Премини към съдържание

Скъсяване на пружини


cassper

Препоръчано мнение

  • Отговори 78
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ами въведи го в калкулатора, де..

 

Казвам, че тоя размер от 175 не се препоръчва, най тесните са 185. От там ти идва голямата разлика при калкулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Това е моята красавица когато я купувах.Като гледам май и аз имам същия проблем със задните пружини :icon_crying: ,въпроса ми е,има ли някакъв вариянт да се оправят,или е задължително да се сменят? http://picbg.net/u/4253/13178/262256.jpg http://picbg.net/u/4253/13178/262257.jpg http://picbg.net/u/4253/13178/262258.jpg

 

При теб малко ми прилича на фабрично спортно окачване , но може и да греша.

Ако искаш да я правиш с нормално , май ще трябва да вземеш и амортисьори и пружини .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз не съм със спортно окачване,просто съм със 16ки джанти,и може би за това изглежда като спортно.Има ли възможност да се сменят предните със задните пружини?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще опират, разбира се...

Оргиналните са ти 165/65/14

Колега,относно размерите на гумите,при мен на колонката на вратата има стикер,на който има два размера:185/65/14;и другият :195/60/14;сега не мога да се сетя кои са предни и кои са задни размери.Предполагам че това са оригиналните размери :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.Има ли възможност да се сменят предните със задните пружини?
Мисията невъзможна..... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния размер на гума за Каризма е: 185/65/14 , а за 15' е 195/55/15 без никаква разлика в калкулатора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, задните пружини са корено различни от предните и размяната им е невъзможна. Единственият вариант да се надигне задницата ми казаха че е необходимо да се сложат тампони на пружините от зад ( не знам как и за какви тампони става дума, просто така ми каза един приятел. ), но все пак говорим за вариант без финансови разходи, и не могат да се очакват чудеса. Май всички имаме един и същ проблем " като седнат двама от зад, опира :) " когато сме с 195/50-55/15. Не е от пружини или амортис. защото ми ги проверяваха в един сервиз, и казаха че Н.П. с тях, явно е недостатък :) , който може да се оправи с 4 спортни пружини и амортис. Без да се вложат средства е невъзможно да се чеши краста, уверих се сам :D . Успех на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел си беше правил същите експерименти за да не му опират задните гуми в калника и резултата въобще не ми хареса. Колата започна да вози като дърво. :wacko:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май всички имаме един и същ проблем " като седнат двама от зад, опира"

 

Аз нямам такива проблеми. Основния е че като се натовари много опира (гърнето) на някои "легнали" полицаи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам такива проблеми. Основния е че като се натовари много опира (гърнето) на някои "легнали" полицаи...

 

При мен също ги няма тия проблеми с опиране, дори и с напълно натоварена кола. Но все още съм с оригиналния размер гуми 185/65/14. Не знам как ще е с 15" и по-широки гуми, тогава за да се запази външния диаметър - трябва да са 195/55/15.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен също ги няма тия проблеми с опиране, дори и с напълно натоварена кола. Но все още съм с оригиналния размер гуми 185/65/14. Не знам как ще е с 15" и по-широки гуми, тогава за да се запази външния диаметър - трябва да са 195/55/15.
Няма за какво да се птитесняваш за по-голям размер гуми,аз в момента съм с 205/45/16,трябва да ти кажа че за опиране в калника и дума не може да става,независимо дали е натоварена или не.Един единствен път ми опря в калника, и то защото ми се наложи да сложа 205/55/16
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Масово каризмите са клекнали отзад. Защо не сложиш амортисьори, които се помпат.

Ще можеш да нагласиш колата както ти трябва.

 

Колегата ivander е взел много интересна Каризма. Слезнахме до горубляне с един съсед (голфар) специално да я видим.

Колата беше кукла, ОБАЧЕ спортно окачване със 205/45/16. За София ... много лоша идея.

Моята, когато я взех, беше с рязани пружини и 205/50/15. Е казвам Ви нема такава каруца.

НО пък не мърдаше при тръгване, спиране или в завой. Уникално усещане за фенове!

 

Каспър, мислил ли си да боядисаш джантите сребърни? Ще отворят много колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Масово каризмите са клекнали отзад. Защо не сложиш амортисьори, които се помпат.

Ще можеш да нагласиш колата както ти трябва.

 

Колегата ivander е взел много интересна Каризма. Слезнахме до горубляне с един съсед (голфар) специално да я видим.

Колата беше кукла, ОБАЧЕ спортно окачване със 205/45/16. За София ... много лоша идея.

Моята, когато я взех, беше с рязани пружини и 205/50/15. Е казвам Ви нема такава каруца.

НО пък не мърдаше при тръгване, спиране или в завой. Уникално усещане за фенове!

 

Каспър, мислил ли си да боядисаш джантите сребърни? Ще отворят много колата.

Колега,за това се опитвам да разменя джантите за 15 цолови

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Масово каризмите са клекнали отзад. Защо не сложиш амортисьори, които се помпат.

Ще можеш да нагласиш колата както ти трябва.

 

Колегата ivander е взел много интересна Каризма. Слезнахме до горубляне с един съсед (голфар) специално да я видим.

Колата беше кукла, ОБАЧЕ спортно окачване със 205/45/16. За София ... много лоша идея.

Моята, когато я взех, беше с рязани пружини и 205/50/15. Е казвам Ви нема такава каруца.

НО пък не мърдаше при тръгване, спиране или в завой. Уникално усещане за фенове!

 

Каспър, мислил ли си да боядисаш джантите сребърни? Ще отворят много колата.

 

Честно да ти кажа не съм мислил да ги боядисвам сребърни, защото незнам как ще изглежда. Мислех само на лято да ги опресня, благодаря за идеята която ми даде, благодаря много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа не съм мислил да ги боядисвам сребърни, защото незнам как ще изглежда.

 

Как не знаеш как ще изглежда бе човек? Убивате ме ей.

Черни джанти и на черни коли стоят зле, камо ли на твоята.

Ето тук съм ти направил търсене на сребърни каризми до 1999. Има поне 50-ина с лети джанти.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...p;usedCarSeals=

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята CARISMA го има тоя проблем. Аз постъпих по следния начин сложих отзад гуми 195/60/15 а отпред 185/55/15. Сега задницата изглежда по вдигната и ми харесва. По въпроса за цвета на джантите. Моята Carisma е червена и смятам да боядисам джантите бели. WRC STILE или нещо такова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моята CARISMA го има тоя проблем. Аз постъпих по следния начин сложих отзад гуми 195/60/15 а отпред 185/55/15. Сега задницата изглежда по вдигната и ми харесва. По въпроса за цвета на джантите. Моята Carisma е червена и смятам да боядисам джантите бели. WRC STILE или нещо такова.
А имаш ли ABS на колата?.....Ако имаш, при тази разлика в гумите, няма да ти работи както трябва.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
А имаш ли ABS на колата?.....Ако имаш, при тази разлика в гумите, няма да ти работи както трябва.....

 

При мен двете задни гуми като бяха различни размери :icon_doh: нямаше никакъв проблем с ABS-a.

Правилното решение е да се сменят пружините, не гумите. Разтягането на задните пружини сигурно струва по-малко от едната гума...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги и аз имам същия проблем,отзат е много увиснала а отпред е вирната.Съгласен съм с колегата,че трябва да се сменят пружините а не гумите,но може ли някой да обобщи кое е най-доброто решение.Разтягане,смяна или подлагане на пружините,ако е смяна някакво предложение за марка,цена и т.н.Виждам,че доста хора сме в това положение и се надявам да намерим някакво разумно решение на проблема.Мерси :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Към всички майстори по ходовата част на Каризма!

Говорих с едно познато майсторче,което ми предложи да сложим втулки под чашките на задните пружини.Та мисълта ми е дали е възможно да се получи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...