bonevsy Публикувано 29 септември 2008 Сподели Публикувано 29 септември 2008 Искам да питам,има ли някой колега от форума който да е с монтиран Газов инжекцион Бардолини на 2.5 V6 двигателя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 29 септември 2008 Сподели Публикувано 29 септември 2008 Аз съм с такъв ГИ от почти месец и имам около 1500км. За сега всичко е ОК. Разход в града 14-16 (за Варна говоря) - за този мотор с автоматик ми се струва нормално(13-14 ми дава на бензин). Мога да спомена че на две други коли В4 1,6 и Е39 520 им сложиха пак такова и при тях няма проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 29 септември 2008 Сподели Публикувано 29 септември 2008 Грацки,тук в София имам едни приятели,които се занимават с монтаж на газови уредби и от тях несъм чувал добри отзиви.Но все пак най добре ще ти каже колега с такава уредба. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 29 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2008 Грацки,тук в София имам едни приятели,които се занимават с монтаж на газови уредби и от тях несъм чувал добри отзиви.Но все пак най добре ще ти каже колега с такава уредба. :icon_thumbup:Аз питам вече при свършен факт.Днес я сложихме на моята кола на място всички автоматични настройки станаха от раз и работата а двигателя при преминаването от едното гориво на другото е равномерно.Само че като тръгнахме да правим фини настройки в движение и батерията на компа падна и за днес това е.Покарах малко тази вечер и всичко е ок.Малко като че ли е по мудна но и при настройките си показа че дюзите са по малки от необходимите за този двигател.Сега са 1.5 а трябва да са 1.6 или 1.8.Но по важния въпрос който ме вълнува е може ли от копчето за преминаването от бензин на газ да се сменя и режима на работа на ГИ(икономичен,нормален,спортен) както сме ги настроили ръчно чрез софтуера?Никъде в инструкциите за монтаж и настройки и в софтуера не се спомянава че може а аз съм чувал че е възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 За тази газова не може, до колкото знам, но и няма смисъл особен... Твоята БСМ ли е или Бардолини? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 30 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2008 За тази газова не може, до колкото знам, но и няма смисъл особен... Твоята БСМ ли е или Бардолини?Ами на компютъра пише Bardolini, но като влезнах в сайта пише "BARDOLINI ГАЗОВА ИНЖЕКЦИОННА СИСТЕМА", а иначе мисля че фирмата е БСМ.Има ли различни БСМ и Бардолини? Аз си мисля че БСМ е фирмата която окомплектова кита (нивомер Ловато, комп. Бардолини, български маркучи ... и БГ софтуер) и го продава на нашия пазар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 До колкото видях БСМ продава и тяхна някаква, но не съм сигурен, иначе продават и Бардолини с разни компоненти.Знам за такава на Крайслер май беше, но със Мицубиши същия двигател май. И аз ще слагам такава... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 30 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2008 Днес бяха първите ми впечатления, които са от цял ден градско каране. И за мое учудване съм доволен, като знам колко съм взискателен към движението и поведението на МПС-то, на което съм се качил да карам.Та основното което усещам при движението на газ е, че всичко става някак по-меко и плавно. Учудвам се, че това не е дразнещо а даже ми харесва. Може би като тествам извънградско няма да ми хареса, но за града си е ОК. На бензин всичко става доста по-рязко. Вярно е, че колата няма този старт и това набиране в движение, но и не сме пипали още ръчните настройки. Всичко си е с автоматичните настройки, които софтуера сам си направи.Смятам да покарам така, да видя какъв е разхода и след това да пипнем малко ръчните настройки. А и дюзите евентуално може да сменим с 1.8 да видим как ще е положението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 септември 2008 Admin Сподели Публикувано 30 септември 2008 Ако смениш дюзите почти няма да усещаш разлика от този с бензина. Даже ако бензиновите са малко запушени на газ ще бъде по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 30 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2008 Ако смениш дюзите почти няма да усещаш разлика от този с бензина. Даже ако бензиновите са малко запушени на газ ще бъде по-добре.Ами по принцип искам да ги сменя, защото в самото упътване за тази мощност на двигателя дават 1.6 или 1.8 дюзи. Но човека, който ми слага ГИ, каза че по-малките дюзи могат да се компенсират с увеличаване на времето на отваряне на дюзите на газ. Това може много лесно да се направи ръчно. Но аз искам да си пробвам и с по-големи да съм сигурен. А и не се знае как ще се отрази на разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 На мен ми казаха че с по-големи е много вероятно да вдигне разхода. Но май е въпрос на настройка, то така или иначе с новите всичко се пренастройва наново. Ако искаш покарай с тези и виж как е като разход и вървене и като ги смениш виж каква е разликата и сподели, че май и аз съм с 1,5. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 30 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2008 На мен ми казаха че с по-големи е много вероятно да вдигне разхода. Но май е въпрос на настройка, то така или иначе с новите всичко се пренастройва наново. Ако искаш покарай с тези и виж как е като разход и върене и като ги смениш виж каква е разликата и сподели, че май и аз съм с 1,5.Колега, питай сервиза където са ти слагали ГИ какви точно са ти дюзите. Защото "май и аз съм с 1.5" е много неточно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 При нас монтираме БСМ / Бардолини, има си някои специфични неща в настройката, но като цяло вършат добра работа при кадърен монтаж.Направили сме доста Мицубишита и 2.0, и 2.5, никакви проблеми не сме имали с тях Ако някой има въпроси, може да пише на лични Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Като начало обясни дали са две различни неща или едно и същоhttp://www.bsm-bg.com/manuals.php?language=bg&gid=6 BSM CAR-GASBARDOLINI ГАЗОВА ИНЖЕКЦИОННА СИСТЕМА и вие кое слагате? Другото е каква марка инжектори ползвате. Keihin стават ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Bardolini е производство на БСМ, както и CAR GAS, различни търговски наименования Инжекторите са Валтек или Рейл, просто за тази цена са такива, Кейхин също могат да се монтират, просто цената ще е различна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Bardolini вече всеки слага, дори много хора си го слагат сами защото е лесен. За да дойдат при теб, трябва да покажеш, че имаш повече опит от "Пенчо" и че знаеш нещо, което можеш да заявиш и защитиш...Ако нямаш желание, само на ЛС и т.н. няма смисъл тогава... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 При нас монтираме БСМ / Бардолини, има си някои специфични неща в настройката, но като цяло вършат добра работа при кадърен монтаж.Направили сме доста Мицубишита и 2.0, и 2.5, никакви проблеми не сме имали с тях Ако някой има въпроси, може да пише на лични Имам колега, който иска да си купи Пинин, но предлагането е предимно с GDI двигатели и се чуди дали може да се сложи газов инжекцион на такъв двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Имам колега, който иска да си купи Пинин, но предлагането е предимно с GDI двигатели и се чуди дали може да се сложи газов инжекцион на такъв двигател?Има много изписано по тази тема. На този двигател не може да се сложи газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Има много изписано по тази тема. На този двигател не може да се сложи газ Тези твърдят, че имат газова за GDI http://www.lpg-kits.com/vogas4.htmДали обаче ще намериш някой в България, да я настрои както трябва е отделна тема.Основната разлика със стандартните газови е, че поддържа т.нар "split fuel" режим при който впръсква и малко бензин. По тоя начин се охлаждат инжекторите, които иначе биха прегрели при GDI двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 BAlexandrov няма какво да защитавам или да разгласявам, просто работя в един сервиз където монтираме такива инжекциони,направили сме много коли ,като се стараем да няма недоволни клиенти с неработещи коли Става въпрос за Софгаз в Горубляне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 3 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Днес след първия по-дълъг извънградски преход ми светна оранжевата лампа на таблото за температурата на колекторите. И на други коли съм го виждал като се кара на газ да светва тази лампичка(на Опел Астра например). Само че като се изгаси колата и след време се изгася лампата. При мен свети постоянно вече. Колеги които карате на газ, и при вас ли е така?Иначе за разхода мога да кажа че заредих 7.7 литра и минах 90 км. преди да заредя пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 "оранжевата лампа на таблото за температурата на колекторите" ?? Check Engine ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 "оранжевата лампа на таблото за температурата на колекторите" ?? Check Engine ли?Интересна версия за Check Engine. Но си много прав, че на ламбда-сондите ти, които са набучени на изпускателните колектори наистина им се е пообъркала представата за нещата и по тая причина ти свети чек енджин. Всъщност може да се направи грамотно, но трябва да се сложат емулатори на дюзите и емулатори на ламбда-сондите. Явно твоите газаджии са забравили някои неща при монтажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 3 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Интересна версия за Check Engine. Но си много прав, че на ламбда-сондите ти, които са набучени на изпускателните колектори наистина им се е пообъркала представата за нещата и по тая причина ти свети чек енджин. Всъщност може да се направи грамотно, но трябва да се сложат емулатори на дюзите и емулатори на ламбда-сондите. Явно твоите газаджии са забравили някои неща при монтажа.Моите газаджии сме аз и един приятел който е доста на "ти" с ГИ. Всичко, което беше в комплекта при закупуването, е поставено. Ако вече е липсвало, а трябва да се сложи, е друг въпрос. Ще се обадя на моя човек и ще питам. А защо на други коли си гасне като се мине на бензин, или когато не е карана няколко часа, а при мен не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 4 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Сега като се замисля, като слагахме инсталацията, по схема дават един кабел, който да се свърже към ламбда-сондата. И си го свързахме на сондата на предния ред цилиндри. Само че аз имам и една друга, която е на колекторите на задния ред цилиндри и там не сме пипали. Ако тя дава погрешен сигнал на компютъра може от там да идва проблема с светването на лампата на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.