Премини към съдържание

Mоя 94 Галант проект


ico4g64

Препоръчано мнение

Здравейте на всички от форума! Това е моята кола - Американско Производство 2.4L SOHC 4g64 7 болтов двигател с автоматична скоростна кутия и предно предаване. В момента работя по набавянето на пълен комплект части за подмяна на скоростната кутия с ръчна 5 скорости. Гаража ми е пълен с други части от следващите проекти : ЕVO 3 колектор, MHI 16g турбо, 4g63t DOHC глава с 264 градусови разпределителя, JDM Cyclone входен колектор, 255 паунда/ч бензинова помпа, настроеваем регулатор на налягането на горивото, 550cc инжектори, 3 инчова изпускателна система Гредди, нов катализатор, Tsudo 4-2-1 колектор /инсталиран/, JE бутала с 8.8 компресия, Eagle биели, Fidanza маховик, Exedy съединител, MAFT Gen.2 и много, много гарнитури, маркучи и други малки части,. Имам колата от почти 3 месеца, но не знаех за съществуването на български митцубиши сайт. Имам много работа за вършене по колата и скоро се надявам, че ще бутам около 250кс. Ще пускам снимки доколкото мога!

post-4044-1220086723_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 147
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Колега с тая книжка не можеш да караш самолет :icon_blush: .Поне минавай по-ниско че и ние с колите да те виждаме :rolleyes: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напреднахме малко тази седмица с няколко ремонта и подобрения.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7267

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7266

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7265

 

Сложихме KyB AGX настройваеми амортисори / 4 предни/ и /8 задни/ настройки, Eibach Pro Kit 35mm снижаване, 18мм задна торсионна щанга, 19мм предна торсионна щанга.

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0303.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0305.jpg

 

Tsudo колектор и N1 3 инчова изпускателха система със ниско съпротивителен катализатор. Колектора е временен докато набавя всички части за турбото.

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0154.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0156.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0226.jpg

 

Задни дискови спирачки /американския модел ES има барабанови спирачки; дисковите спирачки са от GS модел/ и EBC дискове

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0102.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0289.jpg

 

Предни дискови спирачки с двойни бутала /от 3000GT/ и EBC дискове

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0295.jpg

 

5 болтова промяна на междуболтово разстояние на колелата. Сега е 5x114.3, преди беше 4x114.3. Новите хъбове са от 2ра генерация Еклипс.

 

Преди две седмици започнахме подготовката за боядисване

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0218.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0216.jpg

 

и завършихме преди няколко дена

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0250.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0256.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0253.jpg

 

Ево 9 крило, Еклипс 16 цолови джанти със Falken 205/45/R16

 

това е за сега

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега само така.Продължавай в същия дух.Искренно се радвам на такива маниаци като теб.Поздрави :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0563.jpg

 

Evo 9 споилер

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0560.jpg

 

Ground Control coiloverс

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00069.jpg

 

 

Части за турбото

 

16G и Road Race Eng. j-pipe.

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0418.jpg

 

Разни

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0417.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0421.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0402.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0414.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0463.jpg

 

MAFT gen1 ver 1.6

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0520.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0473.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0521.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0511.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0522.jpg

 

Aeromotive FPR

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0514.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0517.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0530.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0531.jpg

 

NGK BPR7ES

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0533.jpg

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0535.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0536.jpg

 

PLX wideband

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0537.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0538.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0542.jpg

 

Dejon tool

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0558.jpg

 

Fluidine Радиатор

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0551.jpg

 

 

 

Dec 7th 2008

 

От автоматик до ръчна

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0403-2.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0411.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0412-1.jpg

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0413-1.jpg

 

 

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0523.jpg

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0515.jpg

 

JDM фарове

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0547.jpg

 

Разни

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00047.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00048-2.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0481.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00039.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00043.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00045.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0484.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0486.jpg

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0539.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0540.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0541.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0548.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0549.jpg

 

 

Konig Verdict и 225/40/18 Kumho Ecsta AST

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0554.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0557.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0565-1.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0567.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още части

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0573.jpg

 

-6AN

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0574.jpg

 

Evo9 горивна помпа

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0575.jpg

 

Evo3 510cc

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0594-1.jpg

 

Symborski кит

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0595.jpg

 

RRE J-pipe

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0590-1.jpg

 

Dejon Tool

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0592-1.jpg

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0591.jpg

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0427.jpg

 

2.5'' T-bolt

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0597.jpg

 

63mm

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0589.jpg

 

JDM огледала

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0596.jpg

 

Evo9

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0593.jpg

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0587.jpg

 

 

Отново ще я боядисвам

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00106.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00107.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0606.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0607.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0608.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0610.jpg

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0611.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0612.jpg

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0613.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0614.jpg

 

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0617.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0618.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0619.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0615.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0616.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0622.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0623.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00113.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00114.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00115.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0629.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0653.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0654.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00154.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00155.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/100_0582.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е много красиво, и ти заслужаваш един голям поклон за труда който полагаш (предполагам не спиш дори), обаче има едно НО. Ще е много мъчно, ако накрая, когато колата е готова не я докараш на събор да я видим и да и се порадваме и ние :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина голям ентусиазъм е нужен и интересна кола става :) Доста си се "разпилял" всичко наведнъж да оправяш как се оправяш не знам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега, така като гледам, успех ти желая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Свърших няколко неща тези дни. Замених оригиналното уредче за температурата с Prosport уред. Трябваше да одрежа задната част на инструментния панел за да побера уреда /досега не бях виждал толкова дълбок уред/. Измайсторих адапор за новия датчик за температурата /стария си е още там и ще подава сигнал само за ЕСU/. Заварих 32мм тръбичка и M8 x 1.00 гайка пасваща на резбата на новия датчик. Само остана да ги боядисам и да го инсталирам в долния маркуч на радиатора. Преди два дена сложих 76 градусов термостат, но не знам зашо тъй като не съм карал Галанта от една година и може дори да не е готов преди да свърши лятото.

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0677.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0680.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0679.jpg

 

Много яки и много скъпи Prosport уреди - Digital AFR, Оil pressure , Oil Temp, Boost

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0681.jpg

 

4 - точкова скоба си купих преди седмица. Много трудно се намират тези Ralliart скоби. Дойде от Япония от 98 Галант VR-4

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0662.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пълен Списък на Модификациите които съм правил:

 

 

Двигател:

 

Разширен входен Колектор 63мм

63mm Дроселна Клапа със блокиран FIAV 48мм оригинално

Спортен Филтър

Prothane Тампони за Двигателя

AFX заварен преден тампон

Evo9 МАF

Електронен Симулатор за задната ламбда сонда

Директен Кабел за Газста /без круз контрол/

Кутия филтрираща изпаренията от двигателя /oil catch can/

Eagle Вакуумен Колектор

 

Гърнета

 

1g Eclipse SS колектори

3'' Magnaflow високо скоростен катализатор

Magnaflow XL резонатор

3'' Megan тръби и задно гърне

 

 

Окачване

 

5 Болтови Главини и лагери /От 99 Еклипс/ 4 болта оригинално

18mm задна стабилизираща щанга оригинално нямаше никаква

19mm предна стабилизираща щанга 18мм оригинално

Тръбни задни носачи/горни и долни/ оригинално са направени от пресована стомана

K-Sport Коиловер Кит

97 VR4 Напречна греда за предните амортисиори

Ralliart 97 VR4 4-точкова предна скоба

OBX 2-точкова задна скоба

Ingalls педна и задна корекциа на камбер

96-99 Еклипс AWD подсилени предни горни носачи

Energy Suspension Пълен комплект тампони за окачване

 

Спирачки

 

Двойни бутгала предни Спирачки оригинално бяха с едно бутало

EBC предни дискове

Задни дисково спирачки оригинално бяха барабанни

R1 Concept задн дискове

Red Stuff Предни и задни надкладки

 

Очаквам да пристигнат Brembo 4 буталови спирачки от Еволюшън 9 със 330мм дискове

 

Скоростна Кутия и пр.

 

Ръчна 5 скоростна кутия оригинално беше Автоматик

Exedy Stage1 Съединител

Fidanza Маховик

SS Хидравличен Маркуч за съединителя оригинално беше гумен

Алуминиеви тампони за кабелите на скоростната кутия оригинално бяха гумени

Алуминиеви тампони за лоста оригинално бяха гумени

SyncroShift Масло за Ск. Кутия

Скъсен Лост

Противо-тежестна топка за лоста

 

 

Вътре

 

Почернен Килим

Корите са ушити с черна кожа

Черно/червени спортни седалки

Задна кожена седалка от 96 Галант

3ген Еклипс предни колани

2ген Еклипс волан

Сини/червени светещи покрития за уредите

Boost, Oil pressure, Oil Temp, Digital AFR ProSport Уреди

 

Очаквам волан от Еволюшън 9

 

Отвън

 

Приготвям е за боядисване

97 Галант VR-4 заден споилер

Стъклени Фарове оригинално бяха пластмасови

 

Очаквам волан от Ево 9

 

 

 

 

Джанти и Гуми

 

 

Konig Verdict 18x7

Kumho Ecsta AST 225/40R18

Muteki черни гайки

 

 

 

Аудио/Асексоари

 

Пионер DEH 3100P сд/мп3

61/2'' Infinity предни говорители

6x9'' Infinity задни говорители

1F Кондензатор

1200W Sony Explod Усилвател

2x12'' Sony Explod Баси

Q-Logic Бас Каса

Пионер GPS

Ipod

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сложих интеркулера днеска - голяма играчка беше. Сега нещо бронята не пасва, ама утре ще я оправя

 

 

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00175.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00176.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00177.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00178.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за всичко което правиш. :icon_clap:

С нетърпение ще чакам да видя тоз красавац в завършен вариянт на някоя среща :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за всичко което правиш. :icon_clap:

С нетърпение ще чакам да видя тоз красавац в завършен вариянт на някоя среща :)

 

ЗА да го видиш трябва да вземеш презокеански полет... Няма да е лесна тая работа..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Замених оригиналния картер с картер от 2 ген Еклипс турбо. Новия картер има отвор за маслото което се връща от турбото.

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00185.jpg

 

Едно приятелче смени гарнитурата на входния колектор

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00186.jpg

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00187.jpg

 

Скоро ще заменя дистрибутора с бобини /coil packs/

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0682.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо поклон за сътвореното ! :worthy: Рядко се вижда такъв ентусиазъм и способности .Много добре се е получило всичко. Жалко ,че не сте наблизо и не приемате поръчки :D

A въпроса с интейка как мислите да го решите, понеже зад акумулатора не влиза много въздух при ниска скорост, а и топлия въздух от двигателя който смуче в коша , като не е екраниран филтъра, не е много за предпочитане. Кулера си е доста големичък, но все пак това си му понижава КПДто.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...