Премини към съдържание

MaxBass

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

За MaxBass

  • Рожден ден 04/05/1987

Местоживеене

  • Град
    Габрово

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://KokalAudio.hit.bg
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Волво в40 2.0 турбо ,Галант 2.0ТДИ
  • Интереси
    CarAudio

MaxBass's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. MaxBass

    Габрово

    И аз ще се домъкна макар принадлежноста ми към митсубиши форума да е под съмнение... Но тей като имаме галант ,а личната ми кола е на обща база с Каризма се чувствам мий соо битчи Че тей ,че един дизел пристига утре....
  2. Галанта е 99 година за добро или лошо На един приятел бусчето л300 ако не се лъжа също скъса ангренаж и също се размина само с кобилици... Утре отваряме капака да видим и надолу ако е нужно де
  3. Здравейте!Случва се така ,че днес сестра ми докато е карала Галанта се е скъсал ремъка :( Уж беше сменено всичко ,но уви....Всичко е станало докато е паркирала и при опит да запали ...Демек на място. Колата не е карана така ,но се вижда през капачката на маслото се вижда ,че кобилиците са натрошени :( Предполагам ,че щом те са натрошени ще има филм и при клапаните ами се надявам буталата да се оживели....утре ще го отворим ,но какво да очаквам? И като цени скъпо ли е? Аз ще проверя от утре всичко, но реших да споделя и тук за да изясним случая, та ако на някой му се случи(недай боже) да знае какво го чака Поздрави!
  4. За Волво и Митсубиши нали знаете...Още с40 и Каризма се оказва ,че са малко или много братчета....Доколкото помня идентична ходова част и много други общи....
  5. Развръзката на темата е... ходих, видях Галанта и не си струва... Затова и не съм звънял за оглед от майстора. Сега ще ходя да гледам друг, но ми е интересно следното... Така ли ми се струва или тези, които са с оранжевия мигач мигача е отделно, а на тези с белия - е към фара? И ако си взема такъв Галант с отделен мигач мога ли да го сменя? Всичко еднакво ли е? Защото Галанта, който ще гледам е края на '97, а помня че '99 имаше нещо като леки модификации, които обаче не знам какво включват. :mitsu-smiley:
  6. Писах на майстора, то е доста късно, като се замисля ще очаквам отговор утре... А сега следват поредица безсънни нощи, изпълнени с трептение и вълнение, че една мечта на няколко години може да стане реалност :icon_dance: :mitsu-smiley:
  7. Ами значи първо за окачването - не ми направи впечатление на снимките, че е по-ниска, но мисля, че ще го преживея. С дизеловия галант, който имаме, мога да ходя по офроуд :icon_rock: :icon_blush: А за поста на колегата Andy Van Der Drift - колега, мисля по същия начин като теб, същите неща ме тревожат, но и продавача изтъкна причина, достойна за съответствие на цената Няма да мога утре така или иначе. Петък ще е огледа и дано поне веднъж в живота си имам късмет и да е всичко важно на "6".
  8. Оптимистичен отговор Това ме радва... Човека явно ходи доста извън града по работа, та аз ще ходя в петък до София по моя си работа и ще се видим, но лошото е, че огледа няма да имам време да е много голям. Ако все пак ми хареса Галантеца, ще ходя пак и след евентуалните сервизи ще протече покупката... Помня, че препоръките за сервизи бяха горещо насочени към член от тук - Пламен. Но той от София ли е? Тези всичките прегледи по сервиз, какви пари ще ми излязат? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:
  9. Здравейте! Четох темата с многото инфо за Галантите и там пишеше, че ако някой мисли да купува Галантче, може да пусне тема за дадената кола с дадената оферта Е, случая при мен е такъв. Гледах мобилето съвсем случайно и попаднах на нещо, което ме заинтересува... Но искам съвет от вас http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details Лично аз съм положително предубеден по следните причини... -Човека беше много отзивчив на въпросите ми и много ми харесват културните и възпитаните разговори като този, който проведох. -Галанта е колата, която е в сърцето ми от не знам колко години... Човека каза, че колата има някой драскотини. Каза, че може да я заведем на сервиз, защото нито той, нито аз сме специалисти като се замисля... Сподели ми и причината за продажбата. -Това което не ми харесва е, че има теглич :( В онази тема по-горе с многото инфо се казваше да се избягват такива автомобили, но ето уви един Галант който ми харесва, а има теглич. Другото - защо съм се спрял на тази обява? Както казах гледах случайно и стана така, че я видях и се случва така, че принципно е на ръба на възможностите ми, като даже е леко под тях... Но пустия мерак за Галант Е колеги, вие сте на ход... П.С. Ако имам много правописни грешки извинете ме, от вълнение ще е :mitsu-smiley:
  10. значи имам какво да кажа по въпроса ,но вмомента пиша от прекаленои гаден комп...утре ще драсна....
  11. Колегата отгоре е прав! Най-добре ще е да се позлва 10" драйвер. Има басчета които могат да свирят в обеми около 20литра Пример: Алпин 10" от Р-тайп серията баса е около 200лв бокса който му дават за затворен обем е до 20 литра какво по-компактно
  12. За двигателя имах предвид колко налягане произведено от турбото би издържал ,а за помпата много кофти след като няма начин.
  13. На никой не му се пише и не казахте може ли да се вземе помпа от стария галант и да се сложи на новия? Има ли разлики някакви?вакуми макуми
  14. Някой може ли да каже наистина как седят нещата с помпата. Мисля си в стария галант преди 97 двигателя различен ли е? Дали няма да има възможност да се ползва неговата помпа? Или каквато и да е помпа. Въпроса може да се изкаже и по друг начин: Има ли начин?Знам добре ,че всичко струва пари ,но има ли начин и до какво налягане би издържал двигателя ?
  15. Ами модела след 96 конкретния е 99година. Но ще се взема още един на който ще се прави това нещо ако може. Той пак няма да е под 98 надявам се да е по нов даже. Нз колко са ми верни сметките ,но мисля ,че ако това което виждам в един сайт е вярно компресията му е 22.4 при което за 90 коня при 4500 оборота оригинално надува около 0,6 бара като се взема предвид спада от кулера значи предполагам на около 0,5 бара работи ,но това са само мои догатки и за да стане: 110коня трябва да надува 0.9 някаде 120коня трябва да надува на 1.05 някаде ,но това са само някакви мои теории нз какво може да издържи двигателя и колко дебит имам помпата
×
×
  • Създаване...