Meto-di Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 :icon_crying: Предварително се извинявам ако има подобна тема. Търсих из форума ама не намерих нищо. Проблема ми е следния дано някой помогне. Вчера сутрината си запалих колата сичко екстра, вървеше си супер без забележка бръмчах напред назад. После отидох в университета и малко бързах та я понастъпих ма си беше нормално сичко. Зарязах я на едно хълмче и така нищо странно до тук. След няколко часа ха да си тръгвам вечерта и сядам тръгвам да паля - греда едвам завърташе се едно е паднал акумолатора, но не беше. Реши след няколко опита че може заради по-горе посоченото хълмче бензина да се е стекъл и за това да не пали, пуснах колата да застане в нормално положение на равното пробвах пак да запаля и след няколко опита запали с клизма и работеше като на 3 цилиндъра. Държах я известно време на 2000 обората докато се успокои двигателя и потеглих и сичко изглеждаше наред. след малко когато реших да ускорявам стана интересно като подавам малко газ, ок, върви ама малко по тромаво в момента в който настъпа педала дори до средата не може да качи повече от 3000 оборота. Като стигне 3000 оборота и забива муцуната и не иска и неиска а като и подавам леко газ катери до 5-6 хил без проблем но като настъпа от средата на долу педала и губи мощност и така лека полека се прбрах проблема си остана. на цариградско едно лупо ми присветкаше и ме изпревари :icon_crying: :icon_censored: . Ако някой има идея да я сподели за какво да се приготвя мерси предварително. Колата ми е галант комби 98 4г63. А и като цяло двигателя работи по по-различен начин по-нестабино оборотите се менят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Провери първо клемите на акумулатора и кабелите около него... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 ЕКУто ти е в авариен режим. Лампата чек енджин свети ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 ЕКУто ти е в авариен режим. Лампата чек енджин свети ли? Добре де, ако ЕКУто е в авариен режим, що няма да иска да върти акумулатора? По скоро диагнозата на BAlexandrov се вързва. А ако напрежението в системата е паднало много заради лоши връзки на акумулатора, тогава и ЕКУто може да се е ошашавило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meto-di Публикувано 28 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2008 ЕКУто ти е в авариен режим. Лампата чек енджин свети ли?на таблото абсолютно нищо не свети като запаля колата само като дам на контакт си светкат лампите и като запаля изгасват. Направи ми впечатление че много трудно завърта стартера едвам едвам. Завърта 2 пъти нормално после спира и пак тръгва. Възможно ли е да е механичен проблем някъв. По принцип единствено още от как я имам ми потракват повдигачите, доколкото разбрах от форума, и то само кат е студена. Кабелите ги барниках снощи по тъмното ама са си ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 на таблото абсолютно нищо не свети като запаля колата само като дам на контакт си светкат лампите и като запаля изгасват. Направи ми впечатление че много трудно завърта стартера едвам едвам. Завърта 2 пъти нормално после спира и пак тръгва. Възможно ли е да е механичен проблем някъв. По принцип единствено още от как я имам ми потракват повдигачите, доколкото разбрах от форума, и то само кат е студена. Кабелите ги барниках снощи по тъмното ама са си ок. Послушай BAlexandrov. и да си заредиш акумулатора няма да е лошо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Отивай при Пламен, тук има да си пишем предположения и да те ошашкаме още повече..... Компа ще си каже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Така или иначе стреляме в тъмното... а може да се окаже, че не стреляме по един проблем ами гора :icon_blush: Ти от къде разбра, че е добре акумулатора? Премери ли напрежение, колко е? Кабелите как разбра, че са добре на тъмно и то? Чисти ли са клемите? Кабелите здраво ли са захванати, подръпна ли ги да видиш някой може да е прекъснал, но да се държи още...Общо взето тръгваш от най-лесното и вероятно и действаш нататък, но ако искаш да ти се реши бързо проблема - отиваш на майстор :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meto-di Публикувано 28 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Така или иначе стреляме в тъмното... а може да се окаже, че не стреляме по един проблем ами гора :icon_blush: Ти от къде разбра, че е добре акумулатора? Премери ли напрежение, колко е? Кабелите как разбра, че са добре на тъмно и то? Чисти ли са клемите? Кабелите здраво ли са захванати, подръпна ли ги да видиш някой може да е прекъснал, но да се държи още...Общо взето тръгваш от най-лесното и вероятно и действаш нататък, но ако искаш да ти се реши бързо проблема - отиваш на майстор :icon_bye:ясно че в тъмното няма какво толко да видя, но ги поразмърдах кабелите на акумолатора стегнати са си. Утре ще я гледам по обстойно че сутринта дойдох на бач със служебната кола. А утре направо през сервиза ше мина на един приятел да вида какво ще каже. Ако не намериме решение ще търся помощ от DJ-я Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meto-di Публикувано 28 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Утре ако разбера нещо по въпроса ще пиша какъв е проблема. А ако са свещи какви да търся да сложа. Какви са добри за 4Г63? Мерси на всички за съветите :icon_clap: ще огледам всичко. А ако задълбаем ще коментираме по обстойно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 На един приятел галанта се държеше по същия начин, над 300 оборота забива муцуна и не иска да върви - оказа се прескочил зъб на ангренажен ремък... Не е лошо и това да погледнеш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 ............... оказа се прескочил зъб на ангренажен ремък... .... Взе ми го от устата, това може да обясни и трудното въртене на стартер... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Е, нека не го плашим човека. Явно си е карал нормално и след като я оставил се е появил проблем... Нека започне от лесното към трудното Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Просто няма какво да е друго освен ремък, ако не беше трудното въртенена стартер симптомите са за филтър, дюзи-горивна система.След като и трудно върти и се получило изведнъж е агренаж прехвърлил зъб :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 И в 90% от случаите прескачането става в момента на гасене на двигателя. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 цитат - "Държах я известно време на 2000 обората докато се успокои двигателя и потеглих и сичко изглеждаше наред. след малко когато реших да ускорявам стана интересно като подавам малко газ, ок, върви ама малко по тромаво в момента в който настъпа педала дори до средата не може да качи повече от 3000 оборота. " Много ме съмнява с прескочил зъб двигателят "да се успокои". И не виждам връзка между "трудното въртене" на стартер и ангренажа. Ако може някой да ми обясни, ще съм му благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Твърде вероятно е да има и проблем с датчика на коляновия вал....А връзка между трудното въртене и ангренажа има и то голяма. Ще ти го кажа елементарно. Предварението при тези двигатели се определя от два датчика, на коляновия и разпределителния вал. Ако се измести центровката, се променя момента на подаване на искрата, това увеличава натоварването върху буталото и то доста преди да мине ГМТ, от там се затормозява и въртенето. Това като обяснение устройва ли те. А най-вероятно е проблема да е в първото изречение което написах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Твърде вероятно е да има и проблем с датчика на коляновия вал....А връзка между трудното въртене и ангренажа има и то голяма. Ще ти го кажа елементарно. Предварението при тези двигатели се определя от два датчика, на коляновия и разпределителния вал. Ако се измести центровката, се променя момента на подаване на искрата, това увеличава натоварването върху буталото и то доста преди да мине ГМТ, от там се затормозява и въртенето. Това като обяснение устройва ли те. А най-вероятно е проблема да е в първото изречение което написах. Първото изречение ме устройва, но следващите не. Необяснима ми е спокойната работа след загряване. Само за информация - колко градуса е един зъб? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Аз пък честно да ти кажа си мислих че ще те учуди точно първото изречение. Другото по разбираемо не мога да го напиша. А относно градусите незнам, не съм си играл да броя зъбите, знам че ефекта за които говоря може да се получи от два зъба разлика. И за загряването си има обяснение......ама най-добре е човека да си иде на майстор, че тука толкова теории можем да му изкараме че свят ще му се завие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Първото изречение ме устройва, но следващите не. Необяснима ми е спокойната работа след загряване. Само за информация - колко градуса е един зъб?Колега ! Някой ден като си нямаш работа, вземи си превърти един зъб на вала, и ще се убедиш от първият път, в това което ти казват колегите....... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Колега ! Някой ден като си нямаш работа, вземи си превърти един зъб на вала, и ще се убедиш от първият път, в това което ти казват колегите....... :icon_thumbup: Моля не оставайте с впечатление, че не вярвам на написаното от Милен, или го поставям под съмнение. Извинявам се, ако съм оставил такива впечатления. Просто исках да си обясня някои неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Не искам никои да ми вярва, това са само предположения. Аз ако можех така от разстояние да оправям коли.......ехеее. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 Преди години едни пишман майстори ми бяха объркали зацепването на ремъка на Колта с един зъб, държеше се по описания начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 На моя приятел галанта до 3000 оборота се държеше напълно нормално, никакво тресене, спокойна работа. Обаче над 3000 оборота на газ изобщо не искаше да качи, а на бензин много ръмжене без никаква тяга. Даже си мислеше, че може да е запушен катализатор, та залудо го смени.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 ноември 2008 Сподели Публикувано 28 ноември 2008 По лични причини не исках да го казвам това със зъба на ремъка, те го казаха колегите. Отивай при Пламен, ако може и на буксир иди. Ей тъй за всеки случай. Бяга ти центровка, или е от ЕКУ, или от ремъка. Ама вземи не я карай тая кола. Да не си помислите, че като го скъсах моя ремък съм имал такива проблеми? Не. Той просто се скъса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.