Премини към съдържание

Гледайте сега тука какво става - Mitsubishi FTO


Препоръчано мнение

  • Admin
Какво Митсу е това ????  :first:  :first:  :first:

 

Това е колата-религия на Мицубиши. Феновете на FTO са най-много в Англия и Япония. Има клубове които се събират и карат на пистата "Силвърстоун". FTO винаги е бил по-специален модел на Мицубиши. Той е обявен за колата на годината в Япония 94-95. Първият мотор от серията MIVEC се монтира именно на него. Обикновенно феновете на този модел правят специални ъпдейти на автомобила и надграждат моторите над 300 к.с. Организират се много срещи, като най-големите сбирки са в Япония и родното им място град Оказаки. Те са специално за суперкара FTO.

 

Това са супер линкове с много галерии на манията FTO

 

http://fto-tension.web.infoseek.co.jp/fto/index-e.html

 

http://guypattinson.users.btopenworld.com/

 

Ето малко снимки на Mitsubishi FTO :first:

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/fto4.jpg Mitsubishi FTO е кола на годината в Япония за 94-95 г

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/fto5.jpg

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/fto6.jpg

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/fto7.jpg

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/fto8.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
  • преди 11 месеца ...
  • преди 6 месеца ...
  • преди 2 седмици ...
много се замислям да си докарам едно

И мен не беше обзела дилемата между FTO и Galant, спрях се на галанта поради акциза и мисля, че галанта по ми подхожда

Съседа ми има един бял FTO и често хвърля погледи към галанта като минава покрай нас, както и аз към неговата :mitsu-smiley: Тук са доста разпространени :mitsu-smiley: в града има два галанта VR4 направо са :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мен не беше обзела дилемата между FTO и Galant, спрях се на галанта поради акциза и мисля, че галанта по ми подхожда

Съседа ми има един бял FTO и често хвърля погледи към галанта като минава покрай нас, както и аз към неговата :mitsu-smiley: Тук са доста разпространени :mitsu-smiley: в града има два галанта VR4 направо са :plane:

 

FTO е един вид eclipse за Japan и другите страни с десен волан. (В UK ги карат много и са на доста прилични цени) На мен лично eclipse ми харесва повече, особенно отзад. Това са моделите на FTO и спецификите им:

GS 1800 cc SOHC 16 valve straight-4 125 PS (123 hp/92 kW) at 6,000 rpm

GR Sports Package 2000 cc DOHC 24 valve V6 170 PS (168 hp/125 kW) at 7,000 rpm

GPX Limited Edition (1995–96) GP (1996–97) 2000 cc DOHC MIVEC 24 valve V6 200 PS (197 hp/147 kW) at 7,500 rpm

Искам да попитам, MIVEC не е ли нов двигател, как го постваят на коли още преди повече от 10години? (или е нов само за Европа :icon_blush: )

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и един линк ЦЪК

 

MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing and lift Electronic Control)

Система, контролираща времето за отваряне и хода на отваряне на газоразпределителните клапани. Благодарение на нея, двигателят се отличава с оптимално съотношение икономичност/мощност във всички оборотни режими на работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги,

през определено време ми става нещо и не само се заглеждам по "супер колите", но и искам да притжавам една от тях!

Какво по-хубаво от Mitsubishi FTO :plane: . За жалост, 2-та от 3-те двигателя са акцизни, но модела GS е с мотор 1.8 и 125кс под капака. Не са много, но за лекото купе, смятам стигат :drive: . Доколкото разбрах мотора е 4G93 - като на Каризма? Знаете ли дали е GDI? И дали е същия като на Каризма, защото ако е така, то лесно ще се обслужва в България.

Давайте да направим и един български FTO фен клуб! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък за 3 дни засекох 3 пъти едно и също ФТО в Пазарджик , но не обърнах внимание кой го караше /оставам с надеждата да е някой познат /.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък за 3 дни засекох 3 пъти едно и също ФТО в Пазарджик , но не обърнах внимание кой го караше /оставам с надеждата да е някой познат /.

 

еееее, аз си мислех че ще съм първия с ФТО в България :icon_blush:

Дано скоро да влезе във форума, та да го затрупам с въпроси.

....все пак някой знае ли нещо повече за двигателя 4G93 и за скоростната кутия - автоматик типтроник. Дали е като на Галант или е по-старо издание

P.S. Как изглежда на живо? Много ли е малко? Бие ли на очи :icon_blush:

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, май няма интерес към екзотичните коли...или всички са на море:)

Дайте идея от къде мога да намеря повече инфо за колата и по-специялно за модела GS. По мои сметки, мога да стана собственик на такава за доста разумна цена - горе долу, колкото на един читав Колт! А това все пак е "супер кола"!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичната кутия до 97г е 4-степенна а след 97 5-степенна, има някои разлики с кутията на Галант, но като тип е същата. Двигателя е подобен на Галант Е52 (има малки разлики в главата и запалителната система). Проблеми с подръжката едва ли ще имаш, но е възможно да чакаш малко повече за специфични части, разбира се ако ти потрябват.

 

Мерси за инфото! Кофти че е четиристепенна, заради извънградското, но ще го преживея. Предполагам ще е трудно намирането на ламарини и фарове, но дано наистина да не ми потрябват. Иначе окачване, двигател и т.н. могат да се поръчват от Ратола нали? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък за 3 дни засекох 3 пъти едно и също ФТО в Пазарджик , но не обърнах внимание кой го караше /оставам с надеждата да е някой познат /.

 

Колега, забеляза ли дали е с БГ номера?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четвъртата степен мисля, че беше с по-малко предавателно число от 5та на ръчните скорости...

Части в Англия за FTO има и пристигат за 3 /три/ дена.

 

Замисли се обаче какво я прави супер кола, когато е без супер двигател :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може да се поръча и достави, въпроса е дали си заслужава да караш автомобил с десен волан, който конкретно с този двигател не е нищо особенно, но наистина за момента ще си различен от другите.

 

И двамата сте прави :icon_blush: Даже е доста трудно да се намери 1.8! Доста по предлагана е версията GPX с 200кс, но живеем в България и знаете как е! За това питах колегата дали е било с БГ номера, ФТО-то което той е видял(винаги има начин да се вкара на по-малко коне, особенно ако вече има регистрирано такова) А колата си е супер, но за съжаление с малкото моторче, което предполагам ще върви повече от Галанта ми :icon_dance:

....а като казвам супер кола имам в предвид, че няма да ръждяса или да носи някакви серийни дефекти - нали са така супер колите :rolleyes:

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал с БГ номер FTO в Дупница и мисля беше Кюстендилска регистрация. На една борса се продаваше, после видях и в мобиле.бг цената му беше нещо като 9000лв. ако е било същото :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...