Премини към съдържание

Ще ми изкормят Галантчето


viachy

Препоръчано мнение

Най-вероятно предположение - Когато радиатора се е спукал, част от водата е заминала. Двигателят е почнал да прегрява. Тогава обикновено и гарнитурата изтърва и може изгорели газове да навлязат във водата - мехурчета в разш. съд, че и в маслото - духа силно от капачката за маслото.
А не си ли си задал въпроса, защо е шлайфана вече главата от предишният собственик....... :icon_hmm: .....Мене лично-това ме навежда на мисълта, че главата вече е спукана, и прави проблеми.....Всъщност и това е сигурно причината за спуканият радиатор....Както казах вече-една проба е само 30лв.....Не си струва да се правят експерименти, с нова гарнитура и радиатор, и да се окаже че в крайна сметка, главата е за смяна......Защото пак трябва да се купува нова гарнитура, и да се плаща на майстор.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

А не си ли си задал въпроса, защо е шлайфана вече главата от предишният собственик....... :icon_hmm: .....Мене лично-това ме навежда на мисълта, че главата вече е спукана, и прави проблеми.....Всъщност и това е сигурно причината за спуканият радиатор....Както казах вече-една проба е само 30лв.....Не си струва да се правят експерименти, с нова гарнитура и радиатор, и да се окаже че в крайна сметка, главата е за смяна......Защото пак трябва да се купува нова гарнитура, и да се плаща на майстор.....

 

Водна проба - на всяка цена. Щот не писаха главата да е заварявана, предположих, че само може двигателя да е прегряван. И напълно е възможно първо да е издухал гарнитурата, и от това да е пръснал радиатора. А и защото никой не обръща периодично внимание на радиатора, ми се видя по възможно да се е запушил и да е прегряла. Пък и, викам си, кат са шлайфали главата, сменили гарнитурата, стегнали главата - да са го напрайли кат хората. :) Щот може и да не са я стегнали даже :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сагата продължава,

 

 

Нереално е...

След като се оказа, че ми трябва нов радиатор и от форума така и ненамерих, се разрових из нета и намерих няколко магазина. Повечето ми обявиха цени от 550лв и нагоре, най накрая намерих една обява, от някакъв АВТО ЦЕНТЪР на Сливница и Д. Петков (с/у Кенар). След 7,8 разговора по телефона за доизясняване на модел, цена и т.н. Ми казаха,че имат радиатор за мен, който "би трябвало" да стане - словенски цена 200.00. Реших веднага, че е време търсенето на радиатор да спре. След още 2,3 разговора по телефона на въпроса ми "ако не стане какво првим? ще ми върнете ли парите или ще ми намерите такъв който става?" ми отговориха типично по български "Ще измислим нещо".

 

Взех го и ми написаха разписка, която ми даде увереност, че дори и да не стане няма да се пре**а. :icon_doh:

 

Не можех да им занеса стария радиатор, понеже колата ми не е в Сф, и измерихме питата. Уж размерите бяха същите. В крайна сметка се оказа, че купения от мен радиатор не става - по малък е на ширина и дебелина, както и факта,че стария ми е с две охлаждащи перки, а на новия можела да се хване само едната. Пък аз като го купувах и ми се стори,че си има щипки и за двете перки, както и изходи за датчиците....явно не съм догледал :icon_crying:

 

Както и да е, звъня на въпросния магазин, и им казвам, че радиатора не става вече пътува обратно към Сф да им го връщам, и " какво правим сега? ". Както и се опасявах ми заявяват по телефона,че рекламация без стария радиатор не приемат.

 

Много внимателно и културно(по принцип гледам да се държа културо във всяка ситуация :mitsu-smiley: )

им обясних,че никой не печели от така създалата се ситуация, и че на мен така или иначе ми трябва нов радиатор, но такъв който ми върши работа.... май долових нотка на разбиране от другата страна на телефона.

 

След оше 4,5 разговора по телефона с кой ли не казах на момчетата в сервиза да ми сглабят колата и другата седмица да я закарам в магазина и да спорим на място,че по телефона вече нямам нерви.

 

От тук насетне след като вчера има един луд ден, какъвто скоро не бях имал, реших че е най- добре да си пазя нервичките и да видя как ще се развият нещата занапред.

 

Само се чудя защо трябва да е така, както и преди съм споделял с вас и с хората които ме познават - не съм майстор, че да разбирам много от ремони. Ако нещо е лесно и прочета степ бай степ как се прави във форума, бих тръгнал да го правя, но иначе гледам да си дам колата в ръцете на човек който знае какво прави.

 

Примерно нали има дадох всичката необходима информация, която ми искаха... защо те ми казват, че само този радиатор давали по каталозите като модел и не можело така да не става този който съм купил. Много странно... но вече съм във филма.. ще го догледам, нищо, че не е любимия ми жанр.

 

Честно казано реших да напиша това предимно за да споделя как се развиват нещата при мен, така или иначе нямам много голям избор за действие...

 

БГ ИЗ ДЪ БЕСТ - ако е лесно няма да е интересно

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сагата продължава,

Нереално е...

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

По скоро - Нормално е ......за България. Не занесеш ли старата част.... Продавачите вече не са това, което бяха. Пази си нервите. Радиатор ще се намери. Нерви - не :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което ти предлага колегата Тодор е добро, но за тези пари можеш да си вземеш оригинален от Nissens, като дори може и да го имат в наличност. Ако не си намерил до понеделник пиши на ЛС да търсим най-евтиният вариант. По принцип за Галант не става от друга кола/дори от Соната/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук също можеш да провериш....http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7323

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето го твоят радиатор

 

Радиатор

 

Сайт Нисенс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето го твоят радиатор

 

Радиатор

 

Сайт Нисенс

 

 

Здравей,

 

Благодаря че се отзова,

 

незнам защо но не мога да отворя тези линкове, отваря ми празна страница.

 

Ако успея да си взема парите за радиатора,който вече купих от въпросния магазин (едва ли ще ми ги върнат, все пак това е БГ), ще ти пиша на ЛС да търсим варианти. Ако не ще трябва да търся вариант от същия магазин....иначе този радиатор трябва да си го сложа в рамка вкъщи :icon_blush:

 

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Вчера най-накрая си взех колата. С нова гарнитура, водна помпа, ремъци и ролки(сменихме и тях понеже така и така трябва и беше удобен момент) и сега уж всичко е наред. Ще наблюдавам нивото на антифриза както и дали има локва под колата като тръгвам на някъде за да разбера дали и радиатора е за смяна, понеже така и не се устаниви за нов ли съм или не. В крайна сметка днес ще ходя да споря с момчетата от въпросния магазин дето ми продадоха радиатор, който не става за моята кола :confused1: :argue:

 

Ще настоявам да си взема парите обратно, дано си ми ги върнат, че спора няма да е лесен. В крайна сметка ако успея да изляза победител в спора и си взема парите от тях следващия път без колата да е при мен не купувам. :icon_blush:

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчетата се оказаха точни. Обясниха ми, че по каталог не бил този радиатор, ама го били давали и друг път за дизелови галанти и ставал...странна работа... поне е ясно - щом не е от каталога, не става. Макар че тук съм сигурен,че не съм прав - иначе нямаше да има тема за "Взаимно заменяеми части" хах. Ами сега мисля да се кротна и да бръмча насам натам из Сф и да се надявам,че няма да ми протече радиатора (пак Не по каталог - ама такъв който да е с мойте размери бил 570лв. - ужас) :icon_dance: :icon_dance:

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Вчера най-накрая си взех колата. С нова гарнитура, водна помпа, ремъци и ролки(сменихме и тях понеже така и така трябва и беше удобен момент) и сега уж всичко е наред. Ще наблюдавам нивото на антифриза както и дали има локва под колата като тръгвам на някъде за да разбера дали и радиатора е за смяна, понеже така и не се устаниви за нов ли съм или не. В крайна сметка днес ще ходя да споря с момчетата от въпросния магазин дето ми продадоха радиатор, който не става за моята кола :confused1: :argue:

 

Ще настоявам да си взема парите обратно, дано си ми ги върнат, че спора няма да е лесен. В крайна сметка ако успея да изляза победител в спора и си взема парите от тях следващия път без колата да е при мен не купувам. :icon_blush:

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

Супер! Дано да нямаш повече проблеми. И да пишеш какво е положението с антифриза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

С риск да ви доскучае от мен отново трябва да задам въпросче :icon_blush:

 

След ремонта колата вървеше чудесно, всеки ден наглеждам водата и маслото и всичко е тип топ, не съм досипал една капка антифриз.

 

И какво става ??

От вчера се появи толкова странно нещо (за мен, за вас може би не), че останах доста учуден. Мислех да не пиша пак и да ви моля за съвети и за помощ, че ще си кажете " е на тоя не му ли омръзна тц тц ?" , но даже не знам към кой майстор да се обърна да погледне това.

 

Паля колата, и ако се опитвам да въртя волана на която и да е страна има контра, която ми е непозната, и 100% не трябва да е така. значи ако въртя наляво, нещо все едно ми връща волана надясно. Аз с по голямо усилие продължавам на ляво и контрата продължава да се усеща все едно колата не иска да завие. На края успявам да завъртя волана докрай, и като го държа така а и усещам ритмично как се опитва да се върне. Ако пусна се връща с малко и застава на това положение. Изправянето става без този проблем. Това всичко става на място. Общо взето волана на място се върти доста по трудно отколкото вчера, но не и когато карам.... В другата посока е същото.

 

 

Когато потеглям веднага проблема изчезва, и го усещам това напрежение само на място. Опитах няколко теста да видя дали ще се усети тази "вибрация" или "напрежение" докато колата се движи - не се усеща нищо.

 

Това са ми за сега наблюденията, ако имате някакви въпроси относно проблема с радост ще се опитам да ви дам повече информация.

 

Пламене мисля,че трябва да се обърна към теб, плс намери 5 мин тези дни само да го погледнеш и ако нямаш време да го оправим, да ми кажеш поне къде да ходя.

:help: :help:

 

 

П.с. лази ми по нервичките Галантчето, ама аз съм Телец . :huh:

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се прибирах след нощна и проверих още някой неща които мога да допълня.

 

-В резервоарчето за хидравлична течност показва м/у мин и макс.

-като въртя волана по рязко и колата вече е загряла се чува едно скърцане, което се оказа че май идва от ремъците.

-като навия волана докрай и го задържа за малко и ремъците скърцат яко и спират да се въртят (само 1,2 пъти опитах и реших че е опасно).

- докато се прибирах, и колата пак си вървеше нормално, при завойте не чува никакво скърцане, обаче аз опитах да я освободя от скорост в движение и да я разклатя, а пък от волана излизаха други странни по към тракащи звуци...

 

:confused1: :confused1:

 

нещата пак отиват към зле

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземи си обтегни ремъка на хидравликата....... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-като навия волана докрай и го задържа за малко и ремъците скърцат яко и спират да се въртят (само 1,2 пъти опитах и реших че е опасно)....
Колега, по принцип не се препоръчва да въртиш волана на място, а също и да задържаш в крайно дясно или ляво положение за повече от 10-15 секунди, защото налягането на хидравликата е най-високо тогава. Както mario64 каза, най-вероятно ти е хлабав ремъка.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземи си обтегни ремъка на хидравликата....... :icon_thumbup:

 

 

Благодаря ти !! Пробелма е решен, :respect: :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата на колегата за да не отварям нова, пък и става дума все за същото - загуба на антифриз. Това което установих след няколко експеримента е, че ми губи антифриз само когато е пуснато парното - когато съм го пуснал на студено, не го бута. Следва ли да заключа със сигурност, че проблема ми е в радиатора на парното или има и друга възможност? А работата на климатроника свързана ли е по някакъв начин със системата на парното или е самостоятелна, т.е. ако проблемът е в радиаторчето, трябва ли да очаквам да се губи антифриз, когато работи климатроника (независимо на топло или студено) :icon_hmm: ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е колата.......Опасно е с тези течове от парното. Точно отдолу са всички електроники...работата може да замирише и на изгоряло, освен загуба на антифриз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е колата.......Опасно е с тези течове от парното. Точно отдолу са всички електроники...работата може да замирише и на изгоряло, освен загуба на антифриз.

Става дума за Галант 2.0 ТД '97 година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В групата си....Отдолу най-малкото е блока на SRS-а, незнам какво друго има в твойта кола, но търси теча и го оправяй бързичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за Галант 2.0 ТД '97 година.

Не ще да е от радиатора на парното, локвички оставя ли, течови видими. Провери ли гумените съединения, особено тези от долната страна за сълзене. Имаш ли симптоми на скъсана гарнитура - бълбукане в казанчето за охлаждащата течност, повечко конденз в ауспуха, пушеци бели отзад...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ще да е от радиатора на парното, локвички оставя ли, течови видими. Провери ли гумените съединения, особено тези от долната страна за сълзене. Имаш ли симптоми на скъсана гарнитура - бълбукане в казанчето за охлаждащата течност, повечко конденз в ауспуха, пушеци бели отзад...?

Видими течове нямам, понякога има бълбукане в разширителното казанче, но бях чел тук някъде, че то може да е причинено като цяло и от навлизане на възхух в системата (пукнат радиатор). Но едно не ми е ясно - какво общо има издуханата гарнитура с това дали е пуснато парното или не; не би ли трябвало, ако е гарнитура, антифризът да се губи постоянно, без значение парното дали е на студено или на топло. Или може би пропускам нещо...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен майсторчето разбра веднага, че съм за смяна на гарнитура по следния начин, хвана съединението най-горното от радиатора и видя, че има голямо налягане, каза че и на студен и топъл мотор трябва да можеш да го стиснеш. Слер ремонта наистина е така. Ако и ти при теб е така значи нова гарнитура, и преглед на главата. При мен са я шлайфали допълнително понеже майстора каза, че предния собственик " май я е шлайфал с камък" :icon_crying: . Също така и нова водна помпа както и двата ремъка с ролките които се оказаха доста скъпи за сметка на предишните които съм сменял на други коли. От тогава въпреки окаяното състояние на радиатора ми - всичко е наред.

 

Успех и пиши какво става

 

 

п.с. Аз искам да попитам понеже още докато си мислех че губя антифриз заради спукан радиатор и сипах цяла опаковка от онея магнезиевите добавки - веднага след това тръгнах по магистралата и на прибиране в Сф прегря мотора и се започна със цялата идилия. Та въпроса ми е може ли от тази добавка да съм си запушил парното (частично) или ако се запушва - то се запушва на 100%.

 

На 1ва степен: духа много слабо и много много тихо

2ра : духа пак таха :) - шума не се променя много

3та: духа вече по нормално и вече се чува по силен шум.

4та: вече си духа много - и на съклата, и през горните отвори, и на краката, обаче все си мисля че може и още.

 

Също така имам чувството, че като си карам из Сф и на завойте парното духа повече отколкото на правите. Това дали е нормално?

 

Незнам дали не си е било така - и дали е нормално понеже до сега не е имало сериозни студове и да съм включвал парното на 4та степен.

Може би се филмирам и всичко си е нормално ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видими течове нямам, понякога има бълбукане в разширителното казанче, но бях чел тук някъде, че то може да е причинено като цяло и от навлизане на възхух в системата (пукнат радиатор). Но едно не ми е ясно - какво общо има издуханата гарнитура с това дали е пуснато парното или не; не би ли трябвало, ако е гарнитура, антифризът да се губи постоянно, без значение парното дали е на студено или на топло. Или може би пропускам нещо...?
Веско ! Проблема ти не е в радиаторчето, а в кранчето което спира притока на течност към него.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...