Премини към съдържание

Как да разглобя задните дискове на Galant Eao


Zagorov

Препоръчано мнение

Моля помогнете като набързо някои ми обясни как да си разглобя задните дискове на моята машина :mitsu-smiley: ,че нещо не успях...а не искам нещо да правя което не знам как?

Мерси предварително!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

,че несто не успях...а не изкам несто да правя което не знам как?

Мерси предварително!!

Ами тогава защо го правиш? За да съсипеш нещо и после ще мрънкаш как от тази кола нищо не ставало и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на мен ми е интересно как действа ръчната спирачка, защото като сменях накладките видях че жилото няма допирна точка със спирачният апарат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на мен ми е интересно как действа ръчната спирачка, защото като сменях накладките видях че жилото няма допирна точка със спирачният апарат.

До колкото разбирам от тази картинка, отзад е комбиниран диск/барабан. В малкото барабнче са накладките и механизма на ръчната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато сменях предни дискове, незнаех, че в малките отвори има резба за помощни болтчета и с единия от дисковете бая се озорих, докато падне, а другия не беше залепнал въобще. Смених ги и за следващите ще знам, така че не виждам нищо лошо, ако човек не разбира поне да се опита, пък ако не успее - има майстори!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам от тази картинка, отзад е комбиниран диск/барабан. В малкото барабнче са накладките и механизма на ръчната.

 

 

:good: Предполагах нещо такова. Но няколко хора на които казах не ми повярваха. Знам от опит че колите със задни дискове имат проблеми разни, дори и японските , в моят случай мазда, там ръчната беше в апарата, но съм чувал и за доста други марки. Може би с тази система се е решил въпроса на нашите :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам от тази картинка, отзад е комбиниран диск/барабан. В малкото барабнче са накладките и механизма на ръчната.
В голяма грешка си..... Така е при Мерцедес(диск/барабан) при Галанта чрез лостова система, с ексцентрик в долният край, се задейства буталцето, и така действа на диска......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси все пак!

 

За DJ Tymbi: Питам защото като спирам се чува хт,хт,хт,хт....

И после като свалих гумата и завартях диска задържаше на места.После свалих накладките и пак така след това махнах една тапа и светнах през една дупчица на диска и видях че и там има накладки!?!?

За това питам.. Та сигурно несто е клеясало за да задържа диска или???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но така се разглабя?

Нали?

Е ти и след този снимков материал щом питаш, по добре не го барай а иди на майстор.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси все пак!

 

За DJ Tymbi: Питам защото като спирам се чува хт,хт,хт,хт....

И после като свалих гумата и завартях диска задържаше на места.После свалих накладките и пак така след това махнах една тапа и светнах през една дупчица на диска и видях че и там има накладки!?!?

За това питам.. Та сигурно несто е клеясало за да задържа диска или???

Диска ти е изкривен и за това се чува този шум......А там в дупчицата дето си гледал, няма накладки а гривната на ABS-а и датчика.......Не човъркай там че тези датчици са кът......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оууууууууу!!! :tok: Много мерси!!! DJ Tymbi значи...

Абе понеже до преди извесно време карах МАЗДА 626 90-та купе ,та сам си я правех ,че ми писна от маистори тапаци дето не можаха да ми зацепят ремака та трябваше сам да си го правя!!! Абе далга история......По принцип разбирам но маи вече с тези новите доста е различно!!!!

 

Много благодаря!!! :worthy: НЯМА ДА ПИПНА! :specool:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диска ти е изкривен и за това се чува този шум......А там в дупчицата дето си гледал, няма накладки а гривната на ABS-а и датчика.......Не човъркай там че тези датчици са кът......

 

Колега там вътре си има точно накладки за ръчната!!!

А иначе може наистина да се чува шума от криви дискове.... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вагона колеги е същата система и при мен го имаше същия звук.

Няма проблеми и нищо не е криво, просто са свършили накладките за ръчната (тези които са вътре в барабана)! Има една пружинка, която е направена да опира в една пъпчица и да издава този звук, за да знае човек, кога са му за смяна накладките.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...