BAlexandrov Публикувано 15 юли 2008 Сподели Публикувано 15 юли 2008 Значи вероятно не е от свещите и запалването... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 15 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2008 Днес смених маслото на зелената стрела и ми се струва че се намали чукането на повдигачите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 17 юли 2008 Сподели Публикувано 17 юли 2008 и при мен го има това леееко придърпване... :( но винаги съм го отдавал на специфични изпълнения по пътната настилка и неприятното свойство на тракшъна да ми прекъсва карането :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иваннн Публикувано 17 юли 2008 Сподели Публикувано 17 юли 2008 Кабели, свещи, бобина/ни...................по принцип автомобил ,стигнал до придърпване при ускорение в ниските обороти или доускорение, освен свещите,които са били "фира" от дълго време( т.е. би трябвало да са сменени доста преди това) неминуемо стига и до смяна на кабели и/или бобина/и............В зависимост от това по каква система е реализирано запалването на мотора, дават и различни дефекти, но като цяло почти едни и същи...........например по лулите в долната й част, там където е свеща, се забелязва лилаво- синеещо петно............това се нарича пробив във изолацията на лулата, която е направена от бакелитена основа............ако има такова петно, то и нови свещи вече няма да помогнат...............Освен това често наред с изброените неща, дефектира и бобината/ите когато дълго време се е карало така.............пак в зависимост от системата запалителната, или просто има пробив бобината но все пак се движи автомобила, или просто изгарятя или комутатора.............И още нещо по повод репликите на някои хора че "............уж японските коли били здрави " . Японските коли са много здрави и качествени, изпреварвайки почти всички други народности коли, но все пак и те са машини от желязо което се износва..............предвид това че сте си купили евтина кола е нормално тя да е много по амортизирана и на много км и т.н. за 10-12 год. кола 102 000 км. пробег е просто несериозно, а и освен това зависи много и от собственика й, ако е бил мърляч, нормално е да е "кочина" ............с други думи ако вие си купите " кочина" няма как да очаквате от нея да е здрава............а кочина се купува само от хората, които водещ критерии са само и единствено цената ............... :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: "DJ Tymbi" Колега шапка ти свалям за коментара който си написъл!!! Изключително си прав, който си е мърляч си е мърляч! Пък и найстина кола на 12 години да е на 100 хиляди найстина звучи несериозно!!! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 28 август 2008 Автор Сподели Публикувано 28 август 2008 Вчера карах Галанта на диагностика човека я провери щателно и заключи ,че по електрониката всичко е наред и според него остават само да са забити(запушени) дюзите.Сложих добавка на STP за почистване най-добрата ,която намерих ако няма ефект-сваляне и почистване с ултразвук.Като карам на дълги разстояния ми светва чек енджина каза ,че от време на време ламбда сондата ми излизала от параметри-не било болка за у.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 август 2008 Admin Сподели Публикувано 28 август 2008 Вчера карах Галанта на диагностика човека я провери щателно и заключи ,че по електрониката всичко Дотук добре, но малко по-надолу чета: Като карам на дълги разстояния ми светва чек енджина каза ,че от време на време ламбда сондата ми излизала от параметри-не било болка за у.... Значи колата има проблем. Ако е от ламбда сондата трябва да се смени, защото бърка работата на ЕКУ-то. Съответно вдига и разхода!Според мен придърпването ти не е от запушени дюзи. Те се усещат особено много, когато колата е студена. При подаване на газ се чувства все едно работи на 3 цилиндъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 28 август 2008 Автор Сподели Публикувано 28 август 2008 Според мен придърпването ти не е от запушени дюзи. Те се усещат особено много, когато колата е студена. При подаване на газ се чувства все едно работи на 3 цилиндъра.Точно така е при мен при студен старт има прекъсване точно както го обясни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 август 2008 Admin Сподели Публикувано 28 август 2008 И после като загрее колата намалява ли придърпването? След което ти светва чек енджина от ламбда сондата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 28 август 2008 Автор Сподели Публикувано 28 август 2008 Като загрее намаля многократно почти изчезва,а чека само на дълъг път светва примерно на 500км.два пъти за по 2-3мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 август 2008 Admin Сподели Публикувано 28 август 2008 Тогава 95% е от дюзите. Почисти ги с ултразвук, че после "спичат" съвсем и трябва нови, които са скъпи! Оправи и ламбдата, но преди това отиди на MUT II или III , за да ти кажат точно какво от многото датчици не работи. Защото може да е и от тротъл позишън сензора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 25 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2008 Колеги трябва да изчистя дюзите,но имало някъви о-пръстени или гарнитурки на всяка дюза по 2 такива от къде мога да ги купя и сменят ли се или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 10 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Днес изчистих дюзите с ултразвук. Мисля че има голяма разлика, но утре на изцяло студен двигател ще стане ясно. Ще пиша пак какъв е резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 11 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Днес сутринта при стартиране на мотора всичко беше наред първите 30 сек. После пак вдигане и падане на оборотите за около 2 мин. и след това всичко се оправи. Какво е това според вас? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Акумулатора откачал ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Не си мъчете колите давайки газ на 5-та от 1200 оборота. 4-та, ако е нагоре и с 3-4 човека - трета. V6-ака е чудесно балансиран, но това не намалява натоварването върху лагерите при тези нищожни обороти на пета предавка. Освен това не се пести бензин така :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 13 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Акумулатора откачал ли си?Не съм го откачал. Какъв според тебе ще е ефекта? Мисля да го откача когато имам поне 50км. каране след това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Не съм го откачъл.Какъв според тебе ще е ефекта?Мисля да го откача когато имам поне 50км. каране след това. Ефектът е, че се изтриват някои записи на ЕКУ-то и колата започва да се държи странно... Имаше няколко теми по-този повод, примерно тази: Тоест - не очаквай подобряване от свалянето му ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Това с проблемите след свалянето на акумулатора ми е много странно. На предишната ми кола съм го свалял много пъти без да се отрази на работата на колата и екуто, същото важи и за Галанта, от както го имам съм го свалял поне 5 пъти и никога нищо, нито за добро нито за лошо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Това с проблемите след свалянето на акумулатора ми е много странно. На предишната ми кола съм го свалял много пъти без да се отрази на работата на колата и екуто, същото важи и за галанта, от както го имам съм го свалял поне 5 пъти и никога нищо, нито за добро нито за лошо.Зависи за колко време! Аз го свалях точно вчера, защото си го смених с нов. Направих смяната за около 5-7 минути и нямаше проблем. Но когато си слагах преди половин година ксенонът, тогава бях свалил акумулатора за около 30 минути и после колата гаснеше, придърпваше, кихаше и й падаха тоците. Това в продължение на 30-40км. После се оправи. В първият момент и аз реших, че е някакъв проблем с двигателя - особено по отношение на придърпването при ускорение. После видях темата и наистина на следващия ден, след малко въртене из София всичко се нормализира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 14 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Нещо много се унесохме, а моя проблем остава. Пак вдигане и падане на оборотите за около 2 мин. и след това всичко се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 За да не пускам нова тема ще питам тук, надявам се колегата totomoto да не възрази. От известно време двигателя ми придърпва при ускорение (става въпрос за 2.5 V6). Звучи, като че има неработещ цилиндър. Колата няма толкова мощ и разхода е висок. Отделно като е на място и се заслушам има едно тихо цъкане, което наподобява звука, когато прескача искра. Не е от дюзи или повдигачи, просто единично цъкане, чиято честота се променя с промяна на оборотите. Днес отворих дистрибуторната капачка - изглеждаше нормално - нямаше влага, мръсотия или напуквания. Свалих и свещите от достъпната страна, бяха си ОК според мен - сиво-бели на цвят, електродите им не бяха прогорели и може би не са толкова стари. Утре ще махна колектора и ще видя другите три свещи, ако има някоя "мокра", ще и разменя местата с друга да видя дали не е от кабел проблема. Въпроса ми е: има ли някаква особеност при демонтажа и монтажа на всумкателния колектор? Бих закарал колата в сервиз, ама тук в дълбоката белгийска провинция не им вярвам, пък и знам само 2-3 думи на френски. :icon_blush: Мисля да се пробвам сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Знаеш ли кога са сменяни свещите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Знаеш ли кога са сменяни свещите? Не, но мисля, че са сменяни поне веднъж, защото не изглеждаха като за 160 хил. км. Свещите са NGK PFR6G-11.Все пак нищо не се знае със стари коли! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Вероятно имаш в предвид зацапвания че няма, ама с това сиво-бели малко странно звучи и неясно. Снимай макроснимка де. Трябва да огледаш централния електрод да е с ясни остри ръбчета, а не заоблени. Всъщност това е само една от възможните причини, а те може да са всякакви... Да сваляш колектора засега мисля, че няма смисъл освен ако не смениш и свещите поне. Инструкции имам, но са за американските модели. Все пак може да се ориентираш за последователността и безопасността.1990-2000 Mirage Galant Repair Instructions Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Благодаря за линка! Днес се захванах с останалите три свещи, прилагам и снимки: http://media.snimka.bg/1250/008754670-big.jpghttp://media.snimka.bg/1250/008754675-big.jpg Развих колектора, но понеже не изках да откачам всички вакуми ползвах подпирачка :icon_blush: http://media.snimka.bg/1250/008754681-big.jpghttp://media.snimka.bg/1250/008754691-big.jpg Ето го и проблемът - ясно се вижда коя свещ не работи: http://media.snimka.bg/1250/008754699-big.jpg Това е обяснението за вибрациите, недостига на мощност, високия разход - просто двигателя си е работил на 5 цилиндъра. На мен лично свещите не ми изглеждат много износени: http://media.snimka.bg/1250/008754648-big.jpghttp://media.snimka.bg/1250/008754718-big.jpghttp://media.snimka.bg/1250/008754708-big.jpg Впоследствие смених мократа свещ с друга от по-достъпния край на двигателя с идята да видя в нея ли е проблема или в кабела. После поизчистих лулите, събрах всичко и "О, чудо", всико се оправи!! :rolleyes: Много съм доволен! :rolleyes: Предполагам, че не е имало добър контакт между свеща и лулата в ледствие на мръсотия. Вие какво мислите?При всички положения ще сменям кабели и свещи, но сега не ми е до това. Но все пак ако приемем, че колата е на реални 165 хил.км (купих я лично от предишния собственик - читав немец) и свещите са сменяни по спецификация на 100хил. км, може би не са за боклука, пък горчивия ми опит показва, че в БГ няма да си намеря истински свещи. Може би на първо време ще сменя само кабели, незнам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.