Matey Публикувано 18 юли 2008 Сподели Публикувано 18 юли 2008 Много съм навит да напомпам зверчето с малко повече кончета в една от темите се спомевана, че е монтирано турбо на подобен галант.Но никъде не можах да открия по-подробна информация, възможно ли е изобщо монтаж на турбо на този мотор.Има ли смисъл да се монтира дали ще се постигне значително повишаване на мошността, или е само загуба на пари и време.Ако някой е пробвал да сподели.И ако е възможно кажете някой алтернативен метод за постигане на по-голяма мощност ако не става с турбо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 19 юли 2008 Сподели Публикувано 19 юли 2008 Алтернативата е VR4 (само с десен волан са), или скачаш на EVO ...и преглъщаш някакси акциза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 19 юли 2008 Сподели Публикувано 19 юли 2008 Възможен е монтажа и се изръсваш една стабилна сума пари, с което получаваш около 220-240 коня - повишаване с около 60-80 коня максимум на сегашните 163 и като не брой и че ще съкратиш и живота на мотора така. В Хеед'91 направиха един такъв галант само, че с компресор, но просто ако ще даваш пари направо сменяй мотора - по-лесно е и по-малко струва. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 юли 2008 Сподели Публикувано 20 юли 2008 Почти на всеки двг може да се монтира турбо компресор. Трябва да провериш дали се продават части по двигателя на твоя модел за целта ("турбо части"-лагери, бутала и т.н.). От там се почва ходенето по мъките - друг по-як съединител, може би скорости, окачване, спирачки, безброй преправяния по купето и ... много неща са. Накрая като теглиш чертата и се получава все едно караш фабрична турбо кола, но вече заводска, 4х4, с една дума - истинска.Теоретично, на 1 бар трябва да си около 300-те коня на колелетата.Не съм виждал досега да е правено на този модел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 20 юли 2008 Сподели Публикувано 20 юли 2008 Във Хеед'91 са направили такъв Галант, но със компресор (не турбо-компресор) и е 240 коня на колелата, но като ги разпитах за цената и частите казаха, че е доста мъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Според мен най-надеждният вариант е да се насади двигател от VR-4:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...0&start=120 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Основния проблем е теснотията в коша. Иначе тоя разреден двигател си плаче за принудително пълнене. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 17 септември 2008 Сподели Публикувано 17 септември 2008 Основния проблем е теснотията в коша. Иначе тоя разреден двигател си плаче за принудително пълнене. :D Прегледал ли си колектори и турбини за 3000 ГТ. Моето предположение е че ще паснат перфектно. Само трябва да си направиш изпускателните тръби след турбото, и да пригодиш картера за да може да връщаш маслото от турбото. По-бързо износване на двигателя ще има ако се съзтезаваш постоянно или караш с "мръсна газ" постоянно. До 8-10 psi няма да имаш проблем. Само да сменя скоростната кутия другия месец /ще съм с ръчка тогава/ и аз ще слагам турбо на моя двигател който не е турбо и ще надувам 10 psi, а и съм на 320 000 км вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Прегледал ли си колектори и турбини за 3000 ГТ. Моето предположение е че ще паснат перфектно. Само трябва да си направиш изпускателните тръби след турбото, и да пригодиш картера за да може да връщаш маслото от турбото. По-бързо износване на двигателя ще има ако се съзтезаваш постоянно или караш с "мръсна газ" постоянно. До 8-10 psi няма да имаш проблем. Само да сменя скоростната кутия другия месец /ще съм с ръчка тогава/ и аз ще слагам турбо на моя двигател който не е турбо и ще надувам 10 psi, а и съм на 320 000 км вече. Повече от 6-7 psi не бих рискувал. И бих предпочел едно механично компресорче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Повече от 6-7 psi не бих рискувал. И бих предпочел едно механично компресорче. 6-7 psi e добре. Ако искаш само едно турбо то тогава знаеш, че трябва да съединиш тръбите след колекторите в едно за да захранват турбото. Също така трябва да намериш място за турбото, което да е по-високо от нивото на картера за да може да връщаш маслото. Ако искаш Митсубиши турбо то най-малко котето ще ти свърши работа е Ево 3 16Г турбо, ако пък искаш Гарет то студената страна трябва да е поне с 0.63 иначе ще умалява над 5 000 оборота Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Известно ли е какви са разликите в двигателите между 2500 V6 атмосферка и VR-4 ? Имам предвид частите, като се почне от картера с маслената помпа, мине се през коляновия вал, основни лагери, биелни лагери, биели, бутала, цилиндрови блокове, разпределителни валове, клапани и глави. Съединителят и скоростната кутия би трябвало да са различни, може би полуосите, диференциал... :rolleyes: Един фен от БМВ форума знае коя част до колко може да се напъне. Това е установено на принципа проба-грешка. Човекът има възможност, разбира много и си го прави сам. От нас не вярвам някой да знае колко държи например стокова биела, или полуоси. Ако частите са различни, но са взаимозаменяеми, се сещам за две основни пречки пред това да се подкара турбо-галант - едната е има ли такива части да се продават и другата е финансова. Яко ще е, нищо че ще стане на предно. Предницата си е тежка...Всичко е възможно да се направи, но въпросът е "Струва ли си"?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 На вапроса дали си струва-струва си Разликите са големи. Издържа около 250кс.-прависе на 200 за да има потенциал и да няма проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Интересно ми е каква е разликата между двата двигателя? Ако трябваше да познавам гадаейки, щях да дам следното предположение - еднакви са цилиндровите блокове, коляновия вал и капака на картера. Хайде и главите. И може би сегментите. За разпределителните валове и клапаните - едва ли са еднакви. Особено разпр. валове... Натам всичко е различно - лагери, ковани биели и бутала - същите размери, но направени от по-яки материали. Дали познах ... поне малко :rolleyes: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Интересно ми е каква е разликата между двата двигателя? Ако трябваше да познавам гадаейки, щях да дам следното предположение - еднакви са цилиндровите блокове, коляновия вал и капака на картера. Хайде и главите. И може би сегментите. За разпределителните валове и клапаните - едва ли са еднакви. Особено разпр. валове... Натам всичко е различно - лагери, ковани биели и бутала - същите размери, но направени от по-яки материали. Дали познах ... поне малко :rolleyes: ? VR4 е двувалка...от мен толкова :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Интересно ми е каква е разликата между двата двигателя? Каквато е между, например, нисанските CA18ET и CA18DET - т.е. нищо общо. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 VR4 е двувалка...от мен толкова :icon_blush: Кое наричаш двувалка? Имаш предвид че всяка глава е с по два разпределителни вала ли? Ако е така, не виждам каква разлика има между двата. DOHC са и двата (Double overhead camshaft). Не знам как се водят ... атмосферния мисля го срещах ЕА5А, или 6А13. 6А13 го пишат и за VR-4. - Manufacturer Code Mitsubishi 6A13 - има същите диаметър и ход на буталата, V6 конфигурация под същия ъгъл и 2498 кубика, по 4 клапана, хидравлични повдигачи ... на хартия изглеждат много сходни, така че чак пък нищо общо :icon_blush: Model family: E-EC5A (4WD) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Твоя Галант (както и моя и повечето 2.5 V6) е SOHC, а VR4 е DOHC. Моторът и на двата е с абривиетура 6А13 - само, че за VR4 може да го видиш и като 6A13TT.EA5A е моделът на колата - VR4 се подвизава като EC5A и EC5W. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Кое наричаш двувалка? Имаш предвид че всяка глава е с по два разпределителни вала ли? Ако е така, не виждам каква разлика има между двата. DOHC са и двата (Double overhead camshaft). Не знам как се водят ... атмосферния мисля го срещах ЕА5А, или 6А13. 6А13 го пишат и за VR-4. - Manufacturer Code Mitsubishi 6A13 - има същите диаметър и ход на буталата, V6 конфигурация под същия ъгъл и 2498 кубика, по 4 клапана, хидравлични повдигачи ... на хартия изглеждат много сходни, така че чак пък нищо общо :icon_blush: Model family: E-EC5A (4WD) Горе-долу сходната геометрия не значи нищо. Главата няма нищо общо, буталата и биелите нямат нищо общо, коляновия вал няма нищо общо. За периферията на мотора (разните помпи) не знам как стоят нещата, но пък и те не са чак толкова важни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 VR4 е двувалка...от мен толкова :icon_blush:VR4 четиривалка , по два вала на глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 VR4 четиривалка , по два вала на глава. хм да! нали е V-образен :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Според мен няма никаква идея да се прави Галант 250 к.с, защото основното , което ще му липсва винаги ще е 4х4 на VR4 и всички системи подобряващи поведението на колата (active yaw и т.н). Карах наскоро кола на 20 000 км , 280 к.с (stock) с предно предване - еми каквото и да се омайваме , въпреки тракшън контрол и още един булюк електроники + огромните валяци на 19"-те джанти - колата буквално не може да тръгне на първа, камо ли ако искаш да я сръгаш....... чак след втора може да се каже , че я контролираш ти.Варианта е ЕВО от Щатите - най-евтино излиза, няма конверсия на волани и тн, а акциза си е акциз и винаги ще боли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Абе тая ниска компресия трябва да се оползотвори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaxBass Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Добре, а да питам аз, тъй като взех да се паля освен по галантите, а и по принудителното пълнене Ако се слага компресор до някъде се улесняваме, защото не ни трябва масло или греша?И примерно не е нужно да се прави 24234 коня примерно едно 200 коня с едни големи гуми няма да има грижи и все още сме далече от цената на ВР4 и то много.И все пак... колко долу-горе би излязо поставянето на комперсор? И Предполагам интеркулер и всичко както си му е абе да е 6 колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Ако ще е компресор, то интеркулер не е необходим в този случай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Добре ,а да питам аз тей като зех да се паля освен по галантите ,а и по пренудителното пълнене Ако се слага компресор Донякаде се олесняваме защотото не ни трябва масло или греша?И примерно не е нужно да се прави 24234 коня примерно едно 200 коня с едни големи гуми няма да има грижи и все още сме далече от цената на ВР4 и то многои все пак колко доо горе би излязо поставянето на комперсор?и Предполагам интеркулер и всико както си ме е абе да е 6 колата Около 4000 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.