bluffer Публикувано 29 юли 2009 Сподели Публикувано 29 юли 2009 Ръчната кутия (F5M42) има ли ECU и с каква цел? Може би аз не се изразих достатъчно ясно, но исках да кажа , че: ЕКУ-то на Галант с ръчна ск.кутия(става въпрос за ЕКУ-то на двигателя) е свързан със самата ск.кутия, чрез доста кабелчета, някои от които са точно за положението на предавките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 30 юли 2009 Сподели Публикувано 30 юли 2009 Тъй тъй... изтествах аз При "закачена" скорост от 50км с круиза превключих на N (типтроник съм) скоростта започна леко да спада... натиснах лостчето на горе за ресет и --- нищо Това е то колеги. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юли 2009 Сподели Публикувано 30 юли 2009 ЕКУ-то на Галант с ръчна ск.кутия(става въпрос за ЕКУ-то на двигателя) е свързан със самата ск.кутия, чрез доста кабелчета, някои от които са точно за положението на предавките. Има за задна скорост, за ниво на маслото и за температура на маслото, други екстри в самата кутия незнам да има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Тъй тъй... изтествах аз При "закачена" скорост от 50км с круиза превключих на N (типтроник съм) скоростта започна леко да спада... натиснах лостчето на горе за ресет и --- нищо Това е то колеги. :icon_clap: Ей, тая тема стана бая загубена. Сега всички почват да правят глупости :rolleyes: :icon_box: с круизите си. Ти добре, че скоро се научи как да ползваш пълноценно автопилота си :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 август 2009 Автор Сподели Публикувано 6 август 2009 Мани, че стана бая загубена, ами се избяга от основата на разговора... като тук е мястото да спомена, че като с магическа пръчица педалът на газта се оправи Все едно винаги си е работил нормално... Що се касае до ускорението, което прави Reset-а... той много наподобява натискането на педала до дъно, но е една идея по-муден и много рядко играе със скоростите, поне при автоматика. Забелязах, обаче, че при неравен терен - баири, спускания и т.н. Cruise Control-ът е нещо МНОГО НЕ ИКОНОМИЧНО! Защото постоянният стремеж на компютъра да поддържа една и съща скорост води до покачване на разхода... моят съвет е - не го използвайте при планински път, защото после ще пускате тема от типа "Защо на извънградско скочих над 9/100?!". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Стиляне какво ще кажеш за пост от моя страна ... защо ГДИ-то ми харчи извънградско 10+ на 100??? :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Стиляне какво ще кажеш за пост от моя страна ... защо ГДИ-то ми харчи извънградско 10+ на 100??? :icon_doh:Голям номер обувка ................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 3 Май 2010 Сподели Публикувано 3 Май 2010 Здравейте колеги. От вчера забелязах, че и моя педал на газта започна да заяжда когато си поиска и е доста неприятно при тръгване. Изчетох цялата тема, но всичко което намерих ми се сториха само предположения. Има ли някой който си е решил този проблем и ако е така ВЕДНАГА ДА СИ КАЖЕ КАК?/майтапя се/? Питането ми е ако е нещо по дребно - споделете как да го отстраня сам та да не досаждам на майсторите с глупости, а ако е по-сериозно пътечката е ясна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 3 Май 2010 Сподели Публикувано 3 Май 2010 Здравейте колеги. От вчера забелязах, че и моя педал на газта започна да заяжда когато си поиска и е доста неприятно при тръгване. Изчетох цялата тема, но всичко което намерих ми се сториха само предположения. Има ли някой който си е решил този проблем и ако е така ВЕДНАГА ДА СИ КАЖЕ КАК?/майтапя се/? Питането ми е ако е нещо по дребно - споделете как да го отстраня сам та да не досаждам на майсторите с глупости, а ако е по-сериозно пътечката е ясна. Aз си почистих дросела с мокри кърпички и педала започна да се движи плавно. Цялата работа отнема около 5мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 Май 2010 Сподели Публикувано 3 Май 2010 Здравейте колеги. От вчера забелязах, че и моя педал на газта започна да заяжда когато си поиска и е доста неприятно при тръгване. Изчетох цялата тема, но всичко което намерих ми се сториха само предположения. Има ли някой който си е решил този проблем и ако е така ВЕДНАГА ДА СИ КАЖЕ КАК?/майтапя се/? Питането ми е ако е нещо по дребно - споделете как да го отстраня сам та да не досаждам на майсторите с глупости, а ако е по-сериозно пътечката е ясна.Можеш и ти да си го оправиш ако знаеш как, но все пак си се иска и МУТ .................за да можеш да видиш точните данни от датчиците ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambro Публикувано 4 Май 2010 Сподели Публикувано 4 Май 2010 Това с педала на газта ми е много познато, дори и тема бях публикувал по случая, но все още нямам точна диагноза по въпроса. При мен "заклинването" се получава при форсиране, когато натискам педала почти до "кик". Най- неприятно е в градски условия при опит за потегляне и малка дистанция от предния автомобил :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heterosapiens Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Отварям темата за да кажа, че при мен също имаше заяждане на педала на газта. Проблема беше решен с почистване на дросела - за 15 мин работа (в интернет има много видеа как става - търсете cleaning the throttle) Относно самия проблем - след рязко пускане на педала на газта при натискане на педала първите няколко милиметра не се увеличаваха оборотите. След това се чува едно прищракване и подаването на газ започва. Доста неприятно в задръствания. Колата е Галант'99 2.5 Автоматик с АГУ. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 При автоматика не важи това Тоест - ако си на N, P или L не можеш да активираш круиза, каквото и да правиш. Проверено по експериментален път ;) P.S> Понеже сме тръгнали на off-topic, но някой пробвал ли е на Мицубиши на автоматик в движение да вкара P?!?! Питам, защото съм го тествал на Мерцедес и там реагира много адекватно - първо активира спирачките, докато скоростта стигне 0км/ч и след като задържи поне 3сек в спряло положение, тогава вкарва щифтовете в скоростната кутия, които заключват автоматика Ако вкараш Р на автомата в движение почва да стърже нещо много страшно-лично пробвано.Недейте да пробвате по-добре!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.