ico4g64 Публикувано 30 август 2008 Сподели Публикувано 30 август 2008 Здравейте на всички от форума! Това е моята кола - Американско Производство 2.4L SOHC 4g64 7 болтов двигател с автоматична скоростна кутия и предно предаване. В момента работя по набавянето на пълен комплект части за подмяна на скоростната кутия с ръчна 5 скорости. Гаража ми е пълен с други части от следващите проекти : ЕVO 3 колектор, MHI 16g турбо, 4g63t DOHC глава с 264 градусови разпределителя, JDM Cyclone входен колектор, 255 паунда/ч бензинова помпа, настроеваем регулатор на налягането на горивото, 550cc инжектори, 3 инчова изпускателна система Гредди, нов катализатор, Tsudo 4-2-1 колектор /инсталиран/, JE бутала с 8.8 компресия, Eagle биели, Fidanza маховик, Exedy съединител, MAFT Gen.2 и много, много гарнитури, маркучи и други малки части,. Имам колата от почти 3 месеца, но не знаех за съществуването на български митцубиши сайт. Имам много работа за вършене по колата и скоро се надявам, че ще бутам около 250кс. Ще пускам снимки доколкото мога! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 30 август 2008 Сподели Публикувано 30 август 2008 Колега с тая книжка не можеш да караш самолет :icon_blush: .Поне минавай по-ниско че и ние с колите да те виждаме :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dfdf Публикувано 30 август 2008 Сподели Публикувано 30 август 2008 То КАТ нямат хеликоптери да го спрат :rofl: . Развитието на проекта наистина ще е интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 август 2008 Сподели Публикувано 30 август 2008 Успех колега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 31 август 2008 Автор Сподели Публикувано 31 август 2008 Напреднахме малко тази седмица с няколко ремонта и подобрения. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7267 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7266 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7265 Сложихме KyB AGX настройваеми амортисори / 4 предни/ и /8 задни/ настройки, Eibach Pro Kit 35mm снижаване, 18мм задна торсионна щанга, 19мм предна торсионна щанга. http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0303.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0305.jpg Tsudo колектор и N1 3 инчова изпускателха система със ниско съпротивителен катализатор. Колектора е временен докато набавя всички части за турбото. http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0154.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0156.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0226.jpg Задни дискови спирачки /американския модел ES има барабанови спирачки; дисковите спирачки са от GS модел/ и EBC дискове http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0102.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0289.jpg Предни дискови спирачки с двойни бутала /от 3000GT/ и EBC дискове http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0295.jpg 5 болтова промяна на междуболтово разстояние на колелата. Сега е 5x114.3, преди беше 4x114.3. Новите хъбове са от 2ра генерация Еклипс. Преди две седмици започнахме подготовката за боядисване http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0218.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0216.jpg и завършихме преди няколко дена http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0250.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0256.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0253.jpg Ево 9 крило, Еклипс 16 цолови джанти със Falken 205/45/R16 това е за сега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVRuse Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Колега само така.Продължавай в същия дух.Искренно се радвам на такива маниаци като теб.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 13 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2009 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0563.jpg Evo 9 споилер http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0560.jpg Ground Control coiloverс http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00069.jpg Части за турбото 16G и Road Race Eng. j-pipe. http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0418.jpg Разни http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0417.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0421.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0402.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0414.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0463.jpg MAFT gen1 ver 1.6 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0520.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0473.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0521.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0511.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0522.jpg Aeromotive FPR http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0514.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0517.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0530.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0531.jpg NGK BPR7ES http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0533.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0535.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 13 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2009 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0536.jpg PLX wideband http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0537.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0538.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0542.jpg Dejon tool http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0558.jpg Fluidine Радиатор http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0551.jpg Dec 7th 2008 От автоматик до ръчна http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0403-2.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0411.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0412-1.jpghttp://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0413-1.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0523.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0515.jpg JDM фарове http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0547.jpg Разни http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00047.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00048-2.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0481.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00039.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00043.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00045.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0484.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 13 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2009 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0486.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0539.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0540.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0541.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0548.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0549.jpg Konig Verdict и 225/40/18 Kumho Ecsta AST http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0554.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0557.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0565-1.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0567.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 13 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2009 Още части http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0573.jpg -6AN http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0574.jpg Evo9 горивна помпа http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0575.jpg Evo3 510cc http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0594-1.jpg Symborski кит http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0595.jpg RRE J-pipe http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0590-1.jpg Dejon Tool http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0592-1.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0591.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0427.jpg 2.5'' T-bolt http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0597.jpg 63mm http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0589.jpg JDM огледала http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0596.jpg Evo9 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0593.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0587.jpg Отново ще я боядисвам http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00106.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00107.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 13 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2009 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0606.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0607.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0608.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0610.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0611.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0612.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0613.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0614.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0617.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0618.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0619.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0615.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0616.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 13 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2009 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0622.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0623.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00113.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00114.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00115.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0629.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0653.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0654.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00154.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00155.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/100_0582.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 14 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2009 Видео клипче на гърнетата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Евала за ентусиазма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Всичко е много красиво, и ти заслужаваш един голям поклон за труда който полагаш (предполагам не спиш дори), обаче има едно НО. Ще е много мъчно, ако накрая, когато колата е готова не я докараш на събор да я видим и да и се порадваме и ние Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Маняк!Хайде, свършвай я и да я доведеш да и се полюбуваме!Евалла! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Наистина голям ентусиазъм е нужен и интересна кола става Доста си се "разпилял" всичко наведнъж да оправяш как се оправяш не знам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Колега, така като гледам, успех ти желая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 12 август 2009 Автор Сподели Публикувано 12 август 2009 Свърших няколко неща тези дни. Замених оригиналното уредче за температурата с Prosport уред. Трябваше да одрежа задната част на инструментния панел за да побера уреда /досега не бях виждал толкова дълбок уред/. Измайсторих адапор за новия датчик за температурата /стария си е още там и ще подава сигнал само за ЕСU/. Заварих 32мм тръбичка и M8 x 1.00 гайка пасваща на резбата на новия датчик. Само остана да ги боядисам и да го инсталирам в долния маркуч на радиатора. Преди два дена сложих 76 градусов термостат, но не знам зашо тъй като не съм карал Галанта от една година и може дори да не е готов преди да свърши лятото. http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0677.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0680.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0679.jpg Много яки и много скъпи Prosport уреди - Digital AFR, Оil pressure , Oil Temp, Boost http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0681.jpg 4 - точкова скоба си купих преди седмица. Много трудно се намират тези Ralliart скоби. Дойде от Япония от 98 Галант VR-4 http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0662.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 12 август 2009 Автор Сподели Публикувано 12 август 2009 (редакция) Пълен Списък на Модификациите които съм правил: Двигател: Разширен входен Колектор 63мм63mm Дроселна Клапа със блокиран FIAV 48мм оригиналноСпортен ФилтърProthane Тампони за ДвигателяAFX заварен преден тампонEvo9 МАFЕлектронен Симулатор за задната ламбда сондаДиректен Кабел за Газста /без круз контрол/Кутия филтрираща изпаренията от двигателя /oil catch can/Eagle Вакуумен Колектор Гърнета 1g Eclipse SS колектори3'' Magnaflow високо скоростен катализаторMagnaflow XL резонатор3'' Megan тръби и задно гърне Окачване 5 Болтови Главини и лагери /От 99 Еклипс/ 4 болта оригинално18mm задна стабилизираща щанга оригинално нямаше никаква19mm предна стабилизираща щанга 18мм оригиналноТръбни задни носачи/горни и долни/ оригинално са направени от пресована стоманаK-Sport Коиловер Кит97 VR4 Напречна греда за предните амортисиориRalliart 97 VR4 4-точкова предна скобаOBX 2-точкова задна скобаIngalls педна и задна корекциа на камбер96-99 Еклипс AWD подсилени предни горни носачиEnergy Suspension Пълен комплект тампони за окачване Спирачки Двойни бутгала предни Спирачки оригинално бяха с едно бутало EBC предни дисковеЗадни дисково спирачки оригинално бяха барабанниR1 Concept задн дисковеRed Stuff Предни и задни надкладки Очаквам да пристигнат Brembo 4 буталови спирачки от Еволюшън 9 със 330мм дискове Скоростна Кутия и пр. Ръчна 5 скоростна кутия оригинално беше АвтоматикExedy Stage1 СъединителFidanza МаховикSS Хидравличен Маркуч за съединителя оригинално беше гуменАлуминиеви тампони за кабелите на скоростната кутия оригинално бяха гумениАлуминиеви тампони за лоста оригинално бяха гумениSyncroShift Масло за Ск. КутияСкъсен ЛостПротиво-тежестна топка за лоста Вътре Почернен КилимКорите са ушити с черна кожаЧерно/червени спортни седалкиЗадна кожена седалка от 96 Галант 3ген Еклипс предни колани2ген Еклипс воланСини/червени светещи покрития за уредитеBoost, Oil pressure, Oil Temp, Digital AFR ProSport Уреди Очаквам волан от Еволюшън 9 Отвън Приготвям е за боядисване97 Галант VR-4 заден споилерСтъклени Фарове оригинално бяха пластмасови Очаквам волан от Ево 9 Джанти и Гуми Konig Verdict 18x7Kumho Ecsta AST 225/40R18Muteki черни гайки Аудио/Асексоари Пионер DEH 3100P сд/мп361/2'' Infinity предни говорители6x9'' Infinity задни говорители 1F Кондензатор1200W Sony Explod Усилвател2x12'' Sony Explod БасиQ-Logic Бас КасаПионер GPSIpod Редактирано 12 август 2009 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 20 август 2009 Автор Сподели Публикувано 20 август 2009 Сложих интеркулера днеска - голяма играчка беше. Сега нещо бронята не пасва, ама утре ще я оправя http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00175.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00176.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00177.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00178.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Поздравления за всичко което правиш. :icon_clap: С нетърпение ще чакам да видя тоз красавац в завършен вариянт на някоя среща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Поздравления за всичко което правиш. :icon_clap: С нетърпение ще чакам да видя тоз красавац в завършен вариянт на някоя среща ЗА да го видиш трябва да вземеш презокеански полет... Няма да е лесна тая работа.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 24 август 2009 Автор Сподели Публикувано 24 август 2009 Замених оригиналния картер с картер от 2 ген Еклипс турбо. Новия картер има отвор за маслото което се връща от турбото. http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00185.jpg Едно приятелче смени гарнитурата на входния колектор http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00186.jpg http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00187.jpg Скоро ще заменя дистрибутора с бобини /coil packs/ http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/HPIM0682.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Първо поклон за сътвореното ! :worthy: Рядко се вижда такъв ентусиазъм и способности .Много добре се е получило всичко. Жалко ,че не сте наблизо и не приемате поръчки :D A въпроса с интейка как мислите да го решите, понеже зад акумулатора не влиза много въздух при ниска скорост, а и топлия въздух от двигателя който смуче в коша , като не е екраниран филтъра, не е много за предпочитане. Кулера си е доста големичък, но все пак това си му понижава КПДто. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.