mali Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Ще опират, разбира се...Оргиналните са ти 185/65/14 . Ето тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Ами въведи го в калкулатора, де.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Ами въведи го в калкулатора, де.. Казвам, че тоя размер от 175 не се препоръчва, най тесните са 185. От там ти идва голямата разлика при калкулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Здравейте колеги.Това е моята красавица когато я купувах.Като гледам май и аз имам същия проблем със задните пружини :icon_crying: ,въпроса ми е,има ли някакъв вариянт да се оправят,или е задължително да се сменят? http://picbg.net/u/4253/13178/262256.jpg http://picbg.net/u/4253/13178/262257.jpg http://picbg.net/u/4253/13178/262258.jpg При теб малко ми прилича на фабрично спортно окачване , но може и да греша.Ако искаш да я правиш с нормално , май ще трябва да вземеш и амортисьори и пружини . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Колеги аз не съм със спортно окачване,просто съм със 16ки джанти,и може би за това изглежда като спортно.Има ли възможност да се сменят предните със задните пружини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Ще опират, разбира се...Оргиналните са ти 165/65/14Колега,относно размерите на гумите,при мен на колонката на вратата има стикер,на който има два размера:185/65/14;и другият :195/60/14;сега не мога да се сетя кои са предни и кои са задни размери.Предполагам че това са оригиналните размери :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 .Има ли възможност да се сменят предните със задните пружини? Мисията невъзможна..... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 20 януари 2009 Сподели Публикувано 20 януари 2009 Оригиналния размер на гума за Каризма е: 185/65/14 , а за 15' е 195/55/15 без никаква разлика в калкулатора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cassper Публикувано 21 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2009 Здравейте, задните пружини са корено различни от предните и размяната им е невъзможна. Единственият вариант да се надигне задницата ми казаха че е необходимо да се сложат тампони на пружините от зад ( не знам как и за какви тампони става дума, просто така ми каза един приятел. ), но все пак говорим за вариант без финансови разходи, и не могат да се очакват чудеса. Май всички имаме един и същ проблем " като седнат двама от зад, опира " когато сме с 195/50-55/15. Не е от пружини или амортис. защото ми ги проверяваха в един сервиз, и казаха че Н.П. с тях, явно е недостатък , който може да се оправи с 4 спортни пружини и амортис. Без да се вложат средства е невъзможно да се чеши краста, уверих се сам :D . Успех на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Noobsters Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Един приятел си беше правил същите експерименти за да не му опират задните гуми в калника и резултата въобще не ми хареса. Колата започна да вози като дърво. :wacko: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Май всички имаме един и същ проблем " като седнат двама от зад, опира" Аз нямам такива проблеми. Основния е че като се натовари много опира (гърнето) на някои "легнали" полицаи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Аз нямам такива проблеми. Основния е че като се натовари много опира (гърнето) на някои "легнали" полицаи... При мен също ги няма тия проблеми с опиране, дори и с напълно натоварена кола. Но все още съм с оригиналния размер гуми 185/65/14. Не знам как ще е с 15" и по-широки гуми, тогава за да се запази външния диаметър - трябва да са 195/55/15. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 При мен също ги няма тия проблеми с опиране, дори и с напълно натоварена кола. Но все още съм с оригиналния размер гуми 185/65/14. Не знам как ще е с 15" и по-широки гуми, тогава за да се запази външния диаметър - трябва да са 195/55/15.Няма за какво да се птитесняваш за по-голям размер гуми,аз в момента съм с 205/45/16,трябва да ти кажа че за опиране в калника и дума не може да става,независимо дали е натоварена или не.Един единствен път ми опря в калника, и то защото ми се наложи да сложа 205/55/16 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Illian Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Много зависи от ЕТ на джантите . Колко изнасят гумите от главината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 23 януари 2009 Сподели Публикувано 23 януари 2009 Масово каризмите са клекнали отзад. Защо не сложиш амортисьори, които се помпат.Ще можеш да нагласиш колата както ти трябва. Колегата ivander е взел много интересна Каризма. Слезнахме до горубляне с един съсед (голфар) специално да я видим.Колата беше кукла, ОБАЧЕ спортно окачване със 205/45/16. За София ... много лоша идея.Моята, когато я взех, беше с рязани пружини и 205/50/15. Е казвам Ви нема такава каруца.НО пък не мърдаше при тръгване, спиране или в завой. Уникално усещане за фенове! Каспър, мислил ли си да боядисаш джантите сребърни? Ще отворят много колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 23 януари 2009 Сподели Публикувано 23 януари 2009 Масово каризмите са клекнали отзад. Защо не сложиш амортисьори, които се помпат.Ще можеш да нагласиш колата както ти трябва. Колегата ivander е взел много интересна Каризма. Слезнахме до горубляне с един съсед (голфар) специално да я видим.Колата беше кукла, ОБАЧЕ спортно окачване със 205/45/16. За София ... много лоша идея.Моята, когато я взех, беше с рязани пружини и 205/50/15. Е казвам Ви нема такава каруца.НО пък не мърдаше при тръгване, спиране или в завой. Уникално усещане за фенове! Каспър, мислил ли си да боядисаш джантите сребърни? Ще отворят много колата.Колега,за това се опитвам да разменя джантите за 15 цолови Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cassper Публикувано 23 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2009 Масово каризмите са клекнали отзад. Защо не сложиш амортисьори, които се помпат.Ще можеш да нагласиш колата както ти трябва. Колегата ivander е взел много интересна Каризма. Слезнахме до горубляне с един съсед (голфар) специално да я видим.Колата беше кукла, ОБАЧЕ спортно окачване със 205/45/16. За София ... много лоша идея.Моята, когато я взех, беше с рязани пружини и 205/50/15. Е казвам Ви нема такава каруца.НО пък не мърдаше при тръгване, спиране или в завой. Уникално усещане за фенове! Каспър, мислил ли си да боядисаш джантите сребърни? Ще отворят много колата. Честно да ти кажа не съм мислил да ги боядисвам сребърни, защото незнам как ще изглежда. Мислех само на лято да ги опресня, благодаря за идеята която ми даде, благодаря много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 23 януари 2009 Сподели Публикувано 23 януари 2009 Честно да ти кажа не съм мислил да ги боядисвам сребърни, защото незнам как ще изглежда. Как не знаеш как ще изглежда бе човек? Убивате ме ей.Черни джанти и на черни коли стоят зле, камо ли на твоята.Ето тук съм ти направил търсене на сребърни каризми до 1999. Има поне 50-ина с лети джанти. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...p;usedCarSeals= Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moonblase Публикувано 26 януари 2009 Сподели Публикувано 26 януари 2009 И моята CARISMA го има тоя проблем. Аз постъпих по следния начин сложих отзад гуми 195/60/15 а отпред 185/55/15. Сега задницата изглежда по вдигната и ми харесва. По въпроса за цвета на джантите. Моята Carisma е червена и смятам да боядисам джантите бели. WRC STILE или нещо такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 януари 2009 Сподели Публикувано 26 януари 2009 И моята CARISMA го има тоя проблем. Аз постъпих по следния начин сложих отзад гуми 195/60/15 а отпред 185/55/15. Сега задницата изглежда по вдигната и ми харесва. По въпроса за цвета на джантите. Моята Carisma е червена и смятам да боядисам джантите бели. WRC STILE или нещо такова.А имаш ли ABS на колата?.....Ако имаш, при тази разлика в гумите, няма да ти работи както трябва..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 А имаш ли ABS на колата?.....Ако имаш, при тази разлика в гумите, няма да ти работи както трябва..... При мен двете задни гуми като бяха различни размери :icon_doh: нямаше никакъв проблем с ABS-a.Правилното решение е да се сменят пружините, не гумите. Разтягането на задните пружини сигурно струва по-малко от едната гума... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jochko Публикувано 17 март 2009 Сподели Публикувано 17 март 2009 Колеги и аз имам същия проблем,отзат е много увиснала а отпред е вирната.Съгласен съм с колегата,че трябва да се сменят пружините а не гумите,но може ли някой да обобщи кое е най-доброто решение.Разтягане,смяна или подлагане на пружините,ако е смяна някакво предложение за марка,цена и т.н.Виждам,че доста хора сме в това положение и се надявам да намерим някакво разумно решение на проблема.Мерси :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jochko Публикувано 17 март 2009 Сподели Публикувано 17 март 2009 ето и снимка http://img398.imageshack.us/img398/8942/bobobo10160103.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Към всички майстори по ходовата част на Каризма!Говорих с едно познато майсторче,което ми предложи да сложим втулки под чашките на задните пружини.Та мисълта ми е дали е възможно да се получи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Маринеееее.........Казвай, бре!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.