Премини към съдържание

Нещо се развали в любимата колица


Meto-di

Препоръчано мнение

:icon_crying: Предварително се извинявам ако има подобна тема. Търсих из форума ама не намерих нищо. Проблема ми е следния дано някой помогне. Вчера сутрината си запалих колата сичко екстра, вървеше си супер без забележка бръмчах напред назад. После отидох в университета и малко бързах та я понастъпих ма си беше нормално сичко. Зарязах я на едно хълмче и така нищо странно до тук. След няколко часа ха да си тръгвам вечерта и сядам тръгвам да паля - греда едвам завърташе се едно е паднал акумолатора, но не беше. Реши след няколко опита че може заради по-горе посоченото хълмче бензина да се е стекъл и за това да не пали, пуснах колата да застане в нормално положение на равното пробвах пак да запаля и след няколко опита запали с клизма и работеше като на 3 цилиндъра. Държах я известно време на 2000 обората докато се успокои двигателя и потеглих и сичко изглеждаше наред. след малко когато реших да ускорявам стана интересно като подавам малко газ, ок, върви ама малко по тромаво в момента в който настъпа педала дори до средата не може да качи повече от 3000 оборота. Като стигне 3000 оборота и забива муцуната и не иска и неиска а като и подавам леко газ катери до 5-6 хил без проблем но като настъпа от средата на долу педала и губи мощност и така лека полека се прбрах проблема си остана. на цариградско едно лупо ми присветкаше и ме изпревари :icon_crying: :icon_censored: . Ако някой има идея да я сподели за какво да се приготвя мерси предварително. Колата ми е галант комби 98 4г63. А и като цяло двигателя работи по по-различен начин по-нестабино оборотите се менят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУто ти е в авариен режим. Лампата чек енджин свети ли?

 

Добре де, ако ЕКУто е в авариен режим, що няма да иска да върти акумулатора? По скоро диагнозата на BAlexandrov се вързва. А ако напрежението в системата е паднало много заради лоши връзки на акумулатора, тогава и ЕКУто може да се е ошашавило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕКУто ти е в авариен режим. Лампата чек енджин свети ли?

на таблото абсолютно нищо не свети като запаля колата само като дам на контакт си светкат лампите и като запаля изгасват. Направи ми впечатление че много трудно завърта стартера едвам едвам. Завърта 2 пъти нормално после спира и пак тръгва. Възможно ли е да е механичен проблем някъв. По принцип единствено още от как я имам ми потракват повдигачите, доколкото разбрах от форума, и то само кат е студена. Кабелите ги барниках снощи по тъмното ама са си ок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на таблото абсолютно нищо не свети като запаля колата само като дам на контакт си светкат лампите и като запаля изгасват. Направи ми впечатление че много трудно завърта стартера едвам едвам. Завърта 2 пъти нормално после спира и пак тръгва. Възможно ли е да е механичен проблем някъв. По принцип единствено още от как я имам ми потракват повдигачите, доколкото разбрах от форума, и то само кат е студена. Кабелите ги барниках снощи по тъмното ама са си ок.

 

Послушай BAlexandrov. и да си заредиш акумулатора няма да е лошо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отивай при Пламен, тук има да си пишем предположения и да те ошашкаме още повече..... Компа ще си каже

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе стреляме в тъмното... а може да се окаже, че не стреляме по един проблем ами гора :icon_blush:

 

 

Ти от къде разбра, че е добре акумулатора? Премери ли напрежение, колко е? Кабелите как разбра, че са добре на тъмно и то? Чисти ли са клемите? Кабелите здраво ли са захванати, подръпна ли ги да видиш някой може да е прекъснал, но да се държи още...

Общо взето тръгваш от най-лесното и вероятно и действаш нататък, но ако искаш да ти се реши бързо проблема - отиваш на майстор :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе стреляме в тъмното... а може да се окаже, че не стреляме по един проблем ами гора :icon_blush:

Ти от къде разбра, че е добре акумулатора? Премери ли напрежение, колко е? Кабелите как разбра, че са добре на тъмно и то? Чисти ли са клемите? Кабелите здраво ли са захванати, подръпна ли ги да видиш някой може да е прекъснал, но да се държи още...

Общо взето тръгваш от най-лесното и вероятно и действаш нататък, но ако искаш да ти се реши бързо проблема - отиваш на майстор :icon_bye:

ясно че в тъмното няма какво толко да видя, но ги поразмърдах кабелите на акумолатора стегнати са си. Утре ще я гледам по обстойно че сутринта дойдох на бач със служебната кола. А утре направо през сервиза ше мина на един приятел да вида какво ще каже. Ако не намериме решение ще търся помощ от DJ-я

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ако разбера нещо по въпроса ще пиша какъв е проблема. А ако са свещи какви да търся да сложа. Какви са добри за 4Г63?

Мерси на всички за съветите :icon_clap: ще огледам всичко. А ако задълбаем ще коментираме по обстойно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел галанта се държеше по същия начин, над 300 оборота забива муцуна и не иска да върви - оказа се прескочил зъб на ангренажен ремък... Не е лошо и това да погледнеш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

............... оказа се прескочил зъб на ангренажен ремък... ....

 

Взе ми го от устата, това може да обясни и трудното въртене на стартер...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, нека не го плашим човека. Явно си е карал нормално и след като я оставил се е появил проблем... Нека започне от лесното към трудното :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто няма какво да е друго освен ремък, ако не беше трудното въртенена стартер симптомите са за филтър, дюзи-горивна система.След като и трудно върти и се получило изведнъж е агренаж прехвърлил зъб :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

цитат - "Държах я известно време на 2000 обората докато се успокои двигателя и потеглих и сичко изглеждаше наред. след малко когато реших да ускорявам стана интересно като подавам малко газ, ок, върви ама малко по тромаво в момента в който настъпа педала дори до средата не може да качи повече от 3000 оборота. "

 

Много ме съмнява с прескочил зъб двигателят "да се успокои". И не виждам връзка между "трудното въртене" на стартер и ангренажа. Ако може някой да ми обясни, ще съм му благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно е да има и проблем с датчика на коляновия вал....

А връзка между трудното въртене и ангренажа има и то голяма. Ще ти го кажа елементарно. Предварението при тези двигатели се определя от два датчика, на коляновия и разпределителния вал. Ако се измести центровката, се променя момента на подаване на искрата, това увеличава натоварването върху буталото и то доста преди да мине ГМТ, от там се затормозява и въртенето. Това като обяснение устройва ли те. А най-вероятно е проблема да е в първото изречение което написах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твърде вероятно е да има и проблем с датчика на коляновия вал....

А връзка между трудното въртене и ангренажа има и то голяма. Ще ти го кажа елементарно. Предварението при тези двигатели се определя от два датчика, на коляновия и разпределителния вал. Ако се измести центровката, се променя момента на подаване на искрата, това увеличава натоварването върху буталото и то доста преди да мине ГМТ, от там се затормозява и въртенето. Това като обяснение устройва ли те. А най-вероятно е проблема да е в първото изречение което написах.

 

Първото изречение ме устройва, но следващите не. Необяснима ми е спокойната работа след загряване. Само за информация - колко градуса е един зъб?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък честно да ти кажа си мислих че ще те учуди точно първото изречение. Другото по разбираемо не мога да го напиша. А относно градусите незнам, не съм си играл да броя зъбите, знам че ефекта за които говоря може да се получи от два зъба разлика. И за загряването си има обяснение......ама най-добре е човека да си иде на майстор, че тука толкова теории можем да му изкараме че свят ще му се завие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първото изречение ме устройва, но следващите не. Необяснима ми е спокойната работа след загряване. Само за информация - колко градуса е един зъб?
Колега ! Някой ден като си нямаш работа, вземи си превърти един зъб на вала, и ще се убедиш от първият път, в това което ти казват колегите....... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ! Някой ден като си нямаш работа, вземи си превърти един зъб на вала, и ще се убедиш от първият път, в това което ти казват колегите....... :icon_thumbup:

 

Моля не оставайте с впечатление, че не вярвам на написаното от Милен, или го поставям под съмнение. Извинявам се, ако съм оставил такива впечатления. Просто исках да си обясня някои неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам никои да ми вярва, това са само предположения. Аз ако можех така от разстояние да оправям коли.......ехеее. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди години едни пишман майстори ми бяха объркали зацепването на ремъка на Колта с един зъб, държеше се по описания начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моя приятел галанта до 3000 оборота се държеше напълно нормално, никакво тресене, спокойна работа. Обаче над 3000 оборота на газ изобщо не искаше да качи, а на бензин много ръмжене без никаква тяга. Даже си мислеше, че може да е запушен катализатор, та залудо го смени....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По лични причини не исках да го казвам това със зъба на ремъка, те го казаха колегите.

Отивай при Пламен, ако може и на буксир иди. Ей тъй за всеки случай. Бяга ти центровка, или е от ЕКУ, или от ремъка. Ама вземи не я карай тая кола.

 

 

Да не си помислите, че като го скъсах моя ремък съм имал такива проблеми? Не. Той просто се скъса

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...