Plam Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Колеги правя отделна тема за моята скоростна кутия за да бъда забелязан, и ако може някой да ми помогне с информация или съвет ! :icon_hmm: :icon_crying: Колата ми е Mitsubishi Carisma 1.8 16v 116hp , трябва ми скоростна кутия, бях намерил една от форума, но се оказа, че не ставала за моята кола едва днес. Искам да знам след като има нещо френско в кутията с каква може да се замени, или каква изобщо да търся? Номера на скоростната кутия е JB3252 C001576 Моля ви помогнете ми, пред отчаяние съм вече 10 дена стоя в неведение и заплахи от страшни цифри, никой нищо не разбира, но за левчета са готови веднага да ме натоварят. Благодаря ви предварително. P.S Пръснах семеринга и шайба от лявата страна на деференциала, набутаха ме с нови части и пари за ремонт след като си взех колата се установи, че пак се счупи само след първото качване на тротоар. Дали пък има начин да се смени само тази част в която е разбит канала на зегерката от която тя се вади при най- малкото напрежение? :bang: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Скоростната кутия я има в наличност , но човека е в чужбина......Довечера ще се свържем с него , за да каже цена, и утре ще ти пиша...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Коя полуоска се вади, късата или дългата.....защото лява би трябвало да е от страна на шофьора, там доколото си спомням карето влиза директно в скоростите. Освен това според мен проблема е съвсем другаде.......Ако си мислиш че ще смениш цялата част и вече новата зегерка ще задържи карето......забрави. По добре търсете какво друго е разбито че да има такова напрежение върху полуоската. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Коя полуоска се вади, късата или дългата.....защото лява би трябвало да е от страна на шофьора, там доколото си спомням карето влиза директно в скоростите. Освен това според мен проблема е съвсем другаде.......Ако си мислиш че ще смениш цялата част и вече новата зегерка ще задържи карето......забрави. По добре търсете какво друго е разбито че да има такова напрежение върху полуоската. Колега, аз нищо не си мисля, аз просто съм в безтегловност вече !Зегерката се вади от канала, защото е рабит. Незнам полуоски ли са какво е, друго няма разбито, единствения проблем е, че канала където влиза въпросната зегерка е разбит и при минимално напрежения тя излиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Скоростната кутия я има в наличност , но човека е в чужбина......Довечера ще се свържем с него , за да каже цена, и утре ще ти пиша...... :icon_thumbup: Благодаря ти засега колега, дано пък нещо излезе най- накрая. Между другото Каризмата е Холандско изпълнение доколкото знам, с някакви си му съвпадения и с Рено, затова и мисълта ми беше ако става и от Рено какво точно от рено да търся? Благодаря ти отново ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Казвам ти че зегерката не може да задържи полуоската.......има друг проблем и намерете него. Защото дори и да смениш частите по скоростната кутия и да сложиш нова зегерка и т.н. проблема няма да ти се реши. При първото навиване на волана докрай или качване на тротоар, пак ще е вънка по познатия ти начин. Има нещо криво по предницата което държи полуоската под напрежение, при навиване на волана шлиците нямат достатъчно ход и от напъна се измъква карето.......именно този проблем търсете. Не да сменяте скорости без нужда.......Моето бившо Рено 19, 6-та година върви без тази зегерка, и не му изкача полуоската.....това се опитвам да ти обясня. Ако там нямате майстори.....натикайте полуоската и без да навиваш волана докрай давай към някой по голям сервиз.......Да ти кажа ще можеш дори и до София да стигнеш без проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Казвам ти че зегерката неможе да задържи полуоската.......има друг проблем и намерете него. Защото дори и да смениш частите по скоростната кутия и да сложиш нова зегерка и т.н. проблема няма да ти се реши. При първото навиване на волана докрай или качване на тротоар, пак ще е вънка по познатия ти начин. Има нещо криво по предницата което държи полуоската под напрежение, при навиване на волана шлиците нямат достатъчно ход и от напъна се измъква карето.......именно този проблем търсете. Не да сменяте скорости без нужда.......Моето бивше Рено 19, 6-та година върви без тази зегерка, и не му изкача полуоската.....това се опитвам да ти обясня. Ако там нямате майстори.....натикайте полуоската и без да навиваш волана докрай давай към някой по голям сервиз.......Да ти кажа ще можеш дори и до София да стигнеш без проблем. Колега не искам да те обиждам, радвам се , че ми помагаш, но ми се струва , че пишеш небивалици. Колата не е претърпяла никакъв удар или каквото и да е за да има какъвто и да е крив детайл по предницата, дори не е е зобена много когато ми отказаха скоростите. Проблема е в деференциала, шлиците който се намират в него са изхабени, а ти си караш така без зегерка защото шлиците ти са наред, а мойте са изядени и канала е съсипан. )Въпроса ми беше главно, след като кутията е от Рено, от кой модел на Рено да я търся. Просто искам малко помощ. Благодаря ти колега , че все пак ми помагаш със каквото можеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Въпроса ми беше главно, след като кутията е от Рено, от кой модел на Рено да я търся. Просто искам малко помощ.Аз ти бях казал в другата тема, че са на Рено кутиите, но изчакай до утре да видим каква цифра ще обяви колегата.... Тази си е от Каризма 1.8 - 16V...........Иначе същите кутии ги качват на Меган и Лагуна 1.8..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Ти май изобщо не четеш какво ти пиша. И някъде да съм казал че колата трябва да е ударена за да е крива. Ти примерно за крив шенкел или накрайник от дупка да си чувал. За блокирали шлици на външно каре......Ми купи си скорости, проблема си е твой. Само исках да ти обясня да проверите всичко друго преди да се набиеш с хубава сума пари....... А относно въпроса ти, мисля че става от Рено Меган 96-та 1.6. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Ти май изобщо не четеш какво ти пиша. И някъде да съм казал че колата трябва да е ударена за да е крива. Ти примерно за крив шенкел или накрайник от дупка да си чувал. За блокирали шлици на външно каре......Ми купи си скорости, проблема си е твой. Само исках да ти обясня да проверите всичко друго преди да се набиеш с хубава сума пари....... А относно въпроса ти, мисля че става от Рено Меган 96-та 1.6. Колега, извинявай, не ми обръщай внимание, моля те. Незнам, аз дори преди малко се обадих на компетентен мой приятел и дословно прочетох това което ти си ми написал, защото съм склонен да ти вярвам и на теб, но той каза, че си прав, но при мен проблема е в тези шлици, и в нищо друго, затова така и аз реагирах, защото незнам вече и аз какво да мисля. Благодаря за пореден път и извинявай, ако можеш помагай и за напред до разрешаването на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Слушай адаша а най-добре отиди да я погледне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Слушай адаша а най-добре отиди да я погледне Няма спор, но как да ида, със кола която е извън строя и място което съм сега Троян. Невъзможно, трябва от тук да се оправям, друг избор просто нямам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Шлиците толкова ли са износени....полуоската хич ли не се задържа вътре. Ако натикате полуоската и не завиваш с пълен волан, колата би трябвало да се придвижи без проблем, както вече споменах. Сервизи съм сигурен че има и близо до Троян. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Постояно въртя на мой приятел който е видял проблема и който е компетентен, да го питам и преразглеждаме въпросните проблеми който може да са изникнали, но дотук той отрича да има проблем в горе споменатите накрайници и прочие. Според него моят проблем ще се разреши с нова скоростна кутия. Въпроса е , ако колегата утре каже, че тази кутия с която той може да ми помогне ми е много скъпа, дали да търся от рено меган, от лагуна незнам дали ще имам интерес защото от опит знам, че кутията на лагуна също е на дебела пара. Колкото до сервизи извън Троян, не бих искал да рискувам, а и честно казано просто ей така да скочиш в сервиз със хора който не познаваш и то с моя късмет е много рисковано, да не говорим ако все пак закъсам на пътя тогава вече какво ще правя. Плевен ми е на над 60км, а ловеч на 35км, не са малки разтоянията за да си позволя този лукс да рискувам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Гледай сега ....не е толкова трудно. Качвате колата на канал, слагате си полуоската където и е мястото....майната и на зегерката за момента.. После пускате колата на гуми и започваш да въртиш пълен ляв, пълен десен да видим дали няма да излезе тази полуоска.....може даже в опитите да повдигнете и леко колата на крик ......Ако излезе продължавайте да търсите проблема както съм ти споменал по-горе. Ако полуоската не излезе и няма опасност да излезе, т.е. дори и при напълно завъртян волан има достатъчно разстояние което да осигури безпроблемна работа на карето..... то тогава иди си купи едни скорости.....И виж сега какво ще ти кажа......както вече си разбрал не споря че проблема може да е в скоростите, изобщо не споря.....искам само да те убедя да си спестиш нерви и пари.....Ако приятеля ти дето му звъниш постоянно е толкова компетентен, то няма да е проблем да направите това което ти описах за проверка. А пък ако не съм прав иди и си купи скоростна.......Ама като се гледаш какъв си карък...ще идеш да си купиш скорости и после ще вземе да се окаже че аз съм прав..... (това последното е в кръга на шегата, не се обиждай).А ако питаш какви скорости да си купиш така няма да стане...или си търсиш от Каризма, или сваляте старите детайли и по размер търсите от Рено. Те на вид всичките си приличат......ама размера е важен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Колега защо да не потърся и от друга марка като Рено например??? Нали имам номера на скоростната кутия, ако съвпадне с друга скоростна кутия какъв е проблема ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Ами ако номерацията отговаря, да няма да имаш проблеми. Но ако е едното е с номенклатура на Мицубиши, а другото на Рено тогава ще удариш на камък въпреки че става въпрос за еднакви детайли.Иначе да от Рено ще търсиш няма от какво друго. Скоростите ти са френски само на ГДИ-то скоростите са японски. И от тези които са във форума на части няма да ти свършат работа. Това го обясних и на Ангел (haimana143) по телефона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Милене ! При него проблема не е в шлиците на полуоската, а в диференциала.....Шибаните французи са виновни.....Той от лявата страна няма лагер на капака, то всъщност и капак няма, а един голям маншон, и семеринга му е вътре в маншона......А диференциала му лежи само на десният капак на кутията, и от лявата страна го подсигурява една зегерка......Та като се развали канала на тая зегерка, диференциала се измъква у лЕво, и короната се измества спрямо пиньона.......Външната черупка на лявото вътрешно каре, е вътре в самия диференциал, а карето плава вътре в нея, и няма как да се измъкне......Проблема е в диференциала, и се оправя само с нов.......Тръгне ли веднъж тая зегерка да излиза, няма оправия, но както казах, не са виновни Японците за тая работа........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Че при РОС няма ли останал някой диференциал, от тия бараки - дето ги търгува? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Че при РОС няма ли останал някой диференциал, от тия бараки - дето ги търгува?Той сега търгува в Мазда-форума....... :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Не е така. Диференциала си е на два лагера и на никъде не мърда. http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_31789.gifЕто чертежа двата лагера са 22602 десния малкия, и 22602Р левия големия. Иначе верно карето влиза чак в диференциала, но там е подвижно за да поема хода на гумата и съответния ъгъл на полуоската спрямо линията на диференциала. Това което се опитвам да обясня че и без зегерка да е карето не трябва да излиза като се навие волана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Не е така. Диференциала си е на два лагера и на никъде не мърда. http://www.detali.ru/cat/mi/pics/0_1_31789.gifЕто чертежа двата лагера са 22602 десния малкия, и 22602Р левия големия. Иначе верно карето влиза чак в диференциала, но там е подвижно за да поема хода на гумата и съответния ъгъл на полуоската спрямо линията на диференциала. Това което се опитвам да обясня че и без зегерка да е карето не трябва да излиза като се навие волана.Те са 2-лагера, но са на оста на десният капак......Така че като се измъкне зегерката(22989Т), левият лагер изскача, и планетите се разглобяват, и короната се измества, а 22607Р му е едновременно и планетарна зъбчатка, и външен кожух на карето......А карето му е от 3-иглени лагера които плават в него........Та на него предполагам проблема му е в зегерката (22989Т) която подсигурява и лагера, и кожуха на карето, за това предполагам майстора му е казал че не може да се оправи..... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Съгласен съм за зегерката и планетите, за лагерите не съм съгласен или поне не съм виждал такава кутия. Не че имам голям опит с Рено , но такава с лагерите от едната страна не ми е попадала. P.S. Пък и двата лагера от едната страна не ми е ясно как ще се регулират. Как става изместването и зацепването на зъбите на пиньона и короната. Тези кутий които аз съм виждал са с подлагане на стоманени дистанционни шаиби под двата лагера, но лагерите си бяха от различни страни ......е па сигурно има и нещо друго като конструкция, не претендирам че съм виждал всичко. P.P.S. Пък и сега още нещо се сетих ако е разбито така както предполагате......и ако диференциала се премести у лево...то тогава би следвало да излезне дясната полуоска. а лявата да се набие навътре........е незнам ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Я да си пусна нов отговор да не добавям пак към предния пост.....Сега схванах какво всъщност се получава. Значи заради тази глупава зегерка на колегата му се разглобява касетката на диференциала (а не че той мърда нанякъде) и просто спира да предава движението......Е бати ако е така наистина е гадно и ще си купуваш скорости. А неможе ли на място да се капне с заварка тази зегерка и да се забрави за нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Съгласен съм за зегерката и планетите, за лагерите не съм съгласен или поне не съм виждал такава кутия. Не че имам голям опит с Рено , но такава с лагерите от едната страна не ми е попадала. P.S. Пък и двата лагера от едната страна не ми е ясно как ще се регулират. Как става изместването и зацепването на зъбите на пиньона и короната. Тези кутий които аз съм виждал са с подлагане на стоманени дистанционни шаиби под двата лагера, но лагерите си бяха от различни страни ......е па сигурно има и нещо друго като конструкция, не претендирам че съм виждал всичко. P.P.S. Пък и сега още нещо се сетих ако е разбито така както предполагате......и ако диференциала се премести у лево...то тогава би следвало да излезне дясната полуоска. а лявата да се набие навътре........е незнам ......Вервай ми точно така е .....От лЕво няма капак , в който да ляга лагера(Френска му работа), а има само един голям маншон който затваря кутията, и в този маншон е семеринга на полуоската.......А са скъса маншона, а е изтекло маслото.....Абе от "Марсел Марсо", всичко може да се очаква.......А дясното каре не излиза, защото то е извън кутията, а от кутията излиза полувала с шлиците, и като нанижеш карето на него, има разпробит отвор, в който се слага шплент......Който разбере , пасти да яде..... :lol: ....Требе да се види на живо, та да си паднеш от смях....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.