трябва да се зарежда, защото на монофазна незнам как ще постигнат такъв заряд за 25 мин.... :D Но със сигурност май ще лапа повече от калорифер или акумулираща печка :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 А замисляте ли се, ако един ден тук, се изградят "електро-станции" за тези коли (както в Япония правят), работещи със слънчеви колектори и тези мпс-та станат масови, колко по чист и приятен за дишане ще стане въздуха и колко благоприятно ще се отразява това на белите дробчета на децата? Аз съм за i-miev и използването на слънчевата енергия. Японците направиха цял товарен кораб вече който се задвижва от сл. колектори. Не знам само, а и не ме вълнува как ще го приемат петролните босове... П.С. Има и друг плюс - не могат да ти източат горивото :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 А замисляте ли се, ако един ден тук, се изградят "електро-станции" за тези коли (както в Япония правят), работещи със слънчеви колектори и тези мпс-та станат масови, колко по чист и приятен за дишане ще стане въздуха и колко благоприятно ще се отразява това на белите дробчета на децата? Аз съм за i-miev и използването на слънчевата енергия. Японците направиха цял товарен кораб вече който се задвижва от сл. колектори.Всичко това звучи много добре, но дали ще сме живи да го дочакаме ?.... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Това в трифазна мрежа ли трябва да се зарежда, защото на монофазна незнам как ще постигнат такъв заряд за 25 мин.... Предполагам, че няма да е монофаза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 До колкото си спомням автомобила го има още преди 2 години, зареждането му става от контактната система на ел. мрежата - дали ще е 110 Волта или 220 Волта ,нямма значение защото си има конвертор който си преобразува напрежението което му трябва............до колкото пак си спомням акумулаторите са с напрежение 470 Волта Ускорението му е за завиждане , особено от 0 до 60 км./ч. Мисля че беше снабден с CVT или някаква пак подобна ск. кутия ,която прави автомобила доста пъргав......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 .......П.С. Има и друг плюс - не могат да ти източат горивото :D Като дойде това време, тогава ще са измислили и как да се "източват" батериите и да се краде от тях. Това със сигурност ще е българско изобретение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 За батериите - те са същите като на телефоните, без проблем може да издържи 1000 цикъла, нормалното зареждане трябва да е около 2-3 часа. П.С. Има и друг плюс - не могат да ти източат горивото Да ама могат да ти скапят батерията и да гръмне като бомба: http://www.youtube.com/watch?v=WeWq6rWzChw Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Нали не сте пропуснали и това!? Lncer Evolution MIEV За повече инфо: Lancer Evo MIEV :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Разбира се, че не сме го пропуснали, Боса го беше постнал още през 2005, или 2006 Но ти добре направи, че ни го припомни... Нищо не съм чел, или чул повече за този проект... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 До колкото си спомням автомобила го има още преди 2 години, зареждането му става от контактната система на ел. мрежата - дали ще е 110 Волта или 220 Волта ,нямма значение защото си има конвертор който си преобразува напрежението което му трябва............до колкото пак си спомням акумулаторите са с напрежение 470 Волта Ускорението му е за завиждане , особено от 0 до 60 км./ч. Мисля че беше снабден с CVT или някаква пак подобна ск. кутия ,която прави автомобила доста пъргав......... При електродвигателите не е нужна скоростна кутия, управлението на моторите е с широчинно импулсна модулация. Скоростната кутия е все едно варела с вода и вагона с въглища при парния локомотив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Разбира се, че не сме го пропуснали, Боса го беше постнал още през 2005, или 2006 Но ти добре направи, че ни го припомни... Нищо не съм чел, или чул повече за този проект... Ами така и неразбрах как се е представил на ралито в Токушима, защото май е участвал, но в изявлението на Мицубиши Моторс към пресата се казава, че възнамеряват да го пуснат на пазара през 2010г. Искрено се надявам малкия I-MIEV да не е заместителя за момента на Лансъра, в смисъл да са замръзили за момента проекта с Еволюшъна заради малкия I-MIEV. Би било жалко и доста несериозно от тяхна страна, освен ако не са срещнали сериозни трудности при доизкусоряването на Евото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 ...управлението на моторите е с широчинно импулсна модулация...i-MiEV е със синхронен двигател - управлява се честотно.http://www.mitsubishi-motors.com/special/e...ions/index.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Източник: http://www.automedia.bg/news/article_11176.html Това е американската версия на i-MiEVТова са първите официални снимки на американската версия на електромобила Mitsubishi i-MiEV.Световната премиера на американската версия е насрочена на автомобилния салон в Лос Анджелис, който се открива на 17 ноември.Съгласно широко признатия и разпространен в Америка слоган „по-голямото е по-добро” („bigger is better"), от Mitsubishi са приготвили една практически напълно различна каросерия на i-MiEV, от тази, която ще се предлага в Европа и Япония.Каросерията е с по-големи размери във всички посоки. Дължината й е 3680 мм (258 мм повече от европейския модел), широчината е 1585 мм (+110 мм), а височината е 1615 мм (+5 мм). В допълнение американската версия на i-MiEV е с нови по-масивни и изразителни брони отпред и отзад и има редица промени в интериора.От Mitsubishi все още не са публикували данни за електродвигателя и неговата мощност. По-малката версия предлагана сега в Япония е с електромотор имащ мощност 64 к.с. и максимален въртящ момент 180Nm. Задвижвани са задните колела. С едно зареждане на акумулаторите автомобилът може да измине 160 км. http://www.automedia.bg/files/articles_body/2010-11/Mitsubishi-iMiEV-01.jpg http://www.automedia.bg/files/articles_body/2010-11/Mitsubishi-iMiEV-4.jpg http://www.automedia.bg/files/articles_body/2010-11/Mitsubishi-iMiEV-3(1).jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.