Премини към съдържание

Газов инжекцион Бардолини


bonevsy

Препоръчано мнение

Сега като се замисля, като слагахме инсталацията, по схема дават един кабел, който да се свърже към ламбда-сондата. И си го свързахме на сондата на предния ред цилиндри. Само че аз имам и една друга, която е на колекторите на задния ред цилиндри и там не сме пипали. Ако тя дава погрешен сигнал на компютъра може от там да идва проблема с светването на лампата на таблото.

Това е добра версия. Имай предвид, че има и още ламбда сонди по 6а13 двигателя, освен тази втората на задните изпускателни колектори. Обаче аз повече не мога да съм ти полезен дистанционно, може да попиташ ДЖ-я за това как е направен монтажът и как може да се емулират всички ламбди и катализатора....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е добра версия. Имай предвид, че има и още ламбда сонди по 6а13 двигателя, освен тази втората на задните изпускателни колектори. Обаче аз повече не мога да съм ти полезен дистанционно, може да попиташ ДЖ-я за това как е направен монтажът и как може да се емулират всички ламбди и катализатора....

Има и една долу, преди или след меката връзка, сега точно не мога да се сетя. Само че едва ли и там ще трябва да се връзва. Днес говорих с един познат, който слага ГИ "Фобос", и каза че при тях има възможност за закачане на 2 сонди. Ще трябва обаче да говоря с някой, който монтира Бардолини, защото в упътването им никъде не се споменава за свързване на втора ламбда-сонда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Връзката на ламбда сондата към ЕКУ-то на газта е само с информативен характер,

не участва в регулирането на сместа. Светва ти лампата заради не добре настроени коефиценти,

трябва да се погледне дали е бедна или богата сместа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Връзката на ламбда сондата към ЕКУ-то на газта е само с информативен характер,

не участва в регулирането на сместа. Светва ти лампата заради не добре настроени коефиценти,

трябва да се погледне дали е бедна или богата сместа.

Настроена е на автоматични настройки. На ръчни нищо не сме пипали.

Единствено ми изписа в началото че дюзите са малки за моя двигател (1.5 са, а по таблицата излиза че за мен трябват 1.6 или 1.8).

А ме притеснява, че не гасне лампата при каране на бензин или когато е седяла доста време в покой.Свети си постоянно и то след минати 200 км след слагането на ГИ.

Иначе не намирам никаква разлика в поведението на пътя нито на газ, нито на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този случай трябва да се направи диагностика и да се види каква грешка е записана.

По принцип грешките се трият като извадиш клемата на акумулатора за няколко минутки,

пробвай първо това и после ако продължава да свети върви при Пламен или някой друг да я закачите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този случай трябва да се направи диагностика и да се види каква грешка е записана.

По принцип грешките се трият като извадиш клемата на акумулатора за няколко минутки,

пробвай първо това и после ако продължава да свети върви при Пламен или някой друг да я закачите.

Знам че така се трият грешките, но не искам да я изтрия преди да е станало ясно от какво е светнало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мигащи кодове до 99-та год.......Първи крак от диагностичната букса се дава на маса и се броят миганията на лампата. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що установих че лампата не свети?????? :huh:

Бях паркирал за около 30 мин. и си бях забравил фаровете включени, понеже не ми работи зумера.

Като се качих в колата и запалих установих, че лампата не свети. Много интересно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-много да е изгоряла...

Ако сте направили не добре връзката към ламбдата или сте я прекъснали към ЕКУ-то на колата, нормално е да свети "чек енджин"! А може и сондата да е заминала... а може и настройката на газ да не е ОК... То не една, не две, ами цели три ламбди... :tok:

А за BSM... произвеждаха високоговорители едно време... после автоаларми... сега АГУ... малко несериозно звучи, но пък предполагам, че цените са им без конкуренция!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-много да е изгоряла...

Ако сте направили недобре връзката към лабдата или сте я прекъснали към ЕКУто на колата,нормално е да свети "чек енджин"! А може и сондата да е заминала...а може и настройката на газ да не е ОК...То не една,не две,ами цели три ламбди... :tok:

А за BSM... произвеждаха високоговорители едно време...после автоаларми...сега АГУта...малко несериозно звучи,но пък предполагам,че цените са им без конкуренция!

Не е изгоряла, защото като дам контакт си свети и после като запаля гасне.

Ако е заминала сондата, ще има разлика в поведението на пътя. А аз нито в момента на светването, нито по-късно съм усетил разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...