SLX Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Сега като се замисля, като слагахме инсталацията, по схема дават един кабел, който да се свърже към ламбда-сондата. И си го свързахме на сондата на предния ред цилиндри. Само че аз имам и една друга, която е на колекторите на задния ред цилиндри и там не сме пипали. Ако тя дава погрешен сигнал на компютъра може от там да идва проблема с светването на лампата на таблото.Това е добра версия. Имай предвид, че има и още ламбда сонди по 6а13 двигателя, освен тази втората на задните изпускателни колектори. Обаче аз повече не мога да съм ти полезен дистанционно, може да попиташ ДЖ-я за това как е направен монтажът и как може да се емулират всички ламбди и катализатора.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 4 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Това е добра версия. Имай предвид, че има и още ламбда сонди по 6а13 двигателя, освен тази втората на задните изпускателни колектори. Обаче аз повече не мога да съм ти полезен дистанционно, може да попиташ ДЖ-я за това как е направен монтажът и как може да се емулират всички ламбди и катализатора....Има и една долу, преди или след меката връзка, сега точно не мога да се сетя. Само че едва ли и там ще трябва да се връзва. Днес говорих с един познат, който слага ГИ "Фобос", и каза че при тях има възможност за закачане на 2 сонди. Ще трябва обаче да говоря с някой, който монтира Бардолини, защото в упътването им никъде не се споменава за свързване на втора ламбда-сонда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Връзката на ламбда сондата към ЕКУ-то на газта е само с информативен характер,не участва в регулирането на сместа. Светва ти лампата заради не добре настроени коефиценти,трябва да се погледне дали е бедна или богата сместа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 5 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Връзката на ламбда сондата към ЕКУ-то на газта е само с информативен характер,не участва в регулирането на сместа. Светва ти лампата заради не добре настроени коефиценти,трябва да се погледне дали е бедна или богата сместа.Настроена е на автоматични настройки. На ръчни нищо не сме пипали.Единствено ми изписа в началото че дюзите са малки за моя двигател (1.5 са, а по таблицата излиза че за мен трябват 1.6 или 1.8).А ме притеснява, че не гасне лампата при каране на бензин или когато е седяла доста време в покой.Свети си постоянно и то след минати 200 км след слагането на ГИ.Иначе не намирам никаква разлика в поведението на пътя нито на газ, нито на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 В този случай трябва да се направи диагностика и да се види каква грешка е записана.По принцип грешките се трият като извадиш клемата на акумулатора за няколко минутки,пробвай първо това и после ако продължава да свети върви при Пламен или някой друг да я закачите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 5 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2008 В този случай трябва да се направи диагностика и да се види каква грешка е записана.По принцип грешките се трият като извадиш клемата на акумулатора за няколко минутки,пробвай първо това и после ако продължава да свети върви при Пламен или някой друг да я закачите.Знам че така се трият грешките, но не искам да я изтрия преди да е станало ясно от какво е светнало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Имаш и самодиагностика, но не помня точно кои крачета какво бяха - най-добре с тестер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Мигащи кодове до 99-та год.......Първи крак от диагностичната букса се дава на маса и се броят миганията на лампата. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 5 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Току що установих че лампата не свети?????? :huh: Бях паркирал за около 30 мин. и си бях забравил фаровете включени, понеже не ми работи зумера.Като се качих в колата и запалих установих, че лампата не свети. Много интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Най-много да е изгоряла...Ако сте направили не добре връзката към ламбдата или сте я прекъснали към ЕКУ-то на колата, нормално е да свети "чек енджин"! А може и сондата да е заминала... а може и настройката на газ да не е ОК... То не една, не две, ами цели три ламбди... А за BSM... произвеждаха високоговорители едно време... после автоаларми... сега АГУ... малко несериозно звучи, но пък предполагам, че цените са им без конкуренция! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 6 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Най-много да е изгоряла...Ако сте направили недобре връзката към лабдата или сте я прекъснали към ЕКУто на колата,нормално е да свети "чек енджин"! А може и сондата да е заминала...а може и настройката на газ да не е ОК...То не една,не две,ами цели три ламбди... А за BSM... произвеждаха високоговорители едно време...после автоаларми...сега АГУта...малко несериозно звучи,но пък предполагам,че цените са им без конкуренция!Не е изгоряла, защото като дам контакт си свети и после като запаля гасне.Ако е заминала сондата, ще има разлика в поведението на пътя. А аз нито в момента на светването, нито по-късно съм усетил разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 E значи всичко е ОК! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.