Премини към съдържание

Помощ, скоростна кутия !


Plam

Препоръчано мнение

Я да си пусна нов отговор да не добавям пак към предния пост.....Сега схванах какво всъщност се получава. Значи заради тази глупава зегерка на колегата му се разглобява касетката на диференциала (а не че той мърда нанякъде) и просто спира да предава движението......Е бати ако е така наистина е гадно и ще си купуваш скорости. А не може ли на място да се капне с заварка тази зегерка и да се забрави за нея.

 

Това с новата скоростна кутия си го знам още от петък миналата седмица, просто ми стискайте палци следващия ден да се сдобия с такава и да мирне най- накрая главицата ми, защото наистина голямо отчаяние ме е обзело. Дано най- накрая имам поне мъничко късмет и свършат тея тежки и зловещи мъки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Скоростната кутия я има в наличност , но човека е в чужбина......Довечера ще се свържем с него , за да каже цена, и утре ще ти пиша...... :icon_thumbup:

 

 

Колега какво става със скоростната кутия ? Чакам новини за нея, станал съм от рано сутринта с надеждата, че ще има нещо. Ако неможе да ми се помогне ми кажи моля те !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво става със скоростната кутия ? Чакам новини за нея, станал съм от рано сутринта с надеждата, че ще има нещо. Ако неможе да ми се помогне ми кажи моля те !
Такааааа....Положението е следното : Оказва се че тези кутии са по скъпи, от кутиите на Галанта.....Този същият, кутиите за Галанта ги продава за 550лв., а на тази и иска 650......Вземи обиколи там моргите, и си търси от Рено, дано да са по евтини.......На Рената-на 1.6, и 1.8-кутиите са еднакви, и стават за твоята......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах се днес с майстора на колата ми в четвъртък ще свали кутията и хващам пътя за Габрово, там съм се договорил със човек от автоморга да купи моята за 100лв и да ми даде уж същата за 400лв. Да се надяваме, че тя ще стане, ако пък не стане ще мъча да взема от рено. Страх ме е с тея скорости на рено защото не знам със сигурност дали ще паснат, а е логично, че там цените са доста по ниски. Съжалявам за цената която твоя човек обяви 650 лв за мен на този етап са безсмислени, защото дори по моргите няма такива цени, НО искрено ти благодаря за помощта, защото ти единствен може би се отзова и беше съпричастен с мен. Когато оправя колата ти дължа почерпка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ей тази логика не мога да я схвана! Кутиите едни и същи, кое ти дава повод да мислиш, че "на Рено" ще е по-евтина?

Няма такива филми! Цените на частите по моргите се определят от търсенето - когато един агрегат дава фира често - има търсене и цената е солена! Когато дава по-рядко - е поносимо. Аз много не разбирам, но доколкото схванах диференцила на това нещо се държи от едната страна на лагер само. Ако е така - конструкторът да хване да се обеси!

Колега, търсене му е майката и внимавай тази, дето ще я вземеш да не излезе от този предния като теб! Позакрепена... А твоята да иде при следващия. Като стария виц за чаршафите - днес сменяме бельото - от първо бунгало във второ, от второ бунгало - в трето, а от трето бунгало - в първо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега, че може моята кутия да се закрепи и да се даде на друг като за читава, но аз в тази измама не участвам, аз търся начин ремонта ми да излезе по евтин, от там нататък какво става си е въпрас на чест. На мен и сега ми предлагат да си оставя кутията старата и да я закрепя и да я врътна за 300лв. Но аз не съм кяр и никога няма да бъда, не мога да лъжа хората и не желая. А колкото до кутийте на Рено до тук цените който проверих са около 250- 350лв. това ме кара да мисля, че са по- евтини, а са евтини защото не са японски, всеки от вас се е сблъсквал с майстори и резервни части, чуе ли се , че е за японска кола става цифра, логиката е в Българското мислене, ако разнищим него ще разберем и защо се стига до там. И така пожелайте ми успех, защото си скапах нервната система. Лек път на всички !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като я вземаш, ако не е свален маншона от ляво, го накарай да го свали.......Той се държи от една планка с три болта, и се маха за минутка.......Като го няма маншона, се вижда прекрасно диференциала.......Ако видиш някакви следи от издраскано, или наранено покрай зегерката, изобщо не я вземай кутията......В такъв случай търси от Рено-Меган, Лагуна, и 19-ка.......На 1.6, 1.7, и 1.8-рената кутиите са еднакви-JB3.....Разлика от твоята може да има само в отвора за стартера, но диференциала е същият, и може да го прехвърлите на твоята, заедно с целият (десен) капак, както си е захванат за него, без да го разглобявате.......За кутиите на Рено си прав......Преди 5-6 месеца сменях на една 19-ка, за 350 лв. си я взе човека, и то от София......Успех ти желая...... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не спираш да ме изумяваш, без да си ми длъжен, колко ми помагаш ! Искрено ти благодаря за помощта, оценявам я , и ти обещавам като реша проблема, надявам се по скоро, да те почерпя. А колкото до скоростната кутия дето ще я взема утре. Свалят я пред мен от Каризма която е в движение, но е купена за части с дясна дирекция. До скоро и да стискаш палци за моята душичка дето плаче във сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то тук е така, колега, пък аз на Марин (марио64) отколе му викам батко, щото ми е като по-голям брат и ме е осиновил и ми помага и то те така! :worthy: Как ме е спасявал - мале, мале! Дори ако искаш ще те светна какво пие :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не спираш да ме изумяваш, без да си ми длъжен, колко ми помагаш ! Искрено ти благодаря за помощта, оценявам я , и ти обещавам като реша проблема, надявам се по скоро, да те почерпя. А колкото до скоростната кутия дето ще я взема утре. Свалят я пред мен от Каризма която е в движение, но е купена за части с дясна дирекция. До скоро и да стискаш палци за моята душичка дето плаче във сервиза.
Ти черпенето остави на нас........ :icon_drunk: ....Гледай да си оправиш количката, та да дойдеш на някоя среща....... :icon_thumbup: ......И нищо че колата е в движение, кажи на майстора да погледне зегерката......Те и без това за да свалят кутията, ще махнат лявата полуоска с маншона...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И така едно ексклузивно интервю със един горд собственик на любимата фирма Mitsubishi, относно премеждията през който е минал той до финализирането на своя проблем със скоростната кутия.

 

Екипа на Мицубиши - Здравейне г-н Мичев, как се чувствате след ремонта на вашата любима кола?

Г-н Мичев - Честно да ви кажа, през живота си не съм вярвал, че някога толкова голяма ще ми стане главата когато се сблъсках със всичката мизерия и проблематика по отношение на ремонта на моята скоростна кутия !

Екипа на Мицубиши - Какво е мнението ви относно частите и цените по време на ремонта?

Г-н Мичев - Цените са поносими, но стига да не стъпвате по автоморги. Човек винаги трябва да има едно на ум, а именно, че на никой не му пука за теб, щом си упрял до въпросния майстор, продавач на авточасти, амтоморгаджия и прочие, бягане няма. Цени прекрасни, ама да има кой да плаща. В моя случай имаше кой да плаща, а плащача в случая беше скромната ми банкова сметка, която колкото и скромна да беше ,спя ва свърши работа. Но най- големият прлоблем е , че човек когато попадне в положение като моето, почва да си задава въпроса, защо е нужно хем да имам парите, хем и от всичмко да разбирам?

Екипа на Мицубиши- Какво точно имате в предвид с последното си изречение ?

Г-н Мичев - Имам в предвид, че в един прекрасен момент когато светех с дисплея на телефона под едно разглобено Мицубиши късно вечерта на нечовешкия студ, стигнах до заключението, че дори и 100 банкноти по 100лв- да имам в джоба, ако нямам понятие какво ми дават, ще бъде яко прецакан и измамен, а аз не съм от хората който претендират , че разбират всичко за колата си. Просто имам възможност , купил съм си тази кола, и се надявах, че стига да имам пари, останалото ще се реши. Но в един прекрасен момент осъзнах, че човек освен с пари, трябва да е зареден с много търпение, железни нерви и много много бисктър ум, за да се предпази от мошенниците който го заобикалят на всеки метър в стремежа си да поправи любимата си кола.

Екипа на Мицубиши - Мислите ли, че е тежко да си собственик на японска кола, особенно ако си от някой по- малък град ?

Г-н Мичев - Определено смятам, че да караш японска кола второ употреба е голямо тегло, единствено ентусиазма ми е помогнал да не се откажа за нищо на света от японските возила. Иначе е истински кошмар, неможе хора който поправят единствено масови коли и през живота си не са пипвали японското чудо , да предложат качествен труд, компетентно мнение и съпричастност при разрешението на проблема ти. Но едно определено ми стана ясно, разбира не разбира, може , не може , всички са готови да изсмучат парите ти като пиявици.

Екипа на Мицубиши - Да разбираме ли , че вече колата ви е ремонтирана и сте на път да забравите за болежките и мъките си ?

Г-н Мичев - Да определено колата вече е на пътя, дори повече от 10 дена съм на трасето и доволен вече управлявам своето автомобилче. Но все още имам страх и не мога да се отпусна както преди зад волана, но надявам се с времето страха ми да се изкорени и час по скоро да забравя за страданието, пропилените пари на моменти напълно напразно и хилядите нерви на вятъра.

 

 

Това беше моето импровизирано интервю относно поправката но моят автомобил. Позволих си да се иронизирам на моменти и да се забавлявам с нещастието си. Всичко е хубаво когато завършва добре. Благодарности на всички колеги който ми помогнаха със съвети, и на тези който бяха съпричастни с проблема. Пожелавам на колегите на най- маняшкият форум в БГ, много здраве, любов и милиарди безаварийни километри и приятни мигове както в купето, така и извън него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реших вместо постоянно да пълня форума с нови теми да включа още няколко текущи проблема по Мицуто ми отново в тази тема. Става на въпрос за следните проблеми :

 

- Резервоарът ми е пластмасов, и определено от някъде сълзави, нямам сериозни течове, да капе примерно по земята, но сълзави лекичко по долната страна на резервоара и мирише на бензин понякога много. Знам, че трябва да го сваля, но се разочаровах от съветите който ми даде един майстор на коли. Да съм го сменил с нов! Защо да го сменям? Аман вече от тези ремонти с нови части, така всеки може! След като е пластмасов той ми каза, че никой нямало да иска да ми го капне, ако е спукан, защото пластмасата се напоила с бензин, и щяло да стане страшно, като го нагорещят. От тук почвам да си мисля, като ще е толкова опасно, и ако има лека пукнатина, защо да не го залепя със поксипол примерно? Защото тя определено е малка, ако съдя по лекото подмокряне от долната страна. Има и друго, нямах проблеми с резервоара, докато няколко пъти не го пълних до горе! Може ли да е някакво уплътнение на резервоара, да се е изпекло, да е скъсано или захабено просто, и от там да изпуска? Но ако е така, защо и на почти празен резервоар, продължава да сълза ви? Примерно при налични 15 литра.

 

- Откакто съм купил колата ми свети лампичката на генератора, нямам проблеми с токовете , замервах го , никакви проблеми с генератора. Доколкото знам, ако имам проблеми с генератора, изобщо нямаше да изкарам и ден с този акумулатор, щеше да се скапе отдавна. Дали не са заминали четките или тая лампичка е светнала, отстранили са навремето евентуален проблем примерно и тя така си е останала да свети ?

 

- От доста време наблюдавам проблем с оборотите, когато колата работи на едно място, ту са 900 оборота, ту 700-600-400, че дори един ден нямаше и 300. Като съм на пуснати фарове още повече падат, ако ги изгася , често си работи почти както трябва на около 700- 800 оборота. ако не се лъжа, правилните обороти на празен ход на двигателя трябва да са 900 оборота? Ако проблема е в стъпковото моторче на празен ход , как по дяволите се сменя това нещо, много на неудобно място е заврян, и не виждам как мога да го сменя, без да разглабям половината двигател? Каква ли е цената на едно стъпково моторче? И дали може само да го почистя, но пак си остава проблема с раглабянето му, аз дори не виждам как да бръкна за да го отвъртя? Доколкото видях той стои от лявата най- горна страна над двигателя, почти закрепен за гредата където са рамената на чистачките?

 

- Копчетата за управление на ел. стъклата на пасажерската врата, и двете задни не работят, а си работеха перфектно. или само вдигат някой, или само свалят. Копчетата не са разбити щъкат си при натискнае , и си изглеждат стабилни. От какво може да е това, дали не губи ток някъде от буксите?

 

- Изгоряха ми лампичките за осветление на средната конзола на таблото, където се намират устройствата за управление на парното, 3 на брой сектора не светят. В момента от този участък свети само копчето за аварийните и съседното на него копче за реотаните на задния прозорец. Как се сваля панела и от къде, ако някой има схема как се сваля ще съм много благодарен, и ако може да ми кажете, с диоди ли са лампичките или ?

 

Благодаря предварително са помощта. Извинявам се ако съм дал некомпетентно обяснение на проблемите си, обяснявам ги по моя си начин на разбиране :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Един колега със същата Каризма дори бензинова помпа смени, заради проблеми със спукан резервоар (сега си има 2 помпи, не беше от нея), дано чете и да ти каже какво му е. Без сваляне няма да се разминеш, а старата изпитана рецепта за такива боллки е или епоксидна смола да го залепиш, или кит за калници (тенекеджийски). Но иска сваляне. Само внимавай - с каквото и да го лепиш - трябва да устисква на бензина.

2. Това с генератора е интересно. Не знам как е точно при Каризмите, но принципно има едни релета, които - когато не дава ток - лампичката свети, като подаде - угасва. Според мен е това реле. Къде е - да кажат по-знаещите.

3. Хич, ама хич и не си помисляй да бараш сам стъпковото моторче! Повредиш ли го - ще побелееш истински! Няма ги втора употреба, а новите са такава цифромания, че ще ти се извие свят наистина! Какво правят оборотите? Падатнадолу, след което се връщат, или? Ако е така - е нормално и може да не се тревожиш толкова. Обзалагам се, че това се случва, когато се включи перката на радиатора, след което оборотите трепват надолу и МПХ ги компенсира после. Ако това продължи дълго, или се изключват, когато консуматорът се изключи - имаш два варианта - Милен в Пловдив, или Пламен в София. Може би и Марин (марио 64), ама трябва да го питаш. Сам, обаче, не барай!

4. Провери дали имаш бутон за заключване на тези копчета. Повечето коли го имат. Като е натиснат - блокира тяхното действие и остава само контрол от твоята врата (или където са там разположени. ) Почти съм сигурен, че си го натиснал без да искаш и така е блокирала системата.

5. Не знам, нека се произнесат собственици на Каризма

Късмет, дано да съм бил полезен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Един колега със същата Каризма дори бензинова помпа смени, заради проблеми със спукан резервоар (сега си има 2 помпи, не беше от нея), дано чете и да ти каже какво му е. Без сваляне няма да се разминеш, а старата изпитана рецепта за такива боллки е или епоксидна смола да го залепиш, или кит за калници (тенекеджийски). Но иска сваляне. Само внимавай - с каквото и да го лепиш - трябва да устисква на бензина.

 

Относно лепенето имам приятели, които се занимават с запояване на пластмаси, изграждат дори липсващи детайли, мислех ако е спукан да ида при тях, да го напълнят с вода и така да правят запояването. Не знам те какво ще кажат, не съм ги питал още. А колкото до бензиновата помпа, може ли разяснение, защо се е стигнало чак до там ? Аз просто имам малък теч от резервоара, става на въпрос за самия резервоар, а не някъде отпред! Не съм наясно ама ми се струва, че ако имам проблеми с бензиновата помпа, ще глъхне колата, няма да има правилно снабдяване с гориво, трудно ще пали, а на мен колата си ми върви перфектно! А какво мислите за поксипол? Аз ламаринки съм лепял с него и то перфектно, та на една пластмаса ли няма да издържи? На скоро дори видях отрязани клетки на радиатор и залепени основните греди на радиатора с поксипол и до сега не е имало проблеми!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

- Изгоряха ми лампичките за осветление на средната конзола на таблото, където се намират устройствата за управление на парното, 3 на брой сектора не светят. В момента от този участък свети само копчето за аварийните и съседното на него копче за реотаните на задния прозорец. Как се сваля панела и от къде, ако някой има схема как се сваля ще съм много благодарен, и ако може да ми кажете, с диоди ли са лампичките или ?

P.s Вчера пък ми изгоря дори лампичката на километража, в отсека от 90 до 150км. Някой може ли да ми даде схеми как се разглобява таблото на Каризма 96г. 1.8 ? И за посочения по- горе проблем също бих се радвал на някакви схеми и прочие. Моля ви, в неделя ще разглобяването таблото с един приятел, и се нуждая от малко техническа подготовка. И да ми кажете само, на километража и на средния панел описан по- горе с какви лампички се осъществява светенето?

Благодаря предварително !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P.s Вчера пък ми изгоря дори лампичката на километража, в отсега от 90 до 150км. Някой може ли да ми даде схеми как се разглабя таблото на Каризма 96г. 1.8 ? И за посочения по- горе проблем също бих се радвал на някакви схеми и прочие. Моля ви, в неделя ще разглабяме таблото с един приятел, и се нуждая от малко техническа подготовка. И да ми кажете само, на километража и на средния панел описан по- горе с какви лампички се осъществява светенето?

Благодаря предварително !

 

Колега виж тук... има писано и показано как се разглобява точно таблото на километража и лампичките :)

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1114

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги пиша в тази тема, за да не спамя излишно форума ни !

 

Имам въпрос относно предни накладки за моята кола Mitsubishi Carisma 96г. 1.8 116hp. Трябва да ги сменя, защото вече прижулват. Въпроса ми е следният - каква марка да търся и ориентировачно колко пари може да струват? Става на въпрос само за предните накладки. Тук в Троян ми казват в магазина някакви цени от сорта на 120лв. Което ми се вижда повече от несериозно, пък и е марка, която за първи път чувам. Благодаря ви предварително за оказаното съдействие и помощ !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги пиша в тази тема, за да не спамя излишно форума ни !

 

Имам въпрос относно предни накладки за моята кола Mitsubishi Carisma 96г. 1.8 116hp. Трябва да ги сменя, защото вече прижулват. Въпроса ми е следният - каква марка да търся и ориентировачно колко пари може да струват? Става на въпрос само за предните накладки. Тук в Троян ми казват в магазина някакви цени от сорта на 120лв. Което ми се вижда повече от несериозно, пък и е марка, която за първи път чувам. Благодаря ви предварително за оказаното съдействие и помощ !

Пробвай тук: http://www.kanex.bg/shop/avtochasti/p/spir...isma+&ln=bg или питай Miroslav.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз ги сменях преди три месеца и ги взех за 60.лв ,японски марка не помня но са супер . Вярно че аз съм 1,6 но ,едва ли има голяма разлика.Гр. Пазарджик тел .034 44 13 33 ,gsm 0896 62 64 62 обади се и питай може и с куриер да работят .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В купувам/продавам има тема за накладки. Внимавайте, защото едните свиреха...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменях накладки преди 3-4 месеца. В Ратола ми искаха 100 лв. и аз си купих от друго място (площада "Шахбазян" - би трябвало да го знаеш) - 50 лв предните и 45 лв задните. От начало свиреха, но за 5-600 км. работата улегна и сега не се чуват изобщо. И спират много добре.

Провери задължително, обаче и в Ратола (Пловдив), там Любо скоро ми казваше, че имат оригинални (мисля, че каза "Акебоно") на много сносни цени.

Тези моите бяха някакви Aiwia (или нещо такова). На опаковката има много йероглифи, но не намерих техен сайт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех преди седмица кашияма ( по препоръка на mario64 :) )

и за сега съм доволен .

Взех ги от Nipparts - пловдив : предни 55 лв

задни нямаха кашияма и ми дадоха Lucas 60 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта и искрените съвети колеги ! Горе- долу придобих представа за нещата! Благодарско още веднъж !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега информирай ни какво си намерил, че така като гледам и аз съм за накладки.

 

Понеже нямам много време тия дни, а ми казаха да помоля за помощ Dj Tymbi, направо се доверих на него и той ще ми окаже съдействие и помощ. Дано само не се разсърди колегата, че давам гластност за този случай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...